Zadírání motorů TS 16V
Re: Zadírání motorů TS 16V
chladenie olejového čerpadla na 1.8 TS? Pod klímou tam kde je olejový filter?
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadírání motorů TS 16V
níže na fotce je píst z 75ky a 155ky ve 155ce je evidentně nižší píst ('nebo se pletu)
jsem myslel, že ty motory jsou stejné
jsem myslel, že ty motory jsou stejné
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadírání motorů TS 16V
ten novější píst je trochu "EVO" - je výrazně lehčí
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadírání motorů TS 16V
Tzn i jiný ojnice? nebo ten nižší píst má ojniční čep výše?
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Re: Zadírání motorů TS 16V
OT: má TS podtlakové hadice, které mají vliv na chod motoru? zrovna je řeší dva kámoši a připadá mi divný, že je tu ještě nikdo neřešil 

- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadírání motorů TS 16V
podtlak třeba řídí přepínání délky sacího potrubí, pak je i do posilovače brzd.
Re: Zadírání motorů TS 16V
jeden řeší, že mu děravá hadice "odpojuje" válec a druhému lítají samovolně otáčky na volnoběh k 3000
tak jsem si říkal, jestli tam taky nemám podobnou vymoženost 


- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadírání motorů TS 16V
155 v 2,0 je jen ten motor co je v 156tce nebo je i ten hranatej co vypadá jako z 75ky??Kůrkyn píše:ten novější píst je trochu "EVO" - je výrazně lehčí
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- rosso155
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3256
- Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
- Bydliště: Prácheň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadírání motorů TS 16V
Oba, ten starší je 8V.
2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadírání motorů TS 16V
v 75tce má 2,0 výkon tuším 145 HP a ve 155 s lehčíma pístama má motor jaké parametry?? mluvím o 8v
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- rosso155
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3256
- Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
- Bydliště: Prácheň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadírání motorů TS 16V
píšou, že 143 koní, napiš Possimu155, ten jí má s tím dvoulitrem.
2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
- Lubka
- Nováček
- Příspěvky: 167
- Registrován: 10.11.2009, úte 15:48
- Bydliště: Dobruška, Bačetín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadírání motorů TS 16V
taky mám 155 2.0TS 8V a výkon mám psanej 104kW 

BMW E34 525TDS Touring, Volvo FH12 420, MB Actros
ex:Alfa Romeo 155 1.8 TS 16V (2x), Alfa Romeo 33 1.4 Imola, Škoda Favorit Black Line, Fiat Uno 1.0, Fiat Uno 1.7D
ex:Alfa Romeo 155 1.8 TS 16V (2x), Alfa Romeo 33 1.4 Imola, Škoda Favorit Black Line, Fiat Uno 1.0, Fiat Uno 1.7D
Re: Zadírání motorů TS 16V
Ahojte. Mám takovej dotaz. Při nastartování za studena motor přede jako nový,respektive nikde nic necvaká,neklepe,ale po zahřátí motoru se mi ozývá dieslový zvuk,ale ne z vrchu motoru,ale ze spod motoru,po delším poslouchání se mi to zdá jako by o sebe něco naráželo-při zahřátí motoru se projeví vůle díky roztažnosti kovů,neníliž pravda? Dělá to i při otáčkách na volnoběh,ovšem od cca 3000otáček to přestane mít diesel zvuk,klepání neslyším a slyším jen čístý zvuk motoru,můžu hodit sem i videa. Poradí někdo? 

Alfa Romeo 156 SW-2.4 JTD 20V 129Kw 385Nm GQ
Re: Zadírání motorů TS 16V
Spíš bych v tom viděl ohřátí oleje a jeho tlak. Máš v palubce tlakoměr oleje?
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Zadírání motorů TS 16V
nemá, má 147
Re: Zadírání motorů TS 16V
tak tak,jak psal Petr,mám 147,variítor se dost umí ozva pri volnobehu a vytočení motoru,ale málokdy(variátor je zavislý na tlaku oleje že?kvalitě též),jinak jak sem psal příznaky,po vytočení volnobehu třeba i do 6tis otáček,samozřejme zahřátej motor-žádný dieslový zvuk,pokud se neozve variátor,ale nechápu že ten diesel jde ze spod,už v tom slyším aj kovový zvuk:D když to pořád poslouchám:D Jinak jak změřím tlak oleje?z víčka pro nalévání??...jinak přídavný budík tlaku oleje uvažuju. Případně děkuju za pomoc co jak změřit a kde. Hezkej den přeju všem
Alfa Romeo 156 SW-2.4 JTD 20V 129Kw 385Nm GQ
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadírání motorů TS 16V
Teďko tady jedna kočka takhle klepe, jak kdyby to bylo skoro na klice a je to volným katalyzátorem. Zbytky keramiky nebo kovové voštiny chrastí v baňce a má to podobný zvuk jako z variátoru.
Re: Zadírání motorů TS 16V
no,jednoduše lidi,já sem k večeru hodím odkazy na video,jedu pryč,tak to pak nahraju
ad Kůrkyn:z toho plyne?...jinak ano jakoby klice cinkaly(něco do ní mlátilo),ale nepatrně,musí se člověk zaposlouchat
ad Kůrkyn:z toho plyne?...jinak ano jakoby klice cinkaly(něco do ní mlátilo),ale nepatrně,musí se člověk zaposlouchat
Alfa Romeo 156 SW-2.4 JTD 20V 129Kw 385Nm GQ
Re: Zadírání motorů TS 16V
zde je odkaz na první video,bez obrazu:D...jelikož to bylo v prostoru motoru,nahráno fotakem,aby byl lepsi zvuk
http://www.youtube.com/watch?v=269RLvgvA7Q
nejak od 0:15 je slšet takové kovové klepání,na dalších videjích to šlo bohužel ze spod
http://www.youtube.com/watch?v=269RLvgvA7Q
nejak od 0:15 je slšet takové kovové klepání,na dalších videjích to šlo bohužel ze spod
Alfa Romeo 156 SW-2.4 JTD 20V 129Kw 385Nm GQ
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadírání motorů TS 16V
ppd variátor
Re: Zadírání motorů TS 16V
tu je druhý odkaz(video má 216mb
),je divný,že keby to byla klika,tak při vytočení až do cca 6000-7000tisíc není ŽÁDNÉ klepání slyšt,ale kolikrát se ozve řádně variátor,našel sem na youtube podobný případ-ar 145 a za studena mě taky nic neřachá,neklepe,tož tu více
http://www.youtube.com/watch?v=Rtz1WOdK_Sw

http://www.youtube.com/watch?v=Rtz1WOdK_Sw
Alfa Romeo 156 SW-2.4 JTD 20V 129Kw 385Nm GQ
Re: Zadírání motorů TS 16V
jak to dáváš na konci na pravou stranu, tak tam nic není, variator je na druhé straně, ale zvuk je velmi podobný mému, který jsem měl se špatným variatorem
Re: Zadírání motorů TS 16V
osobně si myslím to nejhorší
....ten kovovej zvuk jde hlavně zdá se mi ze spod motoru,bo z prostředku...,od alternátoru nic nejde a variátor ten zaklepe po vytočení(jak kdy) a to je pak teprv ZETOR

Alfa Romeo 156 SW-2.4 JTD 20V 129Kw 385Nm GQ
Re: Zadírání motorů TS 16V
jinak taky se mi zdá,že to klepání jde od pohledu motoru na pravo,respektive je to slšet na pravé straně od variátoru
Alfa Romeo 156 SW-2.4 JTD 20V 129Kw 385Nm GQ
Re: Zadírání motorů TS 16V
na tom videu ti chrčí i na volnoběh
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti