V6 TB - konverze na hydroštely - jde to?

Odpovědět
alfi166silver
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 734
Registrován: 2.12.2008, úte 20:12
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

V6 TB - konverze na hydroštely - jde to?

Příspěvek od alfi166silver » 6.8.2010, pát 15:00

Asi hloupej dotaz :oops: , dají se podložky pod vačkou na sacích ventilech zaměnit nebo nějak upravit za hydrostavy?
www.znackoveoleje.cz - oleje a maziva Selenia a nejen to
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz

AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: V6 TB - konverze na hydroštely - jde to?

Příspěvek od Milano75 » 6.8.2010, pát 16:59

:-D řekl by, že to sotva- jak k nim povedeš olej???
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: V6 TB - konverze na hydroštely - jde to?

Příspěvek od Ladin 164V6 » 6.8.2010, pát 17:09

Jak pise Milano, naopak se 24V pro zavodni ucely predelavaji na pevny nastavovani
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

alfi166silver
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 734
Registrován: 2.12.2008, úte 20:12
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: V6 TB - konverze na hydroštely - jde to?

Příspěvek od alfi166silver » 6.8.2010, pát 17:56

Milano75 píše::-D řekl by, že to sotva- jak k nim povedeš olej???
Vše vychází z teorie, že hydraulické zdvihátko z 24V je velikostně (průměrem i výškou) shodné s mechanickým a pokud je v blízkosti olejový kanál v hlavě(maže vačku), tak se k němu navrtat :-D . Detailně jsem to ve svým motoru rozebraný neměl a 24V jsem neviděl, ale na obrázkách v Eperu díly na ventilech u obou verzí vypadaj stejně.....Je to jen úvaha, seřídit sací ventily je děsnej vopruz, už jen to vyndavání vačky, tak mě jen napadlo, když už by to bylo venku, udělat to napořád :-D.
www.znackoveoleje.cz - oleje a maziva Selenia a nejen to
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz

AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: V6 TB - konverze na hydroštely - jde to?

Příspěvek od Ladin 164V6 » 7.8.2010, sob 06:21

Vacka se vyndavat nemusi pokud se nepletu? Jsou na to kleste
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

alfi166silver
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 734
Registrován: 2.12.2008, úte 20:12
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: V6 TB - konverze na hydroštely - jde to?

Příspěvek od alfi166silver » 7.8.2010, sob 10:37

Ladin 164V6 píše:Vacka se vyndavat nemusi pokud se nepletu? Jsou na to kleste
Ve všech manuálech, co jsem viděl píšou, že musí vačka ven. Podle obrázků je podložka pod zdvihátkem a na to páčidlo a kleště nezafungujou.... Možná by byla možná úprava na zdvihátka s podložkou nahoře, jak to má fiat, ale nevím jestli jsou taková zdihátka, která by pasovala. To by mohl vědět Kůrkyn.
www.znackoveoleje.cz - oleje a maziva Selenia a nejen to
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz

AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: V6 TB - konverze na hydroštely - jde to?

Příspěvek od Ladin 164V6 » 9.8.2010, pon 08:43

Mas pravdu, zapomel jsem na ty zdvihatka... :wink: :smt023
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: V6 TB - konverze na hydroštely - jde to?

Příspěvek od Kůrkyn » 15.8.2010, ned 01:02

vačka musí ven, protože podložka je pod zdvihátkem a ne nad jako u fiata. Neřešil bych to, u sacích vydrží seřízení hodně dlouho.

petr.156

Příspěvky: 9
Registrován: 26.6.2011, ned 13:55
Bydliště: Dobruška

Re: V6 TB - konverze na hydroštely - jde to?

Příspěvek od petr.156 » 11.7.2011, pon 18:45

:shock: že se do toho plretu,ale protože jsem ted loupil TB...a tady koukám že nemá hydrostil...takže se jednou začas musí seštelovat ventily....po jaké periodě zhruba +/- .....díky :smt021
A.R. 166 2.0 v6,tb..ex
A.R. 146 1.6 ts mojí ženy
A.R. 156 sw 2.4 jtdm +chip.. EX
A.R. 156 2.0 ts EX
A.R. 33 1.4 Imola EX
A.R. 147 1.9jtd
A.R. 159 sw 1.9jtdm

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: V6 TB - konverze na hydroštely - jde to?

Příspěvek od Ladin 164V6 » 11.7.2011, pon 19:07

Je psano 20tkm, mne se ale nijak nezmenili ani po 40tkm... Je to spis prevence
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

alfi166silver
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 734
Registrován: 2.12.2008, úte 20:12
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: V6 TB - konverze na hydroštely - jde to?

Příspěvek od alfi166silver » 11.7.2011, pon 19:16

Výfukový seřizuju každej cca 10-20K km, jak mi to vyjde a sací jenom přeměřuju, faktem je, že i po 60K km jsou stále v toleranci.
www.znackoveoleje.cz - oleje a maziva Selenia a nejen to
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz

AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW

petr.156

Příspěvky: 9
Registrován: 26.6.2011, ned 13:55
Bydliště: Dobruška

Re: V6 TB - konverze na hydroštely - jde to?

Příspěvek od petr.156 » 11.7.2011, pon 20:21

aha...děkuji..u mne jsou lehce slyšet..ale opravdu jen lehce
A.R. 166 2.0 v6,tb..ex
A.R. 146 1.6 ts mojí ženy
A.R. 156 sw 2.4 jtdm +chip.. EX
A.R. 156 2.0 ts EX
A.R. 33 1.4 Imola EX
A.R. 147 1.9jtd
A.R. 159 sw 1.9jtdm

hno3
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 948
Registrován: 9.6.2008, pon 09:49
Bydliště: Lomnice nad Popelkou

Re: V6 TB - konverze na hydroštely - jde to?

Příspěvek od hno3 » 16.7.2011, sob 08:10

hlavně vačka pro hydroštely vs vačka pro pevný zdvihátka je jako nebe a dudy kvůli geometrii ramp (sic časování, zdvih může bejt podobný/stejný).. hydrama na vačce pro štelování by ses moc nepovozil a naopak taky...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v

petr916
Uživatelský avatar

Příspěvky: 22
Registrován: 18.12.2011, ned 16:08
Bydliště: Stradonice - kousek od Berouna

Re: V6 TB - konverze na hydroštely - jde to?

Příspěvek od petr916 » 4.4.2012, stř 15:30

Dnes mi došli noviny a v nich tenhle článeček.
Sice to moc nesníží pracnost s vyndáním vačkového hřídele, ale jako tip zajímavý.
Přílohy
NewmannCams01.jpg
1998' Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB
1980' Porsche 911 SC Targa
2002' Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kW - byla, už není

twiister
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 289
Registrován: 16.9.2011, pát 18:40
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: V6 TB - konverze na hydroštely - jde to?

Příspěvek od twiister » 29.7.2012, ned 19:19

páni prosim Vás kde zozeniem podlozky pod ventily najlepsie na slovenskom trhu ? neviem to naist, tak isto ani rozvody :???:
Alfa Romeo 166 2.0 TurboBenzin 204 ponikov ( LPG :) )

Odpovědět

Zpět na „V6 ("Busso")“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host