Richie - Alfa Romeo 33 1.5 4x4 (1984)
Hlavne aby to neulitlo, ono to bude mit nehezky otacky a z toho odporu by se pak mohla stat tak trochu patrona... 

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
no asi to tak dopadne ze ho tam rovnou priletuju....at tam drzi...ted jeste poresim tu podtlakovou regulaci...musim si vytvorit nejakou zavitovou prechodku....nebo nejak ty sroubky svarit ci slepit....mam dutou tycku - 6ku zavit a na druhe strane 4ku a nejak je potrebuju spojit...uz bych to rad dal do kupy abych mohl zase nastartovat 

Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Neboj, to zmákneš. Vyndáš svíčku v prvním válci a nastavíš horní úvrať. Stačí do válce strčit kousek drátu nebo tenký šroubovák. Pak musíš mrknout do kruhového okénka nahoře na přírubě převodovky, tam bude vidět ryska na setrvačníku, která značí horní úvrať. Když ne, tak troch otoč a ona se objeví. pak je tam ještě druhá ryska, tu uvidíš, když otočíš motorem kousek proti směru otáčení. Ta značí bod, kde má být základní předstih. Tuto rysku dej proti té na skříni a motorem už nehýbej. Pak na rozdělovači musíš najít polohu, kdy je palec natočený proti kontaktu zapalovacího kabelu prvního válce. |Rozdělovač v této poloze by pak měl jít zasunout do motoru a měl by zapadnout do unašeče. Pokud ne, tak je otočený o 180˚. Unášecí drážka je vyosená, v podstatě to tam nejde dát špatně. Pak ještě zkontroluj postavení rysky a snímače na namontovaném a mělo by to jít nastartovat.
ˇCísla válců jsou na nálitcích na bloku motoru, pořadí zapalování je 1 3 2 4
ˇCísla válců jsou na nálitcích na bloku motoru, pořadí zapalování je 1 3 2 4
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Tak, musí být v klidu i odstředivá regulace tak, aby závažíčka nebyla od sebe roztažená.Richie píše:hele ten podtlakovej regulator by asi mel byt nastaven tak aby pri vypnutem motoru za to tahlo netehal ze ?
Fiesta je po smrti, Parjakovi jí ukradnul nějaký opilec a po 100 m rozsekal o stojící oktávku...

tak na setrvacniku jsem nastavil rysku na to male "T" a natocil jsem palec proti kabelu od jednicky...zandal jsem rozdelovac a zkusil startovat....postiupne jsem z rozdelovace vyndaval kabely jedn po druhym a na vsech byla jiskra...motor ovsem ne a ne naskocit...obcas tam neco malinko blafne ale jinak nic
dneska jeste mrknu na svicky a zkuism kazdou jednotlivou svicku jestli pali v poradku....jinak teda nevim...pokud to nebude tim ,tak bych zkusil asi novy palec 
p.s. vcera mi kamarad prinesl zadni vrata na alficku..moje jsou dost rezate...pak origos oranzove blinkry , bocni blinkr,plasty koelm volantu, origos ramecek kolm ofuku predniho okna...interier uz mam snad komplet originalni stav...


p.s. vcera mi kamarad prinesl zadni vrata na alficku..moje jsou dost rezate...pak origos oranzove blinkry , bocni blinkr,plasty koelm volantu, origos ramecek kolm ofuku predniho okna...interier uz mam snad komplet originalni stav...
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host