

peter202 píše:ahojte chcem sa informovat mam 159 SW 2,4JTD nacipovanu na 260ps a chcem menit spojku lebo zacina smykat ktoru znacku mam zobrat LUK alebo SACHS pripadne VALEO?
pokial mas 147kw verziu tak zabudni na 260 ps ta sa da tak max z hranicov turba na 240;-)peter202 píše:ahojte chcem sa informovat mam 159 SW 2,4JTD nacipovanu na 260ps a chcem menit spojku lebo zacina smykat ktoru znacku mam zobrat LUK alebo SACHS pripadne VALEO?
Tak 260ps je už dost přehnaný a pokud koupíš novou spojku (dvouhmotu) tak ti odejde stejně jako tahle.peter202 píše:ahojte chcem sa informovat mam 159 SW 2,4JTD nacipovanu na 260ps a chcem menit spojku lebo zacina smykat ktoru znacku mam zobrat LUK alebo SACHS pripadne VALEO?
sunic píše:Jak píše mcernoch, dávám jen v zimě aditivum proti tuhnutí nafty.. a na to, že už mám 290tkm(z toho já 130tkm), tak motor stále přede jak beránek a chytá na brnkA tankuju většinou Lukoil nebo občas Agip.
Mel jsi pravdu, pri zatacce do leva, tak to prestane a mam pocit, ze to jde zepredu... takze leve predni lozisko? Prodava se samostatne lozisko a nebo musim i s nabojem? Co je lepsi? A nejaky tip na prodejce v pomeru cena/vykon? Dekujicendler píše:co ložiska? zkus vypozorovat při zatáčení, jestli to do nějaké zatáčky nepřestane.
Jestli nebudeš dělat dvouhmotu, tak musíš koupit spojku podle dvouhmoty, většinou totiž na sebe výrobci nesedí, pokud i s dvouhmotou, tak je to jedno, zbytek o tvém nesmyslném výkonu ti napsaly ostatní, protože 260Ps tam určitě nemášpeter202 píše:ahojte chcem sa informovat mam 159 SW 2,4JTD nacipovanu na 260ps a chcem menit spojku lebo zacina smykat ktoru znacku mam zobrat LUK alebo SACHS pripadne VALEO?
No..není to tak hrozné...já mám 144,6kW a 413Nm :-) to je měřeno s dpf filtrem..ještěEnvel píše:S tím chipem je to trochu zložitější, problém se spojkou je samozřejmě krouťák - tyto extrémní chipy mají kolem 500Nm(i trochu víc) a to je na hraně schopností standardní spojky. Co jsem slyšel, tak z vyjmenovaných značek opravdu nejvíc vydrží ten Sachs, ale osobní zkušenost nemám(doufám, že ani mít nebudu). Ohledně toho výkonu bych si nebyl tak jistý, že tam nemůže mít nárůst 50 koní, jelikož má tu 154kW variantu, která se s turbem Garrett údajně líp chipuje. Problém ale je, že tam těch 260 koní nebude hlavně proto, že ani v originálu nemá 2,4 to co slibuje. 147 verze má spíš tak 140 a 154 kolem těch 147 a to jen v případě, že je všechno v naprostém cajku. Tento závěr nemám ověřený vlastním měřením na brzdě, ale před chipováním jsem možnosti motoru konzultoval s několika tunerama abych zjistil co nejvíc info a i když měli hodně rozdílné názory a postupy, tak na jednom se vzácně shodli, že jak 1.9 16V, tak 2.4 20V mají udávané hodnoty proti konkurenci nadsazené, že v reálu na brzdě je to o cca 10 koní míň, přičemž konkurence to má často opačně. Pokud někdo máte auto změřené na brzdě, tak klidně dejte své výsledky, já do tohu už asi investovat nebudu, jelikož mi je jinak celkem jedno zda tam mám 200 nebo 220 koní, hlavně že to jede hezky a bez problémů. Až budu chtít opravdové žihadlo, tak si koupím nějaký zadohrab s benzínovým šestiválem.
sunic píše:To BlackAlf: Tak já doufám, že svým závěrem mi nechceš naznačit, že zrovna já bych měl přejít na koncern, když jsem takovej šetřil a jezdím na Lukoil. Za prvé, je to jen má věc co si do toho leju a problém za těch mnohomoc destítek tisíc kilometrů nemám a za druhý, až budeš měsíčně projíždět 8 tisíc v naftě, tak taky nebudeš tankovat to nejdražší co na trhu jeDávám standart a až budu chtít opravdu šetřit na naftě, tak začnu objíždět jezedácký čerpačky..
mam 154kw a chip mi robil sarkan zatial to ide slusne spojka nesmyka moc je na nej najazdnene 127000km co si myslim ze to je primenrana hodnota k opotrebeniu kedze sa zvysil vykon samozrejme stav spojky o to musi byt lepsi vykon je len odhadom co mi povedla sarkan samozrejme je mozne ze tam je 255 ale ide to jak blaznive oproti zakladujurki888 píše:pokial mas 147kw verziu tak zabudni na 260 ps ta sa da tak max z hranicov turba na 240;-)peter202 píše:ahojte chcem sa informovat mam 159 SW 2,4JTD nacipovanu na 260ps a chcem menit spojku lebo zacina smykat ktoru znacku mam zobrat LUK alebo SACHS pripadne VALEO?
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] a 1 host