Tlak turba

Odpovědět
mimimi10
Uživatelský avatar

Příspěvky: 14
Registrován: 8.9.2011, čtv 23:35

Tlak turba

Příspěvek od mimimi10 » 11.10.2011, úte 21:18

:wink: Mam dotaz,při sešlápnutí plynu jde krasne do otacek turbo tlakuje 1,6 az do 3500 a pak zacne rucicka u ukazatele turba litat od 1,2-1,6 a je to i znat na jizde,nekdy to udela nekdy ne,ale vetsinou ano,muze nekdo pomoct dekuji jedna se o 159 2,4 jtd 147kw.
Moc dik
ALfa Romeo 159 2,4 jtdm sportwagon,vse krom kuze...
Kawasaki ninja zx 10 R-nadupana mrska 200 koniku
Audi A6 2,5 tdi 132 KW
BMW 530 D-strasne auto
Opel calibra 2,0-16v TURBO 165 Kw

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: Tlak turba

Příspěvek od cendler » 11.10.2011, úte 21:50

tlak turba ti jde na 1,6 přesně nebo jenom na 1,5? celkem dolůžité, jestli opravdu 1,6 tak si stím někdo hrál.
jinak ve vysokých otáčkách je to normální je to ochrana motoru
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

Envel
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1591
Registrován: 15.3.2011, úte 20:52
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Tlak turba

Příspěvek od Envel » 11.10.2011, úte 21:52

Není to náhodou chipnuté? Celých 1,6 baru netlačí ani moje 2,4 po chipu. Běžně je myslím něco kolem 1,5.
Už se to tu řešilo, že ručička různě lítá i při plynulém zátahu, ale myslím, že se pohyb ručičky neprojevoval na výkonu. Já to nepozoroval, takže nemůžu sloužit, jen se mi nezdá ten tlak.
No tak mě Cendler předběhl.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI

mimimi10
Uživatelský avatar

Příspěvky: 14
Registrován: 8.9.2011, čtv 23:35

Re: Tlak turba

Příspěvek od mimimi10 » 11.10.2011, úte 22:10

cendler píše:tlak turba ti jde na 1,6 přesně nebo jenom na 1,5? celkem dolůžité, jestli opravdu 1,6 tak si stím někdo hrál.
jinak ve vysokých otáčkách je to normální je to ochrana motoru

Hezky večer,no tak milimetr az dva k 1,6,mam ji po jednom majiteli servis jen alfa a majitel byl ročník 1952,tak pochybuji,ze by to čipnul....jo to chapu ale 3500 je malo a pak to prestane tahnout jinak od 1500-3500 jede jak krava a pak jak kdyz to drzis za prdel,mam jeste a6 a ta jde plynule do 4500 tak proto je me to divne...jinak rad bych na vyndani DPF,ale ted nemuzu jinak ale do Veseli jezdim kazdy tyden na tri dny,tak se rad domluvim,jinak dik
ALfa Romeo 159 2,4 jtdm sportwagon,vse krom kuze...
Kawasaki ninja zx 10 R-nadupana mrska 200 koniku
Audi A6 2,5 tdi 132 KW
BMW 530 D-strasne auto
Opel calibra 2,0-16v TURBO 165 Kw

mimimi10
Uživatelský avatar

Příspěvky: 14
Registrován: 8.9.2011, čtv 23:35

Re: Tlak turba

Příspěvek od mimimi10 » 11.10.2011, úte 22:13

Envel píše:Není to náhodou chipnuté? Celých 1,6 baru netlačí ani moje 2,4 po chipu. Běžně je myslím něco kolem 1,5.
Už se to tu řešilo, že ručička různě lítá i při plynulém zátahu, ale myslím, že se pohyb ručičky neprojevoval na výkonu. Já to nepozoroval, takže nemůžu sloužit, jen se mi nezdá ten tlak.
No tak mě Cendler předběhl.
Ahojda,milimetr pod 1,6 a fakt po 3500 otackach jak kdyz to nekdo drzi za prdel,ale jinak od 1500 tahne uzasne do tech 3500,muzu posuzovat z A6 TDI
ALfa Romeo 159 2,4 jtdm sportwagon,vse krom kuze...
Kawasaki ninja zx 10 R-nadupana mrska 200 koniku
Audi A6 2,5 tdi 132 KW
BMW 530 D-strasne auto
Opel calibra 2,0-16v TURBO 165 Kw

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: Tlak turba

Příspěvek od cendler » 11.10.2011, úte 22:20

mimimi10 píše:
cendler píše:tlak turba ti jde na 1,6 přesně nebo jenom na 1,5? celkem dolůžité, jestli opravdu 1,6 tak si stím někdo hrál.
jinak ve vysokých otáčkách je to normální je to ochrana motoru

Hezky večer,no tak milimetr az dva k 1,6,mam ji po jednom majiteli servis jen alfa a majitel byl ročník 1952,tak pochybuji,ze by to čipnul....jo to chapu ale 3500 je malo a pak to prestane tahnout jinak od 1500-3500 jede jak krava a pak jak kdyz to drzis za prdel,mam jeste a6 a ta jde plynule do 4500 tak proto je me to divne...jinak rad bych na vyndani DPF,ale ted nemuzu jinak ale do Veseli jezdim kazdy tyden na tri dny,tak se rad domluvim,jinak dik
ono by jsi se divil, co ty starší ročníky někdy dělají, takže bych se ani nedivil, kdyby to bylo.
Jo je hezký, že tam jezdíš pořád, ale já tam jedu podruhé v životě, jsem ze Sokolova, proto jsem psal že další nebude.
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

mimimi10
Uživatelský avatar

Příspěvky: 14
Registrován: 8.9.2011, čtv 23:35

Re: Tlak turba

Příspěvek od mimimi10 » 11.10.2011, úte 22:25

cendler píše:
mimimi10 píše:
cendler píše:tlak turba ti jde na 1,6 přesně nebo jenom na 1,5? celkem dolůžité, jestli opravdu 1,6 tak si stím někdo hrál.
jinak ve vysokých otáčkách je to normální je to ochrana motoru

Hezky večer,no tak milimetr az dva k 1,6,mam ji po jednom majiteli servis jen alfa a majitel byl ročník 1952,tak pochybuji,ze by to čipnul....jo to chapu ale 3500 je malo a pak to prestane tahnout jinak od 1500-3500 jede jak krava a pak jak kdyz to drzis za prdel,mam jeste a6 a ta jde plynule do 4500 tak proto je me to divne...jinak rad bych na vyndani DPF,ale ted nemuzu jinak ale do Veseli jezdim kazdy tyden na tri dny,tak se rad domluvim,jinak dik
ono by jsi se divil, co ty starší ročníky někdy dělají, takže bych se ani nedivil, kdyby to bylo.
Jo je hezký, že tam jezdíš pořád, ale já tam jedu podruhé v životě, jsem ze Sokolova, proto jsem psal že další nebude.
Aha tak Sokolov neni dalekoteda ode me tak klido dojedu do Sokolova,neni problem,az nekdy budes mit cas.......teda jestli bude vubec
ALfa Romeo 159 2,4 jtdm sportwagon,vse krom kuze...
Kawasaki ninja zx 10 R-nadupana mrska 200 koniku
Audi A6 2,5 tdi 132 KW
BMW 530 D-strasne auto
Opel calibra 2,0-16v TURBO 165 Kw

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: Tlak turba

Příspěvek od cendler » 11.10.2011, úte 22:41

jo tak u nás to není problém
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

Odpovědět

Zpět na „159“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti