DPF a EGR off (multijet)

Odpovědět
Žížal
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 285
Registrován: 26.9.2010, ned 09:09
Bydliště: Havirov
Kontaktovat uživatele:

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od Žížal » 28.2.2011, pon 19:10

Stejne mrtvy studeny start mam taky a mam problem s EGR. Ted je auto na demontazi DPF, ucpani a odstraneni EGRu z jednotky tak uvidim jestli se to zmeni. Ale kdyz jsem smazal EGR chybu tak to jelo lip. Studeny rozjezd rano je tragedie, ujet z krizovatky favoritu je maximalni vykon, ale po pul kilaku uz normalka.

jurki888
Štamgast

Příspěvky: 919
Registrován: 14.9.2009, pon 19:05
Bydliště: Nitra

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od jurki888 » 28.2.2011, pon 19:13

tak zednes som to prebehol je to citit jak hovado turbo hned nabieha pred tym to bolo pri spodku take mrtve je to vydet aj na budiku trosku tuknem do plinu a hned tlak stupa trosku to od tych 2000ot huci taky dunivy zvuk ale inak v poho vrelo odporucam dpf off :pivko a.vs.s

_________________
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9102
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od Hampice » 1.3.2011, úte 10:32

xjohny píše:Mám dotaz, možná k EGR - když je motor studený, tak se mi poslední dobou stává, že vůbec nejde do otáček. Dám plyn skoro až na podlahu ale nic, furt se drží otáčky dole až po chvilce se to probere. Za tepla to nedělá. Volnoběh ale nijak nekolísá. Může to být zanešeným EGR?

DPF by měl být v pohodě, protože většinou jezdím dálnici, tj. dlouhodobě nad 2000 otáček.

Začalo to dělat po tom, co jsem byl na diagnostice a promazaly se všechny hlášení. Závady tam žádné hlášeny nebyly. Ale s tím to asi nesouvisí.
Stejný problém, o víkendu se to chystám rozebrat a vyčistit...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Joe
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 315
Registrován: 27.11.2010, sob 14:29
Bydliště: Slavkov u Opavy

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od Joe » 1.3.2011, úte 14:45

Joe píše:jinak ještě dotaz na co je ta věc co jsem označil na obrázku. Musel jsem to tam přibarvit, je to plastové a vede k tomu hadička napojená někde na hadici mezi filtrem a turbem. Ptám se protože je hodně volná a byla lehce vysunutá a kolem toho něco lehce prosakovalo. :smt040

Tak nevíte co to je?
Přílohy
156restyling_303.jpg
Alfa Romeo 159 TI 2,4 JTDm (210PS) sportwagon
ex Alfa Romeo 156 2,4 JTDm 20v
ex Audi A4 1,8 quattro - auto na zimní řádění
ex Škoda felicie 1,3
ex Alfa Romeo 146 1,4 Twinspark

xjohny
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 984
Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
Bydliště: Litoměřicko
Kontaktovat uživatele:

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od xjohny » 1.3.2011, úte 20:37

Hampice píše:Stejný problém, o víkendu se to chystám rozebrat a vyčistit...
Taky jsem zjistil, že motor lehce cuká, při zrychlování asi tak 1/3 plynu (někde pod 2000 otáček)...
Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8
@ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9102
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od Hampice » 2.3.2011, stř 14:26

Tak mě necuká, jen občas nejde po plynu a ozývá se takový pískání, jakoby klouzal řemen... Do teď mi nikdo nedokázal odpovědět co to je. Osobně si myslim, že bude přidřenej EGR a propouští někudy tlak. Nevim, těmhle dieslovým krámům moc nerozumim, ale může to tak asi být. Navíc mi teď při stání do interéru proniká smrad spálený nafty, ale je to jako z avie, takže to musí jít někde ještě před katem...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Foli
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 628
Registrován: 16.11.2008, ned 16:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od Foli » 3.3.2011, čtv 16:23

Hampice já ti řeknu co to je, to pískání a smrad nafty dovnitř. Buď prasklej vejfuk těsně za svodama, ale spíš to budou prasklý svody a nebo to profukuje pod svodama. Tam hledej problém
Život není peříčko ... ale pořádný péro, který s náma neustále vyjebává. AR 159, 2,4 JTDM rok 2007

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od cendler » 3.3.2011, čtv 18:09

pravda na 159 se rádi povolují svody
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

xjohny
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 984
Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
Bydliště: Litoměřicko
Kontaktovat uživatele:

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od xjohny » 4.3.2011, pát 18:14

xjohny píše:
Hampice píše:Stejný problém, o víkendu se to chystám rozebrat a vyčistit...
Taky jsem zjistil, že motor lehce cuká, při zrychlování asi tak 1/3 plynu (někde pod 2000 otáček)...
Tak a je to úplně v háji :D Teď už to cuká pořád, pípaj na mě všemožný errory ohledně ASR, hill-holderu, atd atd... Takže v úterý na diag, akorát nevim, jestli tam dojedu... :cry:
Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8
@ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9102
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od Hampice » 7.3.2011, pon 21:55

cendler píše:pravda na 159 se rádi povolují svody
Pravda, dnes je v servisu a objeveno profouklé těsnění mezi hlavou a svodama. Nové těsnění cca 360,-, takže snad problém vyřešen.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

xjohny
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 984
Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
Bydliště: Litoměřicko
Kontaktovat uživatele:

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od xjohny » 8.3.2011, úte 15:13

Jen pro info - diagnostika odhalila vadný vstřik č. 3. :???:
Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8
@ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od Petr147 » 8.3.2011, úte 15:18

vstrik je nastesti vetesinou opravitelny :)

xjohny
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 984
Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
Bydliště: Litoměřicko
Kontaktovat uživatele:

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od xjohny » 8.3.2011, úte 15:23

V to taky doufám [-o< jsem zvědav jak to dopadne.
Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8
@ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD

wenca89
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 699
Registrován: 31.5.2010, pon 17:20
Bydliště: Vrchlabí - Prachatice
Kontaktovat uživatele:

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od wenca89 » 8.3.2011, úte 19:46

Kolik máš najeto a kde tankuješ?
AR 159 SW 1,9JTDm

xjohny
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 984
Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
Bydliště: Litoměřicko
Kontaktovat uživatele:

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od xjohny » 9.3.2011, stř 09:42

Na budíku asi 112k (ale prozkoumáme ještě stav v ŘJ), tankuju u Agipu. Ale ještě není úplně jasné, co přesně s tím vstřikovačem je, jen prostě nefunguje tak jak má. Více se dozvím snad v pátek po analýze u BOSCHů.
Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8
@ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD

xjohny
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 984
Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
Bydliště: Litoměřicko
Kontaktovat uživatele:

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od xjohny » 9.3.2011, stř 15:17

Tak vstřikem to nebylo, byly zkorodovaný 4 kontakt v konektoru ŘJ :D
Nicméně mi ten vstřik aspoň seřídili, když už, mohli mi rovnou udělat všechny a byl by klid. Ty kilometry budu vědět zítra.
Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8
@ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD

Zip166JTD
SemTuFurt

Příspěvky: 1596
Registrován: 22.12.2007, sob 10:17
Bydliště: Zlín

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od Zip166JTD » 9.3.2011, stř 15:27

A kolik tě taková sranda u Bošše stála? Myslím tím kontrola , seřízení. Já jen tak pro zajímavost jak moc se mám bát kdyby náhodou něco.
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína

xjohny
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 984
Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
Bydliště: Litoměřicko
Kontaktovat uživatele:

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od xjohny » 9.3.2011, stř 16:04

Tak dělalo se to přes jiný servis a oni to k Boschům odvezli. Oprava vyšla na 1200,-
Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8
@ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD

wenca89
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 699
Registrován: 31.5.2010, pon 17:20
Bydliště: Vrchlabí - Prachatice
Kontaktovat uživatele:

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od wenca89 » 9.3.2011, stř 16:42

A alfuška je zase k plné spokojenosti :-) ať slouží i nadále :wink:
AR 159 SW 1,9JTDm

xjohny
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 984
Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
Bydliště: Litoměřicko
Kontaktovat uživatele:

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od xjohny » 9.3.2011, stř 17:11

Děkuji alfaromeo1
A možná poprosím moderátora aby těchto posledních pár příspěvků přesunul do nějakého jiného tématu, protože to s EGR nesouvisí :oops:
(asi sem)
Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8
@ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD

Sonic

Příspěvky: 1
Registrován: 15.2.2011, úte 12:07

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od Sonic » 21.3.2011, pon 17:29

fapoff to opravdu píšou a dokonce jsem na to dostal i záruku. I můj švagr na s 406 dostal záruku a ještě nějakou slevu na naftu a oběd zdarma, mají tam prý nějakou akci na všechny auta nebo co. Takže se své vlastní zkušeosti můžu doporučit.

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od cendler » 31.3.2011, čtv 20:20

Takže u ně taky DPF OFF, jinak jsem se to naučil, kdyby někdo chtěl, tak bych ho uměl odstranit, jak SW tak HW
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

Franik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3819
Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od Franik » 31.3.2011, čtv 20:27

a co EGR, ten umíš taky? DPF naštěstí nemám.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od cendler » 31.3.2011, čtv 21:04

Franik : zatím se učím, dej mi čas, ale myslím, že to nebude problém
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

Martas 01
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 586
Registrován: 15.11.2009, ned 16:27
Bydliště: Kousek od Brna.

Re: DPF a EGR off (multijet)

Příspěvek od Martas 01 » 31.3.2011, čtv 21:40

tady u teto akce jsem ted prisel na jednu nevyhodu.nechal jsem si dodelat tempomat a kdyz ho chteli odemknout v ridici jednotce pač je zamceny zjistilo se ze to jde stylem prehrani softu cele ridici jednotky a tudiz by mi zase naskocilo DPF a EGR ventil a pak by to psalo hlasky a asi i slo do nouzaku.Tkze kdyby nekdo neco potreboval v ridici jednotce nastavit nebo prehrat tak na to myslete ze se muzete dostat do stejne pasti jak ja.Jinak bych samozrejmne DPF i EGR ventil vyhodil zas bez nich je jizda hned jednodusi.
EX:Alfa romeo 159 SW 2,4 JTD ti
EX: 2x 147 1,6 .

Odpovědět

Zpět na „TD, JTD & JTDm“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Semrush [Bot] a 1 host