"Jinak co se týče volby, tam je to celkem jednoduchý, od 2008 už jsou pouze 154kW verze (automat zůstal celou dobu na 147)"
To asi pravda nebude, mám zato, že verze s motorem 147kW se nabízela souběžně se 154 až někdy do 2009-2010, kdy přišla 2,0JTDm a od té toby již pouze doprodávají 2,4JTDm se 154kW verzí, nicméně postupně těch 154 bylo čím dál víc. Na autoscoutu najdeš hodně 2008+ kusů se 147kW.
Rozdíl ovšem není nikterak zásadní, hlavně pokud se tomu naloží, tak jsou obě verze k nerozeznání. Měl jsem možnost porovnat moji 147kW Q2 a 154kW Q4 a kvůli pohonu jen 2 kol se moje 147 verze zdála při rozjezdu svižnější, Q4 má co dělat než torsna rozpohybuje, takže ani těch 10 koníků navíc tomu nepomohlo. 154kW opravdu zabírá v nižších otáčkách, což může být příjemné z hlediska pocitu při jízdě na spotřebu, že se motor nebude stěžovat při každém malém podtočení a dokonce díky tomu možná lze se silnější verzí udělat i lepší min. spotřebu - to zas vyzkoušené nemám, ale někde jsem tuto teorii zaslechl.
Přechod z Volva S60 na 159, poraďte
Re: Přechod z Volva S60 na 159, poraďte
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
Re: Přechod z Volva S60 na 159, poraďte
Adamsquare píše:Jiný SW řídící jednotky, jiný turbo, jinak jsou stejný.
Podle papírů má tahat 154kW od 1500ot. , 147kW až od 1800ot.
Před vyndáním DPF to je asi pravda, po vyndání se sbírají dřív. /stejně/
Jinak co se týče volby, tam je to celkem jednoduchý, od 2008 už jsou pouze 154kW verze (automat zůstal celou dobu na 147)
turbo u 154 je stejně dobrý jako u 147? Není nějak víc náchylnější nebo poruchové? SW o má nějaké výraznější vychytávky? Díky
Re: Přechod z Volva S60 na 159, poraďte
krteczek píše:to vlastiiik - myslim, ze moje je jedna z nejstarsich tady - 2005, cili pred faceliftem - puvodne 147kw. rozdil pred a po fl je jiny turbo + sw, odlehceni + par drobnosti ve vybave - presne to nevim ale urcite jinak funguje knoflik startovani, jinej je stropni panylek a moznost otevrit kufr zvenku (po fl), jina antena (po fl mensi, prijem furt blbej) mozna jeste neco... zaregistroval jsem ruzny fonty cislic na budikach ale nepatral jsem, jestli se to meni s rokem vyroby nebo stupnem vybavy nebo s cim. v radiich a origo navigacich je nejakej hokej - moc me to nezajima, takze nevim presne - nektery umi mp3 nektery ne atd, jo - nejnovejsi auta maj jinak tvarovany sedacky.
ja kupoval v cesku (bazos "auto kolaje"...? zadna slava) - mkni na kartu:
http://www.alfisti.cz/index.php?link=cu ... y-krteczek
loni po zime za 230
egr - precti si o tom v sekci jtd a udelej si svuj usudek. ve zkratce - je to tam proto aby se motor rychlejc ohral, coz se v zime dost hodi, zejmena u 5tivalu. o to zaslepenim prijdes - i tak se to zahrejva zatracene dlouho. vyradit a zaslepit egr bylo kdyz jsem o tom shanel informace softwarove problematicky - rj se neda jen tak oblbnout, mozna uz na to cendler prisel a odladil to - nevim. ja zkratka dal prednost obcasnemu vycisteni (coz jsem teda zatim jeste nedelal...) poprve se na to chystam pri dalsim vetsim servisu.
cukani nevyreseno (a taky nereseno) viz zde:
http://alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f=22&t=8568
osobne to vnimam jako problem jedine pri dlooooouhy jizde stejnym tempem na cca 2000 ot/min. taky mi pripada, kdyz dlouhodobe zmenim styl jizdy, ze se posune ta hranice otacek, kdy to pocukava - kdyz jsem si delal ten test spotreby po odstraneni dpf, tak po posledni etape (ostra jizda) testu se ta hranice posunula tak k 1800 ot/min. mozna je to jen dojem. hadal bych zasvineny sani + klapka a egr dohromady, ale nejsem mechos.
Ok, ok, ok... Díky za tvé postřehy. Rádio je mi jedno jaký tam bude, já bez svýho 2DIN pioneera stejně nepřežiju, takže to bude první věc co v autě vyměním


Re: Přechod z Volva S60 na 159, poraďte
co se radia tyka, tak myslim, ze je treba poresit, jestli se tam vubec vejde - ty jednodussi radia bez dotykovyho panelu jsou mensi!!! tam se ti pionyr myslim nevejde - je to na vyzkouseni. a po tom vetsim s displejem zas po vykuchani zbyde prilis velka dira - budes resit ramecek okolo, ale to je prkotina - nekdo to tu uz poresil, takze ti poradi - da se to na foru najit. dalsi vec je ovladani na volantu - s neorigo radiem bude k nicemu, ale volant bez ovladani je mozny v klidu dokoupit treba na allegru. propojeni... tak u nejakych verzi je nejak propojena origo navigace se stredovym displejem mezi budikama. detaily neumim, pac za prve mam to nejjednodussi radio, co neumi ani mp3 (navigaci pouzivam externi) a za druhe nejsem priznivcem hudby v aute - maximalne zpravy v zacpach po praze a jinak si uzivam krajinu a jizdu 

Dodge Durango - 3,6 Pentastar - 2017, Alfa Romeo GTV - 3,0 v6 24v - 1998
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Pavax a 2 hosti