Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Odpovědět
Sgt.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1444
Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Sgt. » 14.8.2012, úte 09:49

530ce ujedeš leda kdyby byla těsně před smrtí :smt044
To můžete na AlfaTunigu ladit jako šílený a bude to pořád málo.
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw

mcernoch
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2276
Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od mcernoch » 14.8.2012, úte 09:57

Sgt. píše:530ce ujedeš leda kdyby byla těsně před smrtí :smt044
To můžete na AlfaTunigu ladit jako šílený a bude to pořád málo.
No jo 260 koní je 260 koní.
Šestiválcový motor v BMW je naprostá špička co se motorů týče a pochybuji že je nacháš za sebou.
A většinou tyto motory mají biturba.
No a tím končí pohádka o 260 koňové Alfě 159 :smt044
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i

jurki888
Štamgast

Příspěvky: 919
Registrován: 14.9.2009, pon 19:05
Bydliště: Nitra

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od jurki888 » 14.8.2012, úte 10:03

co ja viem brat ma e65 730 po chipe ide o dost lepsie ale na alfu sa moc necyta a to tam dal fungel nove turbo a ma najazdene 220000 a ja 270000
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)

lukee
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1133
Registrován: 18.3.2012, ned 10:38
Bydliště: Moravia del Nord

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od lukee » 14.8.2012, úte 10:20

159 není auto na závodění a přiznejme si - 530 je přeci jen jiná liga. :smt023

jurki888
Štamgast

Příspěvky: 919
Registrován: 14.9.2009, pon 19:05
Bydliště: Nitra

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od jurki888 » 14.8.2012, úte 11:02

pozor alfu 159 ma na starosti ten co sefuje 5 bmw ;-)
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)

Envel
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1591
Registrován: 15.3.2011, úte 20:52
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Envel » 14.8.2012, úte 12:10

159 není na závodění úplně stejně jak 530d a dvě turba má myslím jen 535.
Polemizovat o tom, zda má chipnutá 159 na 530d je celkem zbytečné pokud nikdo ani neřekne která 530d by to měla být. Pokud E60, tak ta má 160kW/500Nm, 0-100 za 7,2 a max 242 km/hod. (hmotnost +- stejná jak 159), takže opravdu dobře chipnutá 159 by mohla být řekněme vyrovnaným soupeřem. Pokud se bavíme o nejnovější 530d, tak má 180kW/540Nm, 0-100 6,3, max 250 s omezovačem, takže tam už bych to moc reálně neviděl. Druhá věc je samozřejmě, že i 530d jde parádně chipnout a to je potom úplně jiná liga, kdy by se 159 již neměla pouštět do žádných větších akcí, aby netrhla ostudu.
Toto je ale pouze srovnání v přímce(v reálu semafory a Německá dálnice), přičemž o sportovních schopnostech těchto přeroslých-obézních ropáků se snad ani nemá smysl bavit.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI

Envel
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1591
Registrován: 15.3.2011, úte 20:52
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Envel » 15.8.2012, stř 10:38

Alah píše:

No..není to tak hrozné...já mám 144,6kW a 413Nm :-) to je měřeno s dpf filtrem..ještě
Jsem rád, že se někdo ozval a je vidět, že Matylda je v dobré formě, nicméně deklarovaného výkonu o chlup nedosahuje, což se u dobře zajetých vozů německé konkurence opravdu nestává - tam mají vesměs slušnou rezervu. Nicméně tyto finty s udáváním parametů na hraně reality dělá třeba i Ferrari a potom do srovnávacích testů třeba proti Porsche podsouvá novinářům nechipované kusy, což Nemčouři vetšinou nemají zapotřebí. To bude ale spíš Italskou náturou.
Ale už radši mlčím, nebo mi tady někdo řekne, že jsem antialfista, což bych se urazil.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI

Envel
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1591
Registrován: 15.3.2011, úte 20:52
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Envel » 15.8.2012, stř 11:06

Žížal píše:2Envel:
to ti asi nekdo tlacil kliny do hlavy.... Mam odbrzdene auto pred i po chipu a pred chipem to ma lehoucce pres 150k coz odpovida 1.9 16V. Problem je ze "chip" ti dneska rad smahne kde kdo ale lidi co vi co delaji je malo. Ti co ti smahnou chip nekde na parkovisti a happy a free malokdy presne vi co to maji za soft... Nerikam ze i odbornici obcas neuleti (ano moje alfa v prechodovych rezimech kouri trochu vic nez by bylo zadouci), ale nekonci to mrtvyma motorama, setrvakama a turbama. Pokud je nekdo "odbornik" co jen z barvy napisu na kufru pozna jak moc je motor olitany, jak dobre tlaci turbo a jak jsou zanesene vstriky a z toho urci presne spravny vykon co ma auto, tak je buh, jinak se mu vyhni a chip nech na nekom jinem.
Pokud jdes s kroutakem k 500Nm tak si nech starou lamelu oblozit organikou a neshori :-D , me ted drzi na 1.9 SACHS 430Nm a obcas je citit ze to je na hrane, takze priste pujde organika. Setrvak vic zalezi jak je chip udelany - kdyz dobre bez skoku momentu tak vydrzi hodne a vic zalezi jak s nim zachazis.
Kliny do hlavy si zas úplně valit nenechám a tunery na parkovištích nenavštěvuji, ale je možné, že 1.9 16V skutečně cca 150 koňů má, možná ale ne každá... S tou spojkou bych to tak vážně neviděl, mám chip od Sarkana, kde bude odhadem 450-480Nm a původní spojka(66.000km) to zatím zvládá s těžkým přehledem(žádné klouzání se nekoná). Myslím, že jsem někde četl, že origo spojka v dobrém stavu musí zvládat 500Nm s drobnou rezervou.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI

mcernoch
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2276
Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od mcernoch » 15.8.2012, stř 11:58

Envel píše:
Žížal píše:2Envel:
to ti asi nekdo tlacil kliny do hlavy.... Mam odbrzdene auto pred i po chipu a pred chipem to ma lehoucce pres 150k coz odpovida 1.9 16V. Problem je ze "chip" ti dneska rad smahne kde kdo ale lidi co vi co delaji je malo. Ti co ti smahnou chip nekde na parkovisti a happy a free malokdy presne vi co to maji za soft... Nerikam ze i odbornici obcas neuleti (ano moje alfa v prechodovych rezimech kouri trochu vic nez by bylo zadouci), ale nekonci to mrtvyma motorama, setrvakama a turbama. Pokud je nekdo "odbornik" co jen z barvy napisu na kufru pozna jak moc je motor olitany, jak dobre tlaci turbo a jak jsou zanesene vstriky a z toho urci presne spravny vykon co ma auto, tak je buh, jinak se mu vyhni a chip nech na nekom jinem.
Pokud jdes s kroutakem k 500Nm tak si nech starou lamelu oblozit organikou a neshori :-D , me ted drzi na 1.9 SACHS 430Nm a obcas je citit ze to je na hrane, takze priste pujde organika. Setrvak vic zalezi jak je chip udelany - kdyz dobre bez skoku momentu tak vydrzi hodne a vic zalezi jak s nim zachazis.
Kliny do hlavy si zas úplně valit nenechám a tunery na parkovištích nenavštěvuji, ale je možné, že 1.9 16V skutečně cca 150 koňů má, možná ale ne každá... S tou spojkou bych to tak vážně neviděl, mám chip od Sarkana, kde bude odhadem 450-480Nm a původní spojka(66.000km) to zatím zvládá s těžkým přehledem(žádné klouzání se nekoná). Myslím, že jsem někde četl, že origo spojka v dobrém stavu musí zvládat 500Nm s drobnou rezervou.

Do 500Nm ano ale potom už může být problém.
Taky záleží kolik je najeto a jakým způsobem to bylo najeto.
Od toho se odvyjí celková výdrž spojky.
Ale točivý moment je faktor, který do životnosti spojky zasáhne (a nejeno do spojky ale hlavně do setrváku).
Když tunit tak s rozumem a nejít do hraničních extrémů.
Naposledy upravil(a) mcernoch dne 15.8.2012, stř 12:02, celkem upraveno 2 x.
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i

peter202
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 145
Registrován: 5.9.2010, ned 01:50
Bydliště: Kálnica
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od peter202 » 15.8.2012, stř 12:00

bola to 530 e60ka nie uplne ten najnovsi model....
www.lacnenotebooky.eu- notebooky tablety, televizory tlaciarne a ine za velkoskladove ceny!!!

jurki888
Štamgast

Příspěvky: 919
Registrován: 14.9.2009, pon 19:05
Bydliště: Nitra

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od jurki888 » 15.8.2012, stř 16:54

mcernoch píše:
Envel píše:
Žížal píše:2Envel:
to ti asi nekdo tlacil kliny do hlavy.... Mam odbrzdene auto pred i po chipu a pred chipem to ma lehoucce pres 150k coz odpovida 1.9 16V. Problem je ze "chip" ti dneska rad smahne kde kdo ale lidi co vi co delaji je malo. Ti co ti smahnou chip nekde na parkovisti a happy a free malokdy presne vi co to maji za soft... Nerikam ze i odbornici obcas neuleti (ano moje alfa v prechodovych rezimech kouri trochu vic nez by bylo zadouci), ale nekonci to mrtvyma motorama, setrvakama a turbama. Pokud je nekdo "odbornik" co jen z barvy napisu na kufru pozna jak moc je motor olitany, jak dobre tlaci turbo a jak jsou zanesene vstriky a z toho urci presne spravny vykon co ma auto, tak je buh, jinak se mu vyhni a chip nech na nekom jinem.
Pokud jdes s kroutakem k 500Nm tak si nech starou lamelu oblozit organikou a neshori :-D , me ted drzi na 1.9 SACHS 430Nm a obcas je citit ze to je na hrane, takze priste pujde organika. Setrvak vic zalezi jak je chip udelany - kdyz dobre bez skoku momentu tak vydrzi hodne a vic zalezi jak s nim zachazis.
Kliny do hlavy si zas úplně valit nenechám a tunery na parkovištích nenavštěvuji, ale je možné, že 1.9 16V skutečně cca 150 koňů má, možná ale ne každá... S tou spojkou bych to tak vážně neviděl, mám chip od Sarkana, kde bude odhadem 450-480Nm a původní spojka(66.000km) to zatím zvládá s těžkým přehledem(žádné klouzání se nekoná). Myslím, že jsem někde četl, že origo spojka v dobrém stavu musí zvládat 500Nm s drobnou rezervou.

Do 500Nm ano ale potom už může být problém.
Taky záleží kolik je najeto a jakým způsobem to bylo najeto.
Od toho se odvyjí celková výdrž spojky.
Ale točivý moment je faktor, který do životnosti spojky zasáhne (a nejeno do spojky ale hlavně do setrváku).
Když tunit tak s rozumem a nejít do hraničních extrémů.
a preto pridavam az ked pustin spojku aby som ju nespalil;-)
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)

Martas 01
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 586
Registrován: 15.11.2009, ned 16:27
Bydliště: Kousek od Brna.

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Martas 01 » 15.8.2012, stř 17:23

Tak dnes jsem koupil predni lozisko vzal jsem o 600kc drazsi FAG s tim ze to neni az tolik treba se to oplati a kdyz jsem otevrel krabici bylo v tom lozisko SNR ktere jsem nevzal protoze je o 600 levnejsi a rikal jsem si co kdyz bude horsi. :)
EX:Alfa romeo 159 SW 2,4 JTD ti
EX: 2x 147 1,6 .

Maxa
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 801
Registrován: 31.8.2008, ned 08:11
Bydliště: Ostrava-Výškovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Maxa » 15.8.2012, stř 17:28

A to se vyplatí :smt023
Ex Alfa Romeo 159 JTDm 110kw
ex AR 147 1.6TS 88KW
Ex Mazda 6 Gj kombi 2,2 141 kw
Alfaromeo Stelvio Veloce 2,2 154Kw

Envel
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1591
Registrován: 15.3.2011, úte 20:52
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Envel » 15.8.2012, stř 17:31

Ty distribuční čachry s přebalováním součástek od pár OEM výrobců někdy dokážou překvapit. Ve tvém případě negativně, ale často tomu bývá i opačně, že vezmeš levnější a uvnitř najdeš dražší, to pak potěší :smt026
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Dallen » 15.8.2012, stř 17:41

No to se stává jen když kupuješ ty uplně nejlevnější díly :-D
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Martas 01
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 586
Registrován: 15.11.2009, ned 16:27
Bydliště: Kousek od Brna.

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Martas 01 » 15.8.2012, stř 17:48

Bohuzel jine nemeli a jinde bych je do zitra do rana asi nesehnal.Ale nemyslim si ze by byl FAG o tolik horsi nez original.
EX:Alfa romeo 159 SW 2,4 JTD ti
EX: 2x 147 1,6 .

cuhan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2148
Registrován: 28.9.2007, pát 15:58
Bydliště: Zlaté Hory

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od cuhan » 15.8.2012, stř 17:53

Ložiska SNR jsou jedni z nejlepší a přitom jsou podstatně levnější než SKF :D
http://www.loziskajihlava.com/snr,10.html
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw

faajn
Uživatelský avatar

Příspěvky: 49
Registrován: 26.3.2012, pon 11:15
Bydliště: Ostrava

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od faajn » 15.8.2012, stř 19:11

Dnes dopoledne v Ostravě na Slovenské..zajímavě upravená 159 SW černý matný lak, tónované skla, pěkné disky =D> ...nebyl to někdo z vás...viděl jsem jen zběžně..rád bych podrobněji :smt033
AR 159 SW 2,4 JTDm 147kw kůže, navi.

Maxa
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 801
Registrován: 31.8.2008, ned 08:11
Bydliště: Ostrava-Výškovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Maxa » 15.8.2012, stř 20:09

nebyla to moje špinavá :-D
Ex Alfa Romeo 159 JTDm 110kw
ex AR 147 1.6TS 88KW
Ex Mazda 6 Gj kombi 2,2 141 kw
Alfaromeo Stelvio Veloce 2,2 154Kw

Maxa
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 801
Registrován: 31.8.2008, ned 08:11
Bydliště: Ostrava-Výškovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Maxa » 15.8.2012, stř 20:10

cuhan píše:Ložiska SNR jsou jedni z nejlepší a přitom jsou podstatně levnější než SKF :D
http://www.loziskajihlava.com/snr,10.html
Já teda měnil nedávno taky přední.Koupil jsem SRN a origi tam bylo taky SRN
Ex Alfa Romeo 159 JTDm 110kw
ex AR 147 1.6TS 88KW
Ex Mazda 6 Gj kombi 2,2 141 kw
Alfaromeo Stelvio Veloce 2,2 154Kw

Žížal
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 285
Registrován: 26.9.2010, ned 09:09
Bydliště: Havirov
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Žížal » 15.8.2012, stř 20:21

faajn píše:Dnes dopoledne v Ostravě na Slovenské..zajímavě upravená 159 SW černý matný lak, tónované skla, pěkné disky =D> ...nebyl to někdo z vás...viděl jsem jen zběžně..rád bych podrobněji :smt033
Taky jsem ji dneska zahlidl odpoledne na Rudne

Kocour666
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 581
Registrován: 7.1.2007, ned 09:50
Bydliště: Ostrava-Svinov
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Kocour666 » 15.8.2012, stř 20:46

cuhan píše:Ložiska SNR jsou jedni z nejlepší a přitom jsou podstatně levnější než SKF :D
http://www.loziskajihlava.com/snr,10.html
Ma pravdu ja menil predni lozisko ted v cervnu a prvomontaz tam bylo SNRko.
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm
BMW 320D E90

Kwaso
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 872
Registrován: 1.1.2012, ned 19:30
Bydliště: Púchov, SR

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Kwaso » 15.8.2012, stř 21:20

Chlapi potrebujem poradit. VDnes sa mi stala zaujimava vec. Priatelka otvorila zadne prave dvere vybrala nakup z auta a zavrela. Vsetko v poriadku ako doteraz. Avsak potom si chcela vybrat este nieco z auta a dvere uz neslo otvorit. Pozeral som zamok ten funguje, z vnutra sa da otvorit v pohode ale z vonka nefunguje klucka. Ide stlacit lahko nema ziadny odpor ako ostatne. Ako to je riesene? Je tam nejake lanko ktore otvara zamok alebo ako to funguje co sa mohlo stat? Stretol sa uz s tym niekto?
Moje prvé auto, moja prvá Alfa
Alfa Romeo 159, 1.9JTDm/16V/110kW, r.v.2007, Strieborná metalíza, Navi, DPF Off, EGR Off by Cendler, swirl Off (vymenené sanie z AR 156)

Adamsquare
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4045
Registrován: 9.11.2008, ned 11:09

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Adamsquare » 15.8.2012, stř 21:39

Včera jsem se trošku rozvášnil a po chvíli se mi rozsvítila kontrolka Hill Holderu.
Dneska jsem se drkotal za pitomým koňskym kočárem a při rychlém předjetí to samý :smt102

Co to může být za ptákovinu?

PORUCHA SYSTÉMU
HILL HOLDER
(pokud je ve
výbavě - žlutá)
Při zasunutí elektronického klíče do čtečky spínací
skříňky se tato kontrolka musí rozsvítit, ale po uplynutí
několika sekund musí zhasnout.
Pokud tato kontrolka zůstane rozsvícená (u některých
verzí spolu se zobrazeným hlášením na displeji), znamená
to abnormalitu systému Hill Holder. V takovém
případě se obrate na autorizovaný servis Alfa Romeo.


... tak uběhly dva dny a od té doby nic. Zřejmě jen nějaký bordel na brzdách nebo čidle
Naposledy upravil(a) Adamsquare dne 17.8.2012, pát 09:49, celkem upraveno 1 x.
//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999

wenca89
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 699
Registrován: 31.5.2010, pon 17:20
Bydliště: Vrchlabí - Prachatice
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od wenca89 » 15.8.2012, stř 22:54

Je mi to trochu trapný, další hned po sobě jdoucí příspěvek s žádostí o radu, ale nemůžu jinak :-D . Čím může být způsobeno, že při rozjezdu na 1,2 a 3ku slyším takový písklavý zvuk, jako když se o sebe třou dvě gumy? co to může být? spojka neklouže, vše funguje jak má, ale rozčiluje mě to :smt021 . Sna zato nemůže to překročení 200tis :-D
AR 159 SW 1,9JTDm

Odpovědět

Zpět na „159“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti