Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Neni to spatny 

AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Bazarníci s kárama za Maserem, tahající jeté folcvágny z jižní evropy do české kotliny, pijí kávu z plastikového kelímku na Rozvadově...
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Já zase tohle nepovažuju za průser, ale za super strategii Fiatu. Ono nebýt týhle řady a jejich prodejních úspěchů tak by těžko vznikla Alfa 156/166/159... Možná škoda, že tehdy byla na vedlejší koleji Lancia, protože taková Dedra JTD nebo Lybra JTDM by určitě nebyla k zahození...Kůrkyn píše: Vemte si dobu, kdy se vyráběla 145/146/155 na komplet podvozku Fiatu. Ve stejné době dále 164 na společném podvozku Fiatu, Lancie a Saabu a pak GTV/Spider s předkem Fiatu a spešl zadkem.To byl průser...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Průser je to z hlediska cílové skupiny řidičů, kteří byli zmlsaní Alfou 75, 33 a dalšími lahůdkami.
Z hlediska stragie je to bomba, protože lze na jednom podvozku namrskat skoro kompletní portfolio.
Pak přišla opět doba pokrokových řešení (156 jtd, 159, Thesis, 8C...), ta teď odeznívá a dělají se nutné průsery typu Chrysler převlečený za Lancii a ještě větší průser typu Jeep převlečený za Maserati (to snad ani nedá vyslovit:))
Takže si asi rozumíme, protože jsem chtěl říct to, že situace je dejme tomu ve spodní amplitudě sinusoidy, jako v době Fiatu Tipo.
Z hlediska stragie je to bomba, protože lze na jednom podvozku namrskat skoro kompletní portfolio.
Pak přišla opět doba pokrokových řešení (156 jtd, 159, Thesis, 8C...), ta teď odeznívá a dělají se nutné průsery typu Chrysler převlečený za Lancii a ještě větší průser typu Jeep převlečený za Maserati (to snad ani nedá vyslovit:))
Takže si asi rozumíme, protože jsem chtěl říct to, že situace je dejme tomu ve spodní amplitudě sinusoidy, jako v době Fiatu Tipo.
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Tak po Alfettách, 75, 90 byl asi průser všechno a lepší už to nebude... 

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Tak a teď vám, posměváčci, zatuhne úsměv na rtech. Strategický plán rozvoje Alfa Romeo do roku 2015
2013 ... 4C
2013 ... pětidvéřové Mito
2013 ... C-SUV
2014 ... Spider
2014 ... Giulia
2014 ... Giulia SW
2015 ... nová "vlajková loď" v e-segmentu
http://www.fiatspa.com/it-IT/investor_r ... 9_site.pdf
no comment

2013 ... 4C
2013 ... pětidvéřové Mito
2013 ... C-SUV
2014 ... Spider
2014 ... Giulia
2014 ... Giulia SW
2015 ... nová "vlajková loď" v e-segmentu
http://www.fiatspa.com/it-IT/investor_r ... 9_site.pdf
no comment
Naposledy upravil(a) Honza R. dne 15.9.2011, čtv 23:15, celkem upraveno 1 x.
Alfa Brera 1750 TBi
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4379
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Hm, já myslel že 4C bude 2012, asi jsem špatně čet 

33
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Honza: jo hele tak toto znám!!!!
Viděl jsem to před třema rokama, všechno sedí, jen data byla tak o 4 roky dřívější
Pro mě dneska tím odhalením, že na Giulii není udělané absolutně nic a že asi ještě ani nezačali pozbývá Alfa jakoukoliv kredibilitu..... Měl jsem za to, že pod Marchionem aspoň rámcově budou dodržovat svoje sliby (rok sem, rok tam, není problém). Ale že dělají z fandů voly, to už je moc....
Viděl jsem to před třema rokama, všechno sedí, jen data byla tak o 4 roky dřívější

Pro mě dneska tím odhalením, že na Giulii není udělané absolutně nic a že asi ještě ani nezačali pozbývá Alfa jakoukoliv kredibilitu..... Měl jsem za to, že pod Marchionem aspoň rámcově budou dodržovat svoje sliby (rok sem, rok tam, není problém). Ale že dělají z fandů voly, to už je moc....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Takhle se 4C nedočkám...
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3585
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Však ono to 4C stejně nakonec nebude. Kdepak máme na 100% slíbené MiTo GTA? Já už jim věřim jen to co vyrobili a sliby beru jako pohádky
.

Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
vyzerá to, akoby naozaj chceli Alfu predať VW a preto sa všetko len "odkladá"..ale nejde o odklad, ale v podstate o ukončenie akéhokoľvek vývoja nových modelov (čo niečo stojí) s cielom sa zbaviť automobilky...ked napríklad Audi chrlí jeden model za druhým Alfa, ktorá sa pasuje do športovo prémiovej značky funguje na dvoch malých modeloch...je to výsmech skalným fanúšikom vďaka ktorým doteraz prežila...
zatial budú chodiť po výstavách s púťovou atrakciou 4C...smutný príbeh ako sa dá z legendárnej značky spraviť okrajová automobilka a to ešte dobrovolne...ja stále dúfam, že sa mýlim, ale začínam mať pocit, že prechod pod VW Alfe len prospeje...

Alfa Romeo Giulietta QV /facelift/ 2013-
Alfa Romeo Giulietta QV, nero etna 2010-2013
Alfa Romeo 147/Sport/120cv, čierna metalýza, facelift 2006-2010
Alfa Romeo Giulietta QV, nero etna 2010-2013
Alfa Romeo 147/Sport/120cv, čierna metalýza, facelift 2006-2010
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4379
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
To by ji zabilo stejne jako krach. Treba se objevi nejaky hodny strycek z Ciny, zapaleny fanousek ktery alfu zase pozvedne 

33
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
ethicon: mám podobné pocity
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3585
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Je to smutný, ale taky si pomalu začínám myslet, že pod VW by bylo skutečně líp. 

Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Alfa doteď přežila díky Fiatu, ne díky skalním fanouškům... 

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
tak keby nemala "skalných" kupcov neprežije...ale samozrejme v globale máš pravdu, samostatne by neprežila už dávno...ale terajšie vedenie nemá veľký záujem o jej rozvoj, teda aspon tak to zvonku vyzerá...a to čo spravil Marchione s Lanciou je tiež riadny krok mimo...ja len dúfam, že aspoň s dlhodobého hladiska majú nejakú víziu a nepôjde len o prelepovanie znakov na kapotách...aj Maserati na platforme JEEPu...
a aj samotný Fiat akoby zaspal dobu, od roku 2006 až teraz v podstate uviedol len jeden nový model ( Panda)..predaje v europe klesajú, Punto sa len faceliftuje, následovník Brava nikde ani v dohlade...trh s malými autami, ktorý bol doménou Fiatu začínajú obsadzovať kórejci a dokonca VW (Polo, UP..)

Alfa Romeo Giulietta QV /facelift/ 2013-
Alfa Romeo Giulietta QV, nero etna 2010-2013
Alfa Romeo 147/Sport/120cv, čierna metalýza, facelift 2006-2010
Alfa Romeo Giulietta QV, nero etna 2010-2013
Alfa Romeo 147/Sport/120cv, čierna metalýza, facelift 2006-2010
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
přechod pod VW by značce zaručil budoucnost i bohatou nabídku modelů, ale furt si nejsem jistý, jak by ty Alfy vypadaly.... Lepší než Audi určitě ne, spíš ani ne lepší než VW.... Čili lepší než Seat a horší než VW, což mě jako nějaká budoucnost nepřipadá....
Samozřejmě, VW umí prodávat, takže o prodané kusy by nouze nebyla, ale osobitost těch aut by asi šla dost dolů....
A osobně bych si Alfu od VW nekoupil, ať by byla jakákoliv....
No uvidíme - furt si myslím, že prodej Alfy VW není na pořadu dne, protože Alfa je jediná italská masová značka, která má ještě určitý nádech něčeho "lepšího". Fiat je klasický low-cost, Lancia bude sázet na průměrnou techniku s bohatou výbavou za férové ceny. Takže Alfa je jediná z této trojice, která má potenciál dělal auta s nádechem prémiovosti (ikdyž prémie to v příštích 10 letech určitě nebude).
Marchione by byl id*ot, kdyby to prodal....
Už jenom úspěch Mita a hlavně Giulietty ukazuje, že lidi o ty auta prostě mají zájem...! Jen musí být CO koupit....
Bohužel celé mi to trošku idiotské připadá, takže kdo ví....
Samozřejmě, VW umí prodávat, takže o prodané kusy by nouze nebyla, ale osobitost těch aut by asi šla dost dolů....
A osobně bych si Alfu od VW nekoupil, ať by byla jakákoliv....
No uvidíme - furt si myslím, že prodej Alfy VW není na pořadu dne, protože Alfa je jediná italská masová značka, která má ještě určitý nádech něčeho "lepšího". Fiat je klasický low-cost, Lancia bude sázet na průměrnou techniku s bohatou výbavou za férové ceny. Takže Alfa je jediná z této trojice, která má potenciál dělal auta s nádechem prémiovosti (ikdyž prémie to v příštích 10 letech určitě nebude).
Marchione by byl id*ot, kdyby to prodal....
Už jenom úspěch Mita a hlavně Giulietty ukazuje, že lidi o ty auta prostě mají zájem...! Jen musí být CO koupit....
Bohužel celé mi to trošku idiotské připadá, takže kdo ví....

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
jinak upozorňuju na odkaz, co sem dával Honza:
http://www.fiatspa.com/it-IT/investor_r ... 9_site.pdf
Tady to máte všechno v barvičkách, grafech, pláncích a maticích.
Zbývá jediné, začít taky něco vyrábět.
http://www.fiatspa.com/it-IT/investor_r ... 9_site.pdf
Tady to máte všechno v barvičkách, grafech, pláncích a maticích.
Zbývá jediné, začít taky něco vyrábět.
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
ono eminentný záujem VW o Alfu vyplýva z toho čo si o nej napísal a možno by sa jej darilo dobre a nielen po stránke modelového portfolia či predajov... vo VW robí vela talianov (Walter Da Silva, Luca de Meo a teraz aj Giugiaro..)ktorí by radi videli Alfu pod krídlami VW a možno aj s dobrým úmyslom..údajne majú v šuflíku náčrty nových Alf...pre mna by tiež prechodom pod VW asi bola neprijatelná, ale ktovie...ak to však pôjde s nou takto dalej môže sa stať, že za pár rokov už nebude a nikto o nu ani nebude mať už záujem...Marchione to podla mňa nevníma ako píšeš ty, že sa jedná prakticky o jedinú luxusnú masovú značku v Taliansku, obávam sa, že to všetko vidí len cez ekonomiku a zisky...v Taliansku sa predávajú najmä malé lacnejšie autá a možno kalkuluje, že prémiová značka, ktorá aj tak predá väčšinu produkcie v Taliansku a v segmentoch malých áut či maximálne nižšej strednej (čo nie sú nejaké závratné čísla) proste preňho žiaden väčší zisk neprinesie....dúfam, že sa mýlim...je to aj tak nepochopitelné, zdá sa, že tento rok Alfa predá tak 140tisíc áut a to prakticky má len dva predajné modely, ak by bola Giulia, reálne by to mohlo byť vyše 200 tisíc...ak však pozerám tie čísla je velmi otázne či sa podarí napriek všetkému predať plánovaných 100tisíc Giuliett...
Alfa Romeo Giulietta QV /facelift/ 2013-
Alfa Romeo Giulietta QV, nero etna 2010-2013
Alfa Romeo 147/Sport/120cv, čierna metalýza, facelift 2006-2010
Alfa Romeo Giulietta QV, nero etna 2010-2013
Alfa Romeo 147/Sport/120cv, čierna metalýza, facelift 2006-2010
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
ten smutný graf som už včera videl...to zase bude posmeškov na auto.cz a ešte aj pravdu budú mať 

Alfa Romeo Giulietta QV /facelift/ 2013-
Alfa Romeo Giulietta QV, nero etna 2010-2013
Alfa Romeo 147/Sport/120cv, čierna metalýza, facelift 2006-2010
Alfa Romeo Giulietta QV, nero etna 2010-2013
Alfa Romeo 147/Sport/120cv, čierna metalýza, facelift 2006-2010
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
je pravda, že odložení Giulie je kvůli Marchionnemu? prý zamítnul už x-tu podobu.
pokud si pamatuju dobře, to samé bylo s 149 (giuliettou) a juniorem (Mitem). když si připočtu jeho hemzy o špatné alfě 159 ještě během prodejního cyklu, a nejnovější hláška ve stylu "modely (Giulia, SUV) uvedeme" až bude vhodná doba, troufám si tvrdit že tento pán, jakkoliv na počátku svého působení ve Fiatu vyházel neschopný management a Fiat jako takový nastartoval, tak na druhou stranu se dnes stává pro Alfu opravdu hrobníkem. jedna věc je ořezávat náklady, druhá věc je mít vizi a hard skill vedení, dupat po dodržení termínů atd.
pokud si pamatuju dobře, to samé bylo s 149 (giuliettou) a juniorem (Mitem). když si připočtu jeho hemzy o špatné alfě 159 ještě během prodejního cyklu, a nejnovější hláška ve stylu "modely (Giulia, SUV) uvedeme" až bude vhodná doba, troufám si tvrdit že tento pán, jakkoliv na počátku svého působení ve Fiatu vyházel neschopný management a Fiat jako takový nastartoval, tak na druhou stranu se dnes stává pro Alfu opravdu hrobníkem. jedna věc je ořezávat náklady, druhá věc je mít vizi a hard skill vedení, dupat po dodržení termínů atd.
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Co já jsem tak nějak zaslechl, tak Marchione zdržel Giuliettu kvůli tomu, že původně měla vycházet z Brava (tak jako Delta). Na jeho popud to auto začaly dělat celé znovu, čili jiná zadní náprava, jiné řízení atd. atd. Tady je jeho přínos jednoznačný (pokud samozřejmě to co píšu je pravda).
U Giulie nevěřím tomu, že by její oddalování bylo kvůli designu (tím tedy rozumím vzhledu). Přece pokud mám nachystanou platformu a vybrané motory, tak natáhnout na tohle kastli je už relativně menší díl práce. Samozřejmě, může trvat půl roku, než vyberu tu pravou, ale dostat to pak do výroby (pokud mám nachystané výrobní kapacity!) už nemůže být takový problém.... Resp. nemůže to způsobit zdržení o 3 roky!!!!
Já tady vidím problém úplně jinde: Giulia i mid-size SUV se měly dělat v Turíně, kde měl vzniknout velký nový komplex (tzv. Fabrica Italiana) pro jejich výrobu. Jenže teď Fiat zvažuje, jestli vůbec v Itálii tyhle nové věci vyrábět - údajně kvůli vývoji kurzu Eura. Takže jaksi celý ten projekt zamrznul a ikdyby nakrásně měli Giulii nachystanou tak oni prostě nemají kde to auto vyrábět.
A to mě právě maximálně irituje - krmí nás tady informacema typu "druhá půlka 2012", pak 2013 a nyní 2014 a přitom podle mě na Giulii nemají absolutně nic nachystaného, neví jaká by měla být, kde by se měla vyrábět, prostě absolutní NIC. Proto teď přišel ten "odklad" na 2014.... 2014 je totiž snad realistický termín, když TEĎ začnou to auto teprve chystat.... Co dělali doteď a proč psali blbosti o 2012 je pro mě záhadou....
Jinak Marchione vytáhl Fiat z té krize kde byl někdy kolem roku 2005, nyní je celá skupina zisková. Chrysler koupil supervýhodně. Bohužel jeho schopnosti se projevují jen v číslech, ne na autech (s čestnou výjimkou Giulietty, F500 a spol., což je ale na tak velký koncern strašně málo....).
Bohužel mu (resp. jeho týmu) chybí jasná vize, což je nejvíc vidět právě u AR, kterou nechává dokonale vyhnít.... Připadá mi, že už ho lidi z Fiatu nakazili tím kreativním plánováním, které ovšem nikdy nepřijde do reality....
Nevím.... ať si dělají co chtějí.... hlavně ať tu Alfu neprodají....
U Giulie nevěřím tomu, že by její oddalování bylo kvůli designu (tím tedy rozumím vzhledu). Přece pokud mám nachystanou platformu a vybrané motory, tak natáhnout na tohle kastli je už relativně menší díl práce. Samozřejmě, může trvat půl roku, než vyberu tu pravou, ale dostat to pak do výroby (pokud mám nachystané výrobní kapacity!) už nemůže být takový problém.... Resp. nemůže to způsobit zdržení o 3 roky!!!!
Já tady vidím problém úplně jinde: Giulia i mid-size SUV se měly dělat v Turíně, kde měl vzniknout velký nový komplex (tzv. Fabrica Italiana) pro jejich výrobu. Jenže teď Fiat zvažuje, jestli vůbec v Itálii tyhle nové věci vyrábět - údajně kvůli vývoji kurzu Eura. Takže jaksi celý ten projekt zamrznul a ikdyby nakrásně měli Giulii nachystanou tak oni prostě nemají kde to auto vyrábět.
A to mě právě maximálně irituje - krmí nás tady informacema typu "druhá půlka 2012", pak 2013 a nyní 2014 a přitom podle mě na Giulii nemají absolutně nic nachystaného, neví jaká by měla být, kde by se měla vyrábět, prostě absolutní NIC. Proto teď přišel ten "odklad" na 2014.... 2014 je totiž snad realistický termín, když TEĎ začnou to auto teprve chystat.... Co dělali doteď a proč psali blbosti o 2012 je pro mě záhadou....

Jinak Marchione vytáhl Fiat z té krize kde byl někdy kolem roku 2005, nyní je celá skupina zisková. Chrysler koupil supervýhodně. Bohužel jeho schopnosti se projevují jen v číslech, ne na autech (s čestnou výjimkou Giulietty, F500 a spol., což je ale na tak velký koncern strašně málo....).
Bohužel mu (resp. jeho týmu) chybí jasná vize, což je nejvíc vidět právě u AR, kterou nechává dokonale vyhnít.... Připadá mi, že už ho lidi z Fiatu nakazili tím kreativním plánováním, které ovšem nikdy nepřijde do reality....

Nevím.... ať si dělají co chtějí.... hlavně ať tu Alfu neprodají....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Vy jste staršní skeptici, nečtěte všechny ty kachny a počkejte se na autosalony. Až to bude, tak to bude. Máte v čem jezdit? Máte. Tak nazdar 

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host