O.Z.Zimmermann sportovní děrované kotouče
O.Z.Zimmermann sportovní děrované kotouče
Rad bych každého upozornil na tyhle kotouče podle mého jsou to ty nejhorší kotouče co jsem kdy měl jediné co na nich je hezké je jejich cena , najel jsem na nich cca 5 tisíc a už zjišťuji že u vrtáni jsou drobné praskliny a to je hodně špatné tak jsem googloval a zjišťuji že nejsem sám ach jo .
Alfa Romeo 166 3.0 24v Sportronic + LPG
Alfa Romeo 156 2,5
Alfa Romeo 156 2,5
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: O.Z.Zimmermann sportovní děrované kotouče
Já právě kvůli tomu koupil plne (derovani stejně nemá žádnou funkci), a spokojenost, dostaly několikrát sodu a pořád ani náznak zvlneni...
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: O.Z.Zimmermann sportovní děrované kotouče
asi máš pravdu napíšu chevronovy ať mě pošle EBC a jde se sepisovat reklamace .
Alfa Romeo 166 3.0 24v Sportronic + LPG
Alfa Romeo 156 2,5
Alfa Romeo 156 2,5
Re: O.Z.Zimmermann sportovní děrované kotouče
tady jsou fota toho zmetku z německá jen pro info brzdám jsem nijak zvlášť nenakládal a takhle se mě za to odměnily .
Alfa Romeo 166 3.0 24v Sportronic + LPG
Alfa Romeo 156 2,5
Alfa Romeo 156 2,5
Re: O.Z.Zimmermann sportovní děrované kotouče
jenže to je vlastnost úplně všech vrtaných kotoučů, udělají ti to nejlevnější poláci i nejdražší zimmermanny, takže s reklamací dle mého názoru stejně neuspěješ
Jak říká Ladin ... děrování nemá žádný význam a naprosto spolehlivě se ti postará o popraskání kotoučů ... jediná přínosná úprava kotoučů je drážkování ... ale abys pak zas nesepisoval reklamaci na to, že ti to žere destičky
Jak říká Ladin ... děrování nemá žádný význam a naprosto spolehlivě se ti postará o popraskání kotoučů ... jediná přínosná úprava kotoučů je drážkování ... ale abys pak zas nesepisoval reklamaci na to, že ti to žere destičky

Alfa Romeo 156 SW TI | 2.4 JTD | 129 kW | 2004
FIAT Croma | 2.5 TD | 85kW | 1996
FIAT Croma | 2.5 V6 | 117kW | 1993
http://www.fiatcromaklub.cz/ ... diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
http://www.simzac.cz ... zakázková výroba z titanu
FIAT Croma | 2.5 TD | 85kW | 1996
FIAT Croma | 2.5 V6 | 117kW | 1993
http://www.fiatcromaklub.cz/ ... diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
http://www.simzac.cz ... zakázková výroba z titanu
Re: O.Z.Zimmermann sportovní děrované kotouče
to chceš řict že kotouče od renomovane firmy označene spor při bežnem použití se rozpadají už po 5 tis . mě to ,ale nepřijde normalní .
Alfa Romeo 166 3.0 24v Sportronic + LPG
Alfa Romeo 156 2,5
Alfa Romeo 156 2,5
Re: O.Z.Zimmermann sportovní děrované kotouče
Ja bych tu reklamaci urcite resil po 5000 km na odpis to by me pekne sr.lo. 

EX:Alfa romeo 159 SW 2,4 JTD ti
EX: 2x 147 1,6 .
EX: 2x 147 1,6 .
- rosso155
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3256
- Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
- Bydliště: Prácheň
- Kontaktovat uživatele:
Re: O.Z.Zimmermann sportovní děrované kotouče
To je právě ono, to jsou sportovní brzdy, ty nejsou na normální provoz stavěný
.

2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
Re: O.Z.Zimmermann sportovní děrované kotouče
Tohle je prostě vlastnost děrovaných kotoučů - udělá to každej
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Ti
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P
Re: O.Z.Zimmermann sportovní děrované kotouče
brzdy jsem montoval 20.5 to jsou 3 měsice ted abych se bal že se zabiju proč to tedy prodavaj .
Alfa Romeo 166 3.0 24v Sportronic + LPG
Alfa Romeo 156 2,5
Alfa Romeo 156 2,5
Re: O.Z.Zimmermann sportovní děrované kotouče
Nezabiješ, ono to neulítne, teda aspoň sem to zatím neviděl u žádnýho děrovanýho kotouče
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Ti
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P
Re: O.Z.Zimmermann sportovní děrované kotouče
u děrovaných kotoučů mi to vlastně normální i přijde ... zabít se nezabiješ ... ale at se podíváš kdekoliv na netu, tak se o jejich praskání píše všude .. navíc při reklamaci budeš asi jen těžko prokazovat, že jsi je nevystavil nadměrnému zatížení
Kdyby byly vrtané ty EBC, tak věřím tomu, že popraskají i ony, ale u EBC na to šli chytře a vrtání není skrz, ale jsou to jen takové "důlky"
Každopádně stejně jsem zastáncem, stejně jako mnoho lidí se zkušenostmi z motorsportu, plných kotoučů
Kdyby byly vrtané ty EBC, tak věřím tomu, že popraskají i ony, ale u EBC na to šli chytře a vrtání není skrz, ale jsou to jen takové "důlky"
Každopádně stejně jsem zastáncem, stejně jako mnoho lidí se zkušenostmi z motorsportu, plných kotoučů
Alfa Romeo 156 SW TI | 2.4 JTD | 129 kW | 2004
FIAT Croma | 2.5 TD | 85kW | 1996
FIAT Croma | 2.5 V6 | 117kW | 1993
http://www.fiatcromaklub.cz/ ... diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
http://www.simzac.cz ... zakázková výroba z titanu
FIAT Croma | 2.5 TD | 85kW | 1996
FIAT Croma | 2.5 V6 | 117kW | 1993
http://www.fiatcromaklub.cz/ ... diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
http://www.simzac.cz ... zakázková výroba z titanu
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: O.Z.Zimmermann sportovní děrované kotouče
Celý vrtání a drážkování je jen výrobní operace navíc, jak výrobek ozvláštnit.
PS: Praskání v dírách je úplně normální. Víš proč jsou origo kotouče plné (normální)? Aby se Všichni prodejci Alfy nemuseli hádat se zákazníky...
PS: Praskání v dírách je úplně normální. Víš proč jsou origo kotouče plné (normální)? Aby se Všichni prodejci Alfy nemuseli hádat se zákazníky...
Re: O.Z.Zimmermann sportovní děrované kotouče
děkuji za rady už jsem zase o něco moudřejší a objednal jsem EBC plné od chevrona na zadek davam Sandtler - Typ S sice vrtane a dražkove ,ale vzadu to snad žadný problem dělat nebude .
Alfa Romeo 166 3.0 24v Sportronic + LPG
Alfa Romeo 156 2,5
Alfa Romeo 156 2,5
Re: O.Z.Zimmermann sportovní děrované kotouče
Osobně si myslím, že vygazješ prachy, když to jdeš měnit
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Ti
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P
Re: O.Z.Zimmermann sportovní děrované kotouče
zatím to měnit nebudu budu vyčkávat co to bude dělat až to bude hodně špatný tak to prohodím .
Alfa Romeo 166 3.0 24v Sportronic + LPG
Alfa Romeo 156 2,5
Alfa Romeo 156 2,5
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4379
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: O.Z.Zimmermann sportovní děrované kotouče
Kamarád je má na Escortu RS200 se kterým odjel i pár vrchů a má to popraskané úplně stejně. Já je mám taky a zatím v pohodě, ale já taky jezdím jako s vajíčkama 

33
Re: O.Z.Zimmermann sportovní děrované kotouče
Kůrkyn: ono drážkování jistý význam má, sice mizí desky a práší to jak kráva, ale brzdí to vážně o něco lépe, nicméně pro běžné účely zbytečnost
cendler: a stejně nepoučitelný
než bys koupil předek zadek plný od EBC, tak budeš dozadu zase vymýšlet krávoviny a na předku budeš jezdit s plnýma a na zadku s kolotočovýma drážko-vrtanýma, které ti stejně zase popraskají a budeš tu na ně prskat
cendler: a stejně nepoučitelný

Alfa Romeo 156 SW TI | 2.4 JTD | 129 kW | 2004
FIAT Croma | 2.5 TD | 85kW | 1996
FIAT Croma | 2.5 V6 | 117kW | 1993
http://www.fiatcromaklub.cz/ ... diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
http://www.simzac.cz ... zakázková výroba z titanu
FIAT Croma | 2.5 TD | 85kW | 1996
FIAT Croma | 2.5 V6 | 117kW | 1993
http://www.fiatcromaklub.cz/ ... diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
http://www.simzac.cz ... zakázková výroba z titanu
- Kolbik
- Štamgast
- Příspěvky: 978
- Registrován: 21.8.2008, čtv 11:32
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: O.Z.Zimmermann sportovní děrované kotouče
Děrování koutočů samozřejmě důvod má - snižuje tepelný namáhání a deformace kotouče způsobené právě tím tepelným namáháním. Akorát to prostě musí bejt udělaný pořádně. Na normální ježdění nechápu proč to tam lidi dávaj...když stejne nevedi k cemu to je dobry. Klasický plný kotouče s vnitrním chlazením pro bežnýho řidiče stačí.
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...
Re: O.Z.Zimmermann sportovní děrované kotouče
kecy prdy běďary...
děrování u kotoučů je určitá móda z dob kdy brzdový destičky (obzvlášť na závodních autech té doby) produkovaly mnoho prachu a plynů... díry sloužily pouze pro odvod těch plynů a zvyšovaly účinnost, protože se pdo destičkou tvořily "plynový kapsy" který tu účinnost snižovaly..
v dnešní době děrování nemá smysl - pouze u nějakejch HC racing aplikací (wrc, F1, DTM) - ale to se bavíme i o trochu jinejch materiálech kotouč/ destička a jinejch teplotách,...
to že je kotouč děrovanej, nebo drážkovanej tak:
1) měnší "masa" oproti plnému/hladkému kotoučí snižuje množství tepla který je schopen kotouč pojmout bez toho aniž by se "unavil" což potom vede k praskání, kroucení atd..
2) díra, drážka.... na okraji každé kruhové díy se prostě při zatížení hromadí napětí a pokud přeleze určitou mez, tak rupne.. drážka je zas jednoduchej vrub...
stačí si dát do googlu "cracked disc", "cracked rotor" atd a vyběhne na vás dostatek obrázků kotoučů i od věhlasnýc značek.... např. i na porsche

děrování u kotoučů je určitá móda z dob kdy brzdový destičky (obzvlášť na závodních autech té doby) produkovaly mnoho prachu a plynů... díry sloužily pouze pro odvod těch plynů a zvyšovaly účinnost, protože se pdo destičkou tvořily "plynový kapsy" který tu účinnost snižovaly..
v dnešní době děrování nemá smysl - pouze u nějakejch HC racing aplikací (wrc, F1, DTM) - ale to se bavíme i o trochu jinejch materiálech kotouč/ destička a jinejch teplotách,...
to že je kotouč děrovanej, nebo drážkovanej tak:
1) měnší "masa" oproti plnému/hladkému kotoučí snižuje množství tepla který je schopen kotouč pojmout bez toho aniž by se "unavil" což potom vede k praskání, kroucení atd..
2) díra, drážka.... na okraji každé kruhové díy se prostě při zatížení hromadí napětí a pokud přeleze určitou mez, tak rupne.. drážka je zas jednoduchej vrub...
stačí si dát do googlu "cracked disc", "cracked rotor" atd a vyběhne na vás dostatek obrázků kotoučů i od věhlasnýc značek.... např. i na porsche

AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: O.Z.Zimmermann sportovní děrované kotouče
pod to se podepíšu a jen ještě doplním bod
3) děrováním se kromě zmenšení kapacity tepelného nasycení materiálu (čehož je výsledkem naopak vyšší tepelné namáhání ;)) taky snižuje třecí plocha kotouče
3) děrováním se kromě zmenšení kapacity tepelného nasycení materiálu (čehož je výsledkem naopak vyšší tepelné namáhání ;)) taky snižuje třecí plocha kotouče
Alfa Romeo 156 SW TI | 2.4 JTD | 129 kW | 2004
FIAT Croma | 2.5 TD | 85kW | 1996
FIAT Croma | 2.5 V6 | 117kW | 1993
http://www.fiatcromaklub.cz/ ... diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
http://www.simzac.cz ... zakázková výroba z titanu
FIAT Croma | 2.5 TD | 85kW | 1996
FIAT Croma | 2.5 V6 | 117kW | 1993
http://www.fiatcromaklub.cz/ ... diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
http://www.simzac.cz ... zakázková výroba z titanu
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti