Díky moc za rady



Ty jsi jí viděl už viděl ? Jestli ano, v jakém je stavu kastle, má vybraný interiér ? Jinak díky za info, ještě otázka - karburátorové verze jsou taky s dvojitou svíčkou?Harous píše:Kdybych nakonec nekoupil toho twinsparka, tak bych asi skoncil u tyhle. Tech karbecu bych se tolik nebal, myslim, ze motor bude serizenej dobre. Kdyz se podivas za kolik se na bazarech prodavaji ty karbece, tak zjistis, ze auto plus hromada dilu je vlastne za cenu jen tech karbecu... Dojed se na ni podivat a uvidis.

Tak v takovýmhle stavu by se mi líbilaHarous píše:Nevidel jsem ji, takze nevim. Jen jsem s panem parkrat mluvil a rikal, ze to rozhodne neni zadna shnilotina. Uz tam nejakou dobu stoji, takze bude potreba rozhybat brzdy. Kdyz trochu zagooglujes, tak zjistis, ze majitel auta ma prodejnu s autodily a sportovnim prislusenstvim. Myslim, ze na ni bude trochu prace stejne jako na kazdy 75. Je na origo Alfackejch litakach, sedozelena metaliza a klasickej dvoulitr. Myslim, ze by to mela byt tahle verze vcetne barvy:

 Jak je částečně vidět z fotek, tak kastle opravdu nic moc, jeden zadní lem vyměněný, druhý totálka s dílem na výměnu + další rezavá místa, prasklé přední sklo + náhradní na výměnu, interiér pouze průměrný stav, avizované další auto na díly bylo sešrotováno, takže náhradní díly=0. Teď to lepší: motor vypadal dobře, dle infa majitele kompletně zrevidovaný, nová spojka, zadní brzdy taky udělané. Bohužel motor nebylo možné natočit (baterka + starý benzin v nádrži - auto stojí 3 roky). Nicméně jsem neměl pochybnosti o jeho tvrzení, jelikož pán je motorář a auto dělal pro syna (dle toho, co jsem viděl a jak jsme se bavili, tak celkem profi) Je to bývalý vrchař, tak jsme celkem pokecali (přítelkyně mě už po 2 hodinách diskuze tahla pryč, že jí je zima a už jí to nebaví
  Jak je částečně vidět z fotek, tak kastle opravdu nic moc, jeden zadní lem vyměněný, druhý totálka s dílem na výměnu + další rezavá místa, prasklé přední sklo + náhradní na výměnu, interiér pouze průměrný stav, avizované další auto na díly bylo sešrotováno, takže náhradní díly=0. Teď to lepší: motor vypadal dobře, dle infa majitele kompletně zrevidovaný, nová spojka, zadní brzdy taky udělané. Bohužel motor nebylo možné natočit (baterka + starý benzin v nádrži - auto stojí 3 roky). Nicméně jsem neměl pochybnosti o jeho tvrzení, jelikož pán je motorář a auto dělal pro syna (dle toho, co jsem viděl a jak jsme se bavili, tak celkem profi) Je to bývalý vrchař, tak jsme celkem pokecali (přítelkyně mě už po 2 hodinách diskuze tahla pryč, že jí je zima a už jí to nebaví  ). Celkově bych auto viděl pro někoho, kdo si umí udělat plechařinu a opravy kastle obecně, eventuelně něco v interiéru. Otázka je, jestli se za cenu 18.000 (nezkoušel jsem smlouvat, jelikož mi bylo jasné, že auto nechci) byť třeba s dobrou mechanikou, auto vyplatí kupovat
 ). Celkově bych auto viděl pro někoho, kdo si umí udělat plechařinu a opravy kastle obecně, eventuelně něco v interiéru. Otázka je, jestli se za cenu 18.000 (nezkoušel jsem smlouvat, jelikož mi bylo jasné, že auto nechci) byť třeba s dobrou mechanikou, auto vyplatí kupovat  
 


 Tak to je fajn, jdu do ní ještě něco "málo" vrazit
 Tak to je fajn, jdu do ní ještě něco "málo" vrazit  
  Jak pokračují úpravy? Já visím na vačkách, ale snad do Kamene budou:D
  Jak pokračují úpravy? Já visím na vačkách, ale snad do Kamene budou:D


Ahoj, právě že úpravy jsou na bodě mrazu (ještě ani nemám udělanou geometrii po snižování, které jsem dělal před KamenemJerremiash píše:šmankote 18 tis. je odpovídající cena za tu chuděru? A já si říkal, že za tu moji by mi nikdo 25 tis. nedalTak to je fajn, jdu do ní ještě něco "málo" vrazit

Cinan: Hezká, škoda té ropy, Ale na druhou stranu, pro radost se máš čím svéztJak pokračují úpravy? Já visím na vačkách, ale snad do Kamene budou:D
 ), tak jsem koupil tuhle, abych měl častější potěšení. Jasně, že jsem scháněl benzín, ale chtěl jsem buď V6 3,0 nebo 2,0 TS a ty ve slušném stavu nejsou nebo za jsou za dost peněz, takže nakonec turbokamna
 ), tak jsem koupil tuhle, abych měl častější potěšení. Jasně, že jsem scháněl benzín, ale chtěl jsem buď V6 3,0 nebo 2,0 TS a ty ve slušném stavu nejsou nebo za jsou za dost peněz, takže nakonec turbokamna   Jinak do podzimu závodničku snad poladím, aby to nebyla taková ostuda jako na minulý rok.
  Jinak do podzimu závodničku snad poladím, aby to nebyla taková ostuda jako na minulý rok.S tím poměrem výkonu k hmotnosti to tak mělo být, alespoň na sprintu. Asi to bude taky s tím, že s motorem nebylo vůbec nic děláno, ani vlastně nevím, v jakém je stavu, ale válce jedou všechny.RV147 píše:Cinan: Aha tos byl ty s tou závodní 75-kou. Jestli si vzpomínáš ptal jsem se Tě, jestli máš vpředu pomocný pružiny. Proč ostuda, ani Ferrari nevyhrává hned ? Jenom se mi zdálo, že motor se odspodu nějak dusí, jako by vůbec nešel na všechny válce. Měřil jsi tlaky ?
 , tak bych do ní šel hned.
 , tak bych do ní šel hned.Ahoj, spotřebu ti neřeknu, jelikož jezdím málo a nesleduju jí. Bývalej majitel mluvil o 6l/100km, tak nevím.diLucca píše:Cinan: Oproti mojej dieslovej za 8tis CZ je uplna krasavica... spravis drobnosti, prip. laknes a mas nove auto:)
Inak ak mozes by si mohol dat feedback ohladom spotreby. Sa mi zda ze mi vysla nejaka vysoka u mna, tak chcem porovnat
Ta vypadá zachovale. Jen nevím co si mám představit pod dvojitým šíbrem...Cinan píše:Tak pánové, mám tady pro vás všechny výzvu !!!
http://alfa-romeo.sbazar.cz/alfa-romeo- ... 89232.html
Kdybych si nedávno nekoupil turbokamna, tak bych do ní šel hned.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host