
Problém 156 1.8ts
- Tomas 156
- Nováček
- Příspěvky: 173
- Registrován: 2.2.2008, sob 19:57
- Bydliště: Č. Budějce
- Kontaktovat uživatele:
Problém 156 1.8ts
Zdar chlapy. Potřeboval bych poradit ohledně mé 156 1.8ts. Zlobí mě potvora s volnoběhem. Hlavně v městském provozu při popojíždění od semaforu k semaforu jde motor na volnoběh většinou na tři válce. Jakmile přidám plyn tak je zas vše O.K. Zajímavé je, že když vyrazím mimo město na delší trasu a jedu ustálenou rychlostí, tak pak jde volnoběh normálně do té doby, než zase začnu popojíždět. Neměl někdo stejný problém? Popřípadě co by to mohlo být?? Dík za rady.... 

- Rebby
- Nováček
- Příspěvky: 167
- Registrován: 10.1.2007, stř 12:06
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém 156 1.8ts
Svicky?Tomas 156 píše:Zdar chlapy. Potřeboval bych poradit ohledně mé 156 1.8ts. Zlobí mě potvora s volnoběhem. Hlavně v městském provozu při popojíždění od semaforu k semaforu jde motor na volnoběh většinou na tři válce. Jakmile přidám plyn tak je zas vše O.K. Zajímavé je, že když vyrazím mimo město na delší trasu a jedu ustálenou rychlostí, tak pak jde volnoběh normálně do té doby, než zase začnu popojíždět. Neměl někdo stejný problém? Popřípadě co by to mohlo být?? Dík za rady....

Alfa Romeo 159 2.0 JTD
Alfa Romeo Giulia 2.0 Q4 Veloce
(Alfa Romeo 147 1.9 JTD)
Alfa Romeo Giulia 2.0 Q4 Veloce
(Alfa Romeo 147 1.9 JTD)
- Rebby
- Nováček
- Příspěvky: 167
- Registrován: 10.1.2007, stř 12:06
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém 156 1.8ts
Zajel bych s tim na diagnostiku. Muze to byt vaznejsi.Tomas 156 píše:Zdar chlapy. Potřeboval bych poradit ohledně mé 156 1.8ts. Zlobí mě potvora s volnoběhem. Hlavně v městském provozu při popojíždění od semaforu k semaforu jde motor na volnoběh většinou na tři válce. Jakmile přidám plyn tak je zas vše O.K. Zajímavé je, že když vyrazím mimo město na delší trasu a jedu ustálenou rychlostí, tak pak jde volnoběh normálně do té doby, než zase začnu popojíždět. Neměl někdo stejný problém? Popřípadě co by to mohlo být?? Dík za rady....
Alfa Romeo 159 2.0 JTD
Alfa Romeo Giulia 2.0 Q4 Veloce
(Alfa Romeo 147 1.9 JTD)
Alfa Romeo Giulia 2.0 Q4 Veloce
(Alfa Romeo 147 1.9 JTD)
- drtikols
- Štamgast
- Příspěvky: 811
- Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
- Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
- Kontaktovat uživatele:
diagnostika v zadnem pripade neukaze to ze bezi na 3valce..pokud to nedela vstrikovac...pokud je to spatna komprese tak to neukaze nic..leda zmerit tlak..
co olej ubyva???
zkus na volnobeh ji proslapnout jestli nezahuli modre treba pri poklesu otacek
co olej ubyva???
zkus na volnobeh ji proslapnout jestli nezahuli modre treba pri poklesu otacek
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
- Tomas 156
- Nováček
- Příspěvky: 173
- Registrován: 2.2.2008, sob 19:57
- Bydliště: Č. Budějce
- Kontaktovat uživatele:
Olej kontroluju pravidelně a musím říct, že nebere olej vůbec. Což je u TS motoru zvláštní. Já si spíš myslím, že to bude něco v tý elektrice. Jo a ještě mě napadlo, nemohlo by to mít spojitost s variátorem? A nebo se starou verzí softwaru????? Mám r.v. 00 

Naposledy upravil(a) Tomas 156 dne 10.6.2008, úte 22:04, celkem upraveno 1 x.
Tak v první řadě musíš zjistit, který válec ti nejde a pak budeš vědět více ... můžeš zkoušet vyměňovat jednu věc po druhé zjiného auto to asi taknejlepší způsob hledání závad ...
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
- Rebby
- Nováček
- Příspěvky: 167
- Registrován: 10.1.2007, stř 12:06
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Nemyslim, ze by zavada na kabelech souvisela s otackami. Spise jsem myslel na ty vstrikovace, o kterych hovori drtikols.Richie píše:kabely ke svicim jsou v poradku ? jinak asi nejlespi zajet na diagnostiku ...je to drahe ale usetri to hafo nervu a nekdy i penez
Alfa Romeo 159 2.0 JTD
Alfa Romeo Giulia 2.0 Q4 Veloce
(Alfa Romeo 147 1.9 JTD)
Alfa Romeo Giulia 2.0 Q4 Veloce
(Alfa Romeo 147 1.9 JTD)
- Tomik
- Příspěvky: 36
- Registrován: 25.2.2008, pon 08:34
- Bydliště: Jihočeský Kraj
- Kontaktovat uživatele:
Volnoběh otáčky
Když už sme u toho volnoběhu stává se mi že když příjíždím na semafor sešlápnu spojku a zastavuju otáčky kolísají a opět se zvedají cca 500-1500 někdy i méně. Jednou se mi dokonce stalo že auto chcíplo nevíte co s tim? Nebo co by s tim mohlo být? Na diag jsem byl při výměně rozvodů a nic nezjistili. Dělalo to před i po výměně 

AR 156 1,8 TS 106kw 1998 :-) EX
AR GT 3.2 V6
AR GT 3.2 V6
Respektive bych se zameril na dve veci. Na potenciometr skrtici klapky a krokovy motorek. U toho potenciometru se necha merit odpor na konektoru a kdyz Ti bude nekdo slapat na plyn v ruznych rezimech (pomalu, rychle, malinko plynu ustalene) tak musis videt ze prubeh odpovida predepsanym hodnotam a hlavne musi byt plynuly. Pokud ta hodnota bude zbesile skakat, je to spatne. Pro TS 16V je predepsana hodnota od 1kohm do 2.7kohm. Meri se mezi krajnimi kontakty.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti