Alfa Romeo Mi.To (pokec)

Odpovědět
Gionardi
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 868
Registrován: 1.5.2007, úte 15:18
Bydliště: Vrbno
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)

Příspěvek od Gionardi » 30.3.2011, stř 22:53

Kára má dvě mapy - Allwetter a Normal ma jednu a Dynamik druhou.
Allwetter ma oproti normálu pouze upřednostnění citlivosti některých systémů.
Bohužel jde realně změřit pouze mapa Normálu - jelikož se netočí zadní kola, elektronika
registruje chybu asi 5 systemu a nedovolí káru pustit do dynamic režimu. - I tak
TÜV certifikace u dodatkových hardware naprosto přesně určují výsledný výkon
(při užití 100octan palivo) odrazovým můstkem je pro mne naměřená hodnota N* 175CV
pak jsem měřil telemetrií Tesla(USA)WSQ - přesně hodnoty asi nezjistím, vařil* jsem to tak 10x na stejné trati - ale vychází to mezi 194 a 197CV - Novitec ma deklarovane 186CV + KN(+?) + G-Tech Stradale vyfuk(zatim pulka) = + 7CV
Jedina vada byly uzke 205 zimní kola - s kombinací přeposilovaného řízení to byla zabijačka,
po snížení to bylo lepší (teprve poté jsem aplikoval zbylé komponenty - aby to holka pobrala -
brzdy 305 jsou na tu váhu dostatečné. - Teď na 225/40R18 je to o mnoho čitelnější - a zdá se vše doladěno =D>
fajne je byt Alfista
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero

George.KHE
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2594
Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)

Příspěvek od George.KHE » 31.3.2011, čtv 10:53

Ted nevím jestli tě dobře chápu, ale chceš tím říct, že na mód Dinamik se nedá normálně jezdit kvůli chybě elektroniky?
A k tomu řízení, to už asi není tak strmé a ostré jak v GT?
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8565
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)

Příspěvek od Harous » 31.3.2011, čtv 11:04

Předpokládám, že to hází chybu jen na brzdě. Elektroniku zmatou stojící zadní kola...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

George.KHE
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2594
Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)

Příspěvek od George.KHE » 31.3.2011, čtv 11:59

aha, jsem si říkal, že asi na brzdě, ale nenapadlo mě, že by to dělalo kvůli stojícím kolům :D, proto jsem soudil, že to musí dělat i v provozu :D
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione

Gionardi
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 868
Registrován: 1.5.2007, úte 15:18
Bydliště: Vrbno
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)

Příspěvek od Gionardi » 1.4.2011, pát 07:36

V provozu je elektronika stabilizace a rozdělení brzdného účinku také závislá na zadních kolech,
(a nejdou řadit* režimy nad 120km/h). Prostě jak stojí zadní kola nedáš D* :D - V obou nastaveních, říkejme D a N (protože A* je stejné jako N pouze dříve reagují systémy) - jsou různé citlivosti posilovače řízení - na N je kára nepružná a řízení jde tak lehce - že to připomíná *auto na zvedáku* - motoricky se chová spíše jako atmosféra a v realu má tedy N* cca o 1/3 menší výkon nežli udávaný papírový, Max. výkon - ten je uveden při užití prémiového paliva a D* systému - v D* je řízení znatelně pevnější (nikdy nebude tak super - jako na GT, - ma větší rejd* a jinou koncepci.. - systémy ochrany se posunují dost daleko, aby se dalo využít potenciálu Q2 :D - co je nevychytané je kontrola tlaku pneu - (může se tam dát co chce a stejně to svítí - je to asi pro němce co jedou rovně po hladké cestě. - Když se opřu o gumu - prostě to hlasi že to mam kontrolovat :cry: - no a panické* blikače - bliká to neustále (zase věc pro němce) - Běžný řidič** před zatáčkou svítí 100m dopředu brzdovými světly - což je pro mne kontrolka* - můžeš - tím chci říci - kdo využívá brzdy jak má (krátce a intenzivně) - poleze mu to na nervy jako mně ... Jinak fajn :wink:
fajne je byt Alfista
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero

George.KHE
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2594
Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)

Příspěvek od George.KHE » 1.4.2011, pát 11:29

dík za vyčerpávající slohovku a že jsi mě zasvětil víc do T-jetů. Ještě bych měl jeden dotaz :D S tím měněním režimů nad 120, to nejde asi i u sériové verze že?
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione

Gionardi
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 868
Registrován: 1.5.2007, úte 15:18
Bydliště: Vrbno
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)

Příspěvek od Gionardi » 1.4.2011, pát 11:51

No v realu kdyby jsi jel 130 na N* - tak D* nezařadíš - musíš snížit speed pod 120 - zařadit D* a šlápnout na železo v pravo dole - dostaví se očekávaný úsměv na tváři :D . -
Včera jsem najel 400km s 18" - kára tak o 6,5% :) ubrala na agresi* zrychlení, kola jsou větší než ty 17" tak o 1,5cm - takže jedu přesně satelitní rychlostí (50km/h = 50km/h) a třecí plocha 4cm na napravě + je poznat - i při tom výkonu - jinak se chová skvěle.. :wink:
fajne je byt Alfista
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero

George.KHE
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2594
Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)

Příspěvek od George.KHE » 1.4.2011, pát 13:43

to tvoje Mito mě zajímá čím dál tím víc :) možná se ukážu v tom bruntálu a pořádně ti ho omrknu :)
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione

Balanta
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1130
Registrován: 16.8.2007, čtv 10:02
Bydliště: Prostřední Bečva
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)

Příspěvek od Balanta » 1.4.2011, pát 15:45

George.KHE píše:to tvoje Mito mě zajímá čím dál tím víc :) možná se ukážu v tom bruntálu a pořádně ti ho omrknu :)
máš to kousek tak dojeď :smt023
Alfa Romeo Stelvio 2.9 QV

www.cyklobarbecva.cz

Gionardi
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 868
Registrován: 1.5.2007, úte 15:18
Bydliště: Vrbno
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)

Příspěvek od Gionardi » 6.4.2011, stř 19:31

mala dostala novou optiku - teď je to ono.. :D
3.jpg
1.jpg
fajne je byt Alfista
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero

George.KHE
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2594
Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)

Příspěvek od George.KHE » 6.4.2011, stř 20:14

to je origo QV nebo jenom přelakováno? vypadá to dobře a.vs.s
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione

Gionardi
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 868
Registrován: 1.5.2007, úte 15:18
Bydliště: Vrbno
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)

Příspěvek od Gionardi » 6.4.2011, stř 20:17

origo
fajne je byt Alfista
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero

Honza R.
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 904
Registrován: 18.7.2010, ned 13:01

Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)

Příspěvek od Honza R. » 6.4.2011, stř 20:32

Gionardi píše:N je kára nepružná
konečně je jasno, na co tam je to "N" :D


prémiové palivo do Fiat T-jetů netřeba, deklarovaný výkon musí dát s běžným Naturalem 95, který máš předepsaný v techničáku.

To je rozdíl třeba proti Audi, která si do katalogů napíše papírové výkony, ale ta čísla se vztahují k Naturalu 98.
Alfa Brera 1750 TBi

Gionardi
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 868
Registrován: 1.5.2007, úte 15:18
Bydliště: Vrbno
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)

Příspěvek od Gionardi » 7.4.2011, čtv 06:07

no raději dam premiové palivo za 35,10 než 95* za 34,80 (OMV Bruntal) - určitě to motourovi* neublíží :wink:
fajne je byt Alfista
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero

Honza R.
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 904
Registrován: 18.7.2010, ned 13:01

Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)

Příspěvek od Honza R. » 7.4.2011, čtv 07:26

jj neublíží. Já beru Vervu 100, ale jen kvůli tomu, že v ní není přimíchaný ten bio-humus. Ale když mi náhodou dojde šťáva někde na vesnici a vemu N95, tak auto jede pořád stejně.

U TFSI, když tam naleješ N95, tak máš hned 20 koní dole. Ale na papíře ty motory vypadají dobře, a o tom to je :D


http://www.autorevue.cz/vw-golf-gt-vlad ... 1/ch-27543

1.4 TSI:

" Při jízdě na N95 byl motor opravdu citelně línější. Neměl snahu o rychlé vytáčení a také měřená dynamika se pohybovala zhruba o 7-10 procent za hodnotami proti N98. Velmi zajímavým zjištěním pak byl neklid motoru po studeném startu a palivu N95. Po nastartování motoru se držely volnoběžné otáčky zhruba na 1 200 otáčkách a to poměrně dlouho. Navíc byly cítit pravidelné záchvěvy motoru. Ani jedno z tohoto se při jízdě na N98 neobjevilo. Motor při jízdě na toto palivo byl daleko živější a jak jsem již zmínil i naměřená dynamika byla lepší. Nešlo tedy o placebo."
Alfa Brera 1750 TBi

Gionardi
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 868
Registrován: 1.5.2007, úte 15:18
Bydliště: Vrbno
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)

Příspěvek od Gionardi » 7.4.2011, čtv 07:58

No jednou mi taky došel dal jsem na Benzině 95* a nějak se ji nechtělo startovat - takže beru stále carrera 100* - pocitově neporovnám - bo jaksi na ty slapší hopsinky* nejezdím.
U GT je znatelný rozdíl v naftě - prémiové palivo jaksi lepši jede.. - jezdim Shell (někdy verva - ta se mi jeví slabší) :roll:
fajne je byt Alfista
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18968
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)

Příspěvek od Kubas » 7.4.2011, čtv 08:15

já s T-jetem jezdím už skoro 50tkm na běžný Shell 95 a absolutně bez připomínek....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

ReznikCZ
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1902
Registrován: 21.12.2009, pon 19:22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)

Příspěvek od ReznikCZ » 8.4.2011, pát 09:05

Kubas: zkus lepší palivo a neudří se vajíčka na platu vzadu na kufru :-D :smt064 :-D
Mercedes-Benz S500 4Matic
.......ale srdcem stále Alfista

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18968
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)

Příspěvek od Kubas » 8.4.2011, pát 10:41

tak já mám na vajíčka síťky v kufru, takže to mám pořešený :-D
Jinak lepší palivo nepotřebuju, na to jak to auto využívám mám výkonu až až :wink:
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

lumberjack

Příspěvky: 9
Registrován: 11.11.2010, čtv 12:44

Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)

Příspěvek od lumberjack » 28.6.2011, úte 12:19

Honza R. píše:jj neublíží. Já beru Vervu 100, ale jen kvůli tomu, že v ní není přimíchaný ten bio-humus. Ale když mi náhodou dojde šťáva někde na vesnici a vemu N95, tak auto jede pořád stejně.

U TFSI, když tam naleješ N95, tak máš hned 20 koní dole. Ale na papíře ty motory vypadají dobře, a o tom to je :D


http://www.autorevue.cz/vw-golf-gt-vlad ... 1/ch-27543

1.4 TSI:

" Při jízdě na N95 byl motor opravdu citelně línější. Neměl snahu o rychlé vytáčení a také měřená dynamika se pohybovala zhruba o 7-10 procent za hodnotami proti N98. Velmi zajímavým zjištěním pak byl neklid motoru po studeném startu a palivu N95. Po nastartování motoru se držely volnoběžné otáčky zhruba na 1 200 otáčkách a to poměrně dlouho. Navíc byly cítit pravidelné záchvěvy motoru. Ani jedno z tohoto se při jízdě na N98 neobjevilo. Motor při jízdě na toto palivo byl daleko živější a jak jsem již zmínil i naměřená dynamika byla lepší. Nešlo tedy o placebo."
No ono to je docela logicke ze kdyz mas primarne ridici jednotku nastavenou na 98 tak s 98 to bude slapat nejlip, a u primo vstrikoveho motoru jeste vic ...

Gionardi
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 868
Registrován: 1.5.2007, úte 15:18
Bydliště: Vrbno
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)

Příspěvek od Gionardi » 28.6.2011, úte 20:55

tak jsem nahral sound - on board - na 1,4 fajne :-({|= (uzavřená trať(
[video]http://www.youtube.com/watch?v=acEwcdn3VcI[/video]
fajne je byt Alfista
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18968
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)

Příspěvek od Kubas » 28.6.2011, úte 22:36

jo jo, zní to dobře.... :smt023 Pokrok nezastavíš a ta 1.4T je toho důkazem.... :wink:
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Honza R.
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 904
Registrován: 18.7.2010, ned 13:01

Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)

Příspěvek od Honza R. » 2.7.2011, sob 19:23

V poslední době vychází na Alfu samé oslavné testy. Co se to děje? Mito QV:

http://www.webnoviny.sk/automagazin/tes ... lanok.html


"Nedokázal som s tým autom jazdiť normálne. Táto Alfa vás proste zvádza na dynamickú jazdu a nepodľahne hádam iba mních."

:D :smt023
Alfa Brera 1750 TBi

Gionardi
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 868
Registrován: 1.5.2007, úte 15:18
Bydliště: Vrbno
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)

Příspěvek od Gionardi » 3.7.2011, ned 07:51

:D
fajne je byt Alfista
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero

Honza R.
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 904
Registrován: 18.7.2010, ned 13:01

Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)

Příspěvek od Honza R. » 18.7.2011, pon 08:26

A je to tady!

Nestačí vám jeden čtyřlístek na blatníku? Nezoufejte! Přesně pro vás a pro zahradníky je tu nové ekologické Mito 1.3 JTDm 62 kW

http://www.italiaspeed.com/2011/cars/al ... /1607.html

Obrázek Obrázek


:D
Alfa Brera 1750 TBi

Odpovědět

Zpět na „Mito“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti