Moje 155 V6 Zender
Moje 155 V6 Zender
Tak se taky podělím o projekt Auto jsem koupil od Karlose co se o ní staral s Radesem a před tím bylo Boomerovo.
Stav: relativně dobrý základ k renovaci. Hlavně má kompletní Zender bodykit a k tomu i 17" Zender kola.
Co je v plánu: Přetahání elektriky, přetěsnění a seřízení motoru, komplet celolak, renovace a zavaření kol s novými pneu, vrátit interiér do původního stavu, generálky náprav, rozchodit klimatizaci, dovařit zbytek shnilého plechu, převodovka s Q2 a možná do budocuna místo 2.5 V6 dát 3.0 V6, ale to až po nějaké době, kdyby mi 2.5 byla málo
Takže práce dosti, ale bude to krasavice Cenový odhad bude kolem 100 tis. Kč.
Stav: relativně dobrý základ k renovaci. Hlavně má kompletní Zender bodykit a k tomu i 17" Zender kola.
Co je v plánu: Přetahání elektriky, přetěsnění a seřízení motoru, komplet celolak, renovace a zavaření kol s novými pneu, vrátit interiér do původního stavu, generálky náprav, rozchodit klimatizaci, dovařit zbytek shnilého plechu, převodovka s Q2 a možná do budocuna místo 2.5 V6 dát 3.0 V6, ale to až po nějaké době, kdyby mi 2.5 byla málo
Takže práce dosti, ale bude to krasavice Cenový odhad bude kolem 100 tis. Kč.
Naposledy upravil(a) il ciuffo dne 23.6.2012, sob 07:59, celkem upraveno 1 x.
Re: Moje 155 V6 Zender
Takže nové pneu Toyo Proxes 215/40 ZR17 a kola zavařena a vyrovnána tady v Hostivici. Už jsou na autě a auto hooodně prokouklo. Dále u spolujezdce a ve středovém tunelu včetně zadních dveří natahána nová elektrika. Busso dostalo nové svíčky od NGK, olej Selenii 10W60, nové všechny filtry včetně palivce, horní uložení tlumičů a nové trubičky v motoru.
přitom se zjistilo, že zespoda jsou hotová ramena, manžety, gufero na převodovce, čepy řízení, lanovody, ložisko, nové těsnění pod trubky sání a seřídit ventily. K tomu začínají být docela vedra a tak jsem sháněl chladič klimy. Takže vše objednáno a v pondělí to přijde Pak to naházet na auto a udělá se geometrie a konečně to pojede jako
Měl by se stavit i lakýrník a domluvit cena a termín.
přitom se zjistilo, že zespoda jsou hotová ramena, manžety, gufero na převodovce, čepy řízení, lanovody, ložisko, nové těsnění pod trubky sání a seřídit ventily. K tomu začínají být docela vedra a tak jsem sháněl chladič klimy. Takže vše objednáno a v pondělí to přijde Pak to naházet na auto a udělá se geometrie a konečně to pojede jako
Měl by se stavit i lakýrník a domluvit cena a termín.
Re: Moje 155 V6 Zender
Tak první problém, nelze sehnat nový chladič i podle čísla OE z Eperu má jak Autokelly, tak Elit i Autobenex jiný chladič. Já na něm mám jinak výstupy trubek: zespoda a druhá šikmo nahoru - stejně jako v Eperu, zatímco ty nové mají trubku dolů a druhou do strany Rozměry jsou stejné. Takže jsem koupil od Mártyho ten jiný a nechají se převařit trubky do mého tvaru. Ohybat se mi nechce. Jinak začínám pasovat karoserii. a dělat nějaké drobnosti. Včera jsem ji poprvé vyluxoval a vyčistil a jak prokoukla
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Moje 155 V6 Zender
Super, je dobre, ze se to auto zachrani. Za Boomerovo vlastnictvi se mi moc libilo.
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
- Rac3r
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1058
- Registrován: 6.4.2010, úte 21:09
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje 155 V6 Zender
Tak to je paráda, hodně štěstí při renovaci a očekávám nějaký fotky
__ ex __
Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD
Alfa Romeo 155 1.8 Twinspark 8v
_________________________________________________
███ Nemá cenu debatovat o Alfách s někým, kdo Alfu nikdy neměl
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD
Alfa Romeo 155 1.8 Twinspark 8v
_________________________________________________
███ Nemá cenu debatovat o Alfách s někým, kdo Alfu nikdy neměl
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
Re: Moje 155 V6 Zender
Tak další problém, po cestě na chatu mi začala nějak poškytávat, prostě člověk plynule jede, motor krásně běží a najednou jako kdyby vždy na sekundu vynechal, zaškytá a zase jede. Zapalovací cívka už teda vypadá strašně, plasty pokřupané a je celá zrezlá. Bude nová, ale zda je to tím ví zatím bůh. Diagnostika píše chybu OA integrátor Lambdasondy, ale to s tím dle mě souviset nebude, už jsem to s touto chybou koupil a nedělalo to. Tak jsem dojel na chatu a jdu zkoumat
Naposledy upravil(a) il ciuffo dne 23.6.2012, sob 14:22, celkem upraveno 1 x.
- Rac3r
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1058
- Registrován: 6.4.2010, úte 21:09
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje 155 V6 Zender
těch problému asi ještě pár zažiješ, přece jen to už má svoje roky ale pak to bude pecka... Možná je to blbost ale nemáš třeba vodu v benzínu nebo tak něco ?
__ ex __
Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD
Alfa Romeo 155 1.8 Twinspark 8v
_________________________________________________
███ Nemá cenu debatovat o Alfách s někým, kdo Alfu nikdy neměl
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD
Alfa Romeo 155 1.8 Twinspark 8v
_________________________________________________
███ Nemá cenu debatovat o Alfách s někým, kdo Alfu nikdy neměl
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
Re: Moje 155 V6 Zender
No je to možné, začalo to dělat po natankování, ale bral jsem 95 u Benziny, tak si nemyslím. Taky to byla první delší jízda. Jinak problémy budou, to je jasné, přece jenom má už 20 let. Ale zase starším Alfám to člověk i rád odpustí, ale když se sere 3 - 5 let staré auto, tak to mě vážně točilo.
Re: Moje 155 V6 Zender
těšim se až bude hotová, 155 V6 Zender bude perla každýho srazu
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
- rosso155
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3183
- Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
- Bydliště: Prácheň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje 155 V6 Zender
Já do tý svojí taky jednou natankoval u Benziny, a vůbec jí to nechutnalo, taky se jí nechtělo jet , takže u mě Benzina nee .
2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
Re: Moje 155 V6 Zender
Najaká fotka auta by sa nenašla?
Rad by som sa pokochal...
Rad by som sa pokochal...
AR Brera 3,2V6 Q4 191kW-"Krásna"
AR GT 1,9 JTDm Q2 110kW-“Blackline”
ex-AR156 SW 2,4JTDm 20V 129kW-"Veľká"
ex-AR147 1,6TS 77kW-"Malá"
AR GT 1,9 JTDm Q2 110kW-“Blackline”
ex-AR156 SW 2,4JTDm 20V 129kW-"Veľká"
ex-AR147 1,6TS 77kW-"Malá"
Re: Moje 155 V6 Zender
Ok, zítra jí vyfotím. Dneska jsem laboroval a vypadá to, že to bude tou lambádou, když jí odpojím, zdá se vše v pořádku, ale uvidíme až na delší trase zpátky na Prahu. Každopádně do seznau nových dílu přibila i se silentbloky motoru. Plus zrovna teď koukám na stavitelný podvozek
Re: Moje 155 V6 Zender
Přeju hodně zdaru při renovaci! Dělám totéž, i když podstatně volnějším tempem a i plánované investice jsou jinde .
Jestli si ji z fotek dobře vybavuju, tak máš na úzké karoserii přední široké blatníky? No kdyby jsi tam vracel původní úzké, ozvi se, odkoupím .
Jestli si ji z fotek dobře vybavuju, tak máš na úzké karoserii přední široké blatníky? No kdyby jsi tam vracel původní úzké, ozvi se, odkoupím .
Seat Terra - smradlavý naftový jakože Pandanáklaďák - to pojede furt
ex: Alfa Romeo 155 1.8 8v Sport ´95
Alfa Romeo Giulietta1.8 ´85
Lancia Dedra SW
a nějaký Fiaty...
LK Micos 612
ex: Alfa Romeo 155 1.8 8v Sport ´95
Alfa Romeo Giulietta1.8 ´85
Lancia Dedra SW
a nějaký Fiaty...
LK Micos 612
Re: Moje 155 V6 Zender
No vzhledem k tomu, že je na prdeli chycený lem, spíš půjde i dozadu širší verze. Takže předek nechám a navíc se mi více líbí wide body. Jinak po víkendovém rozebírání jsem asi na závadu přišel. Za prvé je lambáda kaput a za druhé zapalovací cívka také. Takže občas 1. a 5. válec prostě nepálí. Takže ještě cívku
Re: Moje 155 V6 Zender
Jinak teď jsem koukal na Autokelly a cívka 6 tis, lambáda skoro 4 tis a váha 22 tis Kč? To mám ku..a Ferrari či co?
Re: Moje 155 V6 Zender
Vítej v pekle .....
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Re: Moje 155 V6 Zender
A tady těch pár slíbených fotek...
Naposledy upravil(a) il ciuffo dne 24.6.2012, ned 20:11, celkem upraveno 1 x.
Re: Moje 155 V6 Zender
PetrGTV: No čekal jsem, že to na Busso nebude zadarmo, ale že až takhle
- Rac3r
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1058
- Registrován: 6.4.2010, úte 21:09
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje 155 V6 Zender
Lambda 1 568 kčil ciuffo píše:Jinak teď jsem koukal na Autokelly a cívka 6 tis, lambáda skoro 4 tis a váha 22 tis Kč? To mám ku..a Ferrari či co?
Váha je tam myslím jen snímač polohy škrt. klapky, takže stačí vyčistit 0 kč
Zapalovací cívka 4 540 kč
v eshopu e-cat.cz
Až dostane celolak tak to bude paráda, ale je jasný že prvně jsou na řadě jiný věci
edit: nebo stříknout jen zadní dveře s rýhou + nárazníky
__ ex __
Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD
Alfa Romeo 155 1.8 Twinspark 8v
_________________________________________________
███ Nemá cenu debatovat o Alfách s někým, kdo Alfu nikdy neměl
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD
Alfa Romeo 155 1.8 Twinspark 8v
_________________________________________________
███ Nemá cenu debatovat o Alfách s někým, kdo Alfu nikdy neměl
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
Re: Moje 155 V6 Zender
Racer: Jasně že to nebudu kupovat v Kelly a i kdyby, tak ne za plnou cenu. Dá se to sehnat levněji, taky objednávám odjinud. Ale jen že jsem na to zběžně koukal, když už jsem byl na jejich stránkách a strašně mě to překvapilo i když to bude levnější, zdá se mi to dost. Jinak váha tam je zvlášť.
Re: Moje 155 V6 Zender
1° Coppa Alfa Romeo
5° 50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
12° Crashtovic veselé vánoce 9.12.2022
5° 50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
12° Crashtovic veselé vánoce 9.12.2022
Re: Moje 155 V6 Zender
vida, po dlouhé době se tady hodlá někdo věnovat něčemu, co dává smysl
Až to budeš mít hotové a nebudeš mít za co utrácet, tak mi napiš, válí se mi doma nějaké srandičky.... K voňavce to už tak nějak patří....
Až to budeš mít hotové a nebudeš mít za co utrácet, tak mi napiš, válí se mi doma nějaké srandičky.... K voňavce to už tak nějak patří....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4371
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje 155 V6 Zender
Nechci bonzovat nebo nedej bože být rýpavý, ale hlásit se to musí. Měl by ses kát , aspoň že jsi popletl ty jména.Kubas 10.4.2012 píše:.... apropó, ten člověk tady snad od prodeje GT nebyl....
Nabízí se dvě teorie: Touareg ho nechal někde na dálnici a chudák Hory tam trčí dodnes. Nebo je Hory nadšen novým vozem a každou volnou chvilku věnuje tomu, aby si šuplerou přeměřoval rovnoměrné slícování plastů v interiéru....
33
Re: Moje 155 V6 Zender
No Kubas, že se nestydíš Ještě si mě plést s Horym Je pravda že jsem tu moc nebyl, páč jsem neměl aktuálně Alfu a dával neustále dohromady Turka Ale když už jste to tu nakousli, tak se podělím, jak to s kvalitním něměckým vozem dopadlo
Podotýkám že auto stálo něco několik set tisíc a mělo poctivých 115 tis km. Nejdříve odešel vzduchový podvozek, auto padlo k zemi. Oprava v autorizáku nesmysl - 120 tis Kč. Takže koupen měch s tlumičem z vrakáče, stejně tak kostka a repas kompresoru - 20 tis Kč. A já se učil programovat VW přes diag. Vzápětí jsem zůstal viset na dálnici, když mě vychcal všechen olej z automatu a ten se uvařil. Autorizák - 195 tis Kč . Repas převodovky mimo skříně nakonec - 40 tis. Kč. Jinak VW neprodává náhradní díly na převodovky, mění je kus za kus, takže to byl docela problém. 7 týdnů čekání. V zápětí najeto 500km a odešla skříň a začal ucházet další měch. O nefunkční rádiu, občasné vypadávání elektriky, velkém odběru z baterky i když bylo auto vypnuté, padáním čumáku, vadné jednotce v řídícím sloupku, řinčícím rozvodovém řetězu, atd nemluvě. To byla poslední kapka a šel z domu. Víckrát mi VW pod střechu nesmí! Jako náhradní vůz mě půlku času vozila 20 let stará 155 za 20 tis Kč
Druhý vůz bude nějaký obytný Fiat kvůli psům.
Takže se tímto omlouvám , že jsem zhřešil a slibuji, že už budu věrný Fuxuju
Podotýkám že auto stálo něco několik set tisíc a mělo poctivých 115 tis km. Nejdříve odešel vzduchový podvozek, auto padlo k zemi. Oprava v autorizáku nesmysl - 120 tis Kč. Takže koupen měch s tlumičem z vrakáče, stejně tak kostka a repas kompresoru - 20 tis Kč. A já se učil programovat VW přes diag. Vzápětí jsem zůstal viset na dálnici, když mě vychcal všechen olej z automatu a ten se uvařil. Autorizák - 195 tis Kč . Repas převodovky mimo skříně nakonec - 40 tis. Kč. Jinak VW neprodává náhradní díly na převodovky, mění je kus za kus, takže to byl docela problém. 7 týdnů čekání. V zápětí najeto 500km a odešla skříň a začal ucházet další měch. O nefunkční rádiu, občasné vypadávání elektriky, velkém odběru z baterky i když bylo auto vypnuté, padáním čumáku, vadné jednotce v řídícím sloupku, řinčícím rozvodovém řetězu, atd nemluvě. To byla poslední kapka a šel z domu. Víckrát mi VW pod střechu nesmí! Jako náhradní vůz mě půlku času vozila 20 let stará 155 za 20 tis Kč
Druhý vůz bude nějaký obytný Fiat kvůli psům.
Takže se tímto omlouvám , že jsem zhřešil a slibuji, že už budu věrný Fuxuju
Re: Moje 155 V6 Zender
Já to říkám furt, že alfa je pro nás, co máme hloub do kapsy
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti