Vybíráme 17" pneu
Re: Vybíráme 17" pneu
Tohle dávaly testy 2010: logicky není žádný úplně jednoznačný vítěz.všech kategorií--gumy jsou prostě kompromis mnoha faktorů...sám zásadně dávám přednost co nejlepším vlastnostem za mokra..to je mojí prioritou..za sucha se ještě dá vždycky něco dělat ale když to nedrží ve 180 za mokra,není už žádný příště../pokud to teda bude na GTV../ Ty Dunlopy SP SPORT 9090
mají zatím asi nejlepší chování za mokra, který Dunlop udělal--i když je teď celkově trend k asymetrice, zůstávám na nich..Jsou subjektivně na mokru lepší i než Goodyear F1 se směrovou V-čkovou klasikou /GSD-3/, menší hluk určitě..Vítěz tohoto testu, i druhý v pořadí jsou na mokru horší .než obě zmíněný V-směrový..:-(
Testy letních pneumatik ADAC – rozměr 225/45 R 17 W/Y --2010
.....................
Tento test pneumatik od německého autoklubu Adac se zaměřil na rozměrovou variantu 225/45 R17 W/Y. Jedná se o takové kola, která běžně obouvají například Octavie nebo Superby. Proto i výsledky tohoto testu pro vás mohou být dobrým vodítkem při výběru té nejoptimálnější letní pneumatik na váš vůz. Bohužel však ještě nejsou známy výsledky testů pro rok 2011, takže se budeme muset spokojit s výsledky z roku 2010. Uvidíme, jak se budou lišit od testů pro tento rok, které vám určitě po zveřejnění předložíme.
V roce 2010 bylo testováno celkově 17 typů letních pneumatik rozměrové třídy 225/45 R17 W/Y. Nyní se podíváme trochu důkladněji, jak si jednotliví výrobci s konkrétními pneumatikami v testu vedli.
Na prvním místě se umístila kola Pirelli Cinturato P7. Jedná se tedy o ty nejoptimálnější pneumatiky v této rozměrové třídě. Jejich nejlepší známka byla 1.6, která byla udělena za opotřebení dezénu. Následuje ohodnocení známkou 1.8 za jízdní vlastnosti na suché vozovce. Ve spotřebě paliva to potom bylo ohodnocení 1.9. Na mokru si také vedly velice dobře. Jedná se o vynikající letní pneumatiky, které lze jednoznačně doporučit ke koupi.
Na druhé příčce se tyčí kola Dunlop SP Sport MAXX TT, která dosáhla rovněž vynikajících výsledků. Nejlépe si vedla na suché vozovce, zde byla ohodnocena výslednou známkou 1.6. Následuje známka 2.0 za jízdu na mokré pozemní komunikaci. Za opotřebení dezénu jim potom patří 2.4 bodů a za spotřebu paliva 2.6. Nejhorší testovanou disciplínou byla tradičně hlučnost pneu. Dunlop SP Sport MAXX TT lze jednoznačně doporučit k využití jako letní pneumatiky.
Na pomyslném stupni vítězů jsou potom ještě kola Continental ContiSport Contact 3, tato jsou velice vyvážená a získala výborné výsledky. Jejich nejlepší známkou byla 1.4 za jízdní vlastnosti na suchu, žádné další testovaná kola nedosáhla na takto výborný výsledek v této disciplíně. Ani na mokru si nevedly špatně, známka 2.3 je toho přímým důkazem. Jak již bývá zvykem, nejhorší známku získaly pneumatiky za hlukové vlastnosti a to 3.5. Jedná se o výborná letní kola.
Bramborovou pozici získaly pneu Michelin Pilot Sport PS3, které vykazují výborné vlastnosti při jízdě na suchu. Ani na mokru si však nevedou vůbec špatně, zde byly ohodnoceny 2.2 body stejně jako ve spotřebě paliva. Zvukové vlastnosti však mají poněkud horší. Michelin Pilot Sport PS3 představují vynikající letní pneumatiky.
Pátou příčku získala kola Bridgestone Potenza RE050A. Tato si nejlépe vedla v jízdě na suché vozovce, zde získala známku 1.5. V jízdě na mokru je to známka 2.4 a za opotřebení dezénu pak 2.7, spotřeba paliva byla hodnocena 2.9 body. Stále se jedná o vynikající pneu, které se vyplatí pořídit.
Na šesté pozici se usadily pneumatiky Goodyear Eagle F1 Asymetric, které jsou velice vyrovnané při jízdě na suché a mokré vozovce, stejně tak jako při opotřebení dezénu kola. Jedná se o pneumatiky, které jsou velmi dobré a lze je tak doporučit ke koupi.
Sedmou příčku okupují pneu Vredestein Ultrac Cento, které v testu získaly taktéž velice solidní výsledky. Nejlepší známku 1.7 získaly za jízdu na suché pozemní komunikaci, následuje známka 2.1 za spotřebu paliva. Na mokré vozovce se pak jedná o hodnocení 2.7. Opotřebení dezénu 2.6. Vredestein Ultrac Cento jsou velmi dobré letní pneumatiky.
Na osmé pozici potom skončily pneu Hankook Ventus S1-evo. Tyto dosáhly nejlepších výsledků v jízdě na suché vozovce. Ani v opotřebení dezénu a spotřebě paliva si nevedly vůbec špatně, důkazem jsou známky 2.3 a 2.4. Jedná se o letní kola, která jsou velmi dobrá a lze je ještě jistě doporučit k nákupu.
Přesně uprostřed se usadila kola Kumho ECSTA LE Sport (KU39), která získala nejlepší výsledky opět za jízdní vlastnosti na suché vozovce. Avšak ani na mokré pozemní komunikaci si nevedla špatně. Dobrá byla také jejich spotřeba paliva. Kumho ECSTA LE Sport (KU39) představují letní pneumatiky, které se ještě jistě vyplatí pořídit, jedná se o jakýsi průměr.
Desátou pozici obsadily pneu Uniroyal RainSport 2, nejlepší výsledky ukázaly opět v jízdě na suché vozovce. V mokru obstály taktéž průměrně. Horší známkou 3.5 byly pneu hodnoceny co do hlukových vlastností.
Na jedenácté příčce skončily pneumatiky Firestone Firehawk SZ90, stejně jako řada předchozích se jim nejlépe vedlo při jízdě na suchu, následuje jízda na mokré komunikaci a poté opotřebení a spotřeba. Jedná se o průměrné letní pneumatiky.
Dvanáctou příčku okupují kola Maloya Futura Sport W. Dobře se jim dařilo na mokru a samozřejmě i na suchu. Horší výsledky pneumatiky ukázaly ve spotřebě a hluku. Jedná se již o slabě podprůměrná letní kola.
Na třináctce se usadily pneu Nankang Noble Sport NS-20, zatímco v suchu předvedly ještě dostačující výsledky, mnohem horší to již bylo na mokré vozovce, zde byly ohodnoceny výslednou známkou 3.8, což je již opravdu vysoké číslo. Jedná se tak již spíše o kola, která mohou představovat v určitých momentech, konkrétně zde hlavně na mokru, mírné až střední problémy.
Čtrnáctou pozici zabírají pneu Sava Intensa. Jedná se o kola, která jsou výborné pro spotřebu paliva, zde byla ohodnocena známkou 1.1, což je vynikající a vůbec nejlepší výsledek ze všech testovaných kol v této disciplíně. Největší negativa však pneumatiky ukázaly na mokru, zde se propadly v hodnocení pod 4. Do mokra se tedy v žádném případě nehodí.
Patnáctou pozici obsadily pneu Goodride Neza200 M+S, zde byl objeven podobný problém jako u předchozí pozice. Naprostý propad na mokré vozovce a zde dokonce i v hlukových vlastnostech. Spotřeba paliva je ohodnocena známkou 1.2. Tyto pneu však nelze v žádném případě doporučit do mokrých podmínek.
Předposlední místo patří Wanli S-1063. Tato kola získala na mokré vozovce známku 5. Což mluví samo za sebe, v žádném případě tak Wanli S-1063 nemůžeme doporučit ani k nákupu, ani k využití na mokru.
Poslední pozice patří pneumatikám Sunny SN3800 M+S. Sunny SN3800 M+S opět propadly na mokré pozemní komunikaci a nelze je tak doporučit.
Z těchto výsledků je možno objevit určité souvislosti. Každý zcela jistě ihned vidí, že pneumatiky, které vykazují výborných výsledků, co se týká spotřeby paliva, velmi často zaostávají v jízdních vlastnostech na mokré vozovce. Je však třeba si uvědomit, že v letních měsících se setkáváme často s mokrem, takže by se tento fakt neměl přehlížet.
Testy letních pneumatik ADAC – rozměr 225/45 R 17 W/Y --2011
test pro rok 2011 bohužel bez podrobnějšího rozboru..
225/45 R17 W/Y - letní pneu
Německý automobilový magazin AutoZeitung.de provedl pro rok 2011 test pneumatik v rozměru 225/45 R17, podobně jako ADAC minulý rok (viz níže), ale se s pozměněnou skladbou dezénů. Test proběhl na vozidle Audi A3 a jejím vítězem se stala pneumatika Pirelli P ZERO, před Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 a Dunlop SP Sport Maxx TT.
Celkové výsledky testu:
1Pirelli P Zero
2.Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2
3.Dunlop SP Sport MAXX TT
4.Hankook S1 EVO
5.Michelin Pilot Sport 3
6.Continental ContiSportContact 3
7.Bridgestone Potenza S001
8.Nokian Z G2
9.Fulda SP Sportcontrol
10.Sava Intensa UHP
11.Vrdestein Ultrac Cento
12.BF Goodrich G-Force Profiler
13.Nexen N8000
14.Firestone SZ90
mají zatím asi nejlepší chování za mokra, který Dunlop udělal--i když je teď celkově trend k asymetrice, zůstávám na nich..Jsou subjektivně na mokru lepší i než Goodyear F1 se směrovou V-čkovou klasikou /GSD-3/, menší hluk určitě..Vítěz tohoto testu, i druhý v pořadí jsou na mokru horší .než obě zmíněný V-směrový..:-(
Testy letních pneumatik ADAC – rozměr 225/45 R 17 W/Y --2010
.....................
Tento test pneumatik od německého autoklubu Adac se zaměřil na rozměrovou variantu 225/45 R17 W/Y. Jedná se o takové kola, která běžně obouvají například Octavie nebo Superby. Proto i výsledky tohoto testu pro vás mohou být dobrým vodítkem při výběru té nejoptimálnější letní pneumatik na váš vůz. Bohužel však ještě nejsou známy výsledky testů pro rok 2011, takže se budeme muset spokojit s výsledky z roku 2010. Uvidíme, jak se budou lišit od testů pro tento rok, které vám určitě po zveřejnění předložíme.
V roce 2010 bylo testováno celkově 17 typů letních pneumatik rozměrové třídy 225/45 R17 W/Y. Nyní se podíváme trochu důkladněji, jak si jednotliví výrobci s konkrétními pneumatikami v testu vedli.
Na prvním místě se umístila kola Pirelli Cinturato P7. Jedná se tedy o ty nejoptimálnější pneumatiky v této rozměrové třídě. Jejich nejlepší známka byla 1.6, která byla udělena za opotřebení dezénu. Následuje ohodnocení známkou 1.8 za jízdní vlastnosti na suché vozovce. Ve spotřebě paliva to potom bylo ohodnocení 1.9. Na mokru si také vedly velice dobře. Jedná se o vynikající letní pneumatiky, které lze jednoznačně doporučit ke koupi.
Na druhé příčce se tyčí kola Dunlop SP Sport MAXX TT, která dosáhla rovněž vynikajících výsledků. Nejlépe si vedla na suché vozovce, zde byla ohodnocena výslednou známkou 1.6. Následuje známka 2.0 za jízdu na mokré pozemní komunikaci. Za opotřebení dezénu jim potom patří 2.4 bodů a za spotřebu paliva 2.6. Nejhorší testovanou disciplínou byla tradičně hlučnost pneu. Dunlop SP Sport MAXX TT lze jednoznačně doporučit k využití jako letní pneumatiky.
Na pomyslném stupni vítězů jsou potom ještě kola Continental ContiSport Contact 3, tato jsou velice vyvážená a získala výborné výsledky. Jejich nejlepší známkou byla 1.4 za jízdní vlastnosti na suchu, žádné další testovaná kola nedosáhla na takto výborný výsledek v této disciplíně. Ani na mokru si nevedly špatně, známka 2.3 je toho přímým důkazem. Jak již bývá zvykem, nejhorší známku získaly pneumatiky za hlukové vlastnosti a to 3.5. Jedná se o výborná letní kola.
Bramborovou pozici získaly pneu Michelin Pilot Sport PS3, které vykazují výborné vlastnosti při jízdě na suchu. Ani na mokru si však nevedou vůbec špatně, zde byly ohodnoceny 2.2 body stejně jako ve spotřebě paliva. Zvukové vlastnosti však mají poněkud horší. Michelin Pilot Sport PS3 představují vynikající letní pneumatiky.
Pátou příčku získala kola Bridgestone Potenza RE050A. Tato si nejlépe vedla v jízdě na suché vozovce, zde získala známku 1.5. V jízdě na mokru je to známka 2.4 a za opotřebení dezénu pak 2.7, spotřeba paliva byla hodnocena 2.9 body. Stále se jedná o vynikající pneu, které se vyplatí pořídit.
Na šesté pozici se usadily pneumatiky Goodyear Eagle F1 Asymetric, které jsou velice vyrovnané při jízdě na suché a mokré vozovce, stejně tak jako při opotřebení dezénu kola. Jedná se o pneumatiky, které jsou velmi dobré a lze je tak doporučit ke koupi.
Sedmou příčku okupují pneu Vredestein Ultrac Cento, které v testu získaly taktéž velice solidní výsledky. Nejlepší známku 1.7 získaly za jízdu na suché pozemní komunikaci, následuje známka 2.1 za spotřebu paliva. Na mokré vozovce se pak jedná o hodnocení 2.7. Opotřebení dezénu 2.6. Vredestein Ultrac Cento jsou velmi dobré letní pneumatiky.
Na osmé pozici potom skončily pneu Hankook Ventus S1-evo. Tyto dosáhly nejlepších výsledků v jízdě na suché vozovce. Ani v opotřebení dezénu a spotřebě paliva si nevedly vůbec špatně, důkazem jsou známky 2.3 a 2.4. Jedná se o letní kola, která jsou velmi dobrá a lze je ještě jistě doporučit k nákupu.
Přesně uprostřed se usadila kola Kumho ECSTA LE Sport (KU39), která získala nejlepší výsledky opět za jízdní vlastnosti na suché vozovce. Avšak ani na mokré pozemní komunikaci si nevedla špatně. Dobrá byla také jejich spotřeba paliva. Kumho ECSTA LE Sport (KU39) představují letní pneumatiky, které se ještě jistě vyplatí pořídit, jedná se o jakýsi průměr.
Desátou pozici obsadily pneu Uniroyal RainSport 2, nejlepší výsledky ukázaly opět v jízdě na suché vozovce. V mokru obstály taktéž průměrně. Horší známkou 3.5 byly pneu hodnoceny co do hlukových vlastností.
Na jedenácté příčce skončily pneumatiky Firestone Firehawk SZ90, stejně jako řada předchozích se jim nejlépe vedlo při jízdě na suchu, následuje jízda na mokré komunikaci a poté opotřebení a spotřeba. Jedná se o průměrné letní pneumatiky.
Dvanáctou příčku okupují kola Maloya Futura Sport W. Dobře se jim dařilo na mokru a samozřejmě i na suchu. Horší výsledky pneumatiky ukázaly ve spotřebě a hluku. Jedná se již o slabě podprůměrná letní kola.
Na třináctce se usadily pneu Nankang Noble Sport NS-20, zatímco v suchu předvedly ještě dostačující výsledky, mnohem horší to již bylo na mokré vozovce, zde byly ohodnoceny výslednou známkou 3.8, což je již opravdu vysoké číslo. Jedná se tak již spíše o kola, která mohou představovat v určitých momentech, konkrétně zde hlavně na mokru, mírné až střední problémy.
Čtrnáctou pozici zabírají pneu Sava Intensa. Jedná se o kola, která jsou výborné pro spotřebu paliva, zde byla ohodnocena známkou 1.1, což je vynikající a vůbec nejlepší výsledek ze všech testovaných kol v této disciplíně. Největší negativa však pneumatiky ukázaly na mokru, zde se propadly v hodnocení pod 4. Do mokra se tedy v žádném případě nehodí.
Patnáctou pozici obsadily pneu Goodride Neza200 M+S, zde byl objeven podobný problém jako u předchozí pozice. Naprostý propad na mokré vozovce a zde dokonce i v hlukových vlastnostech. Spotřeba paliva je ohodnocena známkou 1.2. Tyto pneu však nelze v žádném případě doporučit do mokrých podmínek.
Předposlední místo patří Wanli S-1063. Tato kola získala na mokré vozovce známku 5. Což mluví samo za sebe, v žádném případě tak Wanli S-1063 nemůžeme doporučit ani k nákupu, ani k využití na mokru.
Poslední pozice patří pneumatikám Sunny SN3800 M+S. Sunny SN3800 M+S opět propadly na mokré pozemní komunikaci a nelze je tak doporučit.
Z těchto výsledků je možno objevit určité souvislosti. Každý zcela jistě ihned vidí, že pneumatiky, které vykazují výborných výsledků, co se týká spotřeby paliva, velmi často zaostávají v jízdních vlastnostech na mokré vozovce. Je však třeba si uvědomit, že v letních měsících se setkáváme často s mokrem, takže by se tento fakt neměl přehlížet.
Testy letních pneumatik ADAC – rozměr 225/45 R 17 W/Y --2011
test pro rok 2011 bohužel bez podrobnějšího rozboru..
225/45 R17 W/Y - letní pneu
Německý automobilový magazin AutoZeitung.de provedl pro rok 2011 test pneumatik v rozměru 225/45 R17, podobně jako ADAC minulý rok (viz níže), ale se s pozměněnou skladbou dezénů. Test proběhl na vozidle Audi A3 a jejím vítězem se stala pneumatika Pirelli P ZERO, před Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 a Dunlop SP Sport Maxx TT.
Celkové výsledky testu:
1Pirelli P Zero
2.Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2
3.Dunlop SP Sport MAXX TT
4.Hankook S1 EVO
5.Michelin Pilot Sport 3
6.Continental ContiSportContact 3
7.Bridgestone Potenza S001
8.Nokian Z G2
9.Fulda SP Sportcontrol
10.Sava Intensa UHP
11.Vrdestein Ultrac Cento
12.BF Goodrich G-Force Profiler
13.Nexen N8000
14.Firestone SZ90
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 27.2.2012, pon 19:42, celkem upraveno 5 x.
Re: Vybíráme 17" pneu
A ještě poznámka.....
..Testy autoklubů potvrdily, že pneumatiky, které se pomalu opotřebují a mají tedy malý valivý odpor, čímž pozitivně ovlivňují spotřebu paliva, mají horší výsledky při testech na namoklé silnici. "To není dobrá zpráva pro evropské zákonodárce. Ti tlačí na výrobce, aby pneumatiky konstruovali právě hlavně s ohledem na nízkou spotřebu paliva," říká Petr Buček, šéfredaktor serveru Autembezpečně.cz.
vždycky je něco za něco..
..Testy autoklubů potvrdily, že pneumatiky, které se pomalu opotřebují a mají tedy malý valivý odpor, čímž pozitivně ovlivňují spotřebu paliva, mají horší výsledky při testech na namoklé silnici. "To není dobrá zpráva pro evropské zákonodárce. Ti tlačí na výrobce, aby pneumatiky konstruovali právě hlavně s ohledem na nízkou spotřebu paliva," říká Petr Buček, šéfredaktor serveru Autembezpečně.cz.

Re: Vybíráme 17" pneu
Tak já zase mokro moc nehrotím, za mokra jezdím v klídečku a když je sucho tak se rád trochu více projedu
. Tak třeba ty nové P7, výdrž velká a dobré vlastnosti za sucha a mokra, kamarád je teď koupil, tak jsem zvědaví na jeho reference. Po bývalém majiteli jsem dojížděl nějaké Wanli ( Tak 3-4 mm ) a na mokru jet více jak 90 se rovnalo opravdu hazardu, za sucha seděly pěkně.

Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: Vybíráme 17" pneu
marně hledám Marangoni Mythos, tak holt udělám na jaře svůj vlastní test 

Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Re: Vybíráme 17" pneu
Holt gumy mimo hlavní koridor zájmu nikdo moc netestuje...
..ty zprávy z okruhu jsou superlativní, ale chybí větší skupina testujících která by se shodla ..
Vždycky jsou u okrajového výrobku-z hlediska pozornosti trhu-zásadní otázkou vlastnosti použité směsi--teda mimo vlastní reklamní masírku výrobce..
Goodyear Eagle F1 GS Fiorano- taky chybějí..

..ty zprávy z okruhu jsou superlativní, ale chybí větší skupina testujících která by se shodla ..
Vždycky jsou u okrajového výrobku-z hlediska pozornosti trhu-zásadní otázkou vlastnosti použité směsi--teda mimo vlastní reklamní masírku výrobce..
Goodyear Eagle F1 GS Fiorano- taky chybějí..

Naposledy upravil(a) HonzaR dne 27.2.2012, pon 21:11, celkem upraveno 4 x.
Re: Vybíráme 17" pneu
To jo, v 215/45 R17 za 1800,- jsou zadara, kdyby byli v testech aspoň průměr, tak to není vůbec špatná volba.PetrGTV píše:marně hledám Marangoni Mythos, tak holt udělám na jaře svůj vlastní test
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: Vybíráme 17" pneu
já je vzal, s jtd jezdim na klobouka, tam mi stačej 

Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Re: Vybíráme 17" pneu
Na klobouka s 2,4 JTDm, to bych chtěl vidět 

Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: Vybíráme 17" pneu
Petr GTV: já je vzal, s jtd jezdim na klobouka, tam mi stačej
....jako ty Goodyear Eagle F1 GS Fiorano ? Hlavně nic nepodcenit ..
....jako ty Goodyear Eagle F1 GS Fiorano ? Hlavně nic nepodcenit ..

Re: Vybíráme 17" pneu
A nemas to ze srandy vyfoceny???HonzaR píše:Ze srandy jsem je občas v rozměru 225/35/17 oblíknul i na 145
2° Coppa Alfa Romeo 31.5.-1.6.2025
14° Crashtovic veselé vánoce 13.12.2024
1° Corsa Italia 8.6.2019
5° 50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
14° Crashtovic veselé vánoce 13.12.2024
1° Corsa Italia 8.6.2019
5° 50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
Re: Vybíráme 17" pneu
Mám--stačí když se ze srandy vrátíš na stránku 7 tohohle vlákna.. 
/guma Dunlop SP SPORT 9090 je konstrukcí i desenem stejná s původní 9000--trochu jiná směs.., podvozek 145 teď aktuálně pouze -30/

/guma Dunlop SP SPORT 9090 je konstrukcí i desenem stejná s původní 9000--trochu jiná směs.., podvozek 145 teď aktuálně pouze -30/
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4379
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vybíráme 17" pneu
http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Marangoni/Mythos.htmPetrGTV píše:marně hledám Marangoni Mythos, tak holt udělám na jaře svůj vlastní test
...kup ty maxxisy jak jsem psal, opravdu jsou cajk.
33
Re: Vybíráme 17" pneu
Marangoni mám na služebním zimní, ujeto asi 20 tkm a nemůžu řict žeby mi vadily a do konce zimního období asi vydrží..
AR 159 1.9 JTDm 16V 110 kw brzdy OFF, navi OFF, multifunkční volant OFF a ještě spousta užitečných vecí OFFFFF
Seat Toledo II 1.9 TDi 81 kw ( nesmrtelná teta )
AR 156 1.9 JTD 16V 100 kw 2005 Ex
AR 147 1.9 JTD 85 kw Ex
AR 147 1.6 TS + LPG Ex
Seat Toledo II 1.9 TDi 81 kw ( nesmrtelná teta )
AR 156 1.9 JTD 16V 100 kw 2005 Ex
AR 147 1.9 JTD 85 kw Ex
AR 147 1.6 TS + LPG Ex
Re: Vybíráme 17" pneu
Goodride vypádá tak světově, myslel jsem že jsou v poho
U zimních je to asi fuk, jak píše Lach, má protektory za pár kč a pohoda.

AR 159 1.9 JTDm 16V 110 kw brzdy OFF, navi OFF, multifunkční volant OFF a ještě spousta užitečných vecí OFFFFF
Seat Toledo II 1.9 TDi 81 kw ( nesmrtelná teta )
AR 156 1.9 JTD 16V 100 kw 2005 Ex
AR 147 1.9 JTD 85 kw Ex
AR 147 1.6 TS + LPG Ex
Seat Toledo II 1.9 TDi 81 kw ( nesmrtelná teta )
AR 156 1.9 JTD 16V 100 kw 2005 Ex
AR 147 1.9 JTD 85 kw Ex
AR 147 1.6 TS + LPG Ex
Re: Vybíráme 17" pneu
jednomu protektovovýmu jezdci se tady začalou auto kvůli gumám klepat, tak rychle rozbíjel prasátko.... 

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4379
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vybíráme 17" pneu


33
Re: Vybíráme 17" pneu
Jednomu protektorovému jezdci to taky může rozbít podběh a pár věci okolo
ale to už musí byt shity největšího kalibru aby to uletělo..

AR 159 1.9 JTDm 16V 110 kw brzdy OFF, navi OFF, multifunkční volant OFF a ještě spousta užitečných vecí OFFFFF
Seat Toledo II 1.9 TDi 81 kw ( nesmrtelná teta )
AR 156 1.9 JTD 16V 100 kw 2005 Ex
AR 147 1.9 JTD 85 kw Ex
AR 147 1.6 TS + LPG Ex
Seat Toledo II 1.9 TDi 81 kw ( nesmrtelná teta )
AR 156 1.9 JTD 16V 100 kw 2005 Ex
AR 147 1.9 JTD 85 kw Ex
AR 147 1.6 TS + LPG Ex
Re: Vybíráme 17" pneu
když mi bylo 18 tak jsem měl na Yarisu Obnovy Brno, byly to sračky extra union, ale zajímavý bylo, že na to že byly letní, tak nejlíp fungovaly v zimě 

Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Re: Vybíráme 17" pneu
To se off-gumám protektorům stává běžně, protože záleží,z čeho tu várku/z hlediska směsi/ upečou..dost často se používá prostě směs M+S../mud and snow“,/pořád.., a je v protektoru dost měkká..
Na off ježdění do terénu protektory občas některý nadšenci používají--hlavně na "ztrátový prasení" , když je škoda dobrý gumy, tomu celkem rozumím,ale jsou dost problémy s hlukem na silnici a vyvážit je třeba u AT -desenu je téměř nemožný.. prasklej protektor na dvojku se zařazenou redukcí není žádnej problém..
Na silniční svižný auto protektor nikdy--ta trocha gumy na styku s asfaltem rozhoduje
o jízdních možnostech a limitách..
tak proč riskovat
Na off ježdění do terénu protektory občas některý nadšenci používají--hlavně na "ztrátový prasení" , když je škoda dobrý gumy, tomu celkem rozumím,ale jsou dost problémy s hlukem na silnici a vyvážit je třeba u AT -desenu je téměř nemožný.. prasklej protektor na dvojku se zařazenou redukcí není žádnej problém..
Na silniční svižný auto protektor nikdy--ta trocha gumy na styku s asfaltem rozhoduje
o jízdních možnostech a limitách..
tak proč riskovat
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3819
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vybíráme 17" pneu
Kdyz jsem auto koupil byla. tam tez goodryde letni smerovy vzorek na pohled pekny na jizdu nic moc a panove dokonce na boku meli znacku M+S na evidencce na to cucely jak puci. sli hned dolu a po trech stovkach jsem je se vzorkem 3mm jeste prodal borcovi na vectru B.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vybíráme 17" pneu
Kokám že mám pěkně debilní rozměr na menší kola 205/45 R16 sou skoro o 400kc drazsiLadis píše:Tak tady máš F1 za 2400,- což si myslím, že je taky dobrá cena a guma na takové to domácí prasení je hodně dobrá, jen nevím jak s hlučnostíhttp://www.pneunet.cz/pneu/11801/goodye ... 1-W-letni/

Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
- rosso155
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3257
- Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
- Bydliště: Prácheň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vybíráme 17" pneu
Tohle byl taky důvod, proč jsem místo tohohle rozměru koupil tenkrát 215/40 R16
, ta blbá cena.

2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
Re: Vybíráme 17" pneu
Ahoj alfisti, potřebuju poradit, mám ar 156 - 1,6 ts, mám ted možnost koupit kola- za dobrý peníz, ovšem 16tky s pneu o rozměru 225/45/16. Můj dotaz zní je to použitelné na běžné ježdění? trochu bojím rozměru pneu. Díky za ohlasy.
Re: Vybíráme 17" pneu
Jako sedne Ti to v pohodě, kolo bude zhruba stejně velké (obvod) jako klasický rozměr třeba 215/45 R17. Problém by mohl jen nastat pokud by ty liťáky měly nějaké brutálnější ET pod 35, ale jestli jsou origo alfa, tak je to v klidu 

Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti