Příspěvek
od xjohny » 12.9.2012, stř 14:22
Tak jsem se na něj včera taky vrhnul. Rozebral jsem ho a po najetí cca 20t km od výměny vypadal přiměřeně zanešeně. Trošku jsem ho teda očistil, pérko i solenoid chodí pořád výborně, žádné drhnutí.
Pak jsem z plechu vyrobil záslepku a udělal do ní 2x10mm díry vrtačkou. Testovací jízda zatím probíhá dobře, zdá se, že snad zmizelo občasné cuknutí, zejména za studena, které se neostranilo ani aretací vířivých klapek. Tak doufám, že to bude už lepší.
V současnosti jsem tedy konečně DPF off, vířivé klapky off a EGR skoro-off
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD