úprava motoru TS 110kw
-
FuniokV
- Příspěvky: 39
- Registrován: 18.11.2010, čtv 19:35
- Bydliště: Soběšovice
- Kontaktovat uživatele:
úprava motoru TS 110kw
Uvažuju o zvýšení počtu hřebců ve svém GTV a potřeboval bych poradit co a jak.Začít bych chtěl olejovým chladičem,pak uvažuju o ostrých vačkách ( http://www.highperformanceparts.cz/ostr ... pnu_.17065 ) ( http://www.highperformanceparts.cz/ostr ... pnu_.17066 ) ... u nich bych potřeboval vysvětlit jaký je mezi němi rozdíl a která by byla pro mne lepší nebo pokud někdo ví o nějakých jiných lepších,nebráním se. Potom by to asi zdřejmě potřebovalo nějaký soft.Je zde na foru někdo kdo to s ECU umí?Budu rád za každou radu.
Jinak motor je ve skvělé kondici,má naběháno cca 66 000km.... olej pouze Selenia 10W-40 měněný buď po roce nebo po 10 000km, ježděno pouze v létě... na autě je upravený výfukový systém a to vyřazením dvou tlumičů a místo katu je rezonátor.
Jinak motor je ve skvělé kondici,má naběháno cca 66 000km.... olej pouze Selenia 10W-40 měněný buď po roce nebo po 10 000km, ježděno pouze v létě... na autě je upravený výfukový systém a to vyřazením dvou tlumičů a místo katu je rezonátor.
Re: úprava motoru TS 110kw
O čem Ty mluvíš, by vyšlo na velký balík hrachů, radši to prodej a běž do V6
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
-
FuniokV
- Příspěvky: 39
- Registrován: 18.11.2010, čtv 19:35
- Bydliště: Soběšovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: úprava motoru TS 110kw
V zásadě počítám s úpravami motoru za cca 50 000... V6 nechci, myslím že i z TS se dá něco slušného vytlačit
Re: úprava motoru TS 110kw
Ladis: no jo....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: úprava motoru TS 110kw
vačka- proč ne... rozdíl snad vidíš- jinej zdvih, relativně konzervativní 10,3 a 1,2 v HU - to je skoro serie, jen s trochu větším zdvihem (o 0,5mm), druhej profil už je sportovnější,skoro o 1mm větší zdvih oproti serii a skoro 2mm v HU už může dělat problémy s volnoběhem a emisema...
počítej že existuje určitá hranice zdvihu, kde už musíš řešit pružinky a vejšku těsnění dříku ventilu, u TS motorů to je cca 11mm, když sem dělal hlavu, pro zajímavost jsme to měřil- ta hranice byla kolem 11m a to sem se ještě nezajímal jestli bude třeba doobrobit prostor pro volnou rotaci vačky.. ale s těmito vačkami bys mohl být ještě v klidu
každopádně bez dalších úprav v hlavě nepočítej (alespoň úprava sedla a ventilu) s velkým nárustem... viděl byhc to tak na 3-5kw po doladění 8-12kW...
elektroniku - do seriovejch se tu v čechách po takovýmhle zásahu skoro nikdo nechce pouštět a 99,9% pičtunerů ani nevěděj co to je lambda - nahrajou SW skásnou prachy a pošlou tě pryč že dobrý... zde bych řešil zahraničí... což vyjde i levněji... (v anglii mapa na auto 5-10 tisíc v seriový řj...)
samozřejmě i z vaček je lepší výběr dokonce tu v čechách- krejbich, albrecht, čepek - ti určitě taky dokáží vyrobit, nebo přebrousit vačku... pokud umíš hledat , kontakty najdeš
pokud chceš jistotu - SW+ vačky, kup set od autodelty....
tímhle kupování toho tady, tamtoho v tramtárii, smontováním u někoho kdesi a pak hledáním kdo to vůbec kloudně rozjezdí neušetříš, spíš proděláš - v lepším případě pár tisíc, v horším desetitisíce za poškozenej motor buď tvou nevědomostí toho co pro danou úpravu musíš ještě udělat, nebo zásahem profíka, kterej ti při "ladění SW" u stolu propálil písty...
sám mám coupe - 2l 16V - spodek serie, po GO a vyvážení, eliminace vyvažovaček+ nějaký bonusy, kompletní úprava hlavy, otevření ventilů při vůli 0,3mm 294/285 a zdvih 10,3, časování agresivní, zdvih konzervativní zhledem k seriovejm pružinám...)
jede to jak prase (po výměně spojky za keramiku, CrMo setrvák a pokrácení převodovky 1/4míle stabilně pod 14s..což oproti seriovejm 17s a 14,6 u 20VT v dobrým stavu je moc dobrej výsledek..), volnoběh to má velmi nekultivovanej:) po letech dolaďování SW v serivý řj se přešlo na jinou elektroniku s jiným systémem řízení (Alpha N místo seriovýho SD:.) a tím se objevily i další koně... teď jen čekám kdy vyletí spodek, protože při zdvihu kliky 90mm není dobrý točit seriový písty k 8000, někdy přes-mnoho lidí má strach i z obyčenejch 7200:)....
u alfy bude ten samej problém (zdvih 93mm..) hlava, vačky, vejfuk, sání to prostě dovolí, člověk toho rád využívá, ale spodek je na, spíš za hranicí životnosti.. pár roztrhlejch seriovejch pístů už jsem viděl a z některejch motorů podobnýho ražení vyndaval....věř mi že to zamrzí - drahá úprava hlavy, vačky, ventily, spodek po GO a najednou to vyletí a zmasakruje to co může...
počítej že existuje určitá hranice zdvihu, kde už musíš řešit pružinky a vejšku těsnění dříku ventilu, u TS motorů to je cca 11mm, když sem dělal hlavu, pro zajímavost jsme to měřil- ta hranice byla kolem 11m a to sem se ještě nezajímal jestli bude třeba doobrobit prostor pro volnou rotaci vačky.. ale s těmito vačkami bys mohl být ještě v klidu
každopádně bez dalších úprav v hlavě nepočítej (alespoň úprava sedla a ventilu) s velkým nárustem... viděl byhc to tak na 3-5kw po doladění 8-12kW...
elektroniku - do seriovejch se tu v čechách po takovýmhle zásahu skoro nikdo nechce pouštět a 99,9% pičtunerů ani nevěděj co to je lambda - nahrajou SW skásnou prachy a pošlou tě pryč že dobrý... zde bych řešil zahraničí... což vyjde i levněji... (v anglii mapa na auto 5-10 tisíc v seriový řj...)
samozřejmě i z vaček je lepší výběr dokonce tu v čechách- krejbich, albrecht, čepek - ti určitě taky dokáží vyrobit, nebo přebrousit vačku... pokud umíš hledat , kontakty najdeš
pokud chceš jistotu - SW+ vačky, kup set od autodelty....
tímhle kupování toho tady, tamtoho v tramtárii, smontováním u někoho kdesi a pak hledáním kdo to vůbec kloudně rozjezdí neušetříš, spíš proděláš - v lepším případě pár tisíc, v horším desetitisíce za poškozenej motor buď tvou nevědomostí toho co pro danou úpravu musíš ještě udělat, nebo zásahem profíka, kterej ti při "ladění SW" u stolu propálil písty...
sám mám coupe - 2l 16V - spodek serie, po GO a vyvážení, eliminace vyvažovaček+ nějaký bonusy, kompletní úprava hlavy, otevření ventilů při vůli 0,3mm 294/285 a zdvih 10,3, časování agresivní, zdvih konzervativní zhledem k seriovejm pružinám...)
jede to jak prase (po výměně spojky za keramiku, CrMo setrvák a pokrácení převodovky 1/4míle stabilně pod 14s..což oproti seriovejm 17s a 14,6 u 20VT v dobrým stavu je moc dobrej výsledek..), volnoběh to má velmi nekultivovanej:) po letech dolaďování SW v serivý řj se přešlo na jinou elektroniku s jiným systémem řízení (Alpha N místo seriovýho SD:.) a tím se objevily i další koně... teď jen čekám kdy vyletí spodek, protože při zdvihu kliky 90mm není dobrý točit seriový písty k 8000, někdy přes-mnoho lidí má strach i z obyčenejch 7200:)....
u alfy bude ten samej problém (zdvih 93mm..) hlava, vačky, vejfuk, sání to prostě dovolí, člověk toho rád využívá, ale spodek je na, spíš za hranicí životnosti.. pár roztrhlejch seriovejch pístů už jsem viděl a z některejch motorů podobnýho ražení vyndaval....věř mi že to zamrzí - drahá úprava hlavy, vačky, ventily, spodek po GO a najednou to vyletí a zmasakruje to co může...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: úprava motoru TS 110kw
áá další snílek
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: úprava motoru TS 110kw
jenže o cuopé se nikdo nebaví, ale o atmo. motoru náchylného k destrukci již při seriovém výkonu
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4371
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: úprava motoru TS 110kw
Když zchladíš olej tak bych se nebál. Ono ty 16v fiatí motory taky nejsou kdovíjaké držáky.
33
Re: úprava motoru TS 110kw
coupe je taky 2l 4válec astmatik a tyto motory taky nemaj zrovna dobrou pověst co se týče trvanlivosti a kvality mazacího okruhu.. což podporuje jeho náklony k autodestrukci, nemluvně o trapně slabým 18mm řemínku, kterej tomu dá korunu v oblasti rozvodů... naštestí existují sady na přestavbu an 25mm a já mam vyvinutou 22mm sadu, která v mnoha případech bohatě postačuje
Přes tyto neduhy jde šponovat přes 200PS s pěknou spolehlivostí...i na seriovejch dílech.... jen to chce začít od píky a ne šperkovat ludru... to nikdy nebude uspokojivej výsledek, ale oči pro pláč..
Vždyť i tady v čechách jsou ladiči co TS motor šperkují na pěkné výkony - v naprosto seriovém stavu přidáním 4 klapky a úpravou SW jseš na výkonu kolem 180PS, komplexní přestavbou motoru dosáhneš 230+ v závislosti na použité vačce kterou volíš dle toho jetsli to ej an autokross, nebo nějakej okruh...
Mimochodem jako chlazení mam seriovej výměník voda-olej (ten samej je na TS..) a během těch 15tkm co motor v této úpravě jezdí nepřelezl olej v hlavní galerii 110° ani při brutálním zacházení, nebo dlouhodobý jízdě po dálnici v otáčkách nad 5000 ... a to se mi v naprosto seriovým stavu při podobným stilu použití párkrát povedlo vylízt i na 130°což je konec budíku a jednou to znamenalo přidření kliky...
do tipa si teď stavím to samý jen s trochu "lepším" spodkem - o5 na seriovejch dílech, jen řádně odlehčenejch (ojnice -160g, písty -70g převrtáno ale na 86,4mm, tj objem 2111ccm...), pístní čep -40g, setrvák -5kg...), vejfuková vačka 10,1/236°/0,8mm (serie 107kW tipo) sací 10,7mm 244°/1mm 280°/0mm přebrus z korozí poškozené serie 107kW..)
Přes tyto neduhy jde šponovat přes 200PS s pěknou spolehlivostí...i na seriovejch dílech.... jen to chce začít od píky a ne šperkovat ludru... to nikdy nebude uspokojivej výsledek, ale oči pro pláč..
Vždyť i tady v čechách jsou ladiči co TS motor šperkují na pěkné výkony - v naprosto seriovém stavu přidáním 4 klapky a úpravou SW jseš na výkonu kolem 180PS, komplexní přestavbou motoru dosáhneš 230+ v závislosti na použité vačce kterou volíš dle toho jetsli to ej an autokross, nebo nějakej okruh...
Mimochodem jako chlazení mam seriovej výměník voda-olej (ten samej je na TS..) a během těch 15tkm co motor v této úpravě jezdí nepřelezl olej v hlavní galerii 110° ani při brutálním zacházení, nebo dlouhodobý jízdě po dálnici v otáčkách nad 5000 ... a to se mi v naprosto seriovým stavu při podobným stilu použití párkrát povedlo vylízt i na 130°což je konec budíku a jednou to znamenalo přidření kliky...
do tipa si teď stavím to samý jen s trochu "lepším" spodkem - o5 na seriovejch dílech, jen řádně odlehčenejch (ojnice -160g, písty -70g převrtáno ale na 86,4mm, tj objem 2111ccm...), pístní čep -40g, setrvák -5kg...), vejfuková vačka 10,1/236°/0,8mm (serie 107kW tipo) sací 10,7mm 244°/1mm 280°/0mm přebrus z korozí poškozené serie 107kW..)
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
-
FuniokV
- Příspěvky: 39
- Registrován: 18.11.2010, čtv 19:35
- Bydliště: Soběšovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: úprava motoru TS 110kw
Neznáte někdo tuhle firmu? http://www.autochip.eu/cz/chiptuning-ta ... ark-150hp/ poměrně dost výkonu za slušné peníze
Re: úprava motoru TS 110kw
To co tu bylo napsáno je evidentně zbytečný...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: úprava motoru TS 110kw
Tomu neverim , realita je tohle, a to s 98oct benzinem...
http://www.squadra-tuning.nl/autos/cate ... to/45.html
Asi si taky otevru firmu na cipovani, napisu tam +30kW a budu mit narvano
Mohl bych taky cipovat man. prevodovky, ceskej tuner by to urcite ocenil...
http://www.squadra-tuning.nl/autos/cate ... to/45.html
Asi si taky otevru firmu na cipovani, napisu tam +30kW a budu mit narvano
Mohl bych taky cipovat man. prevodovky, ceskej tuner by to urcite ocenil...
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: úprava motoru TS 110kw
Ladin: Realitu, ale nikdo slyšet nechce. Hno3 napsal asi tak všechno co k tomu lze říct. Reakce je ta, že se úpravce vystrašil z vaček, čísel, pružin a rozlítlýho motoru a našel si prodejce snů (chiptuning). Já bych při dnešních cenách ojetých GTV opravdu šel do V6. U těch vaček ta s menším zdvihem půjde použít spíš se sériovým softem, u tý druhý asi už bude problém s volnoběhem apod. Dostala mě tam formulace stupeň "otrosti". To svědčí spíš o značným stupni tuposti. Můžu zase na vačky jenom doporučit p. Krejbicha, Motor-Excel- p. Čepek, albrechtmotorsport -p. Albrecht. U prvních dvou osobní pozitivní zkušenost.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: úprava motoru TS 110kw
A kolik toto koštuje cca.?hno3 píše:.....Vždyť i tady v čechách jsou ladiči co TS motor šperkují na pěkné výkony - v naprosto seriovém stavu přidáním 4 klapky a úpravou SW jseš na výkonu kolem 180PS, .....
Jen zvědavost, já bych byl rád kdybych tam měl spátky těch seriovejch 150 koní
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
-
FuniokV
- Příspěvky: 39
- Registrován: 18.11.2010, čtv 19:35
- Bydliště: Soběšovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: úprava motoru TS 110kw
Zaleknout jsem se nezalek pouze jsem se odmlčel .... o náchylnosti Twin Sparku jsem si přečetl kupu článků takže nějaký obrázek o tom mám.
Na internetu se dá narazit na dost firem laborující s chiptuningem a každá udává jiný konečný výkon... samotného by mě zajímalo,jak by ze seriové atmosféry dostali +11kw a cca 20Nm
Jinak,všem děkuji za rady,hlavně Hno3 za jeho rosáhlé příspěvky,díky němuž jsem si udělal určitou představu a to takovou,že si objednám sadu vaček + soft od Autodelty a další hlavu na úpravu ať mi zůstane aspoň jedna funkční
Na internetu se dá narazit na dost firem laborující s chiptuningem a každá udává jiný konečný výkon... samotného by mě zajímalo,jak by ze seriové atmosféry dostali +11kw a cca 20Nm
Jinak,všem děkuji za rady,hlavně Hno3 za jeho rosáhlé příspěvky,díky němuž jsem si udělal určitou představu a to takovou,že si objednám sadu vaček + soft od Autodelty a další hlavu na úpravu ať mi zůstane aspoň jedna funkční
...šlo by vysvětlit co to jsou ty 4 klapky? Díkyhno3 píše:.....Vždyť i tady v čechách jsou ladiči co TS motor šperkují na pěkné výkony - v naprosto seriovém stavu přidáním 4 klapky a úpravou SW jseš na výkonu kolem 180PS, .....
Re: úprava motoru TS 110kw
dej pak vědět, na kolik ty úpravy přišly a jaký je rozdíl mezi "před" a "po"
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: úprava motoru TS 110kw
4 klapka znamená, že každej válec má svou samostatnou škrtící klapku. Presnější řízení motoru, kratší sací potrubí. Většinou je to spojeno s kompletním samostatným řízením motoru co nemá se sérií nic společnýho. Levnější varianta jsou 2x dvojité karburátory Weber.
http://www.alfabb.com/bb/forums/engine- ... tor-2.html
Pak můžeš dávat svody, vejfuk atd., utratíš mraky peněz a ve finále zjistíš, že Ti ujede sériová V6 s prstem v nose.
http://www.alfabb.com/bb/forums/engine- ... tor-2.html
Pak můžeš dávat svody, vejfuk atd., utratíš mraky peněz a ve finále zjistíš, že Ti ujede sériová V6 s prstem v nose.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: úprava motoru TS 110kw
Alfa Romeo Perfection
Re: úprava motoru TS 110kw
sada 4 klapky cca 25-40 (lze improvizovat něčím z nějaký mašiny kolem 5000,- ..jen vědět správnou velitkost odpovídající konečnýmu výkonu
odladění 10+.. (pokud řeším seriovou řj....)
práce - 10+ (třeba jen svařit sací potrubí pro 4 klapku vyšlo kámoše na 17000,-)
odladění 10+.. (pokud řeším seriovou řj....)
práce - 10+ (třeba jen svařit sací potrubí pro 4 klapku vyšlo kámoše na 17000,-)
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8709
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: úprava motoru TS 110kw
Přestaň dolívat olej a zadře se to samo, netřeba tomu pomáhat podobnýma nesmyslama za spoustu peněz....
Při dnešní dostupnosti V6 tyhle laborace fakt nechápu
Při dnešní dostupnosti V6 tyhle laborace fakt nechápu
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: úprava motoru TS 110kw
ked som videl ako V6 2.5 na semafore zrychluje som si uvedomil ze toto s atmo 4 valcom nikdy nedosiahnes a ten zvuk ... no hned by som to bral ale jedine s LPG
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: úprava motoru TS 110kw
jen nechápu co furt máte s tím zadíráním... tovární okruhový alfy měli 280PS, cupovky 200PS na seriovým spodku (jiný vačky, elektronika), po skončení alfa cupu se v holandsku našlo pár nadšenců co tyhle motory, nebo důležitý komponenty z nich jezdí v běžným provozu.. je to jen o použitým oleji a pravidelný údržbě...
jako se zadře 2l alfa, tak se zadře 2l subaru, 2L VW apod...
ano varianta jít do silnějšího V6 proč ne, ale jediný co to přinese je to co vydá na pořízení, vychytávání much a počáteční servis, za to by měl už rozsáhlejší úpravy na současným autě vychytaný jsou, maximálně bonus nějakejch lepších komponent (brzdy, podvozek)..
Jinak kdo nepoznal jak jede menší upravenej motor se stejným výkonem jako seriovej větší tak ať prosím mlčí... je to jako nebe a dudy...
190PS v busu je zajímavejch , to ano - zvuk super, mdlej spodek, kolem 4000 se to vzbudí a relativní nálož do omezovače... jediná výhoda- rozjede se s tím i motoristickej analfabet
jenže 2l upravenej na podobnej výkon (pominu-li vyjímky od francouzů a japonců) - zvuk super (sic ne 6vál, ale navačkovaný motory maj svý kouzlo..) mdlej spodek, kolem 4000 se to vzbudí na 5000 katapult do 8000 a po přeřazení zas... ve finále je 2L o hektar rychlejší díky celkový charakteristice... nevýhoda - málo lidí se s tím rozjede, ale dá se s tím jezdit i denně do práce
Vidím to u sebe, vidím to u kámoše, kterej přemejšlel co do repliky GII rallye.
Ten se rozhodoval mezi GO a úpravou 1.8 16V motoru nebo pořízením 1.8 20VT... vyhrála cesta atmosférická, i když úpravy samotnýho agregátu ve finále vyšly na 100000,- (pořizovali se nový webery 48, k nim se vyrábělo sací potrubí přes hlavu a programovatelný zapalování - to byl balíček 45000)
To jsme na seriovejch, byť upravenejch dílech a výsledným výkonu 180PS se seriovejma vačkama z 2l ABF a špičkově udělanou hlavou... v porovnání s turbínou (kterou má mimochodem jeho bratránek a pořídil to komplet za 30000) je auto o dost rychlejší, byť má papírově větší krouťák, ale je to prostě serie...
jako se zadře 2l alfa, tak se zadře 2l subaru, 2L VW apod...
ano varianta jít do silnějšího V6 proč ne, ale jediný co to přinese je to co vydá na pořízení, vychytávání much a počáteční servis, za to by měl už rozsáhlejší úpravy na současným autě vychytaný jsou, maximálně bonus nějakejch lepších komponent (brzdy, podvozek)..
Jinak kdo nepoznal jak jede menší upravenej motor se stejným výkonem jako seriovej větší tak ať prosím mlčí... je to jako nebe a dudy...
190PS v busu je zajímavejch , to ano - zvuk super, mdlej spodek, kolem 4000 se to vzbudí a relativní nálož do omezovače... jediná výhoda- rozjede se s tím i motoristickej analfabet
jenže 2l upravenej na podobnej výkon (pominu-li vyjímky od francouzů a japonců) - zvuk super (sic ne 6vál, ale navačkovaný motory maj svý kouzlo..) mdlej spodek, kolem 4000 se to vzbudí na 5000 katapult do 8000 a po přeřazení zas... ve finále je 2L o hektar rychlejší díky celkový charakteristice... nevýhoda - málo lidí se s tím rozjede, ale dá se s tím jezdit i denně do práce
Vidím to u sebe, vidím to u kámoše, kterej přemejšlel co do repliky GII rallye.
Ten se rozhodoval mezi GO a úpravou 1.8 16V motoru nebo pořízením 1.8 20VT... vyhrála cesta atmosférická, i když úpravy samotnýho agregátu ve finále vyšly na 100000,- (pořizovali se nový webery 48, k nim se vyrábělo sací potrubí přes hlavu a programovatelný zapalování - to byl balíček 45000)
To jsme na seriovejch, byť upravenejch dílech a výsledným výkonu 180PS se seriovejma vačkama z 2l ABF a špičkově udělanou hlavou... v porovnání s turbínou (kterou má mimochodem jeho bratránek a pořídil to komplet za 30000) je auto o dost rychlejší, byť má papírově větší krouťák, ale je to prostě serie...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: úprava motoru TS 110kw
Jo, a když budu takový dvoulitr trošku honit, tak určitě najede stejnej hektar kilometrů jako starý dobrý busso při stejném zacházení
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host