
To můžete na AlfaTunigu ladit jako šílený a bude to pořád málo.
No jo 260 koní je 260 koní.Sgt. píše:530ce ujedeš leda kdyby byla těsně před smrtí![]()
To můžete na AlfaTunigu ladit jako šílený a bude to pořád málo.
Jsem rád, že se někdo ozval a je vidět, že Matylda je v dobré formě, nicméně deklarovaného výkonu o chlup nedosahuje, což se u dobře zajetých vozů německé konkurence opravdu nestává - tam mají vesměs slušnou rezervu. Nicméně tyto finty s udáváním parametů na hraně reality dělá třeba i Ferrari a potom do srovnávacích testů třeba proti Porsche podsouvá novinářům nechipované kusy, což Nemčouři vetšinou nemají zapotřebí. To bude ale spíš Italskou náturou.Alah píše:
No..není to tak hrozné...já mám 144,6kW a 413Nm :-) to je měřeno s dpf filtrem..ještě
Kliny do hlavy si zas úplně valit nenechám a tunery na parkovištích nenavštěvuji, ale je možné, že 1.9 16V skutečně cca 150 koňů má, možná ale ne každá... S tou spojkou bych to tak vážně neviděl, mám chip od Sarkana, kde bude odhadem 450-480Nm a původní spojka(66.000km) to zatím zvládá s těžkým přehledem(žádné klouzání se nekoná). Myslím, že jsem někde četl, že origo spojka v dobrém stavu musí zvládat 500Nm s drobnou rezervou.Žížal píše:2Envel:
to ti asi nekdo tlacil kliny do hlavy.... Mam odbrzdene auto pred i po chipu a pred chipem to ma lehoucce pres 150k coz odpovida 1.9 16V. Problem je ze "chip" ti dneska rad smahne kde kdo ale lidi co vi co delaji je malo. Ti co ti smahnou chip nekde na parkovisti a happy a free malokdy presne vi co to maji za soft... Nerikam ze i odbornici obcas neuleti (ano moje alfa v prechodovych rezimech kouri trochu vic nez by bylo zadouci), ale nekonci to mrtvyma motorama, setrvakama a turbama. Pokud je nekdo "odbornik" co jen z barvy napisu na kufru pozna jak moc je motor olitany, jak dobre tlaci turbo a jak jsou zanesene vstriky a z toho urci presne spravny vykon co ma auto, tak je buh, jinak se mu vyhni a chip nech na nekom jinem.
Pokud jdes s kroutakem k 500Nm tak si nech starou lamelu oblozit organikou a neshori, me ted drzi na 1.9 SACHS 430Nm a obcas je citit ze to je na hrane, takze priste pujde organika. Setrvak vic zalezi jak je chip udelany - kdyz dobre bez skoku momentu tak vydrzi hodne a vic zalezi jak s nim zachazis.
Envel píše:Kliny do hlavy si zas úplně valit nenechám a tunery na parkovištích nenavštěvuji, ale je možné, že 1.9 16V skutečně cca 150 koňů má, možná ale ne každá... S tou spojkou bych to tak vážně neviděl, mám chip od Sarkana, kde bude odhadem 450-480Nm a původní spojka(66.000km) to zatím zvládá s těžkým přehledem(žádné klouzání se nekoná). Myslím, že jsem někde četl, že origo spojka v dobrém stavu musí zvládat 500Nm s drobnou rezervou.Žížal píše:2Envel:
to ti asi nekdo tlacil kliny do hlavy.... Mam odbrzdene auto pred i po chipu a pred chipem to ma lehoucce pres 150k coz odpovida 1.9 16V. Problem je ze "chip" ti dneska rad smahne kde kdo ale lidi co vi co delaji je malo. Ti co ti smahnou chip nekde na parkovisti a happy a free malokdy presne vi co to maji za soft... Nerikam ze i odbornici obcas neuleti (ano moje alfa v prechodovych rezimech kouri trochu vic nez by bylo zadouci), ale nekonci to mrtvyma motorama, setrvakama a turbama. Pokud je nekdo "odbornik" co jen z barvy napisu na kufru pozna jak moc je motor olitany, jak dobre tlaci turbo a jak jsou zanesene vstriky a z toho urci presne spravny vykon co ma auto, tak je buh, jinak se mu vyhni a chip nech na nekom jinem.
Pokud jdes s kroutakem k 500Nm tak si nech starou lamelu oblozit organikou a neshori, me ted drzi na 1.9 SACHS 430Nm a obcas je citit ze to je na hrane, takze priste pujde organika. Setrvak vic zalezi jak je chip udelany - kdyz dobre bez skoku momentu tak vydrzi hodne a vic zalezi jak s nim zachazis.
a preto pridavam az ked pustin spojku aby som ju nespalil;-)mcernoch píše:Envel píše:Kliny do hlavy si zas úplně valit nenechám a tunery na parkovištích nenavštěvuji, ale je možné, že 1.9 16V skutečně cca 150 koňů má, možná ale ne každá... S tou spojkou bych to tak vážně neviděl, mám chip od Sarkana, kde bude odhadem 450-480Nm a původní spojka(66.000km) to zatím zvládá s těžkým přehledem(žádné klouzání se nekoná). Myslím, že jsem někde četl, že origo spojka v dobrém stavu musí zvládat 500Nm s drobnou rezervou.Žížal píše:2Envel:
to ti asi nekdo tlacil kliny do hlavy.... Mam odbrzdene auto pred i po chipu a pred chipem to ma lehoucce pres 150k coz odpovida 1.9 16V. Problem je ze "chip" ti dneska rad smahne kde kdo ale lidi co vi co delaji je malo. Ti co ti smahnou chip nekde na parkovisti a happy a free malokdy presne vi co to maji za soft... Nerikam ze i odbornici obcas neuleti (ano moje alfa v prechodovych rezimech kouri trochu vic nez by bylo zadouci), ale nekonci to mrtvyma motorama, setrvakama a turbama. Pokud je nekdo "odbornik" co jen z barvy napisu na kufru pozna jak moc je motor olitany, jak dobre tlaci turbo a jak jsou zanesene vstriky a z toho urci presne spravny vykon co ma auto, tak je buh, jinak se mu vyhni a chip nech na nekom jinem.
Pokud jdes s kroutakem k 500Nm tak si nech starou lamelu oblozit organikou a neshori, me ted drzi na 1.9 SACHS 430Nm a obcas je citit ze to je na hrane, takze priste pujde organika. Setrvak vic zalezi jak je chip udelany - kdyz dobre bez skoku momentu tak vydrzi hodne a vic zalezi jak s nim zachazis.
Do 500Nm ano ale potom už může být problém.
Taky záleží kolik je najeto a jakým způsobem to bylo najeto.
Od toho se odvyjí celková výdrž spojky.
Ale točivý moment je faktor, který do životnosti spojky zasáhne (a nejeno do spojky ale hlavně do setrváku).
Když tunit tak s rozumem a nejít do hraničních extrémů.
Já teda měnil nedávno taky přední.Koupil jsem SRN a origi tam bylo taky SRNcuhan píše:Ložiska SNR jsou jedni z nejlepší a přitom jsou podstatně levnější než SKF![]()
http://www.loziskajihlava.com/snr,10.html
Taky jsem ji dneska zahlidl odpoledne na Rudnefaajn píše:Dnes dopoledne v Ostravě na Slovenské..zajímavě upravená 159 SW černý matný lak, tónované skla, pěkné disky =D> ...nebyl to někdo z vás...viděl jsem jen zběžně..rád bych podrobněji
Ma pravdu ja menil predni lozisko ted v cervnu a prvomontaz tam bylo SNRko.cuhan píše:Ložiska SNR jsou jedni z nejlepší a přitom jsou podstatně levnější než SKF![]()
http://www.loziskajihlava.com/snr,10.html
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti