Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
- undermeadow
- Příspěvky: 74
- Registrován: 28.11.2010, ned 10:14
- Bydliště: Brno
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Džanek: K tomu nestabilnímu volnoběhu. Mě to dělalo taky a bylo to zaneseným EGR ventilem. Po jeho vyčištění se volnoběh stabilizoval. Takže pokud si ještě nečistil, tak bych se zaměřil na to.
Jinak viz:
Vlákno o EGR ventilu
Jinak viz:
Vlákno o EGR ventilu
Alfa 159 2,4 JTDm sedan, DPF off, Water/Methanol Injection, EGR + Swirl off + Sarkan chip
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
vlastne:
V servisu mi dali Normfest CT 60, coz je tusim nemecky vyrobek. Po koupi mi na volnobeh asi kazdych 15 sekund vyskakovaly otacky z normalni hodnoty az skoro na 1000 ot/min. Po tom normfestu mi to prislo lepsi a ted do nafty davam VIF (mel by taky snad mit nejaky cistici ucinek) a uz jsem s tim najel nejaky 2-3tis. km a prijde mi to jeste lepsi. Otacky jdou maximalne do 800, ale nejaka nepravidelnost tam porad je slyset. Tak planuju pri dalsi delsi ceste dat zase plnou nadrz s celou lahvi nejakyho cisticiho aditiva.
Kazdopadne jsem ale velky rozdil taky poznal kdyz jsem nacepoval u benziny Top Q diesel + VIF. Predtim jsem bral na Eurooil (mame u nas primo sklad Cepro a u toho benzinku Eurooil) a motor byl o poznani hlucnejsi nevyrovnanejsi a rano pri prvnim startu vic kouril. Takze Eurooil (prestoze jsou hned u zdroje) asi zrejme do budoucna vynecham (ted navic predstavili nejakej Ekodiesel za 33.90 Kc...).
Takze tezko rict, cemu pricitat to zlepseni, jestli normfestu, VIFu nebo nafte od benziny...
undermeadow:
EGR ventil mi cistili v servise hned po koupi. Ale jestli se dostali az k selenoidu a "tlacitku od propisky" to nevim. Sam si na to zatim jeste netroufam, zvlast kdyz je uz ted brzo tma a zima. Auto tahne hezky od spodu, tak EGR prozatim necham byt.
V servisu mi dali Normfest CT 60, coz je tusim nemecky vyrobek. Po koupi mi na volnobeh asi kazdych 15 sekund vyskakovaly otacky z normalni hodnoty az skoro na 1000 ot/min. Po tom normfestu mi to prislo lepsi a ted do nafty davam VIF (mel by taky snad mit nejaky cistici ucinek) a uz jsem s tim najel nejaky 2-3tis. km a prijde mi to jeste lepsi. Otacky jdou maximalne do 800, ale nejaka nepravidelnost tam porad je slyset. Tak planuju pri dalsi delsi ceste dat zase plnou nadrz s celou lahvi nejakyho cisticiho aditiva.
Kazdopadne jsem ale velky rozdil taky poznal kdyz jsem nacepoval u benziny Top Q diesel + VIF. Predtim jsem bral na Eurooil (mame u nas primo sklad Cepro a u toho benzinku Eurooil) a motor byl o poznani hlucnejsi nevyrovnanejsi a rano pri prvnim startu vic kouril. Takze Eurooil (prestoze jsou hned u zdroje) asi zrejme do budoucna vynecham (ted navic predstavili nejakej Ekodiesel za 33.90 Kc...).
Takze tezko rict, cemu pricitat to zlepseni, jestli normfestu, VIFu nebo nafte od benziny...
undermeadow:
EGR ventil mi cistili v servise hned po koupi. Ale jestli se dostali az k selenoidu a "tlacitku od propisky" to nevim. Sam si na to zatim jeste netroufam, zvlast kdyz je uz ted brzo tma a zima. Auto tahne hezky od spodu, tak EGR prozatim necham byt.
AR 159 2.4JTDM (154kW) - r.v. 10/2007 - DPF off, EGR off, Swirl off
Ford Focus 1.6 (74kW)
Skoda Fabia 1.4
Ford Focus 1.6 (74kW)
Skoda Fabia 1.4
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Tak jestli už jsou chycené vstřiky, tak tomu asi zřejmě pomáhá vyšší cetanové číslo díky adetivům (VIF), proto to pak lépe jede, bohužel si myslím, že hlavní problém odstraní až repase 

Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Jinak Eurooil není špatná nafta, jen nemá moc vysoké cetanové číslo, které se dožene lehce Vifkem a jako bonus je u ní nízký podíl biosložky.
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
špatné vstříky jsou relativní pojem, víš jaké hodnoty tam máš? jestli ne, tak to neřeš a pak se na to podíváme, jinak to co popisuješ jsou podle mě vířivé klapky, když nastartuješ, tak se to malinko hádá a z výfuku jde smradlavý kouř, když malinko sešlápneš plyn, nebo jenom popojedeš o 2m, tak se to ustálí a pak běží normálně, je to tak.
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Sakra, to se mi obcas stava taky, staci se dotknou plynu a nebo se pohnout a je to OK... co se vyfuku tyce, mam ho cernej jak botu, takze pocitam, ze to DPFko asi pujde brzo k panu... Dzanek psal, ze jezdi denne 10km, takze je to v pohode, ze zadny kratky cesty. No, ja jsem taky kousek od Brna, do prace to mam 12km a nemam zadnou krizovatku ani semafor, ale i tak mi to prijde na ty naftaky malo, ze ten filtr i proste ku*vime tou strekou sami... Jo a Dzanku, ja jezdim za 7,5 a nemyslim si, ze bych jezdil zrovna jako cepickar a to tam furt to DPFko mam!!!
Ale otazka ma zni, kolik km by bylo vhodne najet, aby ten naftak netrpel?

Ale otazka ma zni, kolik km by bylo vhodne najet, aby ten naftak netrpel?
AR 159 SW 2,4 20V 147kw
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Fano: výměna oleje 2x ročně a o nějaké utrpení pro motor se starat nemusíš. Samozřejmě, že pokud nestoupne rafička teploty nad 50 st. tak to nehonit víc než 2000ot./min a tlak turba pokud možno držet pod 1 bar. Dnešní motory a oleje jsou už na dobré úrovni. A co jsem měl zatím zkušenost se 145 (1.8TS, nájezd 260tisíc km) a 155 (1.9TD, nájezd cca 400 tisíc km) tak ani po 12 letech nepotřeboval ani jeden z motorů generálku či jiný velký zásah (vč. turba u TD!!!) - a to jezdily oba na polosyntetický olej. Takže bych to nějak neřešil, maximálně více se bude svinit sání / EGR sazemi, pokud ještě EGR nemáš "vyřešený". Mě třeba štve, že se neprodávají nové DPF za rozumnější ceny - člověk rád udělá něco pro přírodu ale tolik peněz za nové DPF nedám ani náhodou.
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
cedler, f.a.n.o.
No asi to budou i ty virivy klapky. Motor se po prvnim rannim startu opravdu trochu hada a smrdi (a ted pri nizsich teplotach i trochu dyl toci).
Nicmene na klapky jsem se dival dle navodu Tanguera (pri pridani plynu se hybou, na pohled jsou hezky cisty a neni nic slyset, ze by kolem nich profukovalo).
Jeste k tomu neklidnymu volnobehu. Co jsem si vsimnul je, ze pri stani si volnobeh vesmes drzi standardni otacky (i kdyz malou nepravidelnost je tam slyset). Ale kdyz vyradim z kopce a jedu na volnobeh, tak to co chvili otacky vyskoci k 1000ot. To jen tak pro zajimavost.
No asi to budou i ty virivy klapky. Motor se po prvnim rannim startu opravdu trochu hada a smrdi (a ted pri nizsich teplotach i trochu dyl toci).
Nicmene na klapky jsem se dival dle navodu Tanguera (pri pridani plynu se hybou, na pohled jsou hezky cisty a neni nic slyset, ze by kolem nich profukovalo).
Jeste k tomu neklidnymu volnobehu. Co jsem si vsimnul je, ze pri stani si volnobeh vesmes drzi standardni otacky (i kdyz malou nepravidelnost je tam slyset). Ale kdyz vyradim z kopce a jedu na volnobeh, tak to co chvili otacky vyskoci k 1000ot. To jen tak pro zajimavost.
AR 159 2.4JTDM (154kW) - r.v. 10/2007 - DPF off, EGR off, Swirl off
Ford Focus 1.6 (74kW)
Skoda Fabia 1.4
Ford Focus 1.6 (74kW)
Skoda Fabia 1.4
- xjohny
- Štamgast
- Příspěvky: 984
- Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
- Bydliště: Litoměřicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Jestli jezdíte 10-12km trasy, nechápu proč jste šli do diesela
Ale to sem nepatří.. Já osobně si myslim, že nafťák se pořádně prohřeje až tak po 15-20km, pozná se to hlavně podle toho, že klesne spotřeba a ustálí se. V mrazech to chce ještě víc.

Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
O víkendu jsem si přivezl za bazaru AR159 2.2JTS (2006) a řeším následující problém. Už dvakrát se mi stalo, že se mi nedařilo nastartovat. Prvně to bylo ráno, auto chytlo asi až na potřetí a po hodně dlouhém točení. Po druhé to bylo ještě horší. Chcíplo během jízdy (na sjezdu z dálnice, po zhruba hodině jízdy) a tak 2-3 minuty to vypadalo bez nadějně. Pokaždé, když se mi pak podařilo nastartovat, hlásilo nefunkční ASR a HAVE CHECK ENGINE. Ale jede bez problémů, i se nechá vytáčet, jako kdyby nic. Po 1-2 startech zmizí problém s ASR, později i s hlášení o kontrole motoru.
Na fóru se řešil podobný problém, ale pro diesel. Mohlo za to palivo. Může to být podobný problém? Bral jsem zatím jenom jednu nádrž - Shell Fuel Save.
Na fóru se řešil podobný problém, ale pro diesel. Mohlo za to palivo. Může to být podobný problém? Bral jsem zatím jenom jednu nádrž - Shell Fuel Save.
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Ramses: prosímtě, byl s tebou někdo kupovat to auto? Myslím někdo, kdo ho zná... Protože tohle je typický problém 2.2JTS, který se týká rozhozených rozvodů. Budeš muset shodit rozvody, vyměnit napínák řetězu a pravděpodobně i řetěz samotný. Bohužel sis vybral zřejmě nejméně šťastnou motorizaci pro Alfu 159.
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
No nebyl. A tohle je moje první alfa. Výměna rozvodů to vyřeší? Čekal bych, že problém s rozvody se takhle "sám neopraví". Včera celý den ok, dneska problém na té dálnici, momentálně zase ok. Když to nastane, dá se s tím jet (tedy, když už se to podaří nastartovat)? Teď jenom přemýšlím, jestli se to dá řešit jako reklamace nebo to dám rovnou do servisu.
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Cos za ní dal?
Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Moje rada zní to vrátit, dokud můžeš. A poohlédnout se po jeté 159 buď tady na klubu přímo od Alfisty, nebo minimálně vzít sebou na nákup někoho, kdo to auto zná. Když uvedeš město odkud jsi, určitě někdo ochotný bude. Obecně o motorizacích platí:
1.8MPi - základní motor od GM, pro nenáročné jezdění, pouze s 5 stupňovou převodovkou
1.9JTS - taky GM, celkem bezproblémový pokud dostává dobrý benzín
2.2JTS - GM, problém s vytahanými rozvody
3.2JTS - nejvýkonnější motor, který se do 159 dával (260 koní, 4x4), bezproblémový
1750 TBi - od roku 2009, jedna z nejlepších motorizací pro 159 (z hlediska spolehlivosti, výkonu a spotřeby)
1.9JTD (8V, 16V) - osvědčené a spolehlivé diesely (pozor jen na DPF, EGR, u 16V Swirl klapky - vše dobře řešitelné)
2.4JTD - 147kW, od roku 2008 154kW - celkem OK, platí pro něj stejné "bacha" jako pro 1.9
2.0JTD - od roku 2010, jedná se o multijety druhé generace - relativně nový motor tak s ním zatím nejsou žádné problémy
Taky je nutné říct, že velké procento preFL verzí (do 02/2008) mělo problém s tekoucím a zadírajícím se řízením.
1.8MPi - základní motor od GM, pro nenáročné jezdění, pouze s 5 stupňovou převodovkou
1.9JTS - taky GM, celkem bezproblémový pokud dostává dobrý benzín
2.2JTS - GM, problém s vytahanými rozvody
3.2JTS - nejvýkonnější motor, který se do 159 dával (260 koní, 4x4), bezproblémový
1750 TBi - od roku 2009, jedna z nejlepších motorizací pro 159 (z hlediska spolehlivosti, výkonu a spotřeby)
1.9JTD (8V, 16V) - osvědčené a spolehlivé diesely (pozor jen na DPF, EGR, u 16V Swirl klapky - vše dobře řešitelné)
2.4JTD - 147kW, od roku 2008 154kW - celkem OK, platí pro něj stejné "bacha" jako pro 1.9
2.0JTD - od roku 2010, jedná se o multijety druhé generace - relativně nový motor tak s ním zatím nejsou žádné problémy
Taky je nutné říct, že velké procento preFL verzí (do 02/2008) mělo problém s tekoucím a zadírajícím se řízením.
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
TO: sunic
140kkč. tacho 110.000, sedan, dovoz IT
140kkč. tacho 110.000, sedan, dovoz IT
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Ta cena i udávaný nájezd mluví za vše.
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Jak píše Lukee, vrátil bych jí, pokud se Ti to podaří, protože za 140tkč.. bude to znít blbě, ale levnějc už si koupit nemoh a to se nevyplácí u žádnýho auta. Nová rozvodová sada na 2.2JTS není tak drahá(s napínákem necelých 10tkč v Elitu), ale mít auto 2 dny a už řešit takovejhle problém, to by mě hodně odradilo. A 110tkm u 6let starýho auta taky není mnoho, ale je to benzín, tak třeba s tím taloš jezdil jen do nejbližší restauračky na kapůčo a talíř s nudlema 

Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Ten nájezd je hodně nereálný. Když vezmu v potaz, že by si někdo koupil velké auto za milion a jezdil s ním jenom po městě, kde jsou stejně velmi malé uličky (95% italských měst). Neříkám, že nejsou výjimky a takové 159 určitě existují, ale šance že by se takové auto v dobrém stavu dostalo do Česka je hodně malá. Většinou když se takové auto objeví, prodá se přes echo dřív, než stojí v bazaru na place.
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Kwaso: Tak to já bych čistě teoreticky měl mít na spojce dost velkou rezervu.Protože spojka je stejná jak u 88kw tak u 110kw verze,takže prostor pro úpravu tam nějaký je.Nevím teda jak je na tom turbo zda je u obou motorů stejné,ale myslím že když dám lehký chip tak to motoru neublíží ;-)
Ramses: No tak tomu nájezdu bych taky zrovna moc nevěřil a cena tomu nasvědčuje
Ladis: S tím Eurooilem jsi mě potěšil,jezdím posledních pár měsíců jen na Eurooil+VIF a nemůžu si stěžovat,auto jezdí hezky,žádné divné zvuky z motoru a pokud má menší obsah biosložky je to jen a jen dobře.Mám Eurooil kousek a ještě slevu 40h/litr při platbě kartou,není to moc,ale potěší to
Džanek: Jen pro info.Takto vypadá koncovka výfuku u mojí Alfice.Najeto (podle tacho) 170 000km a DPF on (už ne dlouho),je čisťounká i když zajedeš prstem hluboko do výfuku.Kamarád s funkčním DPF ji měl taky černou jak bota,takže DPF už asi moc nefungovalo
Ramses: No tak tomu nájezdu bych taky zrovna moc nevěřil a cena tomu nasvědčuje

Ladis: S tím Eurooilem jsi mě potěšil,jezdím posledních pár měsíců jen na Eurooil+VIF a nemůžu si stěžovat,auto jezdí hezky,žádné divné zvuky z motoru a pokud má menší obsah biosložky je to jen a jen dobře.Mám Eurooil kousek a ještě slevu 40h/litr při platbě kartou,není to moc,ale potěší to

Džanek: Jen pro info.Takto vypadá koncovka výfuku u mojí Alfice.Najeto (podle tacho) 170 000km a DPF on (už ne dlouho),je čisťounká i když zajedeš prstem hluboko do výfuku.Kamarád s funkčním DPF ji měl taky černou jak bota,takže DPF už asi moc nefungovalo
Alfa Romeo 159 Sportwagon 9/2006 88kw High (DPF off,EGR off,Chip on - Díky Autoscan.cz)
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Jinak já už mám ve vyndavání dpf jasno, půjde ven jen v případě že bude nutnost koupit nové z důvodu že se tohle rozpadne nebo bude nenávratně poškozené, jinak ho pouze nechám vyčistit. Všude ve světě se použivají různé metody čištění po kterém zacpaný filtr zvládne ješte jednou to samé. Česká moda vytloukání jak někde na ukrajině jen braní tomu aby se tady taky rozšiřovali technologie čištění. Chápu vyndavání dpf v případech že auto jezdí krátké trasy, město atd kdy prostě ten filtr nemuže fungovat jak ma a dělá jen problémy ale vytloukání jen tak z principu, nevim no.
Nikomu to neberu jen řikam svuj nazor. A ted sem to zakřik a zitra stojim na dalnici se zacpanym filtrem. 


AR 159 SW 1.9 JTDm
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
ssvd: mám na to stejný názor, minimálně to vytloukání "jen tak pro radost" mi přijde enviromentálně nezodpovědné. Jinak tady jsou nějaké tipy:
https://www.youtube.com/watch?v=uWVW_Q4wyWU
https://www.youtube.com/watch?v=nbFB5DW ... re=related
https://www.youtube.com/watch?v=uWVW_Q4wyWU
https://www.youtube.com/watch?v=nbFB5DW ... re=related
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
moje řeč, přecijen ať chceme nebo ne, pak to dýcháme a není to jen o ekologii. Ale o dětech atd, o nás. Ikdyž pravda, teď mám koncovky taky na botu teď, takže pokud zjistím, že nefunguje, půjde ven. Ale popravdě dýmící auta mi vadí a na první pohled je vidět že je blbej chip, či filtr venku. Což opět jen nahrává řečem typu "viděl jsem alfu a čoudila jak kamna...."
ssvd píše:Jinak já už mám ve vyndavání dpf jasno, půjde ven jen v případě že bude nutnost koupit nové z důvodu že se tohle rozpadne nebo bude nenávratně poškozené, jinak ho pouze nechám vyčistit. Všude ve světě se použivají různé metody čištění po kterém zacpaný filtr zvládne ješte jednou to samé. Česká moda vytloukání jak někde na ukrajině jen braní tomu aby se tady taky rozšiřovali technologie čištění. Chápu vyndavání dpf v případech že auto jezdí krátké trasy, město atd kdy prostě ten filtr nemuže fungovat jak ma a dělá jen problémy ale vytloukání jen tak z principu, nevim no.Nikomu to neberu jen řikam svuj nazor. A ted sem to zakřik a zitra stojim na dalnici se zacpanym filtrem.
Mazda 6 2,2D Revolution TOP - momentálně na prodej
Alfa Romeo 159 SW ti - 2,4 JTD, 210hp
Škoda Octavia II 2007, L&K, 2.0 TDI, 160hp
Škoda Octavia 2001, 1,9 TDI
Škoda 125 LPG
Škoda 120 GLS
.... doteď to byla škoda :-)
Alfa Romeo 159 SW ti - 2,4 JTD, 210hp
Škoda Octavia II 2007, L&K, 2.0 TDI, 160hp
Škoda Octavia 2001, 1,9 TDI
Škoda 125 LPG
Škoda 120 GLS
.... doteď to byla škoda :-)
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
kejzi1: tak urcite pokial to ma rovnku techniku tak ano. Ja som si to vyskusal bolo to pekny pocit ale rozhodol som sa to dat prec. Ono je s tym viacej veci. Teraz som menil spojku o mesiac by mohlo odist turbo atd. znizi sa zivotnost jednotlivych veci je to kazdeho vec. Ano ono to moze odist aj teraz clovek nikdy nevie ale stale je tu vacsia pravdepodobnost ze s chipom to odide skor..
Moje prvé auto, moja prvá Alfa
Alfa Romeo 159, 1.9JTDm/16V/110kW, r.v.2007, Strieborná metalíza, Navi, DPF Off, EGR Off by Cendler, swirl Off (vymenené sanie z AR 156)
Alfa Romeo 159, 1.9JTDm/16V/110kW, r.v.2007, Strieborná metalíza, Navi, DPF Off, EGR Off by Cendler, swirl Off (vymenené sanie z AR 156)
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
tak to je zase druhý extrém, ale třebas funguje :-)
lukee píše:ssvd: mám na to stejný názor, minimálně to vytloukání "jen tak pro radost" mi přijde enviromentálně nezodpovědné. Jinak tady jsou nějaké tipy:
https://www.youtube.com/watch?v=uWVW_Q4wyWU
https://www.youtube.com/watch?v=nbFB5DW ... re=related
Mazda 6 2,2D Revolution TOP - momentálně na prodej
Alfa Romeo 159 SW ti - 2,4 JTD, 210hp
Škoda Octavia II 2007, L&K, 2.0 TDI, 160hp
Škoda Octavia 2001, 1,9 TDI
Škoda 125 LPG
Škoda 120 GLS
.... doteď to byla škoda :-)
Alfa Romeo 159 SW ti - 2,4 JTD, 210hp
Škoda Octavia II 2007, L&K, 2.0 TDI, 160hp
Škoda Octavia 2001, 1,9 TDI
Škoda 125 LPG
Škoda 120 GLS
.... doteď to byla škoda :-)
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Majestic-12 [Bot] a 2 hosti