DPF a EGR off (multijet)
- Žížal
- Pozorovatel
- Příspěvky: 285
- Registrován: 26.9.2010, ned 09:09
- Bydliště: Havirov
- Kontaktovat uživatele:
Re: DPF a EGR off (multijet)
Stejne mrtvy studeny start mam taky a mam problem s EGR. Ted je auto na demontazi DPF, ucpani a odstraneni EGRu z jednotky tak uvidim jestli se to zmeni. Ale kdyz jsem smazal EGR chybu tak to jelo lip. Studeny rozjezd rano je tragedie, ujet z krizovatky favoritu je maximalni vykon, ale po pul kilaku uz normalka.
Re: DPF a EGR off (multijet)
tak zednes som to prebehol je to citit jak hovado turbo hned nabieha pred tym to bolo pri spodku take mrtve je to vydet aj na budiku trosku tuknem do plinu a hned tlak stupa trosku to od tych 2000ot huci taky dunivy zvuk ale inak v poho vrelo odporucam dpf off
_________________


_________________
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9102
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: DPF a EGR off (multijet)
Stejný problém, o víkendu se to chystám rozebrat a vyčistit...xjohny píše:Mám dotaz, možná k EGR - když je motor studený, tak se mi poslední dobou stává, že vůbec nejde do otáček. Dám plyn skoro až na podlahu ale nic, furt se drží otáčky dole až po chvilce se to probere. Za tepla to nedělá. Volnoběh ale nijak nekolísá. Může to být zanešeným EGR?
DPF by měl být v pohodě, protože většinou jezdím dálnici, tj. dlouhodobě nad 2000 otáček.
Začalo to dělat po tom, co jsem byl na diagnostice a promazaly se všechny hlášení. Závady tam žádné hlášeny nebyly. Ale s tím to asi nesouvisí.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: DPF a EGR off (multijet)
Joe píše:jinak ještě dotaz na co je ta věc co jsem označil na obrázku. Musel jsem to tam přibarvit, je to plastové a vede k tomu hadička napojená někde na hadici mezi filtrem a turbem. Ptám se protože je hodně volná a byla lehce vysunutá a kolem toho něco lehce prosakovalo.
Tak nevíte co to je?
Alfa Romeo 159 TI 2,4 JTDm (210PS) sportwagon
ex Alfa Romeo 156 2,4 JTDm 20v
ex Audi A4 1,8 quattro - auto na zimní řádění
ex Škoda felicie 1,3
ex Alfa Romeo 146 1,4 Twinspark
ex Alfa Romeo 156 2,4 JTDm 20v
ex Audi A4 1,8 quattro - auto na zimní řádění
ex Škoda felicie 1,3
ex Alfa Romeo 146 1,4 Twinspark
- xjohny
- Štamgast
- Příspěvky: 984
- Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
- Bydliště: Litoměřicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: DPF a EGR off (multijet)
Taky jsem zjistil, že motor lehce cuká, při zrychlování asi tak 1/3 plynu (někde pod 2000 otáček)...Hampice píše:Stejný problém, o víkendu se to chystám rozebrat a vyčistit...
Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9102
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: DPF a EGR off (multijet)
Tak mě necuká, jen občas nejde po plynu a ozývá se takový pískání, jakoby klouzal řemen... Do teď mi nikdo nedokázal odpovědět co to je. Osobně si myslim, že bude přidřenej EGR a propouští někudy tlak. Nevim, těmhle dieslovým krámům moc nerozumim, ale může to tak asi být. Navíc mi teď při stání do interéru proniká smrad spálený nafty, ale je to jako z avie, takže to musí jít někde ještě před katem...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- Foli
- Štamgast
- Příspěvky: 628
- Registrován: 16.11.2008, ned 16:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: DPF a EGR off (multijet)
Hampice já ti řeknu co to je, to pískání a smrad nafty dovnitř. Buď prasklej vejfuk těsně za svodama, ale spíš to budou prasklý svody a nebo to profukuje pod svodama. Tam hledej problém
Život není peříčko ... ale pořádný péro, který s náma neustále vyjebává. AR 159, 2,4 JTDM rok 2007
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: DPF a EGR off (multijet)
pravda na 159 se rádi povolují svody
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
- xjohny
- Štamgast
- Příspěvky: 984
- Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
- Bydliště: Litoměřicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: DPF a EGR off (multijet)
Tak a je to úplně v hájixjohny píše:Taky jsem zjistil, že motor lehce cuká, při zrychlování asi tak 1/3 plynu (někde pod 2000 otáček)...Hampice píše:Stejný problém, o víkendu se to chystám rozebrat a vyčistit...


Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9102
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: DPF a EGR off (multijet)
Pravda, dnes je v servisu a objeveno profouklé těsnění mezi hlavou a svodama. Nové těsnění cca 360,-, takže snad problém vyřešen.cendler píše:pravda na 159 se rádi povolují svody
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- xjohny
- Štamgast
- Příspěvky: 984
- Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
- Bydliště: Litoměřicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: DPF a EGR off (multijet)
Jen pro info - diagnostika odhalila vadný vstřik č. 3. 

Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Re: DPF a EGR off (multijet)
vstrik je nastesti vetesinou opravitelny 

- xjohny
- Štamgast
- Příspěvky: 984
- Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
- Bydliště: Litoměřicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: DPF a EGR off (multijet)
V to taky doufám [-o< jsem zvědav jak to dopadne.
Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
- xjohny
- Štamgast
- Příspěvky: 984
- Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
- Bydliště: Litoměřicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: DPF a EGR off (multijet)
Na budíku asi 112k (ale prozkoumáme ještě stav v ŘJ), tankuju u Agipu. Ale ještě není úplně jasné, co přesně s tím vstřikovačem je, jen prostě nefunguje tak jak má. Více se dozvím snad v pátek po analýze u BOSCHů.
Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
- xjohny
- Štamgast
- Příspěvky: 984
- Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
- Bydliště: Litoměřicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: DPF a EGR off (multijet)
Tak vstřikem to nebylo, byly zkorodovaný 4 kontakt v konektoru ŘJ
Nicméně mi ten vstřik aspoň seřídili, když už, mohli mi rovnou udělat všechny a byl by klid. Ty kilometry budu vědět zítra.

Nicméně mi ten vstřik aspoň seřídili, když už, mohli mi rovnou udělat všechny a byl by klid. Ty kilometry budu vědět zítra.
Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Re: DPF a EGR off (multijet)
A kolik tě taková sranda u Bošše stála? Myslím tím kontrola , seřízení. Já jen tak pro zajímavost jak moc se mám bát kdyby náhodou něco.
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
- xjohny
- Štamgast
- Příspěvky: 984
- Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
- Bydliště: Litoměřicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: DPF a EGR off (multijet)
Tak dělalo se to přes jiný servis a oni to k Boschům odvezli. Oprava vyšla na 1200,-
Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
- wenca89
- Štamgast
- Příspěvky: 699
- Registrován: 31.5.2010, pon 17:20
- Bydliště: Vrchlabí - Prachatice
- Kontaktovat uživatele:
Re: DPF a EGR off (multijet)
A alfuška je zase k plné spokojenosti :-) ať slouží i nadále 

AR 159 SW 1,9JTDm
- xjohny
- Štamgast
- Příspěvky: 984
- Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
- Bydliště: Litoměřicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: DPF a EGR off (multijet)
Děkuji
A možná poprosím moderátora aby těchto posledních pár příspěvků přesunul do nějakého jiného tématu, protože to s EGR nesouvisí
(asi sem)

A možná poprosím moderátora aby těchto posledních pár příspěvků přesunul do nějakého jiného tématu, protože to s EGR nesouvisí

(asi sem)
Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Re: DPF a EGR off (multijet)
fapoff to opravdu píšou a dokonce jsem na to dostal i záruku. I můj švagr na s 406 dostal záruku a ještě nějakou slevu na naftu a oběd zdarma, mají tam prý nějakou akci na všechny auta nebo co. Takže se své vlastní zkušeosti můžu doporučit.
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: DPF a EGR off (multijet)
Takže u ně taky DPF OFF, jinak jsem se to naučil, kdyby někdo chtěl, tak bych ho uměl odstranit, jak SW tak HW
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3819
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: DPF a EGR off (multijet)
a co EGR, ten umíš taky? DPF naštěstí nemám.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: DPF a EGR off (multijet)
Franik : zatím se učím, dej mi čas, ale myslím, že to nebude problém
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: DPF a EGR off (multijet)
tady u teto akce jsem ted prisel na jednu nevyhodu.nechal jsem si dodelat tempomat a kdyz ho chteli odemknout v ridici jednotce pač je zamceny zjistilo se ze to jde stylem prehrani softu cele ridici jednotky a tudiz by mi zase naskocilo DPF a EGR ventil a pak by to psalo hlasky a asi i slo do nouzaku.Tkze kdyby nekdo neco potreboval v ridici jednotce nastavit nebo prehrat tak na to myslete ze se muzete dostat do stejne pasti jak ja.Jinak bych samozrejmne DPF i EGR ventil vyhodil zas bez nich je jizda hned jednodusi.
EX:Alfa romeo 159 SW 2,4 JTD ti
EX: 2x 147 1,6 .
EX: 2x 147 1,6 .
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 2 hosti