hadXR píše:HonzaR: na jednu stranu máš pravdu, že čím lepší pneu tím líp. Jenže ta mince má dvě strany a i ten argument, že i dnešní levný gumy jsou lepší než pneu v devadesátejch a osmdesátejch letech nebo starší, má něco do sebe. Ono totiž i takový Ferrari F40 s téměř 500 koňma jezdilo na pneu který sotva dosáhnou na dnešní průměr a končily snad tyhle auta ve škarpě častěji než 599 GTB na super ultra high-tech Pirelkách? (
F40 zabila naprosto bezprecedentní počet svých majitelů - myslím že větší predátor mezi řidiči Ferrari nikdy neřádil....

Ale povídám jen to, co tak nějak zaslechneš, statistiku na to nemám.... Ono to dělalo to turbo, které když nastoupilo, tak prostě defacto kdykoliv bylo auto schopné urvat.... (což mi připomíná starou dobrou formuli Alfetta 159)
Jinak ano, dobové gumy byly horší než ty současné. Ale pořád to nic nemění na tom, že prostě člověk by si na auto měl dát to nejlepší dostupné.... Chápu, že na Oktávku na ježdění na chalupu nepotřebuješ kdoví co, ale proč si někdo kupuje Alfu, když není ochoten/schopen ji pořádně obout? Je to holt tak, že lidi chtějí, aby to vypadalo (čili minimálně 18") jenže když zjistí, kolik ta sranda stojí, tak skončí na Nankangách.... Smutné....
Jinak já až budu přezouvat Spidera tak tam dám taky něco solidního (buď nějakou pořádnou Pirelku nebo něco jiného italského) a rozhodně nebudu řešit, co to stojí.... (proč taky, když v mém rozměru jsou gumy tak za 1500/ks). A kdybych fakt nevěděl co z prachama, tak jdu snad do tohodle:
http://www.classicalfa.com/products/WH1 ... -TYRE.html Ať je to oldtimerování autentické do mrtě

Ale zatím na to fakt vatu nemám....

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)