AR 155 Q4
AR 155 Q4
Uvitam veskery zkusenosti a dojmy s timhle exotickym klenotem...
Zatim jsem se v ni jen vezl a nechalo to ve me takovou vzpominku, ze se chystam ji poridit taky...
Zatim jsem se v ni jen vezl a nechalo to ve me takovou vzpominku, ze se chystam ji poridit taky...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: AR 155 Q4
co vim ma ji magic,ale to vis asi taky,ze jo? o 155 se nekdy hanlive rika ze je to lepsi Fiat,krome teto verze tedy.. co te na ni tak chytlo?Harous píše:Uvitam veskery zkusenosti a dojmy s timhle exotickym klenotem... Zatim jsem se v ni jen vezl a nechalo to ve me takovou vzpominku, ze se chystam ji poridit taky...
Alfetta GTV L
Reci o lepsim Fiatu me vubec nevzrusujou. To ze podvozek vychazi z Tipa je jenom dobre a Tipo se rozhodne nemelo za co stydet ani v porovnani treba s Octavii... na tomhle podvozku tech aut bylo mraky.
FIAT: Tipo, Tempra, Bravo, Brava, Marea, Coupe
ALFA ROMEO: 145, 146, 155, GTV/Spider (ale s viceprvkem na zadni naprave)
LANCIA: Dedra, Nuova Delta
Krom toho si myslim, ze reci o lepsim Fiatu vznikly hlavne jako reakce na opusteni systemu transaxle, naposled pouzityho u AR75 a SZ/RZ. Protoze se 155 to podvozkove byl sice krok vpred oproti konkurenci, ale tri kroky zpet proti predchudci - AR 75. Odtud si myslim, ze vzniklo "lepsi Fiat".
Krom toho je to vlastne fakt.
O tom, ze ji ma Magic vim. A chytla me hned jak me v ni svezl...
Jinak je to samozrejme tak, ze by se mi libila v garazi Delta Integrale, ale rozum veli kompromis. Takze 155 s technikou z Integrale...
Ale ted se k ni zacinam priklanet, protoze odmitam dat 200.000Kc za auto stoceny z 300.000km... Porad mi vychazi ze je lepsi koupit tohle super auto treba za 100tKc a postupne do nej investovat za ucelem MYHO jezdeni a MYHO poteseni, nez koupit neco za 200tKc za ucelem zisku NEKOHO kdo to pritah a stocil...
FIAT: Tipo, Tempra, Bravo, Brava, Marea, Coupe
ALFA ROMEO: 145, 146, 155, GTV/Spider (ale s viceprvkem na zadni naprave)
LANCIA: Dedra, Nuova Delta
Krom toho si myslim, ze reci o lepsim Fiatu vznikly hlavne jako reakce na opusteni systemu transaxle, naposled pouzityho u AR75 a SZ/RZ. Protoze se 155 to podvozkove byl sice krok vpred oproti konkurenci, ale tri kroky zpet proti predchudci - AR 75. Odtud si myslim, ze vzniklo "lepsi Fiat".
Krom toho je to vlastne fakt.
O tom, ze ji ma Magic vim. A chytla me hned jak me v ni svezl...
Jinak je to samozrejme tak, ze by se mi libila v garazi Delta Integrale, ale rozum veli kompromis. Takze 155 s technikou z Integrale...
Ale ted se k ni zacinam priklanet, protoze odmitam dat 200.000Kc za auto stoceny z 300.000km... Porad mi vychazi ze je lepsi koupit tohle super auto treba za 100tKc a postupne do nej investovat za ucelem MYHO jezdeni a MYHO poteseni, nez koupit neco za 200tKc za ucelem zisku NEKOHO kdo to pritah a stocil...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
tohle docela chapu..navic kdyz budem hodne prisny na 156tku,tak tam v podstate taky neni motorizace resp verze,ktera by naplnila ty soukrome ambice na maximalni poteseni z jizdy naplno - čtyrkola se krom crosswagonu a 1.9 JTD nedelala,TS to je sazka do loterie a myslim ze krom 2.0 je to ani neni zrovna nejsilnejsi, JTD ted davam uplne stranou a 2.5 V6 je ve finale tezky a priserne moc zere... GTA asi neni spatne ale za ty penize co bude stat jeho provoz je lepsi mit Evo nebo Sti ..osobne jsem zklaman ze se nedelala 4x4 treba s 2.0 V6 TB,ale slysel jsem ze ten motor prej nebyl schopnej plnit nove emisni normy.. jenze proc se daval do 166??Harous píše:Ale ted se k ni zacinam priklanet, protoze odmitam dat 200.000Kc za auto stoceny z 300.000km... Porad mi vychazi ze je lepsi koupit tohle super auto treba za 100tKc a postupne do nej investovat za ucelem MYHO jezdeni a MYHO poteseni, nez koupit neco za 200tKc za ucelem zisku NEKOHO kdo to pritah a stocil...
nedavno jsem se bavil s Richiem,ze mam alfu jako automobilku rad,ale jestli bych si mohl vybrat tak jednoznacne hned od pristi generace navrat k transaxle..(169 ji ma mit) ..dokazu si predstavit jak naderne by to jelo kdyz alfa ted umi skvele i predkolky - jenze ta koncepce ma svuj limit,ze jo..
Alfetta GTV L
Harous: kde chces prosim ta zhanat Q4? Osobne si myslim, ze to bude dost velky problem. Vacsinou kazdy, kto ju ma, vie co je to za auto.... Vobec netusim, kde by som taketo auto hladal. Nieco som videl na autoscoute, ale to su take peniaze, ze sa mi to zda nerealne.
Kazdopadne, bolo by velmi zaujimave vlastnit takyto kusok.
Kazdopadne, bolo by velmi zaujimave vlastnit takyto kusok.
155 2,0 16V Super
Ted si to myslim vyjadril naprosto presne... Pred zahajenim vyroby totiz Alfa slibovala ve 156 verzi s pohonem 4x4. Predstavit si to prave s motorem V6 Turbo, tak je to (pri predpokladu ze system 4x4 by nebyl horsi nez v Delte Integrale a Q4) zhava konkurence pro EVO a STI. Nerikam ze je 156 GTA spatny auto, to ne, jen to je krok jinym smerem nez bych ocekaval...
K tomu transaxlu muzu rict jen to, ze me naprosto fascinuje (vubec spojeni transaxle + DeDion + Wattuv primovod) a myslim ze 75 ma lepsi jizdni vlastnosti nez drtiva vetsina soucasne prodavanych aut... Ale obavam se, ze hlavnim limitem transaxlu je predevsim jeho cena. Kdyby byla 155 taky transaxle, tak uz by asi Alfa Romeo byla historicka znacka...
K tomu transaxlu muzu rict jen to, ze me naprosto fascinuje (vubec spojeni transaxle + DeDion + Wattuv primovod) a myslim ze 75 ma lepsi jizdni vlastnosti nez drtiva vetsina soucasne prodavanych aut... Ale obavam se, ze hlavnim limitem transaxlu je predevsim jeho cena. Kdyby byla 155 taky transaxle, tak uz by asi Alfa Romeo byla historicka znacka...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Nejlip se obrnit trpelivosti a cekat az se neco objevi v Italii...1552,0 píše:Harous: kde chces prosim ta zhanat Q4? Osobne si myslim, ze to bude dost velky problem. Vacsinou kazdy, kto ju ma, vie co je to za auto.... Vobec netusim, kde by som taketo auto hladal. Nieco som videl na autoscoute, ale to su take peniaze, ze sa mi to zda nerealne.
Kazdopadne, bolo by velmi zaujimave vlastnit takyto kusok.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
tak to bezpochyby..ono se da rict ze vsechny vyjimecna a inovativni technicka reseni jsou pak na automobilovem trhu po zasluze potrestany.. a vydelavaji wolfsburští a jim podobníHarous píše:hlavnim limitem transaxlu je predevsim jeho cena. Kdyby byla 155 taky transaxle, tak uz by asi Alfa Romeo byla historicka znacka...
Alfetta GTV L
U tý Alfy je to hodně znát. Od dvacátých let používá rozvod DOHC, časem přišel právě transaxle a pojem sportovní sedan vlastně vzniknul po představení Guilie. Konkurence ji dohnala někdy po 15 letech výroby! Jenže pak právě přišly těžký časy a do toho ještě s odpuštěním průser s flákačema z jihu a Alfasudem. Pověst značky začala upadat a už to bylo jedno z druhým. Alfa 75 byla naprosto dokonalá, ale právě to složitý technický řešení bylo dost náročný na údržbu. Viz třeba umístění kotoučů u diferáku pro snížení neodpružených hmot. Já to nikdy nedělal, ale kdo tu 75 měl a měnil tam destičky, tak bude šedivět jen si na to vzpomene... Pak přišla 155, která navzdory úspěchům ve sportu byla komerčně úspěšná snad jen v itálii. Možná právě proto, že zarytý Alfisti se nesmířili s předním pohonem. Jenže ruku na srdce, transaxle je hezkej, ale málokdo kvůli němu dá za to auto třeba o 100.000 víc... Možná právě u nástupce 166, ale u 147 těžko.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
169 bude vyuzivat platformu Maserati (pekelne drahou) a jak spravne rikas,ve vyssi tride 100 000 rozdil nedela..ja to tusim ze se toho v tech nasich subpremiovkach nedockame..Harous píše:Jenže ruku na srdce, transaxle je hezkej, ale málokdo kvůli němu dá za to auto třeba o 100.000 víc... Možná právě u nástupce 166, ale u 147 těžko.
Alfetta GTV L
Ja se musim priznat, ze asi uz ani tu 156 bych nekoupil novou. V ty cene bych se asi nechal zlakat dvoulitrovou Imprezou. V plny vybave za nejakejch 650tKc a mas 4x4...Raddik píše:169 bude vyuzivat platformu Maserati (pekelne drahou) a jak spravne rikas,ve vyssi tride 100 000 rozdil nedela..ja to tusim ze se toho v tech nasich subpremiovkach nedockame..
Ale to uz jsme dost OT. ;-)
Ty si nekdy ve 155 Q4 jel? Nebo rovnou v Delte HF Integrale?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
O ty vim taky. Vypada moc pekne. Je tam dvakrat, jednou jako Alfa a jednou jako Integrale... Tady je jako 155 Q4:
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=ioivruyergo
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=ioivruyergo
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Tahle vypada taky zajimave: http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=itn2vpy3w2s
No uvidime jak to dopadne...
No uvidime jak to dopadne...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
neni tak draha..otazka zni proc jinak jestli se ti podari nejakou nakonec sehnat tak se tesim na osobni setkaniHarous píše:Tahle vypada taky zajimave: http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=itn2vpy3w2s
No uvidime jak to dopadne...
Alfetta GTV L
Horsi je ze k baraku by byl lepsi kombik... Uvidime no... Nasel sem jednu i za 1500 s kleklym motorem (asi praskla hlava). Taky by to bylo reseni. Aspon by to clovek hned zgeneralkoval a mel by klid...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů