Originální cenou 3200 za manžetu na předek myslím Opel naprosto vede.., kam se hrabe Alfa../prostě se veme z Isuzu../
převodovka pro 2.4 JTDm (6q GM)
Re: převodovka pro 2.4 JTDm (6q GM)
Je to banální, lahvičku cca 1dcl přileješ při výměně do oleje a dáš tomu pár tisíc, než začneš nadávat...většinou je to ale příjemný překvápko...internetový obchody to občas mají, moc jich není, některý nadšenci, který to zkusili na svých autech, to maj potom občas třeba v nabídce na pumpách..já chodím za jedním chlapíkem kousek od pražskýho Makra...a pak vím ještě o jednom nadšenci na Zahradáku-, to mám trochu "z ruky",ten dodává potřeby pro autodílny a tenhle preparát je jeho srdeční slabost..prostě po vlastní zkušenosti zařadil do nabídky...koukám aktuální cena převodovkovýho Bishopa 451 je 708,-peněz...levný to není, ale třeba diferák na Fronteru stojí obligátních 30 táců, tak ho nechci slyšet zahučet..-stačí to levý zadní ložisko,který je zralý na řešení a je to pěkná pakárna vyměnit- a to klepání kuláku na předním pravým rameni

Originální cenou 3200 za manžetu na předek myslím Opel naprosto vede.., kam se hrabe Alfa../prostě se veme z Isuzu../

Originální cenou 3200 za manžetu na předek myslím Opel naprosto vede.., kam se hrabe Alfa../prostě se veme z Isuzu../
- Bernardo (muf2muf)
- Nováček
- Příspěvky: 147
- Registrován: 11.2.2011, pát 21:30
- Bydliště: Plzeň
Re: převodovka pro 2.4 JTDm (6q GM)
Tomu moc nerozumím. Máme stejný převodovky a absurdně rozdílný objemy náplně. Proč má 166 v manálu 1,5l a 156 má 3,1l? Že by měly 156-ky dvojitý převodovky??Zip166JTD píše:No koupena je v I 5/2004.
Ale faj tak že 1.5 L tak to jo.Ted ten domeček plný koleček prohledat a najít ten nalévací špunt
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTDm 20V, r.v.2004 - "Jůlinka"
--------
Š Garde, r.v.1983 - "Bonifác"
Š/TAZ 1500, r.v. 1996 - "Killerka Větroň Speciale"
Volvo V40, r.v.2014 - prostě Volvo
--------
Š Garde, r.v.1983 - "Bonifác"
Š/TAZ 1500, r.v. 1996 - "Killerka Větroň Speciale"
Volvo V40, r.v.2014 - prostě Volvo
Re: převodovka pro 2.4 JTDm (6q GM)
No to mě taky zaráží.
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Re: převodovka pro 2.4 JTDm (6q GM)
Pokud nevěříte výrobcům olejů, který většinou vycházej z reálný praxe výměny náplní, Vezměte lahev, nalejte to tam a řešte měrku...to řekne víc než manuál..
To není přece jádro pudla, kolik píšou v manuálu--vejde se tam přece reálně jen tolik, kolik se tam vejde, nevidím v tom zásadní problém..oč vám teda jde?
O výměnu, nebo o nekonečnou diskuzi.. ?
No tak ten olej prostě jednoduše vyměnte

Maximálně vám něco zbyde-pokud koupíte 3litry..
To není přece jádro pudla, kolik píšou v manuálu--vejde se tam přece reálně jen tolik, kolik se tam vejde, nevidím v tom zásadní problém..oč vám teda jde?
O výměnu, nebo o nekonečnou diskuzi.. ?
No tak ten olej prostě jednoduše vyměnte
Maximálně vám něco zbyde-pokud koupíte 3litry..
- Bernardo (muf2muf)
- Nováček
- Příspěvky: 147
- Registrován: 11.2.2011, pát 21:30
- Bydliště: Plzeň
Re: převodovka pro 2.4 JTDm (6q GM)
sorry, pro mě je údaj výrobce ten nejdůležitější údaj. Zkoušet cokoliv systémem pokus-omyl si dovolím max. u škodovky, ale zrovna u Alfy, která je háklivá i na kvalitu vzduchu... to nevim
A nějak mi není známo, že by převodovka měla měrku oleje.
A nějak mi není známo, že by převodovka měla měrku oleje.
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTDm 20V, r.v.2004 - "Jůlinka"
--------
Š Garde, r.v.1983 - "Bonifác"
Š/TAZ 1500, r.v. 1996 - "Killerka Větroň Speciale"
Volvo V40, r.v.2014 - prostě Volvo
--------
Š Garde, r.v.1983 - "Bonifác"
Š/TAZ 1500, r.v. 1996 - "Killerka Větroň Speciale"
Volvo V40, r.v.2014 - prostě Volvo
Re: převodovka pro 2.4 JTDm (6q GM)
Tuším,že starší 2,4 asi měly 
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: převodovka pro 2.4 JTDm (6q GM)
muf2muf píše:sorry, pro mě je údaj výrobce ten nejdůležitější údaj. Zkoušet cokoliv systémem pokus-omyl si dovolím max. u škodovky, ale zrovna u Alfy, která je háklivá i na kvalitu vzduchu... to nevim![]()
A nějak mi není známo, že by převodovka měla měrku oleje.
Alfa Romeo Perfection
Re: převodovka pro 2.4 JTDm (6q GM)
No jak já jsem měnil olej v převodovce, tak jsem vypustil necele 2litry, což mi přišlo divné, ale nalil jsem tam teda ty 3l. Teď jak lehnu pod auto, tak se objeví po nějaké době kapka na převodovce, protože to prolíná přes gufera, ale není to, že bych měl pod motorem olejovou louži, ale něco lehce prolíná.
Alfa Romeo 159 TI 2,4 JTDm (210PS) sportwagon
ex Alfa Romeo 156 2,4 JTDm 20v
ex Audi A4 1,8 quattro - auto na zimní řádění
ex Škoda felicie 1,3
ex Alfa Romeo 146 1,4 Twinspark
ex Alfa Romeo 156 2,4 JTDm 20v
ex Audi A4 1,8 quattro - auto na zimní řádění
ex Škoda felicie 1,3
ex Alfa Romeo 146 1,4 Twinspark
Re: převodovka pro 2.4 JTDm (6q GM)
JJ--vždycky zapomenu, že na 2.4 JTDM je 6-kvGM, klasika má 5-kv i 6-kv
měrku jak na skříni, tak na diferáku
diferák :-)
měrku jak na skříni, tak na diferáku
diferák :-)
Re: převodovka pro 2.4 JTDm (6q GM)
..otvor na vrchu skříně převodovky 5kv---měrka je tvaru-obdoba tý na diferáku, nechce se mi po šuplatech ted hledat :-) a na to abych jí vyfotil v 6-kv zasunutou v převodovce GTV bych se musel převlíknout,vzadu za motorem je málo místa..
Re: převodovka pro 2.4 JTDm (6q GM)
Jj to též vím, měl jsem ji tam taky ale to bylo.A ted nevím podle čeho se řídit, to je ten problém.
Ale opravdu se nebudu řídit radou že se tam vleže je tolik kolik se tam vleze. Jelikož pak by taky mohli začat vylézat gufera z převodovky.
Mno tak asi uvidím až vypustím skřín kolik oleje tam bylo a podle toho usoudím zda spíš tam mohlo být 1,5 nebo 3 L.
Ale opravdu se nebudu řídit radou že se tam vleže je tolik kolik se tam vleze. Jelikož pak by taky mohli začat vylézat gufera z převodovky.
Mno tak asi uvidím až vypustím skřín kolik oleje tam bylo a podle toho usoudím zda spíš tam mohlo být 1,5 nebo 3 L.
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Re: převodovka pro 2.4 JTDm (6q GM)
počkej--ted už to je nějaký zbytečně zamotaný --pojmy a ne dojmy
........
tohle je od Tebe--Zip166JTD
No já bych též konečně potřeboval udělat olej v převodovce ale co jsem se tak zběžně díval nikde jsem nenašel špunt na nalévání.Poradíte ? A ani nevím kolik oleje nalét. V manuálu co mám na 166 2,4JTDM píšou 1,45 L.
........................
a ode mne je tohle --HonzaR
/podle doporučení výrobců olejů neb nemám Tvůj manuál k dispozici/: viz. minulá stránka
čili--
Doporučení AGIP :
Manual Transmission Best AGIP ROTRA TRUCKGEAR S 75W-90 (a) 1.5
Doporučení Mobil :
Schaltgetriebe 1. Wahl Mobilube 1 SHC 75W-90 (a) 1.5
-----------------------
Tak ty 3L
tam teda nevidím nikde a bavíme se o rozdílu 0,05 litru..
--ne 1,5 
........
tohle je od Tebe--Zip166JTD
No já bych též konečně potřeboval udělat olej v převodovce ale co jsem se tak zběžně díval nikde jsem nenašel špunt na nalévání.Poradíte ? A ani nevím kolik oleje nalét. V manuálu co mám na 166 2,4JTDM píšou 1,45 L.
........................
a ode mne je tohle --HonzaR
/podle doporučení výrobců olejů neb nemám Tvůj manuál k dispozici/: viz. minulá stránka
čili--
Doporučení AGIP :
Manual Transmission Best AGIP ROTRA TRUCKGEAR S 75W-90 (a) 1.5
Doporučení Mobil :
Schaltgetriebe 1. Wahl Mobilube 1 SHC 75W-90 (a) 1.5
-----------------------
Tak ty 3L
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 25.10.2011, úte 21:08, celkem upraveno 4 x.
Re: převodovka pro 2.4 JTDm (6q GM)
A pro 156 JTD 2000-2005 Sportwagon to máme tady:
AGIP
Fabrikat ALFA ROMEO
Modell Alfa 156 2.4 JTD, - Sportwagon
Motor DT
Jahr 2000 - 2005
Anwendung Empfehlung Kapazität (l)
Motor (DT) Empfehlung ENI I-SINT MS 5W-40 (b) 5.5
Alternativ ENI I-SINT 5W-40
Ebenfalls Einsetzbar ENI I-SINT 10W-40
Schaltgetriebe Empfehlung AGIP ROTRA TRUCKGEAR S 75W-90 2.0
Alternativ AGIP HLX
Automatisches Getriebe -
Differential Vom Getriebe
Kühlmittel (50%) Empfehlung AGIP ANTIFREEZE EXTRA D 6.8
Alternativ AGIP ANTIFREEZE SPEZIAL
Bremsflüssigkeit AGIP BRAKE FLUID DOT 4
Doppelgelenke AGIP GREASE SM 2
Servolenkung Empfehlung AGIP DEXRON III
Alternativ AGIP ATF D 309
Ebenfalls Einsetzbar AGIP ATF II D
Radlagerschmierfett Empfehlung AGIP GREASE MU EP 3
Alternativ AGIP GREASE MU EP 3
Tam nevidím 3 l ale 2
namátkou ještě
MOTUL
Marque ALFA ROMEO
Modèle Alfa 156 2.4 JTD, - Sportwagon
Moteur TD
Année 2000 - 2005
Application Recommandation Capacité (litres)
Moteur (TD) Best 8100 X-cess 5W-40 (b) 5.5
Better 6100 Synergie+ 10W-40
Good 4100 Turbolight 10W-40
Transmission manuelle Best GEAR 300 75W-90 2.0
Better MOTYLGEAR 75W-90
Good MOTYLGEAR 75W-80
Transmission automatique -
Différentiel De la boîte
Réfrigérant (50%) INUGEL EXPERT 6.8
Liquide de frein Best DOT 5.1 BRAKE FLUID
Better DOT 3 & 4 BRAKE FLUID
Joints homocinétiques MOLYBDEN
Direction assistée Best Multi ATF
Better DEXRON III
Good DEXRON IID
Graisse de coussinets de roue ROULEMENT PL
Taky vidím 2L
Tak to mi přijde jako přijatelný rozdíl mezi modely--ty 3 tam prostě nedoporučuje žádný výrobce olejůůůů--
určitě se nesekli všichni, co jsou na trhu 
AGIP
Fabrikat ALFA ROMEO
Modell Alfa 156 2.4 JTD, - Sportwagon
Motor DT
Jahr 2000 - 2005
Anwendung Empfehlung Kapazität (l)
Motor (DT) Empfehlung ENI I-SINT MS 5W-40 (b) 5.5
Alternativ ENI I-SINT 5W-40
Ebenfalls Einsetzbar ENI I-SINT 10W-40
Schaltgetriebe Empfehlung AGIP ROTRA TRUCKGEAR S 75W-90 2.0
Alternativ AGIP HLX
Automatisches Getriebe -
Differential Vom Getriebe
Kühlmittel (50%) Empfehlung AGIP ANTIFREEZE EXTRA D 6.8
Alternativ AGIP ANTIFREEZE SPEZIAL
Bremsflüssigkeit AGIP BRAKE FLUID DOT 4
Doppelgelenke AGIP GREASE SM 2
Servolenkung Empfehlung AGIP DEXRON III
Alternativ AGIP ATF D 309
Ebenfalls Einsetzbar AGIP ATF II D
Radlagerschmierfett Empfehlung AGIP GREASE MU EP 3
Alternativ AGIP GREASE MU EP 3
Tam nevidím 3 l ale 2
namátkou ještě
MOTUL
Marque ALFA ROMEO
Modèle Alfa 156 2.4 JTD, - Sportwagon
Moteur TD
Année 2000 - 2005
Application Recommandation Capacité (litres)
Moteur (TD) Best 8100 X-cess 5W-40 (b) 5.5
Better 6100 Synergie+ 10W-40
Good 4100 Turbolight 10W-40
Transmission manuelle Best GEAR 300 75W-90 2.0
Better MOTYLGEAR 75W-90
Good MOTYLGEAR 75W-80
Transmission automatique -
Différentiel De la boîte
Réfrigérant (50%) INUGEL EXPERT 6.8
Liquide de frein Best DOT 5.1 BRAKE FLUID
Better DOT 3 & 4 BRAKE FLUID
Joints homocinétiques MOLYBDEN
Direction assistée Best Multi ATF
Better DEXRON III
Good DEXRON IID
Graisse de coussinets de roue ROULEMENT PL
Taky vidím 2L
Tak to mi přijde jako přijatelný rozdíl mezi modely--ty 3 tam prostě nedoporučuje žádný výrobce olejůůůů--
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 25.10.2011, úte 21:59, celkem upraveno 5 x.
Re: převodovka pro 2.4 JTDm (6q GM)
No to jsem tě pak jen špatně pochopil s tím že
,,To není přece jádro pudla, kolik píšou v manuálu--vejde se tam přece reálně jen tolik, kolik se tam vejde, nevidím v tom zásadní problém..oč vám teda jde? ´´
Vyznělo to trochu jinak. V poho.
Mám už koupený BP SHX-M - 75W90
,,To není přece jádro pudla, kolik píšou v manuálu--vejde se tam přece reálně jen tolik, kolik se tam vejde, nevidím v tom zásadní problém..oč vám teda jde? ´´
Vyznělo to trochu jinak. V poho.
Mám už koupený BP SHX-M - 75W90
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Re: převodovka pro 2.4 JTDm (6q GM)
Jo- -"malej panák mi nepřijde jako něco podstatnýho k řešení..."
pozn.
ty zmíněné 3litry doporučují výrobci olejů pro 6kv-Alfa nikoli pro 6kv GM v 156, 166 JTDM--
čili--
K
dyž dáš 2 a ne 3 podle manuálu, nepřeleješ, určitě gufera nepotečnou a sáhnout čímkoli dovnitř a zjistit hladinu by možná šlo--neznám tuhle skřín-- jako pracovní řešení je to lepší, než případně přelít..
Takže klid., průser nemůže nastat ..a nehrotil bych to do olejářské hysterie, když to potřebuje vyměnit.., dva litry tomu na provoz rozhodně stačí
a dodatečně se to dá zjistit spolehlivě. celkem snadno...jeden telefon..
a případně dolejt..
Zítra to zjistím --i důvod rozdílu..
pozn.
ty zmíněné 3litry doporučují výrobci olejů pro 6kv-Alfa nikoli pro 6kv GM v 156, 166 JTDM--
čili--
K
Takže klid., průser nemůže nastat ..a nehrotil bych to do olejářské hysterie, když to potřebuje vyměnit.., dva litry tomu na provoz rozhodně stačí
a dodatečně se to dá zjistit spolehlivě. celkem snadno...jeden telefon..
a případně dolejt..
Zítra to zjistím --i důvod rozdílu..
- Bernardo (muf2muf)
- Nováček
- Příspěvky: 147
- Registrován: 11.2.2011, pát 21:30
- Bydliště: Plzeň
Re: převodovka pro 2.4 JTDm (6q GM)
Už je to víc jak tejden, co jsem se díval, takže ruku do ohně za to nedám, ale na 99% jsem si jistej, že mém manuálu k autu je v kolonce "převodovka" napsáno 3,1l. Dneska odpoledne se znovu podívám a případně nascanuju.
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTDm 20V, r.v.2004 - "Jůlinka"
--------
Š Garde, r.v.1983 - "Bonifác"
Š/TAZ 1500, r.v. 1996 - "Killerka Větroň Speciale"
Volvo V40, r.v.2014 - prostě Volvo
--------
Š Garde, r.v.1983 - "Bonifác"
Š/TAZ 1500, r.v. 1996 - "Killerka Větroň Speciale"
Volvo V40, r.v.2014 - prostě Volvo
Re: převodovka pro 2.4 JTDm (6q GM)
ALFA ROMEO 159 1,9JTDm 16V HIGH - EX
/F/I/A/T/ - BRAVO 1,6 16V - EX
/F/I/A/T/ - BRAVO 1,6 16V - EX
Re: převodovka pro 2.4 JTDm (6q GM)
upss nezobrazuje moje vyhladane auto.....tak MOTOCARS, ALFA, 156SW, 2,4jtdM 20V
TUTELA TRANSMISSION MATRYX - 3,1l
TUTELA TRANSMISSION MATRYX - 3,1l
ALFA ROMEO 159 1,9JTDm 16V HIGH - EX
/F/I/A/T/ - BRAVO 1,6 16V - EX
/F/I/A/T/ - BRAVO 1,6 16V - EX
Re: převodovka pro 2.4 JTDm (6q GM)
Vladiss:
ono běží spíš o to, co jsou prostě možná praktický zkušenosti, čekám až mi to
technik zjistí--manuál je jedna věc..ale ne vždy odpovídá praxi--pokud je měrka, není co řešit,a pokud ne, radši si to nechám potvrdit zkušeným technikem, který ví o co v konkrétním modelu jde....
Joe
No jak já jsem měnil olej v převodovce, tak jsem vypustil necele 2litry, což mi přišlo divné, ale nalil jsem tam teda ty 3l. Teď jak lehnu pod auto, tak se objeví po nějaké době kapka na převodovce, protože to prolíná přes gufera, ale není to, že bych měl pod motorem olejovou louži, ale něco lehce prolíná.
_________________
Alfa Romeo 156 2,4 JTDm 20v
Pozn.
V prováděcím předpisu týkajícím se mého oboru jsou 4 úžasné chyby..napsal je můj dobrý kamarád z fakulty, který nikdy nebyl v reálné praxi-- a neznamená to, že tím pádem všichni ode dne vstupu týhle "perly" v platnost budou mrvit výsledky proti zdravýmu rozumu..až do příští novelizace-- přece pokud mám rozum v hlavě, nemusím páchat "zvěrstva"..jen proto, že se nějaká "husa" u kafe v sekretariátu "upsala", protože nerozumí tomu, co opisuje....
Tyhle hrůzy se dějou v každým oboru, manuály teda nepřecenuju a vždycky se snažím zjistit objektivní stav věci..
Pokud na stejným motoru v jiným autě možná s totožnou převodovkou ?-chtělo by to vzít podle VIN-kodů-- je předepsaná půlka náplně--tak zpozorním
a přestanu být optimista..a začnu pátrat po číslech skříní v obou modelech a důvodu rozdílu--to mezní množství směrem nahoru bych byl opatrnej tam zatím nalejt..
Tak byl myšlen povzdech--prostě bez ohledu na manuál se do převodovky vejde jen "rozumné množství oleje"--zjistit jaké to je jen trochu komplikuje absence měrky--a vo vo vo tom to je..
ono běží spíš o to, co jsou prostě možná praktický zkušenosti, čekám až mi to
technik zjistí--manuál je jedna věc..ale ne vždy odpovídá praxi--pokud je měrka, není co řešit,a pokud ne, radši si to nechám potvrdit zkušeným technikem, který ví o co v konkrétním modelu jde....
Joe
No jak já jsem měnil olej v převodovce, tak jsem vypustil necele 2litry, což mi přišlo divné, ale nalil jsem tam teda ty 3l. Teď jak lehnu pod auto, tak se objeví po nějaké době kapka na převodovce, protože to prolíná přes gufera, ale není to, že bych měl pod motorem olejovou louži, ale něco lehce prolíná.
_________________
Alfa Romeo 156 2,4 JTDm 20v
Pozn.
V prováděcím předpisu týkajícím se mého oboru jsou 4 úžasné chyby..napsal je můj dobrý kamarád z fakulty, který nikdy nebyl v reálné praxi-- a neznamená to, že tím pádem všichni ode dne vstupu týhle "perly" v platnost budou mrvit výsledky proti zdravýmu rozumu..až do příští novelizace-- přece pokud mám rozum v hlavě, nemusím páchat "zvěrstva"..jen proto, že se nějaká "husa" u kafe v sekretariátu "upsala", protože nerozumí tomu, co opisuje....
Tyhle hrůzy se dějou v každým oboru, manuály teda nepřecenuju a vždycky se snažím zjistit objektivní stav věci..
Pokud na stejným motoru v jiným autě možná s totožnou převodovkou ?-chtělo by to vzít podle VIN-kodů-- je předepsaná půlka náplně--tak zpozorním
a přestanu být optimista..a začnu pátrat po číslech skříní v obou modelech a důvodu rozdílu--to mezní množství směrem nahoru bych byl opatrnej tam zatím nalejt..
Tak byl myšlen povzdech--prostě bez ohledu na manuál se do převodovky vejde jen "rozumné množství oleje"--zjistit jaké to je jen trochu komplikuje absence měrky--a vo vo vo tom to je..
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 26.10.2011, stř 12:59, celkem upraveno 1 x.
Re: převodovka pro 2.4 JTDm (6q GM)
Tak to by mě taky zajímalo
.V mém německém manuálu k autu 3,1 l a všude kde jsem si u olejů zjišťoval množství jsou taky 3,1 l. S tím vypouštěním jak psal Joe, to může být tak, že před vypouštěním už tam bylo míň (časem už mohlo trochen něco nepatrně vycamtat) a po vypuštění mohla třeba malá část náplně zůstat ve skříni
. Takže jestli vypustil necelé 2 l, tak si tu 3 l náplň dokážu představit. Kdyby tam teoreticky byla náplň 1,5 ,tak po těch letech vypustí lehce přes litr a né skoro 2 l. Tolik teorie ohledně 156 6q GM 
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: převodovka pro 2.4 JTDm (6q GM)
Někteří výrobci olejů do všech typů 156/2,4 JTD 2000-2005 doporučují 2 litry, bez ohledu na manuál..
No pokud bych měl před výměnou suchou skřín, vypustil pod 2 litry,nechal vykapat, případně to předtím trochu nahřál horkovzduškou, aby to líp teklo a vykapalo to úplně , nalil podle manuálu bez měrky okamžitýho stavu rovný 3 -místo třeba těch 3,1 a začaly mi slušně vlhnout gufera..-jako že teda už kapání,
Byl bych na autora manuálu minimálně nas.anej..
No pokud bych měl před výměnou suchou skřín, vypustil pod 2 litry,nechal vykapat, případně to předtím trochu nahřál horkovzduškou, aby to líp teklo a vykapalo to úplně , nalil podle manuálu bez měrky okamžitýho stavu rovný 3 -místo třeba těch 3,1 a začaly mi slušně vlhnout gufera..-jako že teda už kapání,
Byl bych na autora manuálu minimálně nas.anej..
Re: převodovka pro 2.4 JTDm (6q GM)
Tak třeba ty 2 l jsou u 1,9 16V
U 2,4 JTDm (což je konec 2003 - jsou 3,1 l
166 2,4 JTDm tam má zase 1,7 l
http://www.flitalia.it/en/fl/content/view/158/257/ Snad stránky selénie a tom vědí více než třeba stránky mogulu
U 2,4 JTDm (což je konec 2003 - jsou 3,1 l
166 2,4 JTDm tam má zase 1,7 l
http://www.flitalia.it/en/fl/content/view/158/257/ Snad stránky selénie a tom vědí více než třeba stránky mogulu
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: převodovka pro 2.4 JTDm (6q GM)
Mogul snad tady netlačí nikdo..
.
a protože Selenia má cenovou politiku jakou má/vzhledem k nabízené kvalitě/,
tak se orientuju spíš k AGIPU /produkujícímu v podstatě tytéž ester-PAO oleje levněji o cca 40% a MOTULU, pro jeho neoddiskutovatelnou bio- odbouratelnou ester/technologii..
/čili tradičním opravdu "výrobcům olejů"--ne předraženým pouze "kvedlářům"-řečeno přímočaře ale v dobrém, kteří berou za základ levnou kvalitní PAO-ester syntetiku AGIPU a slušně to ve finále alfistům solej ../
Tím nemám žádné výhrady proti Selenii jako oleji, proti firemní politice okolo její výroby ano...
Otázka tedy je, ne kolik je v manuálu , ale PROC JE TAM TEN ROZDIL--když -tedy vlhnutí gufer po výměně oleje "v manuálovém množství" není příliš optimistická zpráva..
a protože Selenia má cenovou politiku jakou má/vzhledem k nabízené kvalitě/,
tak se orientuju spíš k AGIPU /produkujícímu v podstatě tytéž ester-PAO oleje levněji o cca 40% a MOTULU, pro jeho neoddiskutovatelnou bio- odbouratelnou ester/technologii..
/čili tradičním opravdu "výrobcům olejů"--ne předraženým pouze "kvedlářům"-řečeno přímočaře ale v dobrém, kteří berou za základ levnou kvalitní PAO-ester syntetiku AGIPU a slušně to ve finále alfistům solej ../
Tím nemám žádné výhrady proti Selenii jako oleji, proti firemní politice okolo její výroby ano...
Otázka tedy je, ne kolik je v manuálu , ale PROC JE TAM TEN ROZDIL--když -tedy vlhnutí gufer po výměně oleje "v manuálovém množství" není příliš optimistická zpráva..
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 26.10.2011, stř 13:57, celkem upraveno 1 x.
Re: převodovka pro 2.4 JTDm (6q GM)
http://www.valvolineeurope.com/english/ ... nt_advisor
Tak u valvoline je psáno 2 l 1997-2005 (ale myšleno motor 2,4 JTD, který se dával stejně max do 2003) a pro 2,4 JTDm 3 l rok 2003-2005
Tak u valvoline je psáno 2 l 1997-2005 (ale myšleno motor 2,4 JTD, který se dával stejně max do 2003) a pro 2,4 JTDm 3 l rok 2003-2005
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot], Semrush [Bot] a 1 host
