Příspěvek
od Tanguero » 18.5.2011, stř 09:43
Sice to patří do sekce JTD, ale pojďme na to.
1. Konektor je jen nastrčený, ale fest, takže pořádně zabrat, ne za přívod, ale přímo za konektor.
2. Šestihran žhaviče je dost utopený, je to tuším velikost 9. Normálním GOLA oříškem s nástavcem to nedáš. Musíš mít nejlíp 10cm dlouhý, dutý, nástavec. Já mám takový, co má na jednom konci velikost 9 a na opačném 10. Tím to za použití mírného násilí povolíš.
Pokud má motor najeto přes 200kkm hrozí, že žhavič je zapečený v hlavě a můžeš ho utrhnout při povolování. Pak je to v p..., protože potom bude nejlíp sundat hlavu a odvrtat ho ven. Kdyby se ti tohle stalo, nezoufej, v létě se dá jezdit i bez jednoho funkčního žhaviče. Navíc při sundání hlavy si budeš moct nechat přetěsnit svody, vyčistit sání, zabrousit sedla ventilů, vyměnit gufera... No zkrátka všechno zlé je k něčemu dobré, ale bude tě to stát víc peněz.
AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD