Alfa Romeo Mi.To (pokec)
- Gionardi
- Štamgast
- Příspěvky: 868
- Registrován: 1.5.2007, úte 15:18
- Bydliště: Vrbno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)
Kára má dvě mapy - Allwetter a Normal ma jednu a Dynamik druhou.
Allwetter ma oproti normálu pouze upřednostnění citlivosti některých systémů.
Bohužel jde realně změřit pouze mapa Normálu - jelikož se netočí zadní kola, elektronika
registruje chybu asi 5 systemu a nedovolí káru pustit do dynamic režimu. - I tak
TÜV certifikace u dodatkových hardware naprosto přesně určují výsledný výkon
(při užití 100octan palivo) odrazovým můstkem je pro mne naměřená hodnota N* 175CV
pak jsem měřil telemetrií Tesla(USA)WSQ - přesně hodnoty asi nezjistím, vařil* jsem to tak 10x na stejné trati - ale vychází to mezi 194 a 197CV - Novitec ma deklarovane 186CV + KN(+?) + G-Tech Stradale vyfuk(zatim pulka) = + 7CV
Jedina vada byly uzke 205 zimní kola - s kombinací přeposilovaného řízení to byla zabijačka,
po snížení to bylo lepší (teprve poté jsem aplikoval zbylé komponenty - aby to holka pobrala -
brzdy 305 jsou na tu váhu dostatečné. - Teď na 225/40R18 je to o mnoho čitelnější - a zdá se vše doladěno =D>
Allwetter ma oproti normálu pouze upřednostnění citlivosti některých systémů.
Bohužel jde realně změřit pouze mapa Normálu - jelikož se netočí zadní kola, elektronika
registruje chybu asi 5 systemu a nedovolí káru pustit do dynamic režimu. - I tak
TÜV certifikace u dodatkových hardware naprosto přesně určují výsledný výkon
(při užití 100octan palivo) odrazovým můstkem je pro mne naměřená hodnota N* 175CV
pak jsem měřil telemetrií Tesla(USA)WSQ - přesně hodnoty asi nezjistím, vařil* jsem to tak 10x na stejné trati - ale vychází to mezi 194 a 197CV - Novitec ma deklarovane 186CV + KN(+?) + G-Tech Stradale vyfuk(zatim pulka) = + 7CV
Jedina vada byly uzke 205 zimní kola - s kombinací přeposilovaného řízení to byla zabijačka,
po snížení to bylo lepší (teprve poté jsem aplikoval zbylé komponenty - aby to holka pobrala -
brzdy 305 jsou na tu váhu dostatečné. - Teď na 225/40R18 je to o mnoho čitelnější - a zdá se vše doladěno =D>
fajne je byt Alfista
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2594
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)
Ted nevím jestli tě dobře chápu, ale chceš tím říct, že na mód Dinamik se nedá normálně jezdit kvůli chybě elektroniky?
A k tomu řízení, to už asi není tak strmé a ostré jak v GT?
A k tomu řízení, to už asi není tak strmé a ostré jak v GT?
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)
Předpokládám, že to hází chybu jen na brzdě. Elektroniku zmatou stojící zadní kola...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2594
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)
aha, jsem si říkal, že asi na brzdě, ale nenapadlo mě, že by to dělalo kvůli stojícím kolům
, proto jsem soudil, že to musí dělat i v provozu 


Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
- Gionardi
- Štamgast
- Příspěvky: 868
- Registrován: 1.5.2007, úte 15:18
- Bydliště: Vrbno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)
V provozu je elektronika stabilizace a rozdělení brzdného účinku také závislá na zadních kolech,
(a nejdou řadit* režimy nad 120km/h). Prostě jak stojí zadní kola nedáš D*
- V obou nastaveních, říkejme D a N (protože A* je stejné jako N pouze dříve reagují systémy) - jsou různé citlivosti posilovače řízení - na N je kára nepružná a řízení jde tak lehce - že to připomíná *auto na zvedáku* - motoricky se chová spíše jako atmosféra a v realu má tedy N* cca o 1/3 menší výkon nežli udávaný papírový, Max. výkon - ten je uveden při užití prémiového paliva a D* systému - v D* je řízení znatelně pevnější (nikdy nebude tak super - jako na GT, - ma větší rejd* a jinou koncepci.. - systémy ochrany se posunují dost daleko, aby se dalo využít potenciálu Q2
- co je nevychytané je kontrola tlaku pneu - (může se tam dát co chce a stejně to svítí - je to asi pro němce co jedou rovně po hladké cestě. - Když se opřu o gumu - prostě to hlasi že to mam kontrolovat
- no a panické* blikače - bliká to neustále (zase věc pro němce) - Běžný řidič** před zatáčkou svítí 100m dopředu brzdovými světly - což je pro mne kontrolka* - můžeš - tím chci říci - kdo využívá brzdy jak má (krátce a intenzivně) - poleze mu to na nervy jako mně ... Jinak fajn 
(a nejdou řadit* režimy nad 120km/h). Prostě jak stojí zadní kola nedáš D*




fajne je byt Alfista
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2594
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)
dík za vyčerpávající slohovku a že jsi mě zasvětil víc do T-jetů. Ještě bych měl jeden dotaz
S tím měněním režimů nad 120, to nejde asi i u sériové verze že?

Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
- Gionardi
- Štamgast
- Příspěvky: 868
- Registrován: 1.5.2007, úte 15:18
- Bydliště: Vrbno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)
No v realu kdyby jsi jel 130 na N* - tak D* nezařadíš - musíš snížit speed pod 120 - zařadit D* a šlápnout na železo v pravo dole - dostaví se očekávaný úsměv na tváři
. -
Včera jsem najel 400km s 18" - kára tak o 6,5%
ubrala na agresi* zrychlení, kola jsou větší než ty 17" tak o 1,5cm - takže jedu přesně satelitní rychlostí (50km/h = 50km/h) a třecí plocha 4cm na napravě + je poznat - i při tom výkonu - jinak se chová skvěle.. 

Včera jsem najel 400km s 18" - kára tak o 6,5%


fajne je byt Alfista
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2594
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)
to tvoje Mito mě zajímá čím dál tím víc
možná se ukážu v tom bruntálu a pořádně ti ho omrknu 


Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
- Balanta
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1130
- Registrován: 16.8.2007, čtv 10:02
- Bydliště: Prostřední Bečva
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)
máš to kousek tak dojeďGeorge.KHE píše:to tvoje Mito mě zajímá čím dál tím vícmožná se ukážu v tom bruntálu a pořádně ti ho omrknu

Alfa Romeo Stelvio 2.9 QV
www.cyklobarbecva.cz
www.cyklobarbecva.cz
- Gionardi
- Štamgast
- Příspěvky: 868
- Registrován: 1.5.2007, úte 15:18
- Bydliště: Vrbno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)
mala dostala novou optiku - teď je to ono..

fajne je byt Alfista
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2594
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)
to je origo QV nebo jenom přelakováno? vypadá to dobře 

Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
- Gionardi
- Štamgast
- Příspěvky: 868
- Registrován: 1.5.2007, úte 15:18
- Bydliště: Vrbno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)
origo
fajne je byt Alfista
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero
Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)
konečně je jasno, na co tam je to "N"Gionardi píše:N je kára nepružná

prémiové palivo do Fiat T-jetů netřeba, deklarovaný výkon musí dát s běžným Naturalem 95, který máš předepsaný v techničáku.
To je rozdíl třeba proti Audi, která si do katalogů napíše papírové výkony, ale ta čísla se vztahují k Naturalu 98.
Alfa Brera 1750 TBi
- Gionardi
- Štamgast
- Příspěvky: 868
- Registrován: 1.5.2007, úte 15:18
- Bydliště: Vrbno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)
no raději dam premiové palivo za 35,10 než 95* za 34,80 (OMV Bruntal) - určitě to motourovi* neublíží 

fajne je byt Alfista
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero
Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)
jj neublíží. Já beru Vervu 100, ale jen kvůli tomu, že v ní není přimíchaný ten bio-humus. Ale když mi náhodou dojde šťáva někde na vesnici a vemu N95, tak auto jede pořád stejně.
U TFSI, když tam naleješ N95, tak máš hned 20 koní dole. Ale na papíře ty motory vypadají dobře, a o tom to je
http://www.autorevue.cz/vw-golf-gt-vlad ... 1/ch-27543
1.4 TSI:
" Při jízdě na N95 byl motor opravdu citelně línější. Neměl snahu o rychlé vytáčení a také měřená dynamika se pohybovala zhruba o 7-10 procent za hodnotami proti N98. Velmi zajímavým zjištěním pak byl neklid motoru po studeném startu a palivu N95. Po nastartování motoru se držely volnoběžné otáčky zhruba na 1 200 otáčkách a to poměrně dlouho. Navíc byly cítit pravidelné záchvěvy motoru. Ani jedno z tohoto se při jízdě na N98 neobjevilo. Motor při jízdě na toto palivo byl daleko živější a jak jsem již zmínil i naměřená dynamika byla lepší. Nešlo tedy o placebo."
U TFSI, když tam naleješ N95, tak máš hned 20 koní dole. Ale na papíře ty motory vypadají dobře, a o tom to je

http://www.autorevue.cz/vw-golf-gt-vlad ... 1/ch-27543
1.4 TSI:
" Při jízdě na N95 byl motor opravdu citelně línější. Neměl snahu o rychlé vytáčení a také měřená dynamika se pohybovala zhruba o 7-10 procent za hodnotami proti N98. Velmi zajímavým zjištěním pak byl neklid motoru po studeném startu a palivu N95. Po nastartování motoru se držely volnoběžné otáčky zhruba na 1 200 otáčkách a to poměrně dlouho. Navíc byly cítit pravidelné záchvěvy motoru. Ani jedno z tohoto se při jízdě na N98 neobjevilo. Motor při jízdě na toto palivo byl daleko živější a jak jsem již zmínil i naměřená dynamika byla lepší. Nešlo tedy o placebo."
Alfa Brera 1750 TBi
- Gionardi
- Štamgast
- Příspěvky: 868
- Registrován: 1.5.2007, úte 15:18
- Bydliště: Vrbno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)
No jednou mi taky došel dal jsem na Benzině 95* a nějak se ji nechtělo startovat - takže beru stále carrera 100* - pocitově neporovnám - bo jaksi na ty slapší hopsinky* nejezdím.
U GT je znatelný rozdíl v naftě - prémiové palivo jaksi lepši jede.. - jezdim Shell (někdy verva - ta se mi jeví slabší)
U GT je znatelný rozdíl v naftě - prémiové palivo jaksi lepši jede.. - jezdim Shell (někdy verva - ta se mi jeví slabší)

fajne je byt Alfista
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero
Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)
já s T-jetem jezdím už skoro 50tkm na běžný Shell 95 a absolutně bez připomínek....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- ReznikCZ
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1902
- Registrován: 21.12.2009, pon 19:22
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)
Kubas: zkus lepší palivo a neudří se vajíčka na platu vzadu na kufru




Mercedes-Benz S500 4Matic
.......ale srdcem stále Alfista
.......ale srdcem stále Alfista
Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)
tak já mám na vajíčka síťky v kufru, takže to mám pořešený
Jinak lepší palivo nepotřebuju, na to jak to auto využívám mám výkonu až až

Jinak lepší palivo nepotřebuju, na to jak to auto využívám mám výkonu až až

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
-
lumberjack
- Příspěvky: 9
- Registrován: 11.11.2010, čtv 12:44
Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)
No ono to je docela logicke ze kdyz mas primarne ridici jednotku nastavenou na 98 tak s 98 to bude slapat nejlip, a u primo vstrikoveho motoru jeste vic ...Honza R. píše:jj neublíží. Já beru Vervu 100, ale jen kvůli tomu, že v ní není přimíchaný ten bio-humus. Ale když mi náhodou dojde šťáva někde na vesnici a vemu N95, tak auto jede pořád stejně.
U TFSI, když tam naleješ N95, tak máš hned 20 koní dole. Ale na papíře ty motory vypadají dobře, a o tom to je![]()
http://www.autorevue.cz/vw-golf-gt-vlad ... 1/ch-27543
1.4 TSI:
" Při jízdě na N95 byl motor opravdu citelně línější. Neměl snahu o rychlé vytáčení a také měřená dynamika se pohybovala zhruba o 7-10 procent za hodnotami proti N98. Velmi zajímavým zjištěním pak byl neklid motoru po studeném startu a palivu N95. Po nastartování motoru se držely volnoběžné otáčky zhruba na 1 200 otáčkách a to poměrně dlouho. Navíc byly cítit pravidelné záchvěvy motoru. Ani jedno z tohoto se při jízdě na N98 neobjevilo. Motor při jízdě na toto palivo byl daleko živější a jak jsem již zmínil i naměřená dynamika byla lepší. Nešlo tedy o placebo."
- Gionardi
- Štamgast
- Příspěvky: 868
- Registrován: 1.5.2007, úte 15:18
- Bydliště: Vrbno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)
tak jsem nahral sound - on board - na 1,4 fajne
(uzavřená trať(
[video]http://www.youtube.com/watch?v=acEwcdn3VcI[/video]

[video]http://www.youtube.com/watch?v=acEwcdn3VcI[/video]
fajne je byt Alfista
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero
Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)
jo jo, zní to dobře....
Pokrok nezastavíš a ta 1.4T je toho důkazem.... 


Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)
V poslední době vychází na Alfu samé oslavné testy. Co se to děje? Mito QV:
http://www.webnoviny.sk/automagazin/tes ... lanok.html
"Nedokázal som s tým autom jazdiť normálne. Táto Alfa vás proste zvádza na dynamickú jazdu a nepodľahne hádam iba mních."

http://www.webnoviny.sk/automagazin/tes ... lanok.html
"Nedokázal som s tým autom jazdiť normálne. Táto Alfa vás proste zvádza na dynamickú jazdu a nepodľahne hádam iba mních."


Alfa Brera 1750 TBi
- Gionardi
- Štamgast
- Příspěvky: 868
- Registrován: 1.5.2007, úte 15:18
- Bydliště: Vrbno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)

fajne je byt Alfista
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero
Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)
A je to tady!
Nestačí vám jeden čtyřlístek na blatníku? Nezoufejte! Přesně pro vás a pro zahradníky je tu nové ekologické Mito 1.3 JTDm 62 kW
http://www.italiaspeed.com/2011/cars/al ... /1607.html


Nestačí vám jeden čtyřlístek na blatníku? Nezoufejte! Přesně pro vás a pro zahradníky je tu nové ekologické Mito 1.3 JTDm 62 kW
http://www.italiaspeed.com/2011/cars/al ... /1607.html



Alfa Brera 1750 TBi
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host