Věčný nářek..
"""ježiši...no ja se pod koberecky radsi divat nebudu...staci mi starosti co mam ted :-)) zespod sice jsou znamky obcasne koroze ale rekl bych ze patřičné věku.....nikdy by mě nenapadlo že auto z roku 2000 a výš bude hnít tak jako na obrázcích na začátku......tak nekvete ani fáčko :-)""
Boj s korozí podvozku je nekončící-prohraná válka
Jedna efektivní metoda, když nemáte ochotnýho kamaráda a nechcete vykrvácej--proto, abyste to za dva roky dělali znova:
Spodek: nebojuju, korozi přijímám jako přirozený proces a užívám si jí..
Zádný odrezení v praxi není důkladný-aby to záhy opět nevykvetlo--časem už nebude co brousit...
čili:
1.Prostříkat po rozbroušení toho bordelu ze spoda důkladně Konkorem /třeba i 101 ve spray--pokud není nic jinýho../
2.Potom natřít KONKOREM 5OO--spojí se v pohodě, konkor 500 zůstane pak měkčí, ale nelepivý..
= opravdu antikorozní výsledek,+
3.přes to nějakou "ztrátovou vrstvu proti otěru--je celkem jedno co to bude, aby to přilnulo na asfalt-bázi..
Kolečko na chalupě hozené schválně na slunci a tak, aby cv něm stála deštovka--čili předmět na pokusy---natřené Konkorem 500
znovu nevykvetlo..ani po třech letech ve vodě..
Výhody týhle "prasárny":
Rez přímo natřená konkorem + konkorem 500 je v poměru cena výkon stopnutá bezkonkurenčně,stopne to bez zaváhání v jakém koli stádiu a není nutný zoufalý předem prohraný odrezování,pokud už je to "rakovina"-- který se nikdy neudělá dokonale..
Konkor 500 je možný ještě naředit--pro "nasákavost" v prvním nátěru..
Tímhle lze ošetřit surově vrtačkou obroušený vykvetlý místa..
-------------------------
Prasárna č.2
Další věcí je--není nutný za každou cenu brutálně řezat a vařit--teda auto, který chcete pár let....pokud to auto nechcete navěky,a jde vám efiktivně o opravu na pár let, stačí pár metrů slušný tkaniny--ne proboha sklo,třeba aramidu 270g/m2 /stojí pod 300,- /m2/+ v kombinaci s carbonovým hadrem /ten bude trochu dražší-
a použijte stávající podlahu jako formu..rozuměj--laminovat budeš na obroušenej plech, kterej ještě drží pohromadě ZEVNITR.--po odstrojení sedadel a koberců...
Prostě pokud použijete slušnej epoxid /tím nemyslím chs 1200--to je naprotej archaismus
drahej jak prase, kterej dnes vypadá vedlemoderních pryskyřic jako karikatura, je to hustý, dělat se s tím nedá../, pak litr slušný pryskyřice pro letecký aplikace s tužidlem který nepotřebuje pro 90% pevnost temperaci vyjde asi na 300,-
Metr carbon-hadru cca od 600/m2 ale na to, aby ste zevnitř zalaminovali podlahy , samozřejmě napojením do neshnilýho prahu stačí rozhodně i kevlar + pár pásků carbonu nakříž..pro pevnost--není problém vylejt případně hliníkovej profil a zalaminovat ho jako výztuhu--pokud bude protaženo vlákno podél, pevnost jak prase..
...........................
Výhoda
PEVNOST týhle opravy--to v první řadě, kdo nezná pevnostní poměry kombinace aramidu-/kevlaru-ne nadarmo se z toho dělaj neprůstřelný vesty

/ a carbonu, bude šokován, se skelným laminem se to nedá rovnat.., to je žvejkačka.
DRUHOU ZAKLADNI VyHODOU je --
plošná odlnost,pevnost stejná-možná lepší než u plechu +některý pryskyřice jsou slušný antikoro,celkové zpevnění podlah a v kombinaci jak píšu nahoře-provedené NASLEDNE ošetření kovových ploch podlahy zespoda- je to dost rychlá, efektivní práce..- unese to slona..
POZOR: pokud byste laminovali i na "tunel"/v místě proti výfukovýmu vedení dole/
musíte opatřit první část výfuku žáruvzdornou vrstvou..
Pružnej žáruvzdornej tmel stojí balík--hodně solidní výsledky jdou dosáhnout, pokud do běžného šamotového tmelu nastříháte střiž skelný tkaniny 3-15 mm v objemu 30%..
Vymáznout pod tepelný štíty v přední části aspon půl čísla souvisle-určitě nevynechat
Jo, jo--léta mládí v loděnici se můžou hodit..
Neprotestuju, je to pro zkušený "vařiče" prasárna, ale zatraceně to drží a není dál moc co řešit...
Hodím případně časem nějaký fotky...