já to beru podle těch funglovek, co máme v rodině....
147 TS má teď lehce pod 160 a je to úplně bezproblémové auto. Když pominu chrčící reprák a zrezlý výfuk, tak za těch 10let co ji doma máme jezdila jen na pravidelné prohlídky (a dolíval se jí olej a měnily nějaký ty ramena, to je jasný....

). Teď se jí teda rozsvítili oranžová kontrolka motoru a chce to nový variátor, takže nějaká ta údržba přijde, ale jak píšu - na to, že to je přecejen starší model než 159 a má to ten záludný motor, tak to je OK.
GT má teď 70tkm a 3,5 roku a byl tam v záruce měněný homokineťák a EGR, jinak nic (ještě jednou překalibrace xenonů, které svítily do nebe). Za těch 70tkm se ještě nesáhlo na spotřebák, i destičky jsou tam původní ;-)
A i ty Fiaty co mám(e) doma jsou OK....
Ono je to hodně o tom, že auta jsou kupovaná jako nová a jezdí se s nima normálně. Čili ne klobouk, ale ani race.... Člověk si to pohlídá a pak to slouží.... Takže od všech aut očekávám, že prostě těch 200 najezdí bez problémů a servis uvidí jen při pravidelných prohlídkách....
100 tkm a tři roky pro káru typu 159 nemůžou představovat absolutně žádnou zátěž....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)