Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Odpovědět
hanci
Nováček

Příspěvky: 146
Registrován: 28.11.2011, pon 15:19

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od hanci » 19.7.2012, čtv 23:48

myslis zaslepit komplet? potom potrebujem aj upravu RJ, ak to zaslepim s dierkami ma to vobec vyznam?

Maxa
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 801
Registrován: 31.8.2008, ned 08:11
Bydliště: Ostrava-Výškovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od Maxa » 20.7.2012, pát 06:58

kdyz to zaslepíš komplet,tak se ti jen rožne kontrolka motoru.Nic víc .jezdím tak už Dva týdny a je to znát hlavně od spodu to není chcíplé.
Ex Alfa Romeo 159 JTDm 110kw
ex AR 147 1.6TS 88KW
Ex Mazda 6 Gj kombi 2,2 141 kw
Alfaromeo Stelvio Veloce 2,2 154Kw

sunic
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1628
Registrován: 29.12.2009, úte 09:04

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od sunic » 20.7.2012, pát 08:37

Presne tak, ja uz taky snad 2 roky jezdim s uplnou zaslepkou a krom ne uplne hezky vypadajici svitici kontrolky motoru vse ostatni na pohodu..
Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016

ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000

hanci
Nováček

Příspěvky: 146
Registrován: 28.11.2011, pon 15:19

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od hanci » 20.7.2012, pát 10:28

okej, presvedcili ste ma, zaslepim to a uvidime :) horsie to uz byt hadam nemoze...potom sa vas budem pytat ako odpalit kontrolku motora :DDDD

Andy159sw
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 656
Registrován: 31.5.2011, úte 23:16
Bydliště: Neusiedl am See

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od Andy159sw » 20.7.2012, pát 10:37

Pokial viem, sa da egr odstavit (zaslepit) z RJ softverovo a nebude ti nic svietit. :-k
AR 159Sw, Q~tronic
Ex AR 159 1.9 jtdm 16v, 110kw Sedan
Ex VW Polo 1.4, 55kw

Envel
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1591
Registrován: 15.3.2011, úte 20:52
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od Envel » 20.7.2012, pát 10:57

Já mám EGR odstaven v některých chipech softwarovo a v některých ne a cukanec kolem 2000 je v obou případech stejný. Pokud ale nedám plechovou záslepku, tak EGR nemůžu 100% vyloučit, pouze si myslím, že tím to nebude. Záslepku zkoušet budu, ale nějak se k tomu nemůžu dokopat.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI

sunic
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1628
Registrován: 29.12.2009, úte 09:04

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od sunic » 20.7.2012, pát 11:03

Jinak pro upresneni, ja jsem EGR nezaslepoval kvuli cukani, ale ze mi to do 2000ot. absutne prestalo tahnout a az pak to brutalne vystrelilo.. od zaslepeni klid.
Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016

ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000

hanci
Nováček

Příspěvky: 146
Registrován: 28.11.2011, pon 15:19

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od hanci » 20.7.2012, pát 11:07

objednal som 2x zaslepku z ebayu dam to aj od vyfuku aj medzi sanie a hotovo, otestujem, uvidim, zas az taka investicia to nie je....inak aj ja mam kopanec pri 2000ot a niekedy sa mi zda ako keby som mal do 2000ot auto uplne bez vykonu...minule som tak na 5ke chcel obehnut do kopca auto tak som musel podradovat ako keby som isiel na Tatre

sunic
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1628
Registrován: 29.12.2009, úte 09:04

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od sunic » 20.7.2012, pát 11:31

Stacilo vystrihnout ctverecek(obkreslenyho podle sundanyho EGRu) z obycejnyho plechu a vrtnout 4 diry pro sroubky.. jednodussi nez facka :-D
Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016

ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000

Envel
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1591
Registrován: 15.3.2011, úte 20:52
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od Envel » 20.7.2012, pát 11:50

Tak to já nemám, auto táhne pěkně od cca 1500, jen je tam kolem 2000 krátký nelineární přísun výkonu a to jen do zahřátí a jen na půl plynu, pokud to sešlápnu pořádně, tak je to lineární od volnoběhu až do omezovače. Bude to buď přituhlá škrt. klapka, nebo zasekávající EGR nevo přituhlá regulace turba. Zjistit to budu muset vylučovací metodou a začal bych tím EGR, potom rozrberu klapku a pokud nic, tak to buď přestanu řešit, nebo navštívím nejakého fachmana na turba.

hanci: kolik tě vyšli ty záslepky, možná bych je taky koupil, jelikož doteď jsem myslel, že je budu vyrábět(přesně jak píše Sunic), ale k tomu bych se asi nedostal ani do vánoc. Mě ty 2 záslepky nabízel Sarkan za 20Eur, sice nerezové, ale za dva plíšky mi to přišlo moc.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI

Skippy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 362
Registrován: 25.11.2010, čtv 23:58

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od Skippy » 20.7.2012, pát 13:18

vyřešily se nějak ty špatné starty??? Je tam nějaká příčina? Mě to totiž, když je studene auto točí dlouho jak fras... :???:
(_)(_)(_)====\*/====(_)(_)(_)
Dělat blbce je šílená fuška, konkurence je totiž strašně vysoká

Alfa Romeo 159 Exclusive 2.4 JTDm, DPF a EGR OFF, soft 176kW 500NM
ex-Renault Clio 1.2 RL 43kW
ex-Škoda Octavia 1.6 GLXi 74kW
ex-Škoda Favorit 1.3 LX 43kW

hanci
Nováček

Příspěvky: 146
Registrován: 28.11.2011, pon 15:19

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od hanci » 20.7.2012, pát 14:27

Envel píše:Tak to já nemám, auto táhne pěkně od cca 1500, jen je tam kolem 2000 krátký nelineární přísun výkonu a to jen do zahřátí a jen na půl plynu, pokud to sešlápnu pořádně, tak je to lineární od volnoběhu až do omezovače. Bude to buď přituhlá škrt. klapka, nebo zasekávající EGR nevo přituhlá regulace turba. Zjistit to budu muset vylučovací metodou a začal bych tím EGR, potom rozrberu klapku a pokud nic, tak to buď přestanu řešit, nebo navštívím nejakého fachmana na turba.

hanci: kolik tě vyšli ty záslepky, možná bych je taky koupil, jelikož doteď jsem myslel, že je budu vyrábět(přesně jak píše Sunic), ale k tomu bych se asi nedostal ani do vánoc. Mě ty 2 záslepky nabízel Sarkan za 20Eur, sice nerezové, ale za dva plíšky mi to přišlo moc.

nech sa paci :) http://www.ebay.co.uk/itm/120928729531? ... 1497.l2649

inak mne sa s tym nechce drbat, a potrebujem ovaly, stvorec mi je na nic kedze mam 8V :wink:

Envel
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1591
Registrován: 15.3.2011, úte 20:52
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od Envel » 20.7.2012, pát 14:56

:diky
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI

Andy159sw
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 656
Registrován: 31.5.2011, úte 23:16
Bydliště: Neusiedl am See

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od Andy159sw » 20.7.2012, pát 17:33

Mne to cukne sem tam ale startuje jak svajciarske hodinky. Najblizsie budem muset poriesit tie klapky ked bude cas. Potom uvidim.
AR 159Sw, Q~tronic
Ex AR 159 1.9 jtdm 16v, 110kw Sedan
Ex VW Polo 1.4, 55kw

jurki888
Štamgast

Příspěvky: 919
Registrován: 14.9.2009, pon 19:05
Bydliště: Nitra

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od jurki888 » 20.7.2012, pát 19:22

celkom zaujmave forum.autobazar.eu/dlhodoby-test-dieselovych-aditiv-t46006.html?highlight=adit%C3%ADva
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)

hanci
Nováček

Příspěvky: 146
Registrován: 28.11.2011, pon 15:19

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od hanci » 20.7.2012, pát 19:58

jurki888 píše:celkom zaujmave forum.autobazar.eu/dlhodoby-test-dieselovych-aditiv-t46006.html?highlight=adit%C3%ADva
ufff, no neviem trosku mi to pripada ako reklama, akoze velmi rad by som bol ak by som ten DELPHI nalial do nadrze a cukanie by bolo prec ale nechce sa mi tomu verit, inak pouzivam VIFF ako vacsina ludi al mam pocit ze je to takisto placebo, ziadna zmena

sunic
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1628
Registrován: 29.12.2009, úte 09:04

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od sunic » 20.7.2012, pát 21:48

Já nepoužil za svých 130tkm na 159tce ještě žádný aditivum, krom v tuhých zimách příměsi do nafty na snížení bodu tuhnutí a furt v pohodě jezdím a to má Alfuša na krku už 287tkm :-D
Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016

ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000

enšpa
Nováček

Příspěvky: 124
Registrován: 1.12.2011, čtv 19:35

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od enšpa » 22.7.2012, ned 15:20

Tak jsem teda ten nový EGR zkusil zaslepit a kromě krásně svítící kontrolky žádná změna. V egru ten problém zřejmě nebude.

Hanci zkoušel jsi to zaslepit a je nějaká změna?

hanci
Nováček

Příspěvky: 146
Registrován: 28.11.2011, pon 15:19

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od hanci » 22.7.2012, ned 20:36

enšpa píše:Tak jsem teda ten nový EGR zkusil zaslepit a kromě krásně svítící kontrolky žádná změna. V egru ten problém zřejmě nebude.

Hanci zkoušel jsi to zaslepit a je nějaká změna?

cakam na zaslepky, ale velmi si ma svojou spravou nepotesil :( ....bojim sa ze to budu vstreky

enšpa
Nováček

Příspěvky: 124
Registrován: 1.12.2011, čtv 19:35

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od enšpa » 22.7.2012, ned 21:37

Zas tak černě bych to neviděl, že by tolik lidí mělo v háji vstřiky to se mi nezdá, navíc mi je zkoušeli přes diagnostiku a jsou prý v pořádku. Ještě mi jeden mechoš co dělá italy říkal že podobný problém řešil na 156 jtd a dělalo to prý čidlo někde na klice. Akorát že jsou tam tři tak já nevím. Jinak teď na to kašlu, počkám na DPFof Veselí jsu domluvený s Cendlerem že mi alfika kompletně projede diagnostikou.

Andy159sw
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 656
Registrován: 31.5.2011, úte 23:16
Bydliště: Neusiedl am See

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od Andy159sw » 22.7.2012, ned 21:45

To Enspa: tak ma este napada jedna moznost, mozno by pomohlo toto http://www.bbn.sk/liquimoly/aditiva.html a to ten posledny pripravok Liqui moly Speed diesel zusatz. Zevraj to pomohlo tym co maly tento problem, myslim ze za pokus to stoji a nic sa tym nepokazi.
AR 159Sw, Q~tronic
Ex AR 159 1.9 jtdm 16v, 110kw Sedan
Ex VW Polo 1.4, 55kw

hanci
Nováček

Příspěvky: 146
Registrován: 28.11.2011, pon 15:19

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od hanci » 23.7.2012, pon 12:56

enšpa píše:Zas tak černě bych to neviděl, že by tolik lidí mělo v háji vstřiky to se mi nezdá, navíc mi je zkoušeli přes diagnostiku a jsou prý v pořádku. Ještě mi jeden mechoš co dělá italy říkal že podobný problém řešil na 156 jtd a dělalo to prý čidlo někde na klice. Akorát že jsou tam tři tak já nevím. Jinak teď na to kašlu, počkám na DPFof Veselí jsu domluvený s Cendlerem že mi alfika kompletně projede diagnostikou.
myslis tento snimac?

http://eshop.autobenex.sk/showimage.asp ... 0281002213

jurki888
Štamgast

Příspěvky: 919
Registrován: 14.9.2009, pon 19:05
Bydliště: Nitra

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od jurki888 » 23.7.2012, pon 12:59

to je snimac vacky potom mas snimac kluky viac ich tam neni
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)

hanci
Nováček

Příspěvky: 146
Registrován: 28.11.2011, pon 15:19

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od hanci » 23.7.2012, pon 16:31

jurki888 píše:to je snimac vacky potom mas snimac kluky viac ich tam neni
jurki ako vyzera ten druhy?

jurki888
Štamgast

Příspěvky: 919
Registrován: 14.9.2009, pon 19:05
Bydliště: Nitra

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od jurki888 » 23.7.2012, pon 16:39

taky cierny sulec drzi ho jeden srob je zasunuty zo zadu na bloku pri zotrvaku tusim pod starterom
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)

Odpovědět

Zpět na „159“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 2 hosti