Zadírání motorů TS 16V

Odpovědět
matynko

Příspěvky: 21
Registrován: 17.2.2011, čtv 18:52

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od matynko » 12.9.2011, pon 17:37

chladenie olejového čerpadla na 1.8 TS? Pod klímou tam kde je olejový filter?

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Milano75 » 29.9.2011, čtv 19:02

níže na fotce je píst z 75ky a 155ky ve 155ce je evidentně nižší píst ('nebo se pletu)

jsem myslel, že ty motory jsou stejné
písty.JPG
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Kůrkyn » 29.9.2011, čtv 21:01

ten novější píst je trochu "EVO" - je výrazně lehčí

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od hondzik » 6.10.2011, čtv 10:21

Tzn i jiný ojnice? nebo ten nižší píst má ojniční čep výše?
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Petr147 » 6.10.2011, čtv 13:00

OT: má TS podtlakové hadice, které mají vliv na chod motoru? zrovna je řeší dva kámoši a připadá mi divný, že je tu ještě nikdo neřešil :)

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Kůrkyn » 6.10.2011, čtv 21:33

podtlak třeba řídí přepínání délky sacího potrubí, pak je i do posilovače brzd.

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Petr147 » 6.10.2011, čtv 21:56

jeden řeší, že mu děravá hadice "odpojuje" válec a druhému lítají samovolně otáčky na volnoběh k 3000 :) tak jsem si říkal, jestli tam taky nemám podobnou vymoženost :D

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Milano75 » 6.10.2011, čtv 22:20

Kůrkyn píše:ten novější píst je trochu "EVO" - je výrazně lehčí
155 v 2,0 je jen ten motor co je v 156tce nebo je i ten hranatej co vypadá jako z 75ky??
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

rosso155
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3256
Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
Bydliště: Prácheň
Kontaktovat uživatele:

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od rosso155 » 6.10.2011, čtv 22:54

Oba, ten starší je 8V.
2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Milano75 » 6.10.2011, čtv 23:02

v 75tce má 2,0 výkon tuším 145 HP a ve 155 s lehčíma pístama má motor jaké parametry?? mluvím o 8v
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

rosso155
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3256
Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
Bydliště: Prácheň
Kontaktovat uživatele:

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od rosso155 » 7.10.2011, pát 00:04

píšou, že 143 koní, napiš Possimu155, ten jí má s tím dvoulitrem.
2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE

Lubka
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 167
Registrován: 10.11.2009, úte 15:48
Bydliště: Dobruška, Bačetín
Kontaktovat uživatele:

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Lubka » 11.10.2011, úte 17:06

taky mám 155 2.0TS 8V a výkon mám psanej 104kW :D
BMW E34 525TDS Touring, Volvo FH12 420, MB Actros
ex:Alfa Romeo 155 1.8 TS 16V (2x), Alfa Romeo 33 1.4 Imola, Škoda Favorit Black Line, Fiat Uno 1.0, Fiat Uno 1.7D

Rumcajsek
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 162
Registrován: 19.3.2011, sob 19:47
Bydliště: Orlickoústecko

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Rumcajsek » 20.10.2011, čtv 20:30

Ahojte. Mám takovej dotaz. Při nastartování za studena motor přede jako nový,respektive nikde nic necvaká,neklepe,ale po zahřátí motoru se mi ozývá dieslový zvuk,ale ne z vrchu motoru,ale ze spod motoru,po delším poslouchání se mi to zdá jako by o sebe něco naráželo-při zahřátí motoru se projeví vůle díky roztažnosti kovů,neníliž pravda? Dělá to i při otáčkách na volnoběh,ovšem od cca 3000otáček to přestane mít diesel zvuk,klepání neslyším a slyším jen čístý zvuk motoru,můžu hodit sem i videa. Poradí někdo? :smt100
Alfa Romeo 156 SW-2.4 JTD 20V 129Kw 385Nm GQ

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8566
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Harous » 21.10.2011, pát 10:07

Spíš bych v tom viděl ohřátí oleje a jeho tlak. Máš v palubce tlakoměr oleje?
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Petr147 » 21.10.2011, pát 10:10

nemá, má 147

Rumcajsek
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 162
Registrován: 19.3.2011, sob 19:47
Bydliště: Orlickoústecko

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Rumcajsek » 21.10.2011, pát 14:13

tak tak,jak psal Petr,mám 147,variítor se dost umí ozva pri volnobehu a vytočení motoru,ale málokdy(variátor je zavislý na tlaku oleje že?kvalitě též),jinak jak sem psal příznaky,po vytočení volnobehu třeba i do 6tis otáček,samozřejme zahřátej motor-žádný dieslový zvuk,pokud se neozve variátor,ale nechápu že ten diesel jde ze spod,už v tom slyším aj kovový zvuk:D když to pořád poslouchám:D Jinak jak změřím tlak oleje?z víčka pro nalévání??...jinak přídavný budík tlaku oleje uvažuju. Případně děkuju za pomoc co jak změřit a kde. Hezkej den přeju všem
Alfa Romeo 156 SW-2.4 JTD 20V 129Kw 385Nm GQ

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Kůrkyn » 21.10.2011, pát 14:18

Teďko tady jedna kočka takhle klepe, jak kdyby to bylo skoro na klice a je to volným katalyzátorem. Zbytky keramiky nebo kovové voštiny chrastí v baňce a má to podobný zvuk jako z variátoru.

Rumcajsek
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 162
Registrován: 19.3.2011, sob 19:47
Bydliště: Orlickoústecko

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Rumcajsek » 21.10.2011, pát 14:21

no,jednoduše lidi,já sem k večeru hodím odkazy na video,jedu pryč,tak to pak nahraju
ad Kůrkyn:z toho plyne?...jinak ano jakoby klice cinkaly(něco do ní mlátilo),ale nepatrně,musí se člověk zaposlouchat
Alfa Romeo 156 SW-2.4 JTD 20V 129Kw 385Nm GQ

Rumcajsek
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 162
Registrován: 19.3.2011, sob 19:47
Bydliště: Orlickoústecko

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Rumcajsek » 21.10.2011, pát 19:07

zde je odkaz na první video,bez obrazu:D...jelikož to bylo v prostoru motoru,nahráno fotakem,aby byl lepsi zvuk
http://www.youtube.com/watch?v=269RLvgvA7Q
nejak od 0:15 je slšet takové kovové klepání,na dalších videjích to šlo bohužel ze spod
Alfa Romeo 156 SW-2.4 JTD 20V 129Kw 385Nm GQ

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Kůrkyn » 21.10.2011, pát 19:44

ppd variátor

Rumcajsek
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 162
Registrován: 19.3.2011, sob 19:47
Bydliště: Orlickoústecko

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Rumcajsek » 21.10.2011, pát 19:47

tu je druhý odkaz(video má 216mb :D),je divný,že keby to byla klika,tak při vytočení až do cca 6000-7000tisíc není ŽÁDNÉ klepání slyšt,ale kolikrát se ozve řádně variátor,našel sem na youtube podobný případ-ar 145 a za studena mě taky nic neřachá,neklepe,tož tu více
http://www.youtube.com/watch?v=Rtz1WOdK_Sw
Alfa Romeo 156 SW-2.4 JTD 20V 129Kw 385Nm GQ

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Petr147 » 21.10.2011, pát 20:11

jak to dáváš na konci na pravou stranu, tak tam nic není, variator je na druhé straně, ale zvuk je velmi podobný mému, který jsem měl se špatným variatorem

Rumcajsek
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 162
Registrován: 19.3.2011, sob 19:47
Bydliště: Orlickoústecko

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Rumcajsek » 21.10.2011, pát 20:17

osobně si myslím to nejhorší :D....ten kovovej zvuk jde hlavně zdá se mi ze spod motoru,bo z prostředku...,od alternátoru nic nejde a variátor ten zaklepe po vytočení(jak kdy) a to je pak teprv ZETOR
Alfa Romeo 156 SW-2.4 JTD 20V 129Kw 385Nm GQ

Rumcajsek
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 162
Registrován: 19.3.2011, sob 19:47
Bydliště: Orlickoústecko

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Rumcajsek » 21.10.2011, pát 21:12

jinak taky se mi zdá,že to klepání jde od pohledu motoru na pravo,respektive je to slšet na pravé straně od variátoru
Alfa Romeo 156 SW-2.4 JTD 20V 129Kw 385Nm GQ

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Petr147 » 22.10.2011, sob 08:01

na tom videu ti chrčí i na volnoběh

Odpovědět

Zpět na „TS a JTS (AR)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti