
LPG do busso V6
Re: LPG do busso V6
Tak to čumím
,vidět takovou práci dříve,tak bych se nebál prznit V6 LPG a šel do ní.

Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: LPG do busso V6
cuhan, musim pochvalit paradnu instalaciu plynu. to co som videl doteraz a ked to porovnam s tym tvojim, tak to vyzera ako by si to tam mal original. super robota. mozes dat viacej info kde si to daval robit? a tiez viacej detajlov ohladom montaze vsetrekovacov plynu? vdakacuhan píše:Takhle si představuju přestavbu na plyn![]()
Cena instalace 30 t.Kč.
Vstřikovače HL propan, Reduktor HL propan, ř.j. STAG 300, toroid .
Na plnou (45 l za cca 620 Kč) se ujede dle provozu 250 km - 300km.
Náklady na provoz 2,48 - 2,06 Kč.

________________________
AR 159 SW ti 2,4 JTDm AT, 147kW, r.v. '07
AR 147 2.0TS Selespeed, 110kW, r.v. '01
AR 166 2,5 V6 - BA/LPG, 140kW, r.v. '99
AR 156 SW 2,4 JTDm, 129kW, r.v. '04 ex
AR 156 2,5 V6, 140kW, r.v. '99 ex
AR 159 SW ti 2,4 JTDm AT, 147kW, r.v. '07
AR 147 2.0TS Selespeed, 110kW, r.v. '01
AR 166 2,5 V6 - BA/LPG, 140kW, r.v. '99
AR 156 SW 2,4 JTDm, 129kW, r.v. '04 ex
AR 156 2,5 V6, 140kW, r.v. '99 ex
Re: LPG do busso V6
takto to ma poriesiene aj jeden znamy nedaleko zvolena tiez som len kukala ked otvoril kapotu ze kde to ma a ukazal vsak tuto ahacuhan píše:Takhle si představuju přestavbu na plyn![]()
Cena instalace 30 t.Kč.
Vstřikovače HL propan, Reduktor HL propan, ř.j. STAG 300, toroid .
Na plnou (45 l za cca 620 Kč) se ujede dle provozu 250 km - 300km.
Náklady na provoz 2,48 - 2,06 Kč.
Alfa 166, r.v. 2004, 3,0V6 automat ZF 4HP20
Na LPG ujeto přes 20t.km.

156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...
Re: LPG do busso V6
mfuska:To auto je kámoše,tak nevím další podrobnosti 

Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Re: LPG do busso V6
Jedná hezká je ještě tady,po otevření kapoty taky není nic poznat 
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... 66/8827154

http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... 66/8827154
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Re: LPG do busso V6
keby tam bola otvorena kapota ale inak luxusna 

156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...
Re: LPG do busso V6
Jsem se bavil s majitelem,říkal že není poznat že je tam LPG 

Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Re: LPG do busso V6
ach sakra. ale roboticka profesionala, tak to ma byt =D> som zvedavy ci ja takeho nejakeho najdemcuhan píše:mfuska:To auto je kámoše,tak nevím další podrobnosti

________________________
AR 159 SW ti 2,4 JTDm AT, 147kW, r.v. '07
AR 147 2.0TS Selespeed, 110kW, r.v. '01
AR 166 2,5 V6 - BA/LPG, 140kW, r.v. '99
AR 156 SW 2,4 JTDm, 129kW, r.v. '04 ex
AR 156 2,5 V6, 140kW, r.v. '99 ex
AR 159 SW ti 2,4 JTDm AT, 147kW, r.v. '07
AR 147 2.0TS Selespeed, 110kW, r.v. '01
AR 166 2,5 V6 - BA/LPG, 140kW, r.v. '99
AR 156 SW 2,4 JTDm, 129kW, r.v. '04 ex
AR 156 2,5 V6, 140kW, r.v. '99 ex
- lada.blaha
- Štamgast
- Příspěvky: 524
- Registrován: 27.5.2011, pát 22:56
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG do busso V6
Pánové taky sem se rozhodl že tam dám plyn, neznáte někdo na ústecku nějakou dobrou firmu?
Alfa Romeo 166 3,0 V6
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R
Re: LPG do busso V6
Cuhan: to tam máš HL-Magik nebo snad nějaký ACG třeba 01-16?
ACG 01-12 s 50 l v podvozkovým rámu mám ve Fronteře 2,2 a nulovej rozdíl oproti benálu, ale tam nejde o vysokootáčkový provoz, ten motor má reálně v podstatě jen střední pole.., takže moje zkušenost --na sadě v podstatě při středním otáčkovým poli až tolik nezáleží a rozdíl jednotlivých možných sekvenčních sad podle uživatelů není velkej , spotřeba je daná hlavně nohou ..ten dvoutunovej "traktor"
může jet za 10 nebo nebo při točení za 16.../ jasně ...spotřeba .je i o gumách= čili standart M+S 265/70/16-- žádný "ostrý" terénní /
ACG 01-12 s 50 l v podvozkovým rámu mám ve Fronteře 2,2 a nulovej rozdíl oproti benálu, ale tam nejde o vysokootáčkový provoz, ten motor má reálně v podstatě jen střední pole.., takže moje zkušenost --na sadě v podstatě při středním otáčkovým poli až tolik nezáleží a rozdíl jednotlivých možných sekvenčních sad podle uživatelů není velkej , spotřeba je daná hlavně nohou ..ten dvoutunovej "traktor"
může jet za 10 nebo nebo při točení za 16.../ jasně ...spotřeba .je i o gumách= čili standart M+S 265/70/16-- žádný "ostrý" terénní /
Re: LPG do busso V6
v roku 2018 ti uz itak tato alfa nepojde a budes mat uz nieco ine 

156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...
Re: LPG do busso V6
HonzaR,to auto s LPG je kolegy 

Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Re: LPG do busso V6
jak mile shnije auto, motor s lpg předělám na elektrocentrálu a odpadním teplem z chladiče, (topení nebudu ani zapojovat), budu vyhřívat rodinný domek...(namontuju to do zásobníku TUV s topnou spirálou)
něco předehřeju odpadním teplem a zbytek dohřeju topnou spirálou
a bude teplíčko

něco předehřeju odpadním teplem a zbytek dohřeju topnou spirálou

a bude teplíčko

AR 156 1.8 TS 16V r.v 2000 LPG
ex AR 156 SW 2,0 TS 16V r.v.2000 LPG
ex AR 156 SW 2,0 TS 16V r.v.2000 LPG
Re: LPG do busso V6
Motory z Alfy se mi na stabilák moc nezdaj :-), na to je všude mraky jinýho a blbuvzdornýho šrotu vpodstatě zadara--kamarád " v depresivním období opuštění civilizace"v eko chalupě na samotě bez elektriky měl centrálu z motoru 1203 + generátor z přetočenýho třífázáku...a dvě skříně s baterkama .., na střeše panely.solární+.teplovzdušný,5m3 nádrže ve sklepě , tepelný čerpadlo vzduch voda..
Jinak reálné aplikace na stabilák umožnujou jinčí slevy než holej plyn..
Jinak reálné aplikace na stabilák umožnujou jinčí slevy než holej plyn..
- alfi166silver
- Štamgast
- Příspěvky: 734
- Registrován: 2.12.2008, úte 20:12
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG do busso V6
Strašně dlouho jsem přestavbě na LPG odolával, ale vývoj cen paliv v poslední době zařídil, že 166tka stála pořád v garáži. Při spotřebě 13-14 litrů ve městě jsou náklady na benzín už neúnosné. Zítra jdu na montáž systému HL Propan. Nechám dát 70ti litrovou nádrž do rezervy a zvednu podlahu kufru o potřebnou výšku. Snad s tím plynem nedělám chybu....
www.znackoveoleje.cz - oleje a maziva Selenia a nejen to
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
Re: LPG do busso V6
Alfi ..je to hlavně o pořádným reduktoru, kterej to dokáže nakrmit..tady dej to max..co máš možnost
--/většinou třeba v italských sadách je to "ber co v sadě je", nechce se jim to moc překopávat..
JInak tu nádrž vyjedeš tak max do poloviny, tedy s použitím razantnějšího pedálu plynu.. SZ
--/většinou třeba v italských sadách je to "ber co v sadě je", nechce se jim to moc překopávat..
JInak tu nádrž vyjedeš tak max do poloviny, tedy s použitím razantnějšího pedálu plynu.. SZ
Re: LPG do busso V6
jde nejak nastavenim vstriku LPG regulovat spotreba ?
a jde to vubec ? aby to pak treba stihalo rvat tam LPG kdyz to poradne vytocim ?

Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Re: LPG do busso V6
Ano ide elektronicky a hlavne dostatocne dymezovany reduktor alebo tzv, spynovac aby to stihalo davat .
- twiister
- Pozorovatel
- Příspěvky: 289
- Registrován: 16.9.2011, pát 18:40
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG do busso V6
a je mozne ze v cca 6-7 tis ot. mi busso nevladze a az ako keby "trha" privod plynu , moze to byt tym zle nastavenym LPG ?
Alfa Romeo 166 2.0 TurboBenzin 204 ponikov ( LPG
)

Re: LPG do busso V6
To může být více věcí, špatně nastavené, reduktor, vstřikovače filtry.
Jedná se o nějaký polský system?
Jedná se o nějaký polský system?
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
- alfi166silver
- Štamgast
- Příspěvky: 734
- Registrován: 2.12.2008, úte 20:12
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG do busso V6
Může být slabý reduktor nebo máš ke každé liště se vstřikama extra hadici od reduktoru? Když jde do lišty hadice jen jedna a napájí šest vstřiků, při plným nestíhá a hlavně nestíhá přechod z normálu na STR...twiister píše:a je mozne ze v cca 6-7 tis ot. mi busso nevladze a az ako keby "trha" privod plynu , moze to byt tym zle nastavenym LPG ?
www.znackoveoleje.cz - oleje a maziva Selenia a nejen to
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
- twiister
- Pozorovatel
- Příspěvky: 289
- Registrován: 16.9.2011, pát 18:40
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG do busso V6
ide o lpg znacky Zavoli , montovane priamo v IT cca pred 60 tis. km, no absolutne nevidim do lpg..... tu je fotka mojho dosraneho bussa
http://www.alfisti.cz/karty/twiister/09.jpg
ps: dolu v lavo na fotke je (membrana lpg ? ) mala by byt nova menena.... no lenze niekedy celkom rapidne s nej (aspom myslim ze s nej) citi plyn, moze to nieco znamenat ?


ps: dolu v lavo na fotke je (membrana lpg ? ) mala by byt nova menena.... no lenze niekedy celkom rapidne s nej (aspom myslim ze s nej) citi plyn, moze to nieco znamenat ?
Alfa Romeo 166 2.0 TurboBenzin 204 ponikov ( LPG
)

Re: LPG do busso V6
Membranu ti zkontroluje každej servisák--oddělluje okruh chladicí kapaliny od plynu, pokud
není OK, může jít v extremu plyn do chladicího okruhu..nestojí to žádnou palbu..revize "prostupu"je snadná, dává se sonda do víčka chladiče za provozu..
Vždycky ty horní otáčky/jestli padá-nepadá systém do benálu/ souvisí s kapacitpou reduktoru....
a také s reálnou teplotou chladicí kapaliny..pokud by to jelo "nastudeno"--při špatným termostatu,
nemusí reduktor s malou kapacitou stíhat..
Konkrétní specifikace tvého systému podle techničáku-?
není OK, může jít v extremu plyn do chladicího okruhu..nestojí to žádnou palbu..revize "prostupu"je snadná, dává se sonda do víčka chladiče za provozu..
Vždycky ty horní otáčky/jestli padá-nepadá systém do benálu/ souvisí s kapacitpou reduktoru....
a také s reálnou teplotou chladicí kapaliny..pokud by to jelo "nastudeno"--při špatným termostatu,
nemusí reduktor s malou kapacitou stíhat..
Konkrétní specifikace tvého systému podle techničáku-?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 1 host