Richie - Alfa Romeo 33 1.5 4x4 (1984)

Odpovědět
Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8588
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 2.6.2008, pon 08:51

Ze by nejaka Skodna?
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 2.6.2008, pon 08:59

jojo :) 105ka :) ale bude to super..je to jen o kousek kratsi...vyrobim tam kousek uhnuteho medeneho plisku ,kterej bude pruzit....pokud by to pak melo odpor vetsi tak tam ten odpor rovnou napajim...
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8588
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 2.6.2008, pon 09:36

Hlavne aby to neulitlo, ono to bude mit nehezky otacky a z toho odporu by se pak mohla stat tak trochu patrona... :-D
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

coyote
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3585
Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou

Příspěvek od coyote » 2.6.2008, pon 09:37

Já bych ho tam rovnou naletoval :wink:
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8588
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 2.6.2008, pon 09:46

Ja asi taky a poradne at to neulitne. Odmastit a naletovat.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 2.6.2008, pon 10:07

no asi to tak dopadne ze ho tam rovnou priletuju....at tam drzi...ted jeste poresim tu podtlakovou regulaci...musim si vytvorit nejakou zavitovou prechodku....nebo nejak ty sroubky svarit ci slepit....mam dutou tycku - 6ku zavit a na druhe strane 4ku a nejak je potrebuju spojit...uz bych to rad dal do kupy abych mohl zase nastartovat :)
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kůrkyn » 2.6.2008, pon 14:39

jestli tomu dobře rozumím, tak potřebuješ spojit dvě trubky jednu s vnitřním závitem 4 mm a druhou se závitem 6 mm. Tak mezi svařit dva šroubky 4 a 6 mm a přes kontramatky k obě stáhnout oba konce. Nebo nechat vysoustružit šroub (svorník), který bude mít v 1/2 závit 4 mm a v druhé 6mm.

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 2.6.2008, pon 14:57

jo ten "svornik"...to je muj favorit... :wink: :smt023 na kontramatyk by tam bylo uz asi malo mista...
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kůrkyn » 2.6.2008, pon 15:17

Bylo by je tam třeba ale dát, nebo na svorníku udělat osazení, aby se trubičky o něco opřely. Jnak se to vyviklá.

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 2.6.2008, pon 17:04

OK..budu nato myslet.. :diky
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 5.6.2008, čtv 07:34

tak jen poro predstavu...takle vypada podtlakova regulace z polskeho Fiata predelana pro alfu 33 :)

Obrázek


a tohle je rozdelovac bez palce a vicka...nahore je videt odtrediva regulace...

Obrázek
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 5.6.2008, čtv 11:15

v patek to snad slozim a nastartuju...teda pokud to pujde...vubec nemam paru jak serizovat ty regulace predstihu...
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kůrkyn » 5.6.2008, čtv 11:18

Seřídit se to musí stroboskopickou lampou. Ale nastavil jsem to od oka tak, že na setrvačníku jsem našel rysku s předstihem a pak jsme dal rozdělovač tak, aby výstupek rohatky byl přesně proti snímači. Pak jsem to doladil "na ucho" za chodu :-D

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 5.6.2008, čtv 11:28

no pekny...tak to vidim tak ze to ani nestartuju :D
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kůrkyn » 5.6.2008, čtv 12:00

Neboj, to zmákneš. Vyndáš svíčku v prvním válci a nastavíš horní úvrať. Stačí do válce strčit kousek drátu nebo tenký šroubovák. Pak musíš mrknout do kruhového okénka nahoře na přírubě převodovky, tam bude vidět ryska na setrvačníku, která značí horní úvrať. Když ne, tak troch otoč a ona se objeví. pak je tam ještě druhá ryska, tu uvidíš, když otočíš motorem kousek proti směru otáčení. Ta značí bod, kde má být základní předstih. Tuto rysku dej proti té na skříni a motorem už nehýbej. Pak na rozdělovači musíš najít polohu, kdy je palec natočený proti kontaktu zapalovacího kabelu prvního válce. |Rozdělovač v této poloze by pak měl jít zasunout do motoru a měl by zapadnout do unašeče. Pokud ne, tak je otočený o 180˚. Unášecí drážka je vyosená, v podstatě to tam nejde dát špatně. Pak ještě zkontroluj postavení rysky a snímače na namontovaném a mělo by to jít nastartovat.

ˇCísla válců jsou na nálitcích na bloku motoru, pořadí zapalování je 1 3 2 4

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 5.6.2008, čtv 12:05

no potes koste :D ale jo...zkusim to...v nejhorsim to nepojede :D diky za navod...uz to tisknu :)
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kůrkyn » 5.6.2008, čtv 12:06

někdy se musím stavit na čumendu :-D

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 5.6.2008, čtv 12:06

hele ten podtlakovej regulator by asi mel byt nastaven tak aby pri vypnutem motoru za to tahlo netehal ze ?
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 5.6.2008, čtv 12:07

Kůrkyn píše:někdy se musím stavit na čumendu :-D
to jo..nejlip v patek az to budu montovat :D

mimochodem co nase fiesta? jeste jezdi?
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kůrkyn » 5.6.2008, čtv 12:11

Richie píše:hele ten podtlakovej regulator by asi mel byt nastaven tak aby pri vypnutem motoru za to tahlo netehal ze ?
Tak, musí být v klidu i odstředivá regulace tak, aby závažíčka nebyla od sebe roztažená.

Fiesta je po smrti, Parjakovi jí ukradnul nějaký opilec a po 100 m rozsekal o stojící oktávku... :smt089

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8588
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 5.6.2008, čtv 13:23

Ten boxer ma poradi zapalovani 1-3-2-4?
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 6.6.2008, pát 20:01

tak jsem dal do kupy brzdy a rozdelovac jsem pripojil ,ale muj bracha se na me vykaslal s tim letovanim palce a tak jsem to nemohl zkusit..ale alepson jsem si otocil naprazdno se starterem :D
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 9.6.2008, pon 07:47

tak palec uz je hotov...zitra na to skocim a pokusim se to alepson nastartovat :)
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 11.6.2008, stř 07:11

tak na setrvacniku jsem nastavil rysku na to male "T" a natocil jsem palec proti kabelu od jednicky...zandal jsem rozdelovac a zkusil startovat....postiupne jsem z rozdelovace vyndaval kabely jedn po druhym a na vsech byla jiskra...motor ovsem ne a ne naskocit...obcas tam neco malinko blafne ale jinak nic :( dneska jeste mrknu na svicky a zkuism kazdou jednotlivou svicku jestli pali v poradku....jinak teda nevim...pokud to nebude tim ,tak bych zkusil asi novy palec :(

p.s. vcera mi kamarad prinesl zadni vrata na alficku..moje jsou dost rezate...pak origos oranzove blinkry , bocni blinkr,plasty koelm volantu, origos ramecek kolm ofuku predniho okna...interier uz mam snad komplet originalni stav...
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kůrkyn » 11.6.2008, stř 09:29

Musíš zkontrolovat horní uvrať na prvním válci a postavení rohatky proti snímače v rozdělovači. Rysky na setrvačníku jsou dvě, jedna značí horní úvrať a druhá předstih. Máš to staré origo víčko? Na něm jsou čísla válců.

Odpovědět

Zpět na „Naše Alfy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti