Alfa Romeo 156 (pokec a vše kolem....)

Odpovědět
Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Alfa Romeo 156 (pokec a vše kolem....)

Příspěvek od Petr147 » 20.3.2012, úte 16:06

s tim starline si delas prdel? to je uplne posledni misto, kam bych ho daval...

Unknown
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27
Registrován: 24.9.2011, sob 14:09

Re: Alfa Romeo 156 (pokec a vše kolem....)

Příspěvek od Unknown » 20.3.2012, úte 16:23

Jojo :D myslel jsem si to takže bosh a nebo gates je mi to jasny :D

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Alfa Romeo 156 (pokec a vše kolem....)

Příspěvek od Dallen » 20.3.2012, úte 18:27

Jak odvzdušnit abs? Pedál už je opět tvrdý jako kámen, ale abs se do toho cpe už při jemném brzdění. Přitom by vůbec nemělo fungovat protože je odpojené čidlo.
Stačí na diagnostice nechat párkrát rozběhát čerpadlo?

Díky
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

RonyV
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 318
Registrován: 24.1.2011, pon 20:35
Bydliště: Vejprty

Re: Alfa Romeo 156 (pokec a vše kolem....)

Příspěvek od RonyV » 22.3.2012, čtv 20:01

Nema nekdo na prodej takovej ten plastovej tunel kterej je na pravo pod naraznikem, je pridelanej na chladici oleje?
Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Alfa Romeo 156 (pokec a vše kolem....)

Příspěvek od Dallen » 24.3.2012, sob 21:14

Začal mi rezonovat výfuk tak v rozsahu 3-3.5otáček. Hlavně při zrychlování. Při stání na místě a vytáčení to nedělá.
Vedení je opticky v pořádku. Značí to rozpadající se výfuk?
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

ncf
Uživatelský avatar

Příspěvky: 41
Registrován: 26.3.2012, pon 12:13
Bydliště: Liberec

Re: Alfa Romeo 156 (pokec a vše kolem....)

Příspěvek od ncf » 26.3.2012, pon 12:15

Ahoj, sháním někoho kdo má na 156-ce kryt (plast) pod motorem od AGauto - viz níže odkaz. Na mojí Alfičce mám starej cca 3 roky, celej dolámanej, není moc pružnej a chci novej, ale chci něco co nerupne hned jak si to o něco škrtne- jezdím opatrně a stejně je to hned v kopru..Nemáte někdo tenhkle, nebo doporučení na solidní kryt? http://www.agauto.sk/cz/detail/kryt-mot ... 10010.html
Alfa Romeo 156 2.0TS bluecosmo metla
Alfa Romeo 159 SW 2.0 JTDM černočerná černá:)

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Alfa Romeo 156 (pokec a vše kolem....)

Příspěvek od Dallen » 26.3.2012, pon 14:31

Nemá někdo fotku zámku víka kufru který je i s odskokem?
Koupil jsem si právě zámek s motorkem na odskok, ale nejde to vyměnit kus za kus, ten zámek s motorkem je o dost větší a chtělo by to upravit kousek karoserie podle toho. To není až takový problém, ale nevím jestli se to tam i tak vleze tak bych rád viděl jak to vypadá origo.

Díky
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7249
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo 156 (pokec a vše kolem....)

Příspěvek od speedy » 26.3.2012, pon 15:24

ncf píše:Ahoj, sháním někoho kdo má na 156-ce kryt (plast) pod motorem od AGauto - viz níže odkaz. Na mojí Alfičce mám starej cca 3 roky, celej dolámanej, není moc pružnej a chci novej, ale chci něco co nerupne hned jak si to o něco škrtne- jezdím opatrně a stejně je to hned v kopru..Nemáte někdo tenhkle, nebo doporučení na solidní kryt? http://www.agauto.sk/cz/detail/kryt-mot ... 10010.html
tak především jde o to, že nevím jestli máš faceliftový model nebo předface. Pokud máš před, taky by kryt měl sedět dobře a mýmu tatíkovi i na autě drží druhým rokem. Pokud máš po faceliftový model, tak zainvestuj do toho, který je pro to určený (stojí cca 1500 - 1700,-Kč) protože parádně sedí a není komplikace s montáží. Já ho dal během zimy a rovněž v pohodě :wink:
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

ncf
Uživatelský avatar

Příspěvky: 41
Registrován: 26.3.2012, pon 12:13
Bydliště: Liberec

Re: Alfa Romeo 156 (pokec a vše kolem....)

Příspěvek od ncf » 26.3.2012, pon 16:07

jj, mam r.v.98- je to i popisu krytu. Tatik ma primo ten z Ag auto? jde mi o to, aby se hned nerozlamal..
Alfa Romeo 156 2.0TS bluecosmo metla
Alfa Romeo 159 SW 2.0 JTDM černočerná černá:)

RonyV
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 318
Registrován: 24.1.2011, pon 20:35
Bydliště: Vejprty

Re: Alfa Romeo 156 (pokec a vše kolem....)

Příspěvek od RonyV » 5.4.2012, čtv 16:02

Přišel někdo do styku se zařízením, které slouží po vypnutí a vytažení klíčku pro pokračující běh motoru asi na 20-30 sec. aby se stačilo vychladit turbo a pak se motor sám vypne? Jestli ano, tak kde jste totu vychytávku sehnali a kolik to tak zhruba koštuje

+ ještě jestli to má cenu montovat na motor kde je turbo s najetýma 160 000km???

... Díky Rony
Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Re: Alfa Romeo 156 (pokec a vše kolem....)

Příspěvek od Richie » 5.4.2012, čtv 16:56

no tak to jsem jeste nezral :shock: :-D
kdy by jsi to vyuzil ?...to jedes na plnej ceres az pred dum a tam vypnes motor ?? :) nebo jedes po dalnici na plno a pak skocis pro bagetu a hned to tipnes ? ?
tak proste kdyz pojedes po dalnici pilu...(130-200) tak pred zastavkou na bagetu pojedes minutku pomaleji a nebo pockas minutku nez se to trosku ochladi...
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

RonyV
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 318
Registrován: 24.1.2011, pon 20:35
Bydliště: Vejprty

Re: Alfa Romeo 156 (pokec a vše kolem....)

Příspěvek od RonyV » 5.4.2012, čtv 17:17

No šlo mi spíše o komfort, nejezdím na krev, ale i tak asi neni na škodu po jízdě před chcípnutím motoru to turbo nechat dochladit, nebo?
Tak abych vždycky neseděl minutu v autě, mohlo by to zařízení tu minutu převzít za mě :-D

Jinak jsem to našel pod názvem TURBOTIMER a koštuje to kolem 1500,- - 2500,-
Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW

Liwika19
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1609
Registrován: 22.8.2010, ned 19:09
Bydliště: Zvolen - Praha

Re: Alfa Romeo 156 (pokec a vše kolem....)

Příspěvek od Liwika19 » 5.4.2012, čtv 17:20

dalsia vec do auta pre pohodlnych co sa moze dokazit :D
156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...

RonyV
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 318
Registrován: 24.1.2011, pon 20:35
Bydliště: Vejprty

Re: Alfa Romeo 156 (pokec a vše kolem....)

Příspěvek od RonyV » 5.4.2012, čtv 17:28

Takhle jsem to přímo nemyslel, že bych byl línej počkat v autě tu minutku, než to típnu, dělám to takhle celou dobu, jen mi to přišlo jako zajímavá vychytávka, když jsem to zahlídl v jednom německém pořadu o autech. Když jsem ale viděl, že to stojí kolem 2000,- tak si v tom autě asi počkám sám :-D ...
Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Re: Alfa Romeo 156 (pokec a vše kolem....)

Příspěvek od Richie » 5.4.2012, čtv 17:46

ja myslim, ze pokud nejdes opravdu pilu uplne do krve, tak to nemusis tak prehanet...jde opravdu spis o to, kdyz pojedes po dalnici dlouhou dobu ve 160km/h, tak pak nezastavit na fleku ale pri bezne jizde, po meste a po okreskach se to vydychani turba nemusi tak prozivat :)

90% lidi co maji turbo o tom beztak vubec nevedi :)
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3725
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: Alfa Romeo 156 (pokec a vše kolem....)

Příspěvek od Ladis » 5.4.2012, čtv 18:40

Přesně. Myslím než dochlazování, je hlavně problém u lidí, že tomu naloží, když nemají zahřátý olej. Nebo spořivými jízdami si nechají postupně zatuhnout lopatky u VTG turba.
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

Quintus
Uživatelský avatar

Příspěvky: 59
Registrován: 18.4.2009, sob 14:38
Bydliště: Praha - Suchdol a Žižkov

Re: Alfa Romeo 156 (pokec a vše kolem....)

Příspěvek od Quintus » 5.4.2012, čtv 20:42

Něco takového a hromadu dalších věcí umí Magicar, kdysi jsem o tom uvažoval, ale bojím se toho že je to šílený zásah do elektroinstalace a navíc bych v praxi stejně většinu funkcí určitě nevyužil. http://www.magicar.cz/dvoucestne-autoal ... 70-as.html
AR 156 2.5 V6 Chameleon SP3 Ragazzon

RonyV
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 318
Registrován: 24.1.2011, pon 20:35
Bydliště: Vejprty

Re: Alfa Romeo 156 (pokec a vše kolem....)

Příspěvek od RonyV » 5.4.2012, čtv 20:51

Ladis píše:Přesně. Myslím než dochlazování, je hlavně problém u lidí, že tomu naloží, když nemají zahřátý olej. Nebo spořivými jízdami si nechají postupně zatuhnout lopatky u VTG turba.
Tak já po startu vždy nechám minmálně 1 minutu klapat (v zimě klidně i 5 minut) potom klidnou jízdou zahřeju na provozní teplotu a až pak tomu začnu šlapat (když mám chuť, neni to pravidlo) občas jí protáhnu na 3q - 4q do 4500otč./min. aby se nezapekli lopatky. Jinak jezdím běžným způsobem a po jizdě nechám opět chvilku běžet na volnoběh na dohlazení.

To dochlazování turba si myslím neni nijak od věci. Znám člověka kterej si koupil 407 1.6HDI šlapal tomu do kopce a pro úsporu paliva když byl na kopci a jel dolu chcipnul motor jak na 120L, pak se po 3 měsících strašně divil že má vřiti turbínu. Nenechal si hold poradit, že z toho kopce to na 6q bez plinu žere 0L/100km bez toho aby oddělal turbo, věděl to lépe a teď má Péžotíka na sráč ...
Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3725
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: Alfa Romeo 156 (pokec a vše kolem....)

Příspěvek od Ladis » 5.4.2012, čtv 21:13

To máš zase druhý extrém, nechat to klapat na místě. Common Rail se obecně špatně zahřívá pro svoji vysokou účinost, a když ho necháš klapat na fleku, tak se stejně ho...o zahřeje a jen prodlužuješ dobu, kdy motor pracuje v nízkých teplotách. Tenhle postup už je minulost, v dnešní době se u těchto motorů doporučuje, nechat to párkrát převalit a vyjet (použivát rozumné otáčky zamozřejmě).
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

Franik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3822
Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo 156 (pokec a vše kolem....)

Příspěvek od Franik » 5.4.2012, čtv 21:25

mam v aute keetec alarm a ten tuto vec umi pres leto ji mam standartne zapnutou na 1min.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts

RonyV
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 318
Registrován: 24.1.2011, pon 20:35
Bydliště: Vejprty

Re: Alfa Romeo 156 (pokec a vše kolem....)

Příspěvek od RonyV » 6.4.2012, pát 11:49

Rozhodně menší extrém, než v -10C nakopnout motor a do 15sec. ho točit do 4000otč./min. V letě nechám minutku klapat jen když s Alfínou vyjedu poprvé ráno,ne při každém startu během dne. V zimě nechám klapat ráno při prvnim startu když je pod 0 déle, třeba 2-3 minuty, (nestopuju to), ale jde mi proti srsti v zimě v -10C auto nahodit a hned vyjed ... i kdybych ho nechal klapat 10 minut, tak motor bude mít na vyjetí určitě vyšší teplotu než např. -10C
Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW

Bull.et
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 703
Registrován: 2.3.2007, pát 22:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo 156 (pokec a vše kolem....)

Příspěvek od Bull.et » 6.4.2012, pát 20:22

common rail se ti na místě neohřeje, takže jak už bylo psáno, když to necháš studený bežet a nejedeš tak tomu motoru neprospíváš a beží dýl nastudeno.
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Ti
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P

RonyV
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 318
Registrován: 24.1.2011, pon 20:35
Bydliště: Vejprty

Re: Alfa Romeo 156 (pokec a vše kolem....)

Příspěvek od RonyV » 6.4.2012, pát 20:43

Takže když v -15C nastartuju a nechám klapat 5minut, tak motor bude mít -10C, po 10minutách klapání bude mít opět -10C a i po 30minutách bude mít pořád -10C :smt023
Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Alfa Romeo 156 (pokec a vše kolem....)

Příspěvek od Petr147 » 6.4.2012, pát 21:04

zahřívat na místě je blbost, nechat pár minut promazat a jet...

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: Alfa Romeo 156 (pokec a vše kolem....)

Příspěvek od Danni » 6.4.2012, pát 21:17

ale no tak... :( uz to pochopte ze zahrievat motor na mieste je kokotina :smt064 zijeme v modernej dobe tak sa podla toho riadme [-o< :pivko startnes zapnes si pas pustis radio naladis hudbu zaradis rychlost a ides... dolezite je skor po jazde vyrovnat teploty v motore a schladit turbo... tam to je zase tak: parkujem-zaparkujem-rucka-odopnem pas-odlozim radio aby mi ho necorli-zbalim svestky-vytiahnem klucik a pa.... :partyman:

moja babicka by vedela rozpravat kupila si nove punto 1.2 8v startne a ked ze do toho presedlala zo skody 105 tak jasne za studena toci lebo neciti pedal pod nohama do kopca ide stale na 3ke ci to je potrebne alebo nie po dost narocnej ceste kde tocila motor jak prasa lebo 5ty stupen nevie davat to este ani nezaparkuje a uz vypina motor... proste motor v zabehu ale stale to zije mno....
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

Odpovědět

Zpět na „156“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti