SLABY TLAK VALCA ???
-
Stevo_Alex19
- Příspěvky: 56
- Registrován: 23.2.2012, čtv 18:16
SLABY TLAK VALCA ???
Ak mam slaby tlak na niektorom valci AR 156 2.0 TS 114kW ...
Ako sa to da vyriesit ? A co moze byt na vine ??? S motorom hadzalo a mal slaby tah tak sme mysleli ze zla cievka, taraz su tam ale zarucene dobre cievky a po zmerani tlaku sa prislo na to ze jeden valec straca tlak... Stretol sa s tym uz niekto ??? Ak ano, da sa to opravit ???
Ako sa to da vyriesit ? A co moze byt na vine ??? S motorom hadzalo a mal slaby tah tak sme mysleli ze zla cievka, taraz su tam ale zarucene dobre cievky a po zmerani tlaku sa prislo na to ze jeden valec straca tlak... Stretol sa s tym uz niekto ??? Ak ano, da sa to opravit ???
Re: SLABY TLAK VALCA ???
Kolik to reálně bylo na všech válcích, kterej má konkrétně rozdílnej tlak a kolik..
Re: SLABY TLAK VALCA ???
Je potřeba odlišit totiž problémy běžné nutné údržby--to je variátor a rozvody a pak defekty
jako takové/tlaky vydřenejch válců,špatný kroužky, podpálené ventily atd./ a spočítat si, kolik bude stát jejich ev. odstranění.. leze to do peněz a
MECHANIK MUSÍ VĚDĚT CO DĚLÁ--nesmí se ti "učit na autě"--na to je Alfa dost blbá, leze to do peněz..
...Jezdit s ojetým motorem TS na olej 5W-40 je často něco jako poprava--mají to dost rychle za sebou---viz vlákno "jaký olej"..u Alfy naprosto zásadní věc--olej musí mít předepsanou specifikaci dle výrobce--čili pokud se nevyznáš v olejích, musíš použít doporučené emulze
Selenia 20k 10W-40 nebo selenia racing 10W-60....nepodceň to a načti si odpovídající vlákna..
jako takové/tlaky vydřenejch válců,špatný kroužky, podpálené ventily atd./ a spočítat si, kolik bude stát jejich ev. odstranění.. leze to do peněz a
MECHANIK MUSÍ VĚDĚT CO DĚLÁ--nesmí se ti "učit na autě"--na to je Alfa dost blbá, leze to do peněz..
...Jezdit s ojetým motorem TS na olej 5W-40 je často něco jako poprava--mají to dost rychle za sebou---viz vlákno "jaký olej"..u Alfy naprosto zásadní věc--olej musí mít předepsanou specifikaci dle výrobce--čili pokud se nevyznáš v olejích, musíš použít doporučené emulze
Selenia 20k 10W-40 nebo selenia racing 10W-60....nepodceň to a načti si odpovídající vlákna..
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: SLABY TLAK VALCA ???
jsou buď podpálené ventily nebo kroužky a válec vyběhaný. Spraví to jen výbrus válců a nové písty a repase hlavy. Vše ostatní je de facto ztráta energie.
-
Stevo_Alex19
- Příspěvky: 56
- Registrován: 23.2.2012, čtv 18:16
Re: SLABY TLAK VALCA ???
No tlaky sú 10,10,2,10 ak sa pozeram na to auto spredu tak od strany spolujazdca smerom k soferovi idu tlaky 10,10,2,10 ...
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: SLABY TLAK VALCA ???
to může mít taky ohnutý ventily v jednom válci
-
Stevo_Alex19
- Příspěvky: 56
- Registrován: 23.2.2012, čtv 18:16
Re: SLABY TLAK VALCA ???
Takze v druhej alfe kde mi tak rachoti ten motor mam ventily dobre. Tam je ta kluka na druhom svete. Tak to prehodim a mam pokoj hadam... A nemusim robit ziadne vybrusy piestov alebo hlavy ci neveim coho vsetkeho. ( dufam teda )Kůrkyn píše:to může mít taky ohnutý ventily v jednom válci
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: SLABY TLAK VALCA ???
to neni takhle jednoduchý, ty díly jsou do sebe zaběhaný, nemůžeš to měnit jen tak a čekat, že to bude dobrý. jako jo, bude se to točit, ale nebude to mít výkon.
-
Stevo_Alex19
- Příspěvky: 56
- Registrován: 23.2.2012, čtv 18:16
Re: SLABY TLAK VALCA ???
A nemôže sa stať, že sa to časom zabehne ??? Lebo prakticky iná varianta mi už ani neostane... Peniaze na výbrusy ap odobné haluze už určite nemám. Do tej alfy som vrazil všetko čo som mal, viac už logicky dať nemôžem lebo nemám z čoho... Tá alfa kde je ten ventil odpaleny sla udajne cely cas na seleniu, ide tichucko len akurat to ze na tri valce, tak dufam ze sa to nejako tymto poriesi ... On mi ten mechanik spominal ze mi obrusi nejak tie ventily ci zabrusi neviem ako to presne nazval.Kůrkyn píše:to neni takhle jednoduchý, ty díly jsou do sebe zaběhaný, nemůžeš to měnit jen tak a čekat, že to bude dobrý. jako jo, bude se to točit, ale nebude to mít výkon.
A este jedna otazka na teba


Btw kolko stoji posta z CZ na SVK ? Nevies ? Pocul osm ze ty robis tie veriatory, ze tam vymenis tie vecicky. Ja s autom nabeham rocne maximalne 5000 km ... Viac ani keby osm chcel, jazdim tak rekreacne skor... Idem autom len ked musim, nechodim kazdy den takze opravna sada by mi mala vydrzat.
Re: SLABY TLAK VALCA ???
Hele on to bude při tom tlaku asi opravdu ten ventil /jak jsem ti psal na SZ/-- s guru Kurkynem.-ve shodě
.jeden ventil není žádná rána..nedávej tam zbytečně starej vyhřátej.opravdu by bylo lepší prostě dát novej a hlavu zrevidovat radši celou.., stejně se musí slíznout tak ať víš že je to opravdu sichr--to není zas taková pecka, dát to někomu kdo hlavy dělá jako takový, chce to rutinu, na dílně která není pečlivá se to často prostě trochu "oje.be"--hlava chce fachmana, pokud ta repas má mít delší životnost. Rozhodně by se ti neměl mechanik na hlavě učit..
přečti si anabázi Pivrnce ve V6..
Opravná sada vypadá takhle:-číslo máš na čárovým kodu
/cena cca 170Kč/
.jeden ventil není žádná rána..nedávej tam zbytečně starej vyhřátej.opravdu by bylo lepší prostě dát novej a hlavu zrevidovat radši celou.., stejně se musí slíznout tak ať víš že je to opravdu sichr--to není zas taková pecka, dát to někomu kdo hlavy dělá jako takový, chce to rutinu, na dílně která není pečlivá se to často prostě trochu "oje.be"--hlava chce fachmana, pokud ta repas má mít delší životnost. Rozhodně by se ti neměl mechanik na hlavě učit..
přečti si anabázi Pivrnce ve V6..
Opravná sada vypadá takhle:-číslo máš na čárovým kodu
/cena cca 170Kč/
-
Stevo_Alex19
- Příspěvky: 56
- Registrován: 23.2.2012, čtv 18:16
Re: SLABY TLAK VALCA ???
Dík, na Slovensku to akosi nemôžem nájsť v ESHOPE, nasiel som to na AMAZON.DE ale po nemecky nemam ani sajnu a ani tam niesom zaregistrovany a na ebayi som to nenasiel.HonzaR píše:Hele on to bude při tom tlaku asi opravdu ten ventil /jak jsem ti psal na SZ/-- s guru Kurkynem.-ve shodě
.jeden ventil není žádná rána..nedávej tam zbytečně starej vyhřátej.opravdu by bylo lepší prostě dát novej a hlavu zrevidovat radši celou.., stejně se musí slíznout tak ať víš že je to opravdu sichr--to není zas taková pecka, dát to někomu kdo hlavy dělá jako takový, chce to rutinu, na dílně která není pečlivá se to často prostě trochu "oje.be"--hlava chce fachmana, pokud ta repas má mít delší životnost. Rozhodně by se ti neměl mechanik na hlavě učit..
přečti si anabázi Pivrnce ve V6..
Opravná sada vypadá takhle:-číslo máš na čárovým kodu
/cena cca 170Kč/
-
Stevo_Alex19
- Příspěvky: 56
- Registrován: 23.2.2012, čtv 18:16
Re: SLABY TLAK VALCA ???
No jedine co som nasiel bolo na alfisti.net ... A poštovné je: 34,95 € ... Ďakujem to neprosímyan.ko píše:V jakem eshopu? Normalne to objednej v Alfe

Re: SLABY TLAK VALCA ???
jakejkoliv díl na alfu ti objednaj v dealerský/servisní síti FIAT/ALFA/LANCIA ... nejbližší AR salon s ofiko servisem mam 80km , ale objednávám to ve fiatu, kterej mam za rohem... máš jistotu že toje opravdu origo... ne nějaký šajse přebalený do "Ricambi originali" jak už to častu u věcí z netu bejvá...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
-
Stevo_Alex19
- Příspěvky: 56
- Registrován: 23.2.2012, čtv 18:16
Re: SLABY TLAK VALCA ???
No a už tu máme príčinu slabého tlaku... Prasknutý ventil a ryha na valci... Úžasné...
Takže prvý agregát mi klepe ( údajne kľuka ):
[video]http://www.youtube.com/watch?v=4T0DpZ-5srk[/video]
Druhý agregát ide ticho ale keď som videl ten treti valec mám dosť...
[video]http://www.youtube.com/watch?v=uzPvn6im2gQ[/video]
Tak a teraz ľudia hlavy dokopy... Nedá sa tá prvá kľuka nejako spraviť ??? Keďže neklepe nejako extra pretoze som autom uz ani nejazdil, nestacilo by mi tam vymenit len tie loziska ??? ( ani neviem ake loziska tam vobec su ) a v tejto suvislosti ma napadla dalsia vec... Ako vobec dokazem dat dole lozisko z kluky ??? Ved ked je okruhle a je na nej nasadene tak to prakticky asi ani nie je mozne, alebo sa mylim ???
Alebo dá sa niečo robiť s tým valcom ??? ( vložka alebo ... čo ja viem ? ) lebo už som bezradný...
Takže prvý agregát mi klepe ( údajne kľuka ):
[video]http://www.youtube.com/watch?v=4T0DpZ-5srk[/video]
Druhý agregát ide ticho ale keď som videl ten treti valec mám dosť...
[video]http://www.youtube.com/watch?v=uzPvn6im2gQ[/video]
Tak a teraz ľudia hlavy dokopy... Nedá sa tá prvá kľuka nejako spraviť ??? Keďže neklepe nejako extra pretoze som autom uz ani nejazdil, nestacilo by mi tam vymenit len tie loziska ??? ( ani neviem ake loziska tam vobec su ) a v tejto suvislosti ma napadla dalsia vec... Ako vobec dokazem dat dole lozisko z kluky ??? Ved ked je okruhle a je na nej nasadene tak to prakticky asi ani nie je mozne, alebo sa mylim ???
Alebo dá sa niečo robiť s tým valcom ??? ( vložka alebo ... čo ja viem ? ) lebo už som bezradný...
-
Stevo_Alex19
- Příspěvky: 56
- Registrován: 23.2.2012, čtv 18:16
Re: SLABY TLAK VALCA ???
Takze aksom to spravne pochopil su proste vymenitelne bez vecsich problemov teda ??? Musi ist motor von z auta, alebo sa to da aj z jamy cez olejovu vanu nejako ???yan.ko píše:jsou tam kluzne loziska rozdelene na polovinu
Re: SLABY TLAK VALCA ???
Pokud ma jit o low cost opravu, vzal bych lepsi kliku, dal novy saly a ono by se to melo zabehnout. Mozna by ale stacilo vymenit hlavu a pujde to OK i na tom motoru s ryhou na valci, to nemusi byt takovy problem.
Omega B 3.0 MV6 combi AT, co s ni?
Mondeo 1.8i combi - jede a jede a jede... jen trosku hnije ;-)
Alfa Romeo 166 2.4JTD, pracant
Alfa Romeo 166 2.0 TB - PRODANO
Megane cabrio 2.0 IDE - pokladnicka mazlik ;-)
Mondeo 1.8i combi - jede a jede a jede... jen trosku hnije ;-)
Alfa Romeo 166 2.4JTD, pracant
Alfa Romeo 166 2.0 TB - PRODANO
Megane cabrio 2.0 IDE - pokladnicka mazlik ;-)
-
Stevo_Alex19
- Příspěvky: 56
- Registrován: 23.2.2012, čtv 18:16
Re: SLABY TLAK VALCA ???
Ako ten motor siel na tri valce, ten chaln tu na nom dosiel 100 km co mi ho predaval, a ani neklepal ani nic krasne si priadol, len siel na tri valce. Ale to siel asi kvoli ventilu nie ??? Lebo tym ze bol ventil zly, tak prakticky unikol uplne vsetok tlak z neho... A cez tu ryhu ked sa ventily vymenia tak cez tu ryhu hadam nedokaze vsetok uniknut alebo sa mylim ???JardaB píše:Pokud ma jit o low cost opravu, vzal bych lepsi kliku, dal novy saly a ono by se to melo zabehnout. Mozna by ale stacilo vymenit hlavu a pujde to OK i na tom motoru s ryhou na valci, to nemusi byt takovy problem.
Re: SLABY TLAK VALCA ???
I s timhle poskozenim ventilu IMHO mohl valec ve vyssich otackach fungovat. U te ryhy hlavne zalezi na smeru a hloubce a jestli to neposkodilo krouzky (bude predpokladam od nejakeho ulomku ventilu) Na kompresi by nemela mit valny vliv, klidne se to dotesni olejem mezi krouzky za chodu.
Omega B 3.0 MV6 combi AT, co s ni?
Mondeo 1.8i combi - jede a jede a jede... jen trosku hnije ;-)
Alfa Romeo 166 2.4JTD, pracant
Alfa Romeo 166 2.0 TB - PRODANO
Megane cabrio 2.0 IDE - pokladnicka mazlik ;-)
Mondeo 1.8i combi - jede a jede a jede... jen trosku hnije ;-)
Alfa Romeo 166 2.4JTD, pracant
Alfa Romeo 166 2.0 TB - PRODANO
Megane cabrio 2.0 IDE - pokladnicka mazlik ;-)
Re: SLABY TLAK VALCA ???
Koukam jeste jednou na to video a ta ryha nevypada moc dobre teda, jak vypada pist na tom miste? Neprosel nejaky ulomek az dolu mezi krouzky? No ale zkazit na tom asi uz moc nejde, dal bych novou hlavu a zkusil to.
Omega B 3.0 MV6 combi AT, co s ni?
Mondeo 1.8i combi - jede a jede a jede... jen trosku hnije ;-)
Alfa Romeo 166 2.4JTD, pracant
Alfa Romeo 166 2.0 TB - PRODANO
Megane cabrio 2.0 IDE - pokladnicka mazlik ;-)
Mondeo 1.8i combi - jede a jede a jede... jen trosku hnije ;-)
Alfa Romeo 166 2.4JTD, pracant
Alfa Romeo 166 2.0 TB - PRODANO
Megane cabrio 2.0 IDE - pokladnicka mazlik ;-)
-
Stevo_Alex19
- Příspěvky: 56
- Registrován: 23.2.2012, čtv 18:16
Re: SLABY TLAK VALCA ???
Tak ale to sa zase musim pripravit na to ze to bude zrat olej ako prasa nie ???JardaB píše:I s timhle poskozenim ventilu IMHO mohl valec ve vyssich otackach fungovat. U te ryhy hlavne zalezi na smeru a hloubce a jestli to neposkodilo krouzky (bude predpokladam od nejakeho ulomku ventilu) Na kompresi by nemela mit valny vliv, klidne se to dotesni olejem mezi krouzky za chodu.


Re: SLABY TLAK VALCA ???
No nevim, s nejakyma doprasenyma motorama uz jsem se zabyval a jezdil a ryhy vadily asi ze vseho nejmin. Smes tam asi moc neutece, jde o to, kolik to pak zezere oleje, no. Neni moc videt, jak je vlastne hluboka.
Omega B 3.0 MV6 combi AT, co s ni?
Mondeo 1.8i combi - jede a jede a jede... jen trosku hnije ;-)
Alfa Romeo 166 2.4JTD, pracant
Alfa Romeo 166 2.0 TB - PRODANO
Megane cabrio 2.0 IDE - pokladnicka mazlik ;-)
Mondeo 1.8i combi - jede a jede a jede... jen trosku hnije ;-)
Alfa Romeo 166 2.4JTD, pracant
Alfa Romeo 166 2.0 TB - PRODANO
Megane cabrio 2.0 IDE - pokladnicka mazlik ;-)
-
Stevo_Alex19
- Příspěvky: 56
- Registrován: 23.2.2012, čtv 18:16
Re: SLABY TLAK VALCA ???
Noooo tak aj ti ju popisem ona ide prakticky az dole, aj ked bol piest pomaly dole ju bolo vidiet ale... Hore je najsirsia, smerom dole sa zuzuje a je plytkejsia... Ked sme naliali do piesta olej a piest bol dole, tak olej nevytiekol, ked sme ho dali pred hornu uvrat tak za niekolko minut vytiekol... ( WD40 olej sme nastriekali )JardaB píše:No nevim, s nejakyma doprasenyma motorama uz jsem se zabyval a jezdil a ryhy vadily asi ze vseho nejmin. Smes tam asi moc neutece, jde o to, kolik to pak zezere oleje, no. Neni moc videt, jak je vlastne hluboka.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti