


00flash00 píše:ja plyn uz nemam kde dat, ale to co dame do pohonnych hmot usetríme na udrzbe
V čem budou ty motory srovnatelný? Když zůstanu u Alfy tak ten nafťák bude mít 150 koní a ten benzín 105 nebo 120 koní. Já když vybíral auto tak 2.0 nafťák měl lepší dynamický parametry než 2.5 benzín.00flash00 píše: Za diesel zaplatíte více na povinném ručení (pojištění), protože má obvykle větší objem válců než srovnatelný benzínový motor (a cena povinného ručení obvykle závisí právě na objemu válců). (Za nejběžnější diesel v objemu 1.9 zaplatíte kolem 9500 Kč ročně, za srovnatelný benzín 1.6 kolem 6000 Kč – informace z počátku roku 2007.)
Hele jelikož já jsem v podstatě byl ve stejné situaci, tak ti řeknu zkušenost.KoubiK159 píše:Mirku díky moc.. tutim si mi asi pomohl nejvíc![]()
Každopádně já mam oktávku v naftě a sem tak nejak na to zvyklej a spokojenej..
Každopádně s autem jezdim hodne do ciziny a na rok najezdim cca 40ti kilometrů :-)
proto asi upřednostňuju naftu už jenom kvůli té spotřebě :-)
každopádně s Alfou jako autem,nemam vubec zadne zkusenosti,tak si necham rád poradit
To sice nesouhlasit můžeš, ale řeč byla o 1.9 nafta vs 1.6 benzín. Reagoval jsem právě na to, že nafta má "obvykle větší objem válců než srovnatelný benzínový motor"...tuta146 píše:Tak to bych si dovolil nesouhlasit, pokud se nepletu, tak 2,2 JTS má 195 koní. A s nafťákem mi řekni v jakém rozsahu otáček jsou dynamické parametry lepší. Podle mě to bude max rozsah 1.000 otáček, zatímco JTS jede od 1.500 do 7.000.
Posledníé moje OT v tomhle vlákně. Harous nemá pravdu, JTS je úplně jiný motor než TS, spodek je samozřejmě jiný, ale narozdíl od TS má přímé vstřiky a dalo by se pokračovat...Ladin 164V6 píše:Tady je sekce 159, tak se mluvi o 2.2JTS coz je Opel motor...
Jinak ohledne 2.0JTS z 156 mas pravdu
alf159 píše:Hele jelikož já jsem v podstatě byl ve stejné situaci, tak ti řeknu zkušenost.KoubiK159 píše:Mirku díky moc.. tutim si mi asi pomohl nejvíc![]()
Každopádně já mam oktávku v naftě a sem tak nejak na to zvyklej a spokojenej..
Každopádně s autem jezdim hodne do ciziny a na rok najezdim cca 40ti kilometrů :-)
proto asi upřednostňuju naftu už jenom kvůli té spotřebě :-)
každopádně s Alfou jako autem,nemam vubec zadne zkusenosti,tak si necham rád poradit
Ročně najedu 50 000km s Octavií II 1.9 77kw - jakožto pracovní - průměrná spotřeba <6l (a nejezdím zrovna pomalu) Tak 70% město a 30% dálnice. Umím se dostávat i na dlouhodobý průměr 5,5
No a jelikož jsem zvyklý na 1.9 a 77kw tak jsem šel do Alfy 1.9 JTDm s 88kw a myslel jsem si, že to bude cca podobné. Ale není!
Alfa je pocitově svižnější a to i přes vyšší hmotnost - ale spotřeba je 9,5 město (pravda krátké trasy) mimo město se dostanu na 7 - tedy cca při stejných trasách jako se škodovkou odhaduji něco kolem průměru 8l vs Škoda 6l![]()
Jestli je Tvůj hlavní parametr spotřeba, tak si v Alfě asi nevybereša jestli jezdíš v Octavii, tak se nevyhneš zklamání.
Já mám Alfu jako auto pro manželku a pro mně pro radost. Důležitý při výběru byl design )tedy proto 159), barva laku, stav auta - kdybych si dnes vybíral, šel bych do něčeho silnějšího - už jen proto, abys si prostě víc užil (ale když to bude auto na práci.. a hodně Km, tak je to jiná). Ale ani ta slabá 88Kw není slimák.. po dálnici 200 umí.
Pokud jde o 2.0 JTS v Alfě 156 tak má stejný blok a klikovku jako 2.0 16V TS. Stačí se podívat do EPERu...tuta146 píše:Posledníé moje OT v tomhle vlákně. Harous nemá pravdu, JTS je úplně jiný motor než TS, spodek je samozřejmě jiný, ale narozdíl od TS má přímé vstřiky a dalo by se pokračovat...
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti