Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Odpovědět
Žížal
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 285
Registrován: 26.9.2010, ned 09:09
Bydliště: Havirov
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Žížal » 28.7.2011, čtv 20:34

No smoke, no fun :smt077

Kolbik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 978
Registrován: 21.8.2008, čtv 11:32
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Kolbik » 28.7.2011, čtv 23:13

No ta regenerace DPF rozhodne neni nikde v ECU naplanovana nebo tak. Jsou tam cidla tlaku pred a za, ktery merej tlakovou ztratu na filtru. Nevim, ci filtry pevnych castic pouziva AR, ale treba Faurecia dela vyfuky pro celou radu evropskych automobilech a u jejich filtru se regenerace spousti pri tlakovym spadu 0,5 baru. Kdyz si vezmeme ze realne v bez dpf je ve vyfuku nebo malo pres 1atmosferu....tak v ty casti tesne pred vypalovanim, je ten vyfuk opravdu temer ucpanej.
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.

159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...

Adamsquare
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4045
Registrován: 9.11.2008, ned 11:09

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Adamsquare » 28.7.2011, čtv 23:17

Musí být na to samozřejmě nějaký mapy co se má kdy dít. Faktem ale zůstává, že pokud vypalování přerušíš, tak po dalším startu nenaváže. Bordel je tam pořád stejnej ale vypalovat začne až uzná za vhodný, což je většinou evidentně pozdě.
//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9084
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Hampice » 29.7.2011, pát 07:53

a přesně to je nejspíš důvod těch několika mrtvých DPF, které se zde už projevili. Já si to například hlídám dost poctivě a nikdy! to nepřerušim. Už se mi párkrát podařilo, že se mi to pustilo kousek od cíle cesty. Rychlá změna trasy a kroužit, dokud to nepřestane. Dá se to krásně pozorovat na aktuální spotřebě. A nikdy mi to při tom teda nekouří, jen je to cítit pokud se zastaví. Pokud už regenerace běží, tá se urychlit změnou stylu jízdy, prostě tomu pořádně zatopit. Když jedu po dálnici na tempomat třeba 140, tak to trvá zhruba 8 minut. Pokud to odchytnu a začnu autu nakládat, je za 3 minuty po všem :smt023
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

sunic
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1627
Registrován: 29.12.2009, úte 09:04

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od sunic » 29.7.2011, pát 10:05

Tak to já včera fakt hulil úplně nehorázně.. nebo přesněji, 1-2 minuty nic, pak 5-10 vteřin nehoráznej šedivej kouř jak z 10ti Trabantů najednou, pak zas pár minut nic a zas kouř a takhle se to opakovalo s tím, že se intnzita kouře snižovala až to po těch cca 10ti km přestalo. A spotřeba zvedlá byla, i když to se hůř pozná, když člověk popojíždí po přicpané jižní spojce stylem brzda plyn. Při plynulé jízdě po dálnici je zvýšená spotřeba vidět daleko víc.
Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016

ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9084
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Hampice » 29.7.2011, pát 10:21

Jo v koloně je to blbý, to ani turbo nemá možnost to pořádně profouknout...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Žížal
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 285
Registrován: 26.9.2010, ned 09:09
Bydliště: Havirov
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Žížal » 30.7.2011, sob 17:54

Jak asi musi trpet treba turbo, kdyz se vypaluje DPF a v filtru je kolem 600 stupnu... Mam dojem ze DPF nejen zvysuje spotrebu, zas tak moc celkove emise neovlivni, ale bude i snizovat zivotnost dalsich dilu (turbo, ventily...). Zajimalo by me jestli to nahodou neni jak s hybridnima autama - celkove zatezuji zivotni prostredi vic.

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9084
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Hampice » 2.8.2011, úte 08:57

Teplota DPF přeci vůbec nesouvisí s teplotou turba... DPF je daleko, daleko za turbem
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Žížal
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 285
Registrován: 26.9.2010, ned 09:09
Bydliště: Havirov
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Žížal » 2.8.2011, úte 19:31

Ta vzdalenost je cca metr a zvyseni teploty ve filtru se deje i upravou vstriku a spalovanim az ve vyfuku a turbu, takze trpi i hlava a dalsi casti. Zkus se podivat pod auto pri nucenem vypalovani...
Kazdopadne kazdy si to vybere sam - prvni TDi jezdily za 4litry a ted jezdime s stejnyma autama za 7,5 takze nevim jestli to snizuje celkove emise vcetne vypaleni o polovinu.

Adamsquare
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4045
Registrován: 9.11.2008, ned 11:09

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Adamsquare » 3.8.2011, stř 12:56

Nevíte někdo kolik je možná zátěž u 159?

Včera jsme jeli ve čtyřech lidech, takže nějakých 160kg vepředu, 130kg vzadu, k tomu jsem měl v kufru 12 metrů kachliček, což hrubým odhadem tipuju na 200kg.

celkem tedy cca půl tuny (fíha, to je dost) a při každém zatočení doprava mi vzadu něco chrčelo. Po jízdě jsem šel mrknout na zadní kolo/pneu a opticky vše ok. Doleva taktéž problém nebyl. Pružiny mám nový.

Je možný aby si to tak snadno kleklo abych drhnul podběhy?


EDIT: tak už vim ... 445kg ... no to není moc :roll:
//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999

Sgt.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1444
Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Sgt. » 3.8.2011, stř 13:01

To může být v řiti tlumič.
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 3.8.2011, stř 13:19

A dorazy jsou OK?
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Adamsquare
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4045
Registrován: 9.11.2008, ned 11:09

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Adamsquare » 3.8.2011, stř 17:41

Laickým pohledem bych řekl, že je vše ok, ale bez šéfmechanika, kterej se fláká někde u moře, nic nepoznám :)
Asi jsem to opravdu přetížil a velký kola šly na podběh no...
//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999

limach
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 450
Registrován: 7.4.2008, pon 17:19
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od limach » 3.8.2011, stř 21:28

Adamsquare píše:Laickým pohledem bych řekl, že je vše ok, ale bez šéfmechanika, kterej se fláká někde u moře, nic nepoznám :)
Asi jsem to opravdu přetížil a velký kola šly na podběh no...
Zažil jsem to co ty, v zimě na 17´ dva dospělí, 2 děti, pro všechny hokejová výstroj a taky - v prudčích levotočivých zatáčkách zvuk od pravého zadního kola, jako by se třelo o podběh. na gumě ale taky nic nebylo poznat. Zajímavé je, že na 19´ mi to nedělá...
Alfa Romeo 159 TI 2.2JTS 16V Sportwagon (velká a krásná současnost)Alfa Romeo 147 1.6TS Progression 120CV (byla prostě skvělá...)Chevrolet Spark II 1.2 16V LS+

PETR159159
Nováček

Příspěvky: 102
Registrován: 13.4.2011, stř 19:23

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od PETR159159 » 3.8.2011, stř 22:13

Zdravím všechny. Ve velmi brzké době (čím dříve, tím lépe) mě čeká výměna předních brzd (kotouče i destičky) na mé Alfě 159 (1,9 JTD 16V 110 kW). Můžete mi pls někdo nějaké dobré doporučit? Hlavně aby byly cenově dostupnější než ty originál, ale aby to zase nebyly nějeké šunty. Máte někdo zkušenosti s jinými značkami nebo nějakým dobrým obchodem? Předem díky :supz: .

Petr

ReznikCZ
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1902
Registrován: 21.12.2009, pon 19:22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od ReznikCZ » 3.8.2011, stř 22:22

Kontaktuj Cendlera, má i super desky tak kotouče taky udělá cenu ;-)
Mercedes-Benz S500 4Matic
.......ale srdcem stále Alfista

PETR159159
Nováček

Příspěvky: 102
Registrován: 13.4.2011, stř 19:23

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od PETR159159 » 3.8.2011, stř 22:25

Díky, zkusím mu napsat....

Envel
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1591
Registrován: 15.3.2011, úte 20:52
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Envel » 4.8.2011, čtv 08:01

Cendler je do konce týdne na dovolené, ale ty jeho brzdy jsou spíš dražší než origo, samozřejmě asi i o něco kvalitnejší. Zkus to, ale pokud ti jde o cenu se zachováním kvality, tak budeš muset asi prošňupat net a najít co nejlevnější origo Ferodo premier, případně Ate - např. u Autokelly by tě to vyšlo na cca 5.200,- s 15% klubovou slevou (kotouče Ate - 2220/kus a desky Ferodo prem. sada 1626)
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI

PETR159159
Nováček

Příspěvky: 102
Registrován: 13.4.2011, stř 19:23

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od PETR159159 » 4.8.2011, čtv 08:05

Na autokelly už jsem se díval.....ale nemám tu klubovou kartičku a v nějakém vlákně jsem myslím četl, že už je stejně asi neuznávají nebo co. Díky za pomoc

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18969
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Kubas » 4.8.2011, čtv 08:30

myslím, že kdyby sis to vlákno přečetl pořádně, že bys změnil názor... Normálně to funguje....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Žížal
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 285
Registrován: 26.9.2010, ned 09:09
Bydliště: Havirov
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Žížal » 4.8.2011, čtv 19:05

Zkus napsat http://www.hanza-autodily.cz maji Zimmermanny za celkem slusne ceny - Alfu nema v e-shopu ale mel by umet sehnat i jina auta.

Havlo166
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 196
Registrován: 12.6.2009, pát 17:56
Bydliště: Čadca, Slovensko

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Havlo166 » 5.8.2011, pát 17:00

Caute Alfisti :D

Takže hned po lopate dnes som sa rožhodol že pojdem do 159ky rožmyslam nad 1.9JTDm 150konovou veržiou takže sa vas chcem opytat aky je ten motor iba v skratke staci na co si dat majžla pri kupe a taketo somarinky mam 166ku mam ju velmi velmi rad da sa povedat že som do nej žalubeny ale nejak už od doby ako na trh prisla 159 mi toto auto neda spat a je to taky moj mensi sen hned po Maserati 3200GT :smt044 chcel by som si ju žadovažit na jar roku 2012 tak pomalicky žbieram informacie o tomto vožitku aj ked sa urcite budem tažko vždavat svojej 166 aj tak chcem 159 najlepsie v Ti pakete takže len tak letmo hosi nejake rady finty no aj ked mam pravdu povedat moju 166 som kupoval srdcom proste mal som vybranych asi 10 166tiek ale ako som nasiel svoju tak ako keby utlo a bola to hotova vec nic som nepožeral ani take že diagnostika alebo nejake prihliadky proste prisiel požrel dal žalohu a o tyžden som si siel pre nu a jaždi bež problemov do teraž tak vopred dakujem ža nejake rady a hcem popriat vela stastnych kilometrov bež poruch a hlavne nehod na nasich vasich Alfach :smt023
Alfa Romeo 166 2.4JTD Full Luxury Packet
Fiat Tempra 1.6i.e cat

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od cendler » 11.8.2011, čtv 21:28

Adamsquare píše:Laickým pohledem bych řekl, že je vše ok, ale bez šéfmechanika, kterej se fláká někde u moře, nic nepoznám :)
Asi jsem to opravdu přetížil a velký kola šly na podběh no...
to víš někdo jako ty co se fláká pořád nejsem, tak aspoň na pár dní mi dej svátek \:D/

jinak dřel si o podběh, podívej se za kolo na vnitřní podběh vzadu, bude prodžený, nebo aspoň náznak :wink:
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od cendler » 11.8.2011, čtv 21:32

tak s PETR159159 jsem si už psal, objednal TRW což je super značka, jinak já mám na auto EBC brzdy, cenově vycházejí jako originál brzdy, takže žádný cenový extrém
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

Olinek

Příspěvky: 2
Registrován: 15.9.2010, stř 11:25

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Olinek » 14.8.2011, ned 19:15

Ahoj, do budoucna uvažuju o 159 :-) Nechci brát naftu a 1,8 TBi je cenově zatim mimo. Prošel sem diskuse a řekl kombinovaná spotřeba 10l mě netrápí vzal bych 2,2 JTS ať to taky jede. Ale při procházeni fóra alfisti.net jsem narazil na docela vážný problém s rozvodovým řetězem kdy dojde k jeho vytahání a motor vypíše chybu a nelze to opravit jinak než výměnou rozvodového řetězu. Cena této sradny je kolem 1000 éček :-( Ptám se proto lidí co tento motor mají zda už to řešili nebo ne?
Jinak tady je odkaz na toho strašáka: http://www.alfisti.net/alfa-forum/alfa- ... rhaft.html

Poptal sme se na to i známého ve FIATU a ten mi řekl že se to k nim z Alfy taky už doneslo.
Nejhorší je že se vymění ten řetěz a on se zase vytahá stačí třeba 50t. km a znova výměna. Je to v podstatě motor OPEL 2,2 kde je tento problém všeobecně známý.
Díky za Vaše názory

Odpovědět

Zpět na „159“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Jura146 a 1 host