úprava motoru TS 110kw
Re: úprava motoru TS 110kw
no když vidim vačky z V6kyTB ( což je prakticy to samý) tak tam je naopak opotřební dst znatelný, Pivrnec by na téma vačky VS Busso mohl psát knihy - bohužel.
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Re: úprava motoru TS 110kw
PetrGTV:no když vidim vačky z V6kyTB ( což je prakticy to samý) tak tam je naopak opotřební dst znatelný, Pivrnec by na téma vačky VS Busso mohl psát knihy - bohužel.
Ale to je úplně obráceně--záměna následku a příčiny...ty vačky by mohly brečet, na jakým že oleji se musely točit..kdo dával rozumnej olej po celou dobu provozu , tenhle problém prostě nezná..
KDO LEJE ESTER poctivě po celou dobu a mění náplň do 10tis,NEŘESÍ VAČKY..a u V6 rozhodně ANI KLIKU..
Kdo je řeší -ten holt tam měl podstatnou část doby provozu hydrokrakovej margarín ala Castrol oil.
nebo podobný levný-a někdy pak následně paradoxně i drahý- "vychytávky". Protože ty motory měly kdovíkolik majitelů /..jooo SElenii jsem tam dával vždycky...bla,bla, bla
, --nikdo ti nedá tolik, kolik ti prodávající nakecá/a kdovíkolik reálnejch kilometrů za sebou, nemá smysl se tomu stavu divit.
Většina prodávanejch Alf má bez ohledu na věk 130tis.. nebo 180 tis ,všimni si toho oblíbenýho čísla, +- nějaká desítka... některý při tom věku aby pomalu jezdily půlku doby na laně určitě./V6 si nekoupí nikdo proto, aby najel 10tis ročně ../.a jooo..ty rozvody , tak ty jsem udělal, před pár tisícema a olej je vyměněnej , jooo ta SElenie..
--když prodávající nemá faktury a není Kurkyn, Fabi,tak nevěřím ani bráchovi.., a prostě to otevřu, projdu řemen, mrknu na vačky, změřím tlaky, mrknu co tam bylo za svíčky a v jakým jsou stavu,ohnu se pod to, připíchnout manometr na okruh mazání za provozu ohřátýho motoru ,načíst jednotku, prostě rutinní postup bez emocí, ty si při "štěstí" radši nechat až "na doma"--zásadně kupovat s nezaujatým kamarádem pozorovatelem, kterej bude hledat "chyby" ne "klady" - nebo to dám na jámu někomu na dílnu aby to celý prošel--to mi za to těsnění víka + pár korun nákladů stojí.--pak diskutuju o ceně podle toho, jakej je REALNEJ stav.., radši při hledání pár korun vyhodit, než pak masivně proti očekávání "investovat"-- u ojetý Alfy dost dobrá užitečná zásada..-na lak ojetá Alfa V6 rozhodně nejezdí..
Další podstatná věc, na kterou s.re většina majitelů ojetý V6 12V je PRAVIDELNÝ VYMEZENI VULE VENTILU.. když to mlátí jako buchar 100tis,a ruku na alfácký srdce-kdo u ojetý alfy do tohohle pravidelně investuje--pak holt si vačka užije "torturu"..
JInak díky úhlu řemenu přes vačku na 2.0 V6 TB holt ten řemen bych dával po 50tis a řešit pak není co..natož potkana..stará 12V V6 je při rozumným zacházení NESMRTELNA..ty ve 164, co se sem dostaly jako nový, a lítaly jako manažerský vozejky,/a protože se nekoukalo na každej halíř dostaly co se patří/ mají za sebou běžně REALNEJCH PůL MILIONU KILÁKů na původních vačkách..--prostě šestiválce u žádný značky nebyly myšlený jako přibližovátko pro sociálnístřed nebo pod ním.se strategií provozu jednou za tejden do Tesca .tak to prostě je, ty agregáty ty velký nájezdy byly připravený ustát, /ale i údržba je taky podle toho../
A přesto, že si je dost lidí plete s 1.3 Feldou co se údržby týká, přece se furt točí..
Jo u Feldy holt nadrbe ten motor 350 tis na minerálu, zavěšení většinou celou dobu původní,
2x spojka a řetěz za pár kaček a dál možná ještě uhlíky na altíku a startér za 1700,- novej..
A taky to holt jede podle toho..kdo chce náklady jako u Feldy, nemá jít do Alfy s nejistou "podezřele optimistickou"historií....
a nebo se pak radši nedivit..
Ale to je úplně obráceně--záměna následku a příčiny...ty vačky by mohly brečet, na jakým že oleji se musely točit..kdo dával rozumnej olej po celou dobu provozu , tenhle problém prostě nezná..
KDO LEJE ESTER poctivě po celou dobu a mění náplň do 10tis,NEŘESÍ VAČKY..a u V6 rozhodně ANI KLIKU..


Kdo je řeší -ten holt tam měl podstatnou část doby provozu hydrokrakovej margarín ala Castrol oil.
nebo podobný levný-a někdy pak následně paradoxně i drahý- "vychytávky". Protože ty motory měly kdovíkolik majitelů /..jooo SElenii jsem tam dával vždycky...bla,bla, bla

Většina prodávanejch Alf má bez ohledu na věk 130tis.. nebo 180 tis ,všimni si toho oblíbenýho čísla, +- nějaká desítka... některý při tom věku aby pomalu jezdily půlku doby na laně určitě./V6 si nekoupí nikdo proto, aby najel 10tis ročně ../.a jooo..ty rozvody , tak ty jsem udělal, před pár tisícema a olej je vyměněnej , jooo ta SElenie..

Další podstatná věc, na kterou s.re většina majitelů ojetý V6 12V je PRAVIDELNÝ VYMEZENI VULE VENTILU.. když to mlátí jako buchar 100tis,a ruku na alfácký srdce-kdo u ojetý alfy do tohohle pravidelně investuje--pak holt si vačka užije "torturu"..
JInak díky úhlu řemenu přes vačku na 2.0 V6 TB holt ten řemen bych dával po 50tis a řešit pak není co..natož potkana..stará 12V V6 je při rozumným zacházení NESMRTELNA..ty ve 164, co se sem dostaly jako nový, a lítaly jako manažerský vozejky,/a protože se nekoukalo na každej halíř dostaly co se patří/ mají za sebou běžně REALNEJCH PůL MILIONU KILÁKů na původních vačkách..--prostě šestiválce u žádný značky nebyly myšlený jako přibližovátko pro sociálnístřed nebo pod ním.se strategií provozu jednou za tejden do Tesca .tak to prostě je, ty agregáty ty velký nájezdy byly připravený ustát, /ale i údržba je taky podle toho../
A přesto, že si je dost lidí plete s 1.3 Feldou co se údržby týká, přece se furt točí..
Jo u Feldy holt nadrbe ten motor 350 tis na minerálu, zavěšení většinou celou dobu původní,
2x spojka a řetěz za pár kaček a dál možná ještě uhlíky na altíku a startér za 1700,- novej..
A taky to holt jede podle toho..kdo chce náklady jako u Feldy, nemá jít do Alfy s nejistou "podezřele optimistickou"historií....
a nebo se pak radši nedivit..

Re: úprava motoru TS 110kw
no ten potkanej motor neřešim, ale pak to shánění náhradní vačky z jinejch motorů odhalilo, že sehnat zdravou vačku je docela problém .... ale to jsme už dost



Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Re: úprava motoru TS 110kw
No on to problém není, dvě se mi tu válej pro sichr,a nestály ranec, jen je potřeba taky vědět, kam pro ně jít --ale tohle holt k ojetýmu autu patří vždycky..
Myslím že třeba místní guru Kurkyn by je sehnat a prohodit, spolu s generálkou po potkanovi taky dokázal--..zkusil se ho někdo zeptat? Pár kiláků cesty navíc je občas ušetření spousta starostí Kdo se neptá, nic se nedoví--kámoš "všechno dělám" není u Alfy "efektivní "řešení.., nehledě často na dost rozpačitej výsledek..
U Alfy starší řekněme 15 let násobit raději cenu dvěma a není v tom pak problém--
Metoda nákupu " když se to točí tak je to dobrý" funguje fakt bohužel jen u FEldy..
Ty vačky se neopotřebovaly za jeden den po nákupu--těsnění pod víka stojí pár korun--imbus není
žádná překážka--proč se teda na ty vačky při koupi nepodívat?
Nedémonizoval bych to, alfa-Fiat produkce tu dost lítala a není to žádná "kusovka" stará 40let..

Myslím že třeba místní guru Kurkyn by je sehnat a prohodit, spolu s generálkou po potkanovi taky dokázal--..zkusil se ho někdo zeptat? Pár kiláků cesty navíc je občas ušetření spousta starostí Kdo se neptá, nic se nedoví--kámoš "všechno dělám" není u Alfy "efektivní "řešení.., nehledě často na dost rozpačitej výsledek..
U Alfy starší řekněme 15 let násobit raději cenu dvěma a není v tom pak problém--
Metoda nákupu " když se to točí tak je to dobrý" funguje fakt bohužel jen u FEldy..
Ty vačky se neopotřebovaly za jeden den po nákupu--těsnění pod víka stojí pár korun--imbus není
žádná překážka--proč se teda na ty vačky při koupi nepodívat?
Nedémonizoval bych to, alfa-Fiat produkce tu dost lítala a není to žádná "kusovka" stará 40let..
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: úprava motoru TS 110kw
Dostalo se to od tuningu k vačkám. Já zas bych řekl, že sundáním víka a pohledem na vačky popř. změřením vrcholu posuvkou odhalím jen opravdu dodrbanou vačku. Bez kompletní kontroly jejího průběhu, tj. vyjmutí z motoru nelze říct, mám dobrý vačky. I tak bych řekl, že u Fiatu a Alfy je problémů s vačkama nějak moc. Má takový problémy BMW, Mercedes, ale třeba i původní motory od Lancie ?
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Re: úprava motoru TS 110kw
problém s vačkama má kde co... i VW modla... kámoš má v regálu slušnou sbírku erorů zejména od VW... 

AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: úprava motoru TS 110kw
jen takova OT nevi nekdo kam zapojit externi otackomer na 145TS pofaceliftu?
jen tak btw ma cenu upravovat motor kterej ma vrtani 83x91mm? celkem nadctvercovej motor?
jen tak btw ma cenu upravovat motor kterej ma vrtani 83x91mm? celkem nadctvercovej motor?
AR 145 1600TS racing
Re: úprava motoru TS 110kw
proč by to nemělo smysl? koukni na integrály a další starý soutěžní lancie - 84x90 ve stroker kitu na 2,2l 85x96mm aby byly na hranici třídy a srovnaly výkonovej náskok audi, který mělo taky 2,2l..... a dnem i nocí 9000+ rpm...
je to jen o tom jak to odflákneš.... tolik potom ten motor vydrží..
je to jen o tom jak to odflákneš.... tolik potom ten motor vydrží..
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: úprava motoru TS 110kw
jasny ale predpokladejme ze to bude na seriovym pajslu...coz tyto soutezni specialy asi tezko budou.kdyz vidim kolik 2.0TS ma axialni vule naspodku repase spodku + okovano te prijde jen na 60tis a sme nazpatek u seriovejch 155kobyl + dalsich 70tacu doto aby to melo cca 180-190koni snad nikdo do takovyho auta vrazet nebude.toto muj nazor laika.pokud se pletu necham se velice rad poucit.sam skladam 1.6TS a snazim se latat vsim co se sezene.jak bude vse polazene tak sem sam zvedavej na vykon.s tim ze to bude jezdit jen kopce (100km za rok) ne na daily jezdeni do prace.
AR 145 1600TS racing
Re: úprava motoru TS 110kw
axiální vůle je záležitost 500,- většinou je pouze zmasakrovaný ložisko... pokud je klikovka v tom místě OK dáš nový ložiska a jseš zase na pár stovkách...
nikdo vrážet nebude - chceš výsledek tak ti nic nezbevá... když to do toho nechceš dát, tak tuomu výsledky budou odpovídat...
nikdo vrážet nebude - chceš výsledek tak ti nic nezbevá... když to do toho nechceš dát, tak tuomu výsledky budou odpovídat...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host