Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Mas nejakeho znameho,co by to napichol a nalogoval turbo s vahou? Chcel by som vidiet merane hodnoty.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
To nemám ... bohužel ... kdyby jo tak nevyhazuju 250,- za diagnostiku ...Alfik píše:Mas nejakeho znameho,co by to napichol a nalogoval turbo s vahou? Chcel by som vidiet merane hodnoty.
Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Skor myslim,ze rukou rozhybali lopatky a solenoid vymenili,aby bolo nieco v kapse.Ladin 164V6 píše:Ti v renomovanym servise proklemovali to cidlo vysokyho tlaku aby to nepadalo do nouzaku a hotovo

Dali ti aspon ten stary spatny?
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Odkud si?
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
No a ještě k tomu vymontovali ten měnič tlaku, abych měl něco vruce a mohli mi naúčtovat ty 3 klacky ...Ladin 164V6 píše:Ti v renomovanym servise proklemovali to cidlo vysokyho tlaku aby to nepadalo do nouzaku a hotovo
Co se vám na tom jako nezdá, že by to mohl dělat opravdu ten Solenoid nebo jak to psal Alfík??
Nejdřív tu všichni píšete, že na to chybu řídící jednotky a vysokej plnící tlak mlže bejt hromada příčin. Teď najednou to můžou dělat jen zatuhlí lopatky a nic jinýho???

Ten regulátor je napojenej před tou přetlakovou nebo podtlakovou baňkou co natáčí lopatky, tak proč by nemohl bejt v čudu??
Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Jo vždyť jsem psal, že ten starej mi dali do auta. Podle něho jsem vyhledal ten na netu, co jsem posílal ten odkaz, když ses ptal co mi teda měnili ....Alfik píše:Skor myslim,ze rukou rozhybali lopatky a solenoid vymenili,aby bolo nieco v kapse.Ladin 164V6 píše:Ti v renomovanym servise proklemovali to cidlo vysokyho tlaku aby to nepadalo do nouzaku a hotovo![]()
Dali ti aspon ten stary spatny?
Jsem od Chomutova ....
Jinak ten servis má docela dobrou pověst ... neřekl bych že dělá takoví šméčka ...
Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
to Alfík:
Hele chlape, ten soleniod je standartně přidělanej nad saharou? Že bych o víkendu sválně vyzkoušel ho vyndat a dat tam ten starej co mi vyndali, že to bylu kvůli němu. Pak to jet projet abych si to ověřil, zda ho měnili jen tak, nebo opravdu byla závad v něm.
Tohle je teď trochu mimo téma, ale třeba to má něco společnýho s tím problémem co jsem měl.
Zda se mi že od doby kdy mi to házelo tu chybu i teď po opravě je alfa nějaká hladová.
Předevčírem jsem tankoval za 400,- protože se mi rozsvítilo hladové oko. po natankování ručička na první čárce, takže jakoby čtvrt nádrže. Dneska sednu do auta, nastartuju a ručička opět na rezerve a svítí oko. od natankování najeto cca. 35km ...
Vím že ukazatel paliva je třeba brát s rezervou, ale tohle se mi nezdá. To vypadá že to bere 15l/100km
Hele chlape, ten soleniod je standartně přidělanej nad saharou? Že bych o víkendu sválně vyzkoušel ho vyndat a dat tam ten starej co mi vyndali, že to bylu kvůli němu. Pak to jet projet abych si to ověřil, zda ho měnili jen tak, nebo opravdu byla závad v něm.
Tohle je teď trochu mimo téma, ale třeba to má něco společnýho s tím problémem co jsem měl.
Zda se mi že od doby kdy mi to házelo tu chybu i teď po opravě je alfa nějaká hladová.
Předevčírem jsem tankoval za 400,- protože se mi rozsvítilo hladové oko. po natankování ručička na první čárce, takže jakoby čtvrt nádrže. Dneska sednu do auta, nastartuju a ručička opět na rezerve a svítí oko. od natankování najeto cca. 35km ...
Vím že ukazatel paliva je třeba brát s rezervou, ale tohle se mi nezdá. To vypadá že to bere 15l/100km

Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
a nestal si z kopce cumakem ? me to taky ukazuje jak chce, kdyz stojim do kopce, tak mi to nekdy ukazuje pulku nadrze misto ctvrt a kdyz naopak, tak rezervu, ale behem jizdy se to pak vrati do normalu
Alfa Romeo 156 2.4JTD SW [129kW][2005]
Peugeot 206 GTI [99kW][2000]
Alfa Romeo 156 1.9JTD [77kW][1999]
Peugeot 206 GTI [99kW][2000]
Alfa Romeo 156 1.9JTD [77kW][1999]
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Neviem presne,kde ho ma 1.9 ale neni problem ho najst. Su tam dva. Jeden je na EGR,ten je pridelany na torpede(prepaska medzi motorom a kabinou. A ten na turbo by mal byt niekde jak je vzduchovy filter. Ked pojdes po hadicke od turba,tak ho najdes.RonyV píše:to Alfík:
Hele chlape, ten soleniod je standartně přidělanej nad saharou? Že bych o víkendu sválně vyzkoušel ho vyndat a dat tam ten starej co mi vyndali, že to bylu kvůli němu. Pak to jet projet abych si to ověřil, zda ho měnili jen tak, nebo opravdu byla závad v něm.
Tohle je teď trochu mimo téma, ale třeba to má něco společnýho s tím problémem co jsem měl.
Zda se mi že od doby kdy mi to házelo tu chybu i teď po opravě je alfa nějaká hladová.
Předevčírem jsem tankoval za 400,- protože se mi rozsvítilo hladové oko. po natankování ručička na první čárce, takže jakoby čtvrt nádrže. Dneska sednu do auta, nastartuju a ručička opět na rezerve a svítí oko. od natankování najeto cca. 35km ...
Vím že ukazatel paliva je třeba brát s rezervou, ale tohle se mi nezdá. To vypadá že to bere 15l/100km
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Mám auto stát pořád na stejnym místě a to je rovina v garáži ... tohle se mi ale nezdá na to že by se to přelívalo ... přece mi to nemůže padnout po 30km o čárku ... nebo aspoň dřív to nedělalo takhle to kleslo po 200kmZion píše:a nestal si z kopce cumakem ? me to taky ukazuje jak chce, kdyz stojim do kopce, tak mi to nekdy ukazuje pulku nadrze misto ctvrt a kdyz naopak, tak rezervu, ale behem jizdy se to pak vrati do normalu
Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
[/quote]
Neviem presne,kde ho ma 1.9 ale neni problem ho najst. Su tam dva. Jeden je na EGR,ten je pridelany na torpede(prepaska medzi motorom a kabinou. A ten na turbo by mal byt niekde jak je vzduchovy filter. Ked pojdes po hadicke od turba,tak ho najdes.[/quote]
já ho našel právě nad saharou hned vedle kolena co vede ze vzduchového filtru ... no v sobotu schválně vyzkouším dat tam ten sterej ...
Teď mě jen dostává ta spotřeba ...

Neviem presne,kde ho ma 1.9 ale neni problem ho najst. Su tam dva. Jeden je na EGR,ten je pridelany na torpede(prepaska medzi motorom a kabinou. A ten na turbo by mal byt niekde jak je vzduchovy filter. Ked pojdes po hadicke od turba,tak ho najdes.[/quote]
já ho našel právě nad saharou hned vedle kolena co vede ze vzduchového filtru ... no v sobotu schválně vyzkouším dat tam ten sterej ...
Teď mě jen dostává ta spotřeba ...





Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
K mojmu poslednemu prispevku. Musim sa opravit. Ta 103kw uz ma zrejme elektronicke EGR,ze? Takze tam bude len jeden.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Dáváš mi dost otázky na tělo
ale tuhle součástku co mi měnili, jsem našel jen jednu a to nad saharou vedle kolene od sání, hned za zámkem kapoty ... vede do toho jedna hadička z přední čísti motoru a druhá co zněho vystupuje vede právě dolu do té baňky co reguluje natáčení lopatek ...
Nevíš co by mohlo způsopbovat tu vysokou spotřebu??? nebo někoho v okolí Chomutova nebo Karlovích Varů co má diagnostiku, napojil to a projel se semnou a kouknul na data co lezou s auta? To by bylo asi nejlepší a nejrychlejší způsob zjištění toho co by to mohlo dělat ne??
Čekám na výplatu, pak hodím plnou, najedu 100kma dotankuju abych si to potvrdil, třeba fakt jen plaší ten ukazatel paliva a já plaším s ním ...

Nevíš co by mohlo způsopbovat tu vysokou spotřebu??? nebo někoho v okolí Chomutova nebo Karlovích Varů co má diagnostiku, napojil to a projel se semnou a kouknul na data co lezou s auta? To by bylo asi nejlepší a nejrychlejší způsob zjištění toho co by to mohlo dělat ne??
Čekám na výplatu, pak hodím plnou, najedu 100kma dotankuju abych si to potvrdil, třeba fakt jen plaší ten ukazatel paliva a já plaším s ním ...

Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
O niekom z tvojho okolia lepsie poradia admini,alebo moderatory. Asi maju lepsi prehlad ako ja. Skus pozriet aj uzivatelov z tvojho okolia a kontaktovat ich.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
cavte mam taky problem s AR 159 2.4jtdm 210ps , ze ked idem na plny plyn a potom zvolnim a idem povedzme 100 na sestke tak rucicka turba ukazuje 0 bar a aktualna spotreba je 14L. ked zhasnem motor a znova nastartujem tak je vsetko v poriadku kym zas prudko nepridam. mal som to teraz v servise a zistili mi netesnost medzi intercoolerom a skrtiacou klapkou, pretesnili mi to a cestou domov som isiel skoro cely cas na plny plyn a asi 20 km bolo vsetko v poriadku,ale potom zase rucicka na nule. ked je rucicka na nule tak je aj dost dlhe oneskorenie kym turbo natlaci plny tlak po zosliapnuti plynu cca 3-4sec.
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
No, tak Ti to zas prestalo tesnit... 

AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
ale neviem kde lebo hned na druhy den som to zobral spat skontrolovali a tentoraz nic nenasli takze neviem.... pripadne nemate niekto nejake odbornika cez turba?? dik
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Odkial si? Treba to nalogovat.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
ak myslíš test examinerom, ten mi robili v dvoch servisoch a ziadnu chybu nenasli. Nemoze to byt, ze ventil pusta viac do turba a to tlaci viac a motor pada do nudzoveho rezimu(vykon nieje upravovany) po zhasnuti a nastartovani vsetko OK....som z BA
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Tym to asi bude. Ale zistit ci to robi ventil,alebo zatuhle turbo. Skus zavolat tomuto chalanovi,ze mas cislo odomna. 948526639 vola sa Karol
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
dakujem alfik
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Čau chlapi , nevíte v jakým rozsahu by se měla pohybovat tyčka co naklápí lopatky v turbu u 2,4 jtd 103 kw? mě se pohybuje v rozsahu 1 cm, jestli to není málo
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Ma to byt cca 1 cm.Presne ti to asi nikto nenapise,lebo myslim,ze to nikto nemeral. Co mas za problem???
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel
- P3TR
- Pozorovatel
- Příspěvky: 263
- Registrován: 13.6.2010, ned 18:29
- Bydliště: Volary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Jde mi modrej dým z výfuku, z pod kapoty se při jízdě ozývá "meluzína", při plným plynu mi nad 3000 svítí kontrolka vstřikování a po přeřazení je hluché místo ve výkonu... mám se začít loučit s turbínou ?
Již ex. 156 2.4 JTD
BMW 330xd
BMW 330xd
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Sedi to asi presne, bohuzel...
Kazdopadne bych moc nepokousel s tim dal jezdit, aby to nedopadlo jako u zdejsiho kolegy se 159...

Kazdopadne bych moc nepokousel s tim dal jezdit, aby to nedopadlo jako u zdejsiho kolegy se 159...
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host