Vybíráme 17" pneu
Re: Vybíráme 17" pneu
S těma Dunlopama souhlasím, moc "nevydržej".
Takhle dopadla jedna, jako na potvoru vždy na nejezatíženější straně, po 1,5 sezóně.
Pravda je, že tam byla Sosnová a nějaký to blbnutí (žádný pálení gum) na srazech, ale stejně..
Takhle dopadla jedna, jako na potvoru vždy na nejezatíženější straně, po 1,5 sezóně.
Pravda je, že tam byla Sosnová a nějaký to blbnutí (žádný pálení gum) na srazech, ale stejně..
Dedra SW 1.8VVT - již třetí "Vinčenzovka"
Re: Vybíráme 17" pneu
No tak ono je potřeba brát taky v úvahu to, že lidi, co koupí něco levného, na to mají úplně jiné nároky než jaké mají lidi na "značkové pneu"....hno3 píše:líbí se mi jak v 90% českejch diskuzí haněj vše matador/barum a ono má na tyrereview docela dobrý hodnocení srovnatelný s jinejma, zvučnějšíma značkama...
......
pro tuto sezonu mam nový Matadory Hectora místo na sračku smetenejch Dunlopů SP sport.. tak uvidíme jestli to je taková bída...
Čili já řeknu, že Dunlop Sport Maxx (nebo jak se to jmenuje) 225/45R17 co máme teď doma na autě je nic moc, protože sice velmi dobře drží a je velice tichá, nicméně mizí velmi rychle s ohledem na to, že s tím autem se prostě jezdí velmi defenzivně....
No a pak někdo řekne, že jeho čínské pneu jsou za ty prachy celkem OK a že je spokojený.
Znamená to ale, že ta čínská pneu je lepší než ta Dunlopka? Asi ne, že....

Jinak když tady výše vidím inzerát na pneu 17" 225/50 za 1500 Kč tak se fakt můžu jen smát... Kdo věří, že za tu cenu to může být aspoň průměrně kvalitní výrobek, tak je to jeho boj.... (bude to stejně dobrý výrobek jako pivo z Lídlu za 3 Kč nebo jogurt z Tesca za 4Kč....)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Vybíráme 17" pneu
ty mam na spajdru, spokojenost. V desti ale nejezdim a na zivotnost nekoukam (uz tam byl kamen)...hadXR píše:Toyo proxes t1-r
2° Coppa Alfa Romeo 31.5.-1.6.2025
14° Crashtovic veselé vánoce 13.12.2024
1° Corsa Italia 8.6.2019
5° 50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
14° Crashtovic veselé vánoce 13.12.2024
1° Corsa Italia 8.6.2019
5° 50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
Re: Vybíráme 17" pneu
Hrozný hujdyhno3 píše:
pro tuto sezonu mam nový Matadory Hectora

Celkem rychle se sjely,ale hlavně naprd držely,jelikož jsem po nich dal pirellky p-zero (teď už nevím jaká řada) a to byl ku*va jinej level.Měl jsem sto chutí jim to v Púchově hodit přes bránu a slušně říct ať si je strčej do řitě.
+++No sound,no fun+++
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vybíráme 17" pneu
Tak sem objednal 2ks těch FALKEN ZIEX ZE-912 XL za 1922/ks. Díky všem co poradily.
Zrovna sem o tom tak přemejšlel a řikal sem si, že ty gumy letos nějak moc hrotim.
Vzpoměl sem si na starý dobrý časy když sem měl na Sierre 2.8 V6 4x4 totálně sjetý Matadory Aquilla a jěště sem si na suchu pochvaloval jak to super sedí a nakonec sem na nich jezdil i v zimě. Nebo na Škodovku kde sem měl na každym kole jinou gumu a jedna z nich na sodě jěště měla napsáno: "Made in Czechoslovakia - Rudý říjen Otrokovice" z další už prozměnu lezly dráty. A koneckonců i na Alfě sem ty první pneumatiky, co byly jěště po prvním majitely, sjel až na dráty.
A vždycky sem všude dojel bez ohledu na podmínky a auto měl pod kontrolou.
Asi už nějak stárnu, že to teď tak řešim
Zrovna sem o tom tak přemejšlel a řikal sem si, že ty gumy letos nějak moc hrotim.
Vzpoměl sem si na starý dobrý časy když sem měl na Sierre 2.8 V6 4x4 totálně sjetý Matadory Aquilla a jěště sem si na suchu pochvaloval jak to super sedí a nakonec sem na nich jezdil i v zimě. Nebo na Škodovku kde sem měl na každym kole jinou gumu a jedna z nich na sodě jěště měla napsáno: "Made in Czechoslovakia - Rudý říjen Otrokovice" z další už prozměnu lezly dráty. A koneckonců i na Alfě sem ty první pneumatiky, co byly jěště po prvním majitely, sjel až na dráty.
A vždycky sem všude dojel bez ohledu na podmínky a auto měl pod kontrolou.
Asi už nějak stárnu, že to teď tak řešim

Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
Re: Vybíráme 17" pneu
ty gumy řešíte jak kdyby to auto mělo v případě špatnýho výběru vybouchnout 

Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Re: Vybíráme 17" pneu
jetsli hrozný - uvidíme... sjezdil sem Pirellky P 5000, Barum bravuris a Bravura, Good year eagle F1, toyo T1S a T1R,nyní sem měl na stilu Dunlopy a přetím continentaly a ze zimních zimní matadory, kormorany (svýho času je obouvala polovina startovního pole na CWC), micheliny (naprostá tragédie..).. na coupe mam bravurisy a zrovna pomalu se na nich nejezdí a necejtím že by v nich byl problém..
tak nějaký srovnání mam..
spíš mi jde o nějakej přežitek ještě z dob komančů... co bylo z čech byl průměr a co bylo ze zahraničí bylo top... přitom na českou OR 32jku od barumu sem nedal dopustit (kdyby se stále yvráběla určitě si jí zas pořídím.. ten protektor od vraníka je použitelnej tak an autokros..), stejně tak na Matadoru SM7 Z1... ze zahraničí se jim na uježděným sněhu vyrovnaly jen RSIčka...
tak nějaký srovnání mam..
spíš mi jde o nějakej přežitek ještě z dob komančů... co bylo z čech byl průměr a co bylo ze zahraničí bylo top... přitom na českou OR 32jku od barumu sem nedal dopustit (kdyby se stále yvráběla určitě si jí zas pořídím.. ten protektor od vraníka je použitelnej tak an autokros..), stejně tak na Matadoru SM7 Z1... ze zahraničí se jim na uježděným sněhu vyrovnaly jen RSIčka...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vybíráme 17" pneu
Já netrpím syndromem, že všechno z čech je špatný. Třeba i naopak, ale pod značkou Barum , je to většinou Rumunsko nebo Polsko. Rudý říjen dělá spíš Continental. Podle mýho názoru, kterej nikomu nevnucuju a nedělám si nárok na patent na rozum je Barum Bravuris 2 a Barum Polaris 1 jeden obrovskej průšvih. Příšerně měkká bočnice, kdy auto vypadá jak když má nenafouklý kola a podle toho se i chová, díky tomu jsou odrbaný oba kraje, životnost nic moc, teda jo, Polaris po jedný zimě tak ztvrdl, že už fungoval jako letní guma. Když se to sundá z ráfku tak je potom znát jak je ta kostra utahaná, změklá, jako kdyby v bočnici nebyl žádnej drát. Na to, že mi odešly krátce po sobě dvě nový ani už nepoukazuju. Dodavatel vyreklamoval, já vyhodil zbývající dva kusy a už se podruhý nenapálím. Dvakrát se mi guma rozlítla jak čamrda a dvakrát jsem to přežil a bez nehody. Další dva pokusy jsem absolvovat nehodlal. Vše na O2 TDI/77 kW, žádnej trhač asfaltu. Jo a potom jsem si udělal svůj názor na opravnou sadu na pneu. Naproti tomu třeba Matador MP 42 se dožil konce životnosti, vydržel standart 25 000km a nebyl špatnej, viz. výše. Jinak výše zobrazený ojetý Dunlopy budou spíš problém v geometrii nebo zavěšení. Takhle orvaná jedna strana není normální.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Re: Vybíráme 17" pneu
Petr GTV: ty gumy řešíte jak kdyby to auto mělo v případě špatnýho výběru vybouchnout
.. ty čtyři kousky gumy je všechno co máš pro jakous takous kontrolu nad trakcí a směrem jízdy, a díky tomu si iluzorně připadáš , že ovládáš tu haldu lakovanýho plechu..
...Při tomhle přístupu abych to teda možná rouvnou obul na piánko AT a přestal to přezouvat /léto-zima/úplně../on vzorek 14 mm se bude sjíždět dost dlouho/..Jako držej slušně za každýho počasí..
/..Pokud by to furt ještě nestačilo, šel bych do MT-ček, tam je vzorek 20-30mm...to by bylo na dlouho pokoj..a některý i docela držej na asfaltě..
/

.. ty čtyři kousky gumy je všechno co máš pro jakous takous kontrolu nad trakcí a směrem jízdy, a díky tomu si iluzorně připadáš , že ovládáš tu haldu lakovanýho plechu..

...Při tomhle přístupu abych to teda možná rouvnou obul na piánko AT a přestal to přezouvat /léto-zima/úplně../on vzorek 14 mm se bude sjíždět dost dlouho/..Jako držej slušně za každýho počasí..

/..Pokud by to furt ještě nestačilo, šel bych do MT-ček, tam je vzorek 20-30mm...to by bylo na dlouho pokoj..a některý i docela držej na asfaltě..

Re: Vybíráme 17" pneu
to zas ženeš někam do absurdna ..... . Pokud máš auto, který mu je třeba 10 - 15 let tak i ta největší sračka na trhu je na stejný urovni na čem to auto vyjelo z fabriky. Jinak pokud koupim "špatný pneu" (ať už to je z jakýhokoliv důvodu) tak tomu prostě přizpůsobim styl jízdy a ignoruju hluk a na příští sezonu prostě koupim pneu lepší .... . Mě prostě přijde že z toho děláte až moc velkou vědu. Jestli koupim Dunlop, nebo Goodyear tak nemůžu šlápnout vedle a pokud koupim gumu za 1200 kus tak prostě musim počítat s tim že to nebude mít tu uroveň dražších značek a dost možná to nebude moc fungovat na vodě a budou asi i hučet ...... celá věda
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Re: Vybíráme 17" pneu
Petr GTV:. . Pokud máš auto, který mu je třeba 10 - 15 let tak i ta největší sračka na trhu je na stejný urovni na čem to auto vyjelo z fabriky.
Bože--jízdní vlastnosti auta nezávisí přeci na roku výroby
--zvlášť u Alfy tohle platí skoro ze 100%..ptotože "dobře už bylo"..
Guma je zhruba polovina vlastností podvozku--z hlediska toho, co si můžeš dovolit určitě ..a jestli můžu mít "lepší gumu" nebo nějakou "předraženou hrůzu "řeším opravdu vážně..--aspoň do tý míry, abych zůstal na silnici a ne ve škarpě..pro mě je "životnost"proti reálným "jízdním vlastnostem" hodně podružná..a hluk není kriterium, ze kterýho bych dělal závěry..ale vlastnosti na mokru a za nízkých teplot ráno, když to jde k nule v říjnu a je to olezlý jsou "životně důležité"...
Ona ta hranice adheze kdy se to trhne je svi.ně i na předohrabu... ESP v různých podobách sice
dává klamné zdání kdovíjaký přilnavosti, ale pro opravdovej pocit z pneumatik je dobrý ho občas vypnout..reál je pak mnohem prostší../Když ženě zapomenu zapnout ESP na Z3, jde do první zatáčky od baráku dveřma napřed i na Dunlopech../
Protože 15 let starý auto nemá tyhle vychytávky -- o to přece lepší musí mít gumy..
/Pozn.
Mám na Frontě zimní Nokiany Hakkapelitta1 /245_70_17/a díky tomu můžu v zimě vletět do zatáčky stejně jako s Alfou i s dvoutunovou krávou,-- a drží tak že jí pomalu neutrhneš v žádným počasí při provozu bez přiřazení předku, a zvlášť teď v teple kdy se přilepí to platí dvojnásob..je to naprosto jiná liga než zimní "Barumka"..takže ta diskuze o gumách je taky mimo jiné diskuzí o těch omlácenejch nárazníkách , který bys musel jinak na jaře řešit../
Jsou tu lidi, který najedou 5táců ročně a Alfa je "pocitovka na sobotu"ale hodně je i těch co jí drbou za každýho počasí výrazně víc.. já když mám piánko rok tak 40-50 táců určitě a takovejch je tu dost..to tě potom docela se.e pořád zohledňovat gumy a přizpůsobovat se
Bože--jízdní vlastnosti auta nezávisí přeci na roku výroby
--zvlášť u Alfy tohle platí skoro ze 100%..ptotože "dobře už bylo"..

Guma je zhruba polovina vlastností podvozku--z hlediska toho, co si můžeš dovolit určitě ..a jestli můžu mít "lepší gumu" nebo nějakou "předraženou hrůzu "řeším opravdu vážně..--aspoň do tý míry, abych zůstal na silnici a ne ve škarpě..pro mě je "životnost"proti reálným "jízdním vlastnostem" hodně podružná..a hluk není kriterium, ze kterýho bych dělal závěry..ale vlastnosti na mokru a za nízkých teplot ráno, když to jde k nule v říjnu a je to olezlý jsou "životně důležité"...
Ona ta hranice adheze kdy se to trhne je svi.ně i na předohrabu... ESP v různých podobách sice
dává klamné zdání kdovíjaký přilnavosti, ale pro opravdovej pocit z pneumatik je dobrý ho občas vypnout..reál je pak mnohem prostší../Když ženě zapomenu zapnout ESP na Z3, jde do první zatáčky od baráku dveřma napřed i na Dunlopech../
Protože 15 let starý auto nemá tyhle vychytávky -- o to přece lepší musí mít gumy..
/Pozn.
Mám na Frontě zimní Nokiany Hakkapelitta1 /245_70_17/a díky tomu můžu v zimě vletět do zatáčky stejně jako s Alfou i s dvoutunovou krávou,-- a drží tak že jí pomalu neutrhneš v žádným počasí při provozu bez přiřazení předku, a zvlášť teď v teple kdy se přilepí to platí dvojnásob..je to naprosto jiná liga než zimní "Barumka"..takže ta diskuze o gumách je taky mimo jiné diskuzí o těch omlácenejch nárazníkách , který bys musel jinak na jaře řešit../
Jsou tu lidi, který najedou 5táců ročně a Alfa je "pocitovka na sobotu"ale hodně je i těch co jí drbou za každýho počasí výrazně víc.. já když mám piánko rok tak 40-50 táců určitě a takovejch je tu dost..to tě potom docela se.e pořád zohledňovat gumy a přizpůsobovat se

Re: Vybíráme 17" pneu
Tak Petr to myslel, že před těmi 15 lety byly dobré gumy na úrovni dnešního průměru 

Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: Vybíráme 17" pneu
Před dvaceti lety měl CIVIC /nebo CRX/ pokročilej víceprvek vepředu i vzadu ,váhu pod tunu a 150 koní v pohodě z točivý 1.6 --- dneska má vzadu pitomou kliku.---prostě spotřebka se vším všudy.
Jízdní vlasnosti auta který aktuálně reálně DNESKA provozujeme limituje aktuálně SOUČASNĚ použitá guma --bez ohledu na rok výroby auta, ...třecí síly naprosto nezajímá , ve kterým roce někdo navrhnul stabilizátor nebo rameno../bohužel novější v kontextu situace na trhu neznamená vždy pokročilejší-- proč cool -hobby -sport Clio v zatáčkách zvedá kolo jak pejsek nožku při čůrání..to by možná nikdo před dvaceti lety neakceptoval..../
ale v každým případě gumy tvoří limitu --prostě vždycky lze jet jen tak , jak gumy dovolí..
Byly doby, kdy mobil vážil 5kilo a patřilo k němu fialový sako a sluchátko na poctivý šňůře a vyzařoval víc než 3W , minuta stála 30Kč a kdo s ním kráčel v Rytířský do spořky byl cool..in..borec .
Zkusí si ho dneska někdo vzít na jednání k zelináři nebo do truhlářství-o bankovním sektoru ani nemluvím?
.... před padesáti lety byla stovka v běžným provozu "ukrutná rychlost" motory měly
atmosfericky plněnej 1.0 objem..a gumy podle toho--kdo by to ale chtěl zpátky....
Ikdyž--právě v tomhle případě se potvrzuje, že nové je občas to, na co se jen už tak trochu zapomnělo.. jo .."nemůžu se už vyloženě dočkat
"na dvakrát přeplněnou 1.0 tříválec s s papírovým blokem a výkonem okolo 200koníků..jak plánuje Ford.....fak tohle je leda to, to co mi v noci dělá husinu na zádech v špatným snu , ale marketingový čarodějové si vytvoří
"správného zákazníka" , tvarem čudlíků na palubce a zpětnýho zrcátka , případně použitým materiálem na plastový díly a imitaci hliníku ho snadno přesvědčí.."pokrok" prostě nezastavíš...
Čili to, že jede někdo ve dvacet let starým autě rozhodně neznamená, že jede nutně v nudnějším, pomalejším,dynamicky horším autě--a hubu si rozbije dneska stejně jako tenkrát..některý situace ustojí a některý ne.. a stáří auta není rozhodně tím faktorem, kterej má na tohle klíčovej vliv.... možná že spusta "optimistů z hlediska obutí " by před těma dvaceti lety už holt na tohle divadlo koukalo odjinud../ když vidíš čeho jsou lidi schopný na dálnici v mokru, jen se neustále divíš ...takže diskuze o slušnejch gumách jako o klíčovým prvku bezpečnosti na rovině současnosti je naprosto legitimní...
Alfy jsou auta, který většina lidí neprovozuje "ustáleným stylem provozu", spíš jim většina
aspoň občas šlape na krk--takže slušný gumy spíš nadprůměrný-z hlediska úrovně doby-- jsou logickým prvkem výbavy..

Jízdní vlasnosti auta který aktuálně reálně DNESKA provozujeme limituje aktuálně SOUČASNĚ použitá guma --bez ohledu na rok výroby auta, ...třecí síly naprosto nezajímá , ve kterým roce někdo navrhnul stabilizátor nebo rameno../bohužel novější v kontextu situace na trhu neznamená vždy pokročilejší-- proč cool -hobby -sport Clio v zatáčkách zvedá kolo jak pejsek nožku při čůrání..to by možná nikdo před dvaceti lety neakceptoval..../
ale v každým případě gumy tvoří limitu --prostě vždycky lze jet jen tak , jak gumy dovolí..
Byly doby, kdy mobil vážil 5kilo a patřilo k němu fialový sako a sluchátko na poctivý šňůře a vyzařoval víc než 3W , minuta stála 30Kč a kdo s ním kráčel v Rytířský do spořky byl cool..in..borec .
Zkusí si ho dneska někdo vzít na jednání k zelináři nebo do truhlářství-o bankovním sektoru ani nemluvím?
.... před padesáti lety byla stovka v běžným provozu "ukrutná rychlost" motory měly
atmosfericky plněnej 1.0 objem..a gumy podle toho--kdo by to ale chtěl zpátky....
Ikdyž--právě v tomhle případě se potvrzuje, že nové je občas to, na co se jen už tak trochu zapomnělo.. jo .."nemůžu se už vyloženě dočkat

"správného zákazníka" , tvarem čudlíků na palubce a zpětnýho zrcátka , případně použitým materiálem na plastový díly a imitaci hliníku ho snadno přesvědčí.."pokrok" prostě nezastavíš...

Čili to, že jede někdo ve dvacet let starým autě rozhodně neznamená, že jede nutně v nudnějším, pomalejším,dynamicky horším autě--a hubu si rozbije dneska stejně jako tenkrát..některý situace ustojí a některý ne.. a stáří auta není rozhodně tím faktorem, kterej má na tohle klíčovej vliv.... možná že spusta "optimistů z hlediska obutí " by před těma dvaceti lety už holt na tohle divadlo koukalo odjinud../ když vidíš čeho jsou lidi schopný na dálnici v mokru, jen se neustále divíš ...takže diskuze o slušnejch gumách jako o klíčovým prvku bezpečnosti na rovině současnosti je naprosto legitimní...
Alfy jsou auta, který většina lidí neprovozuje "ustáleným stylem provozu", spíš jim většina
aspoň občas šlape na krk--takže slušný gumy spíš nadprůměrný-z hlediska úrovně doby-- jsou logickým prvkem výbavy..
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 20.3.2012, úte 20:25, celkem upraveno 2 x.
Re: Vybíráme 17" pneu
..... sice se to co píšeš dobře čte, je toho hodně a má to fajn úpravu, ale v tomhle případě to je toršku mimo.
abych svojí myšlenku uvedl na pravou míru, tak co se gum týče, tak ať dneska koupíš co koupíš tak v případě 15 let starýho auta to je lepší než to co mělo obutý z výroby, nic víc nic míň
abych svojí myšlenku uvedl na pravou míru, tak co se gum týče, tak ať dneska koupíš co koupíš tak v případě 15 let starýho auta to je lepší než to co mělo obutý z výroby, nic víc nic míň
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Re: Vybíráme 17" pneu
Jenže tohle je alibismus..--určitě máš při tomhle přístupu splněno, píšu ti čárku, buď v klidu
--.jenže já si hubu rozbiju nebo nerozbiju DNESKA..a tak chci gumy podle toho..DNESKA.. včerejší "pokus o penál" už jsem možná šťastně ustál--chci aby to tak pokud možno zůstalo i nadále..
a co k tomu může sloužit je dobré využít--pár ušetřenejch stovek rozdílu ročně za tuhle šanci nestojí..
Jeden kamarád spadl z mostu..v zatáčce..7 metrů..bez škrábnutí vyletěl zauta který následně shořelo ..žije..
Další kamarád skončil čelňákem na mokrý silnici..pod autobusenm ...uhořel
Brácha ve 160 díky gumám plynule vycestoval z dálnice do pole..jak už u něj bývá, stihnul to akorát mezi dvěma stromama.., je jeden z mála lidí, kterej na živo viděl, jak ho předjíždí vlastní kolo
poté co ho urval.v díře na silnici ..a pořád tu běhá..
Jeden po čelňáku do kamionu na okresce 3 měsíce v komatu, natržená lezina, játra..
10% šance že se vzbudí--pořád tu běhá..
Žena bourala v zimě v na "erárních zcela průměrných gumách"..auto shořelo komplet do deseti minut /a byl to diesel../ ...měla zlomený 4 žebra, pohmožděnou páteř a díky šprajclejm dveřím
musela vymlátit okýnko jehlovým podpatkem..---kdyby to bylo benálový auto, asi by to hořelo o něco rychlejc a nestihla by to..když cestou v zimě ze Špindlu s erárním Volvem skončila na cestě do Prahy 3x ve škarpě zařekla se, že buď si gumy vybere nebo bude jezdit svým autem..
Dost blbě ušetřených pár stovek od jejího tehdejšího šéfa--...v tý době na některý věci radikálně změnila názor..
Jsem založením optimista s realistickými sklony

--.jenže já si hubu rozbiju nebo nerozbiju DNESKA..a tak chci gumy podle toho..DNESKA.. včerejší "pokus o penál" už jsem možná šťastně ustál--chci aby to tak pokud možno zůstalo i nadále..
a co k tomu může sloužit je dobré využít--pár ušetřenejch stovek rozdílu ročně za tuhle šanci nestojí..
Jeden kamarád spadl z mostu..v zatáčce..7 metrů..bez škrábnutí vyletěl zauta který následně shořelo ..žije..

Další kamarád skončil čelňákem na mokrý silnici..pod autobusenm ...uhořel

Brácha ve 160 díky gumám plynule vycestoval z dálnice do pole..jak už u něj bývá, stihnul to akorát mezi dvěma stromama.., je jeden z mála lidí, kterej na živo viděl, jak ho předjíždí vlastní kolo
poté co ho urval.v díře na silnici ..a pořád tu běhá..

Jeden po čelňáku do kamionu na okresce 3 měsíce v komatu, natržená lezina, játra..
10% šance že se vzbudí--pořád tu běhá..
Žena bourala v zimě v na "erárních zcela průměrných gumách"..auto shořelo komplet do deseti minut /a byl to diesel../ ...měla zlomený 4 žebra, pohmožděnou páteř a díky šprajclejm dveřím
musela vymlátit okýnko jehlovým podpatkem..---kdyby to bylo benálový auto, asi by to hořelo o něco rychlejc a nestihla by to..když cestou v zimě ze Špindlu s erárním Volvem skončila na cestě do Prahy 3x ve škarpě zařekla se, že buď si gumy vybere nebo bude jezdit svým autem..
Dost blbě ušetřených pár stovek od jejího tehdejšího šéfa--...v tý době na některý věci radikálně změnila názor..
Jsem založením optimista s realistickými sklony

Naposledy upravil(a) HonzaR dne 20.3.2012, úte 21:22, celkem upraveno 1 x.
Re: Vybíráme 17" pneu
tak nebudem diskutovat o tom že je faj mít co nejlepší gumy, ale nejlepší gumy bejvaj jako na potvoru i ty nejdražší a někdo na ně jak už to tak chodí nemá a hledá ty levnější nebo dokonce ty nejlevnější můj příspěvek byl adresovanej právě jim ....
A jako správný alibista popírám že jsem heknul

A jako správný alibista popírám že jsem heknul


Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Re: Vybíráme 17" pneu
Ale tahle diskuze je o tom utřídit kvalitativní hladiny podle reálnejch zkušeností uživatelů--vztažený právě i k ceně.. nikdo nepopírá, že to logo má taky svojí cenu a je i dost OEM výrobků v "globalizovaným" světě..kdo to nechce "řešit silou a zamířit do horního regálu, hledá právě v takovýhle diskuzi typy na "rozumný vychytávky"--
tak pořád nevím, čemu se--proti vší logice..právě divíš
:-) protože když utratíš 4-5 táců za gumu, prostě nešáhneš nikdy extra moc vedle ale to tady není cílem, tady chce uživatel čtyřkolovýho zázraku "vychytaný typy"..
Čili v diskuzi říct že "Tahle Barumka je dobrá " má smysl, když je možný nějak jí porovnat s obecně
uznanou kvalitní např. zimní gumou--v Tomhle je lepší naž GY, Nokian, v tomhle horší než Pi..
Prostě některá zimní má mizernou směs a na náledí je lepší jít pěšky, jiná i přes nízkou cenu sedí jak přibitá, no na sněhu plave jak prase..jiná je k ničemu na rozbředlým sněhu..
U letních je ten prostor pro "hledání" ještě větší..
Prostě je potřeba vědět--v čem je ta levná guma právě horší, když už jí má někdo konkrétně oblíknout..
a vo vo tom to je
tak pořád nevím, čemu se--proti vší logice..právě divíš
:-) protože když utratíš 4-5 táců za gumu, prostě nešáhneš nikdy extra moc vedle ale to tady není cílem, tady chce uživatel čtyřkolovýho zázraku "vychytaný typy"..
Čili v diskuzi říct že "Tahle Barumka je dobrá " má smysl, když je možný nějak jí porovnat s obecně
uznanou kvalitní např. zimní gumou--v Tomhle je lepší naž GY, Nokian, v tomhle horší než Pi..
Prostě některá zimní má mizernou směs a na náledí je lepší jít pěšky, jiná i přes nízkou cenu sedí jak přibitá, no na sněhu plave jak prase..jiná je k ničemu na rozbředlým sněhu..
U letních je ten prostor pro "hledání" ještě větší..
Prostě je potřeba vědět--v čem je ta levná guma právě horší, když už jí má někdo konkrétně oblíknout..
a vo vo tom to je

Naposledy upravil(a) HonzaR dne 20.3.2012, úte 21:46, celkem upraveno 2 x.
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vybíráme 17" pneu
Já jsem přesvědčenej, že svojí bejvalku jsem zrušil proto, protože jsem "dojížděl" zimáky. A jednoho teplého jarního večera jsem dostal smyk ...
na Pneu s rozmyslem a nešetřit...
na Pneu s rozmyslem a nešetřit...
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
Re: Vybíráme 17" pneu
To je blbost. Zrušil si jí proto, že si jel tak jak si neměl.
Teďka to svedeš na zimáky, přiští rok to svedeš na to, že si měl koupit lepší letní (vždycky jsou lepší) potom na lepší auto atd?
Je třeba jezdit podle toho v čem jedu a na čem jedu, tohle neni zimákama, ale rukama, potažmo hlavou.
Nic proti tobě, jenom nazývejme věci pravými jmény
Teďka to svedeš na zimáky, přiští rok to svedeš na to, že si měl koupit lepší letní (vždycky jsou lepší) potom na lepší auto atd?
Je třeba jezdit podle toho v čem jedu a na čem jedu, tohle neni zimákama, ale rukama, potažmo hlavou.
Nic proti tobě, jenom nazývejme věci pravými jmény

Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Vybíráme 17" pneu
Všechno je to jenom teorie a dokud určitý model nevyzkoušíš tak jsou testy na h... Mě vyhovují už několikáté Dunlop SP Sport 9000 (Oct II, Mondeo, AR 156). Jsou nemódně symetrické, ale drží a vydrží. Jednou jsem vyhořel na Pirelli, už si nepamatuji model, ve všem perfektní, ale mokrá dlažba, nebo vjezd do tunelu při dešti (takový ten mokrý nanesený začátek) učinily z auta neřízenou střelu, takže za měsíc šly pryč.
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Re: Vybíráme 17" pneu
tuta 146:Mě vyhovují už několikáté Dunlop SP Sport 9000
Moje řeč předsedo..
mám je na GTV i Z3...na mokru kur.va drží Nová verze směsi je 9090......
Trocha hluku je vyvážená suverenním chováním na mokru...zatím z Dunlopů asi na mokru nejleší..
Moje řeč předsedo..

mám je na GTV i Z3...na mokru kur.va drží Nová verze směsi je 9090......
Trocha hluku je vyvážená suverenním chováním na mokru...zatím z Dunlopů asi na mokru nejleší..
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 20.3.2012, úte 22:41, celkem upraveno 1 x.
Re: Vybíráme 17" pneu
Sice jezdím na 16, ale zrovna dneska jsem se na to díval. A docela mě překvapilo, že premiových značek (bridgestone, pirelli, contilental aj.) vycházeli Dunlopy nejlépe.
Já příšti léto asi zkusím Vredesteiny sportrac3. Vyhráli pár posledních testů (což je subjektivní), ale jel jsem jednou na nich a měl jsem znich perfektní pocit.
A navíc, vypadaj na autě fantasticky
Já příšti léto asi zkusím Vredesteiny sportrac3. Vyhráli pár posledních testů (což je subjektivní), ale jel jsem jednou na nich a měl jsem znich perfektní pocit.
A navíc, vypadaj na autě fantasticky
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Vybíráme 17" pneu
Dallen: to s tím přizpůsobením jízdního stylu gumám je určitě pravda, nicméně když jedeš a stane se něco nenadálého (což není Roubrtův případ, protože on jel cíleně jak prase,neb se s někým honil
) tak jaksi reaguješ intuitivně a v mozku ti tu chvíli nenaskočí "bacha, mám přece na autě Nankangy za 600 Kč/ks"
Já takhle dostal přetáčivý smyk s GT.... jasně, že jsem měl mít na paměti, že mám na zadku gumy sjetější než na předku a ono je mokro.... Jenže kdo si na to vzpomene po dvou hodinách jízdy, že?
Čili ani když stále myslíš na to, že máš šmejdy gumy, tě to nemusí zachránit před tím, že se kvůli nim nabouráš. A ani když máš ty nej gumy tě to nezachrání před tím, že když pojedeš jak blbec, tak se nabouráš taky. Nejlepší je tedy mít super gumy a ještě jezdit opatrně


Já takhle dostal přetáčivý smyk s GT.... jasně, že jsem měl mít na paměti, že mám na zadku gumy sjetější než na předku a ono je mokro.... Jenže kdo si na to vzpomene po dvou hodinách jízdy, že?
Čili ani když stále myslíš na to, že máš šmejdy gumy, tě to nemusí zachránit před tím, že se kvůli nim nabouráš. A ani když máš ty nej gumy tě to nezachrání před tím, že když pojedeš jak blbec, tak se nabouráš taky. Nejlepší je tedy mít super gumy a ještě jezdit opatrně

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Vybíráme 17" pneu
--tak tuhle zkušenost mám taky za sebou..ojetý přední nahrazený novejma stejnýho typu
a jízda na hory byla na předohrabu spíš cirkusový představení =3x hodiny v plným provozu , přes veškerou snahu.o "slušný chování"--naštěstí bez následků....od tý doby horší vždycky na záběrový kola u předohrabu --a hned je jasný,jaká je limita..
a jízda na hory byla na předohrabu spíš cirkusový představení =3x hodiny v plným provozu , přes veškerou snahu.o "slušný chování"--naštěstí bez následků....od tý doby horší vždycky na záběrový kola u předohrabu --a hned je jasný,jaká je limita..
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9101
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Vybíráme 17" pneu
Tak jsem asi poprvé v životě dal na marketingový eko keci a objednal Pirelli P7 Cinturato... Jsem zvědav, ale na škodnou by to mělo být ok...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host