Alfisti si povídají o koncernu VW
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
V top gear magazinu byl megatest hot hatchů, kde se testovala tyto auta:
VW Golf R (MkVI)
VW Golf GTI (MkVI)
VW Polo GTI (New Polo)
VW Scirocco R
Seat Ibiza Bocanegra
Alfa Romeo MiTo Cloverleaf
Fiat 500 Abarth Essesse
Ford Focus RS500
Subaru Impreza WRX STI Cosworth
Renault Megane RS Cup
Renault Clio RS Cup
(ten seznam jsem okopčil z nějakýho fora)
No já ten časopis nečetl a nikde nemůžu najít ani oskenovaný stránky, ale někdo tady na foru psal, že Mito bylo na okruhu snad poslední, ale papírově je i nejslabší takže se zas neni tolik čemu divit, otázka je jakej byl ten časovej rozdíl :/
VW Golf R (MkVI)
VW Golf GTI (MkVI)
VW Polo GTI (New Polo)
VW Scirocco R
Seat Ibiza Bocanegra
Alfa Romeo MiTo Cloverleaf
Fiat 500 Abarth Essesse
Ford Focus RS500
Subaru Impreza WRX STI Cosworth
Renault Megane RS Cup
Renault Clio RS Cup
(ten seznam jsem okopčil z nějakýho fora)
No já ten časopis nečetl a nikde nemůžu najít ani oskenovaný stránky, ale někdo tady na foru psal, že Mito bylo na okruhu snad poslední, ale papírově je i nejslabší takže se zas neni tolik čemu divit, otázka je jakej byl ten časovej rozdíl :/
1750 ATB => JSEM JEŠTĚ MLADÝ NA ŠESTIVÁLEC :D
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
ty brďo Fábka jde točit až do 6500? To je mi ale sportoveček. co mi hodně vadí u Multiairů je těch dieslových 5500 otáček a konec...Honza R. píše:
180 koní to má na 6200 otáčkách. Mito QV 170 koní má na 5500 otáčkách a točivý moment 250 Nm je u obou motorů stejný.
.
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Tady nejde o desetinky, ale o princip. Prostě ikdyž je Mito evidentně ve všech technických neokecatelných parametrech lepší než Fabie RS, "Fabie sedí jako přikovaná, zatáčkami doslova prolétá... výsledná známka 1" a Mito "Žádné ostré průjezdy a řezání zatáček, nic z toho vám podvozek nedovolí, tragické řízení... výsledná známka 3"
http://alfisti.cz/forum/viewtopic.php?p=155575#p155575
Cena obou aut +/- podobná, provedení nesrovnatelné, naměřená spotřeba během testu u Fabie 15 litrů u Mita 8,5 litru, ale Fabie je "víkendový automobil pro výlety a požitek z jízdy" a Mito je "malé a totálně nepraktické auto s vysokou spotřebou"
Tak to mě tedy rozproudio krev a to jsem jinak docela klidný člověk
http://alfisti.cz/forum/viewtopic.php?p=155575#p155575
Cena obou aut +/- podobná, provedení nesrovnatelné, naměřená spotřeba během testu u Fabie 15 litrů u Mita 8,5 litru, ale Fabie je "víkendový automobil pro výlety a požitek z jízdy" a Mito je "malé a totálně nepraktické auto s vysokou spotřebou"
Tak to mě tedy rozproudio krev a to jsem jinak docela klidný člověk

Alfa Brera 1750 TBi
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
ježišikriste....
1) nikdo z vás co tady něco řešíte v Mitu QV ani nové FRS nejel, že?
2) odkazuje se tady na test z nejidiotštějšího autowebu v galaxii.... co je komu po tom, že někde píšou bludy, no a? ten plátek je evidentně placený ze správných míst tak proč to řešit....
3) oni testovali FRS a Mito Multiair 135k (čili ne upravenou verzi QV). Opravdu věříte, že civilní Mito musí být lepší než vytuněná škodovka?
4) není pravda, že Multiair 170PS točí jen dieselových 5.000ot/min. Maximum výkonu dává v 5.500 a točit jde určitě přes 6.000 (že tam nemá výkonovou špičku je věc jiná). O otáčkách multiairu 135PS viz tady: http://www.auto.cz/test-alfa-romeo-mito ... iair-22022 aneb "Omezovač zasahuje sice až v 6500 min-1, po překročení 6200 ale už čtrnáctistovka citelně ztrácí dech."
Čili diskuse zcela prostá argumentů a logiky, ale zato nadupaná emocema a vírou.... bože....

1) nikdo z vás co tady něco řešíte v Mitu QV ani nové FRS nejel, že?
2) odkazuje se tady na test z nejidiotštějšího autowebu v galaxii.... co je komu po tom, že někde píšou bludy, no a? ten plátek je evidentně placený ze správných míst tak proč to řešit....
3) oni testovali FRS a Mito Multiair 135k (čili ne upravenou verzi QV). Opravdu věříte, že civilní Mito musí být lepší než vytuněná škodovka?
4) není pravda, že Multiair 170PS točí jen dieselových 5.000ot/min. Maximum výkonu dává v 5.500 a točit jde určitě přes 6.000 (že tam nemá výkonovou špičku je věc jiná). O otáčkách multiairu 135PS viz tady: http://www.auto.cz/test-alfa-romeo-mito ... iair-22022 aneb "Omezovač zasahuje sice až v 6500 min-1, po překročení 6200 ale už čtrnáctistovka citelně ztrácí dech."
Čili diskuse zcela prostá argumentů a logiky, ale zato nadupaná emocema a vírou.... bože....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
já si dělal srandu 

AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Ježiši
civilní Mito je zcela jasně lepší než civilní Fabia a vytuněné Mito QV je lepší než vytuněná Fabia RS. Dával jsem tu čísla na Mito QV o poměru hmotnost/kůň a na rozvor, rozchod, výšku auta. To jsou neokecatelné parametry, které mají vliv na stabilitu auta v zatáčkách. Fabia má prostě znatelně vyšší těžiště a kola podstatně blíž u sebe. Fyzika nepustí.
A bavíme se o tom proto, že většina lidí si prostě ani nedá tu práci, aby si ty auta projela a nakupují podle dojmů, co jim do hlavy vtlouká marketing. V civilním Mitu a civilní Fábii jsem seděl, takže provedení interiéru můžu porovnávat. V Mitu je v úrovni loktů mnohem víc místa než ve Fábii a o materiálech a celkovém zpracování se nemá cenu vůbec bavit.

A bavíme se o tom proto, že většina lidí si prostě ani nedá tu práci, aby si ty auta projela a nakupují podle dojmů, co jim do hlavy vtlouká marketing. V civilním Mitu a civilní Fábii jsem seděl, takže provedení interiéru můžu porovnávat. V Mitu je v úrovni loktů mnohem víc místa než ve Fábii a o materiálech a celkovém zpracování se nemá cenu vůbec bavit.
Alfa Brera 1750 TBi
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
A teď koukám, že je na všechny Mita 11% sleva. Fungl nové QV v plné palbě za 491 000 Kč...
http://www.alfaromeo.cz/UserFiles/File/ ... 2.2010.pdf
http://www.alfaromeo.cz/UserFiles/File/ ... 2.2010.pdf
Alfa Brera 1750 TBi
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
mě je to jedno.... klidně si tady pište že Mito jede líp než Bugatti
roubrt: srandu si tady doufám děláme všichni, každopádně na ty otáčky fakt bacha - jak Multiair tak T-jet prostě přes 6.000 točí

roubrt: srandu si tady doufám děláme všichni, každopádně na ty otáčky fakt bacha - jak Multiair tak T-jet prostě přes 6.000 točí

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
zase nepřeháněj
to tu nikdo neříkal, porovnáváme porovnatelné:
Mito QV 6.73 kg / kůň ... 491 000 Kč
Fabia RS 7.32 kg / kůň ... 499 000 Kč

Mito QV 6.73 kg / kůň ... 491 000 Kč
Fabia RS 7.32 kg / kůň ... 499 000 Kč
Alfa Brera 1750 TBi
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Tohle není srovnávání, to je to samý co předváděj v tom článku o Fabii RS, pouze v opačném gardu... 

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4045
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Jak děti na pískovišti... 

//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
a vůbec nejlepší je dát do cenového srovnání u Škodovky cenu z ceníku a u Alfy nějakou krátkodobou akční cenu
Jinak jak už jsem psal, je mi to jedno, škodovky mě nezajímají.... Ale mohli bysme se tady bavit na trošku jiné úrovni než že Fábie je auto pro blbečky a že ten její motor se "určitě rozsype".... [-o<
Ale to je jedno, tohle vlákno jsem zakládal právě proto, aby se ty nenávistné názory na VW koncentrovaly sem a neprasily jiné, normální, diskuse.... Co už

Jinak jak už jsem psal, je mi to jedno, škodovky mě nezajímají.... Ale mohli bysme se tady bavit na trošku jiné úrovni než že Fábie je auto pro blbečky a že ten její motor se "určitě rozsype".... [-o<
Ale to je jedno, tohle vlákno jsem zakládal právě proto, aby se ty nenávistné názory na VW koncentrovaly sem a neprasily jiné, normální, diskuse.... Co už

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
ach jo. Sám jsem jezdil 11 let v Oktávce 1.6 Mpi a nemůžu proti ní říct křivé slovo, ikdyž žádný zázrak to nebyl, jak se všude vychvaluje do nebes. Brera je naprosto někde jinde a není ani těžká, ani nedotáčivá, ani nikde nic nevrže, ani nedává rány do podvozku... překvapivě je i docela praktická a jestli se rozpadne po 100 tisích, to ještě nevím.
Vážím si práce vedení, techniků i obyčejných dělníků v Alfě Romeo. Za posledních několik let udělali ohromný kus práce. V době krize, kdy jiné automobilky krachovaly, Alfa dokázala nejen přežít, ale přijít s novými nápady a od základu novými modely. Ty lidi to musí neskutečně bavit a musí být fandové, protože ustát tlak ekonomicky mnohem silnější německé trojky je prostě obdivuhodné. Kde je dnes Volvo, Saab, Jaguar, Rover nebo takový gigant jako GM?
O to větší mám averzi proti dvojímu metru a nefér marketingu, co tu někteří novináři předvádí.
Vážím si práce vedení, techniků i obyčejných dělníků v Alfě Romeo. Za posledních několik let udělali ohromný kus práce. V době krize, kdy jiné automobilky krachovaly, Alfa dokázala nejen přežít, ale přijít s novými nápady a od základu novými modely. Ty lidi to musí neskutečně bavit a musí být fandové, protože ustát tlak ekonomicky mnohem silnější německé trojky je prostě obdivuhodné. Kde je dnes Volvo, Saab, Jaguar, Rover nebo takový gigant jako GM?
O to větší mám averzi proti dvojímu metru a nefér marketingu, co tu někteří novináři předvádí.
Alfa Brera 1750 TBi
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
To se dává normálně flaška oleje k novému autu? v Práci máme pár novejch motyk a nafasovali rovnou flašku Castrolu
jsem myslel, že se to doporučovalo jenom u megapruserové 2,5TDI 


Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Nejsou to náhodou 2,0 TDI PD a olej Castrol Longlife II?
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Samozřejmě to jsou parametry který na stabilitu auta vliv mají, ale nejsou rozhodující a nejde se řídit pouze podle nich.Honza R. píše:Ježišicivilní Mito je zcela jasně lepší než civilní Fabia a vytuněné Mito QV je lepší než vytuněná Fabia RS. Dával jsem tu čísla na Mito QV o poměru hmotnost/kůň a na rozvor, rozchod, výšku auta. To jsou neokecatelné parametry, které mají vliv na stabilitu auta v zatáčkách. Fabia má prostě znatelně vyšší těžiště a kola podstatně blíž u sebe. Fyzika nepustí.
Malej příklad.
Výkon/krouťák:
Alfa Romeo MiTo QV - 125 kW / 250 Nm
Škoda Fabia RS - 132 kW / 250 Nm
Citroen DS3 THP - 115 kW / 240 Nm
Pohotovostní hmotnost:
Alfa Romeo MiTo QV - 1145 kg
Škoda Fabia RS - 1243 kg
Citroen DS3 THP - 1165 kg
Rozvor / rozchod / výška:
Alfa Romeo MiTo QV - 2511 mm / 1483 mm / 1446 mm
Škoda Fabia RS - 2464 mm / 1423 mm / 1492 mm
Citroen DS3 THP - 2464 mm / 1468 mm / 1458 mm
Teoreticky (podle výše uvedeného) by teda MiTo mělo mít jednoznačně navrch. Ale prakticky to dopadlo takhle:
http://www.youtube.com/watch?v=giNwUe8PXDE
Zkrátka nejde srovnávat jízdní vlastnosti podle tabulkových parametrů bez ohledu na spousty ostatních faktorů.
P.S. Z uvedený trojky bych bral MiTo a vůbec by mě netankovalo jestli je Fabie RS nebo Citroen DS3 rychlejší...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Poruchovej Volskwagen
http://auto.idnes.cz/neumeli-mu-opravit ... tomoto_fdv

AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
tak někdy člověka taková chuť popadne, no.... Taky jsem se párkrát vracel ze záruční opravy v tomto duševním rozpoložení
Jinak ale auta škoda, kdyby ho prodal a peníze rozdal, asi by udělal líp.... Chudáků je v Číně dost....
no co už....

Jinak ale auta škoda, kdyby ho prodal a peníze rozdal, asi by udělal líp.... Chudáků je v Číně dost....

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Dík za video. Ono taky záleží na řidiči, gumách, sžití se s autem a okruhem... Těch vlivů je tam spousta. Takže bych z jedné nebo dvou desetinek rozdílu nedělal žádné závěry. Vzpomeň si na Clarksona na Nürburgringu s Jaguarem S-TypeHarous píše:Citroen DS3 THP

Lehčí auto s nižším těžištěm a delším rozvorem/rozchodem se bude lépe chovat na limitu, odstředivá síla ho nepotáhne tolik ze zatáčky ven. To mi nikdo nevymluví.
Alfa Brera 1750 TBi
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Já to vzdávám... 

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
2,0 TDI DPF - 125kW olej zítra omrknututa146 píše:Nejsou to náhodou 2,0 TDI PD a olej Castrol Longlife II?
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Jo tak o tomhle motoru psali tuším v bazarové sekci ve Světě motorů u octávie RS,moc pěkné počtení
.O proti tomu je 2,0 T.S. ve 156 symbol spolehlivosti 


Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Ať si rovnou zajedou do servisu pro další pixlu, fasujou se zdarma (jinak litr stojí kolem 800,-), pokud chtějí motor brutálně vytáčet nad 2.000ot s jednou pixlou mezi garančkami nevydrží 

Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Svérázná metoda "školení řidičů" 

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW


To zas bude jako posledně ráno: "Kde máš auto? Ale... ráno kontrolka motoru, měrka suchá, tak jsem to odvez do servisu"

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů