Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
myslis zaslepit komplet? potom potrebujem aj upravu RJ, ak to zaslepim s dierkami ma to vobec vyznam?
- Maxa
- Štamgast
- Příspěvky: 801
- Registrován: 31.8.2008, ned 08:11
- Bydliště: Ostrava-Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
kdyz to zaslepíš komplet,tak se ti jen rožne kontrolka motoru.Nic víc .jezdím tak už Dva týdny a je to znát hlavně od spodu to není chcíplé.
Ex Alfa Romeo 159 JTDm 110kw
ex AR 147 1.6TS 88KW
Ex Mazda 6 Gj kombi 2,2 141 kw
Alfaromeo Stelvio Veloce 2,2 154Kw
ex AR 147 1.6TS 88KW
Ex Mazda 6 Gj kombi 2,2 141 kw
Alfaromeo Stelvio Veloce 2,2 154Kw
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Presne tak, ja uz taky snad 2 roky jezdim s uplnou zaslepkou a krom ne uplne hezky vypadajici svitici kontrolky motoru vse ostatni na pohodu..
Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
okej, presvedcili ste ma, zaslepim to a uvidime
horsie to uz byt hadam nemoze...potom sa vas budem pytat ako odpalit kontrolku motora
DDD


Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Pokial viem, sa da egr odstavit (zaslepit) z RJ softverovo a nebude ti nic svietit. 

AR 159Sw, Q~tronic
Ex AR 159 1.9 jtdm 16v, 110kw Sedan
Ex VW Polo 1.4, 55kw
Ex AR 159 1.9 jtdm 16v, 110kw Sedan
Ex VW Polo 1.4, 55kw
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Já mám EGR odstaven v některých chipech softwarovo a v některých ne a cukanec kolem 2000 je v obou případech stejný. Pokud ale nedám plechovou záslepku, tak EGR nemůžu 100% vyloučit, pouze si myslím, že tím to nebude. Záslepku zkoušet budu, ale nějak se k tomu nemůžu dokopat.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Jinak pro upresneni, ja jsem EGR nezaslepoval kvuli cukani, ale ze mi to do 2000ot. absutne prestalo tahnout a az pak to brutalne vystrelilo.. od zaslepeni klid.
Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
objednal som 2x zaslepku z ebayu dam to aj od vyfuku aj medzi sanie a hotovo, otestujem, uvidim, zas az taka investicia to nie je....inak aj ja mam kopanec pri 2000ot a niekedy sa mi zda ako keby som mal do 2000ot auto uplne bez vykonu...minule som tak na 5ke chcel obehnut do kopca auto tak som musel podradovat ako keby som isiel na Tatre
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Stacilo vystrihnout ctverecek(obkreslenyho podle sundanyho EGRu) z obycejnyho plechu a vrtnout 4 diry pro sroubky.. jednodussi nez facka 

Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Tak to já nemám, auto táhne pěkně od cca 1500, jen je tam kolem 2000 krátký nelineární přísun výkonu a to jen do zahřátí a jen na půl plynu, pokud to sešlápnu pořádně, tak je to lineární od volnoběhu až do omezovače. Bude to buď přituhlá škrt. klapka, nebo zasekávající EGR nevo přituhlá regulace turba. Zjistit to budu muset vylučovací metodou a začal bych tím EGR, potom rozrberu klapku a pokud nic, tak to buď přestanu řešit, nebo navštívím nejakého fachmana na turba.
hanci: kolik tě vyšli ty záslepky, možná bych je taky koupil, jelikož doteď jsem myslel, že je budu vyrábět(přesně jak píše Sunic), ale k tomu bych se asi nedostal ani do vánoc. Mě ty 2 záslepky nabízel Sarkan za 20Eur, sice nerezové, ale za dva plíšky mi to přišlo moc.
hanci: kolik tě vyšli ty záslepky, možná bych je taky koupil, jelikož doteď jsem myslel, že je budu vyrábět(přesně jak píše Sunic), ale k tomu bych se asi nedostal ani do vánoc. Mě ty 2 záslepky nabízel Sarkan za 20Eur, sice nerezové, ale za dva plíšky mi to přišlo moc.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
vyřešily se nějak ty špatné starty??? Je tam nějaká příčina? Mě to totiž, když je studene auto točí dlouho jak fras... 

(_)(_)(_)====\*/====(_)(_)(_)
Dělat blbce je šílená fuška, konkurence je totiž strašně vysoká
Alfa Romeo 159 Exclusive 2.4 JTDm, DPF a EGR OFF, soft 176kW 500NM
ex-Renault Clio 1.2 RL 43kW
ex-Škoda Octavia 1.6 GLXi 74kW
ex-Škoda Favorit 1.3 LX 43kW
Dělat blbce je šílená fuška, konkurence je totiž strašně vysoká
Alfa Romeo 159 Exclusive 2.4 JTDm, DPF a EGR OFF, soft 176kW 500NM
ex-Renault Clio 1.2 RL 43kW
ex-Škoda Octavia 1.6 GLXi 74kW
ex-Škoda Favorit 1.3 LX 43kW
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Envel píše:Tak to já nemám, auto táhne pěkně od cca 1500, jen je tam kolem 2000 krátký nelineární přísun výkonu a to jen do zahřátí a jen na půl plynu, pokud to sešlápnu pořádně, tak je to lineární od volnoběhu až do omezovače. Bude to buď přituhlá škrt. klapka, nebo zasekávající EGR nevo přituhlá regulace turba. Zjistit to budu muset vylučovací metodou a začal bych tím EGR, potom rozrberu klapku a pokud nic, tak to buď přestanu řešit, nebo navštívím nejakého fachmana na turba.
hanci: kolik tě vyšli ty záslepky, možná bych je taky koupil, jelikož doteď jsem myslel, že je budu vyrábět(přesně jak píše Sunic), ale k tomu bych se asi nedostal ani do vánoc. Mě ty 2 záslepky nabízel Sarkan za 20Eur, sice nerezové, ale za dva plíšky mi to přišlo moc.
nech sa paci

inak mne sa s tym nechce drbat, a potrebujem ovaly, stvorec mi je na nic kedze mam 8V

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Mne to cukne sem tam ale startuje jak svajciarske hodinky. Najblizsie budem muset poriesit tie klapky ked bude cas. Potom uvidim.
AR 159Sw, Q~tronic
Ex AR 159 1.9 jtdm 16v, 110kw Sedan
Ex VW Polo 1.4, 55kw
Ex AR 159 1.9 jtdm 16v, 110kw Sedan
Ex VW Polo 1.4, 55kw
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
celkom zaujmave forum.autobazar.eu/dlhodoby-test-dieselovych-aditiv-t46006.html?highlight=adit%C3%ADva
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
ufff, no neviem trosku mi to pripada ako reklama, akoze velmi rad by som bol ak by som ten DELPHI nalial do nadrze a cukanie by bolo prec ale nechce sa mi tomu verit, inak pouzivam VIFF ako vacsina ludi al mam pocit ze je to takisto placebo, ziadna zmenajurki888 píše:celkom zaujmave forum.autobazar.eu/dlhodoby-test-dieselovych-aditiv-t46006.html?highlight=adit%C3%ADva
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Já nepoužil za svých 130tkm na 159tce ještě žádný aditivum, krom v tuhých zimách příměsi do nafty na snížení bodu tuhnutí a furt v pohodě jezdím a to má Alfuša na krku už 287tkm 

Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Tak jsem teda ten nový EGR zkusil zaslepit a kromě krásně svítící kontrolky žádná změna. V egru ten problém zřejmě nebude.
Hanci zkoušel jsi to zaslepit a je nějaká změna?
Hanci zkoušel jsi to zaslepit a je nějaká změna?
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
enšpa píše:Tak jsem teda ten nový EGR zkusil zaslepit a kromě krásně svítící kontrolky žádná změna. V egru ten problém zřejmě nebude.
Hanci zkoušel jsi to zaslepit a je nějaká změna?
cakam na zaslepky, ale velmi si ma svojou spravou nepotesil

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
Zas tak černě bych to neviděl, že by tolik lidí mělo v háji vstřiky to se mi nezdá, navíc mi je zkoušeli přes diagnostiku a jsou prý v pořádku. Ještě mi jeden mechoš co dělá italy říkal že podobný problém řešil na 156 jtd a dělalo to prý čidlo někde na klice. Akorát že jsou tam tři tak já nevím. Jinak teď na to kašlu, počkám na DPFof Veselí jsu domluvený s Cendlerem že mi alfika kompletně projede diagnostikou.
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
To Enspa: tak ma este napada jedna moznost, mozno by pomohlo toto http://www.bbn.sk/liquimoly/aditiva.html a to ten posledny pripravok Liqui moly Speed diesel zusatz. Zevraj to pomohlo tym co maly tento problem, myslim ze za pokus to stoji a nic sa tym nepokazi.
AR 159Sw, Q~tronic
Ex AR 159 1.9 jtdm 16v, 110kw Sedan
Ex VW Polo 1.4, 55kw
Ex AR 159 1.9 jtdm 16v, 110kw Sedan
Ex VW Polo 1.4, 55kw
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
myslis tento snimac?enšpa píše:Zas tak černě bych to neviděl, že by tolik lidí mělo v háji vstřiky to se mi nezdá, navíc mi je zkoušeli přes diagnostiku a jsou prý v pořádku. Ještě mi jeden mechoš co dělá italy říkal že podobný problém řešil na 156 jtd a dělalo to prý čidlo někde na klice. Akorát že jsou tam tři tak já nevím. Jinak teď na to kašlu, počkám na DPFof Veselí jsu domluvený s Cendlerem že mi alfika kompletně projede diagnostikou.
http://eshop.autobenex.sk/showimage.asp ... 0281002213
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
to je snimac vacky potom mas snimac kluky viac ich tam neni
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
jurki ako vyzera ten druhy?jurki888 píše:to je snimac vacky potom mas snimac kluky viac ich tam neni
Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty
taky cierny sulec drzi ho jeden srob je zasunuty zo zadu na bloku pri zotrvaku tusim pod starterom
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů