
Velice vtipní však byli umyvači skel na křižovatkách. Jak viděli cizí auto, všeho nechali a chtěli umývat jen moje. Nejlepší bylo jim dát dvacet dinárů (5 korun) a říct ať na to nešahají.


Holocausto píše: Nejlepší bylo jim dát dvacet dinárů (5 korun) a říct ať na to nešahají.![]()
Tam samozřejmě taky u každé benzinky borec, co natankoval. Ale vysvětlit mu, jak patří pistole do 164 i přes znalost jazyka byl těžký úkol.Ladin 164V6 píše:Holocausto píše: Nejlepší bylo jim dát dvacet dinárů (5 korun) a říct ať na to nešahají.![]()
![]()
Mne srali v It na benzinkach, jak mi chteli sami aktivne natankovat, ale pri tom vzdycky utrhli vicko nadrze z toho gumovyho jazyka. (navic zpatky to samozrejme nedali) Fakt opice
To zní zajímavě... a nejsou ty původní sedačky na prodej?Holocausto píše:Já už vím čím to je. Zadní díl výfuku Imasaf docela dost duní a to je ten problém. Časem bych rád nerez udělaný podle originálu. Klika to určo nebude, ten motor jenom přede, docela mě i udivuje, že na to, že je řetězem poháněný, jak je tichý.
Ta kůže co tam je není origo. Byly tam zelené plyšové sedačky, stejné co se dávaly do 166. Byly v takovém stavu, že mi je je i líto někomu dát a mám je schované, ale kůže je kůže. Navíc já potřebuji elektriku na těch dlouhých cestách. Rád bych časem sehnal tu anatomičtější kůži, ale byl jsem rád, že jsem sehnal tyhle.
Co se týče otázky prodat, neprodat. Já bych moc rád 164 s V6. Ta z Košic mi utekla mou vlastní blbostí, asi dva měsíce jsem to odkládal a nakonec se prodala. Nebudu tajit, že mě neskutečně láká E32, ale s manuálem. Můj největší sen Mase QP IV to v blízké době nevidím.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti