![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Pokud najdu na aute rezaty plech (ne deravy skrz) tak ma nejakou cenu misto oborusit a natrit nejakym pripravkem proti korozi, zakladovkou, a nastrikat a nebo to stejne bude dal reznout?
Je lepsi to vyriznout a navarit kus noveho plechu?
Co chceš pískovat? Odnímatelný díl je nejlepší odvézt někam do komaxitové lakovny, kde to opískují v boxu a vypálí komaxitem za směšnou cenu. Tady u Brna jsem dělával opískování a komaxit nárazníku na tráboše za cca 200 KčRichie píše:COcko a piskovaci pistole by se mi moc hodili,ale jsou to dost mastny veci...musim sehnat nekoho kdo mi pujci piskovaci pistoli nebo nekoho kdo to levne dela...
ano napor kaminku nevydrzi pokud mas sundane plastove podbehy...ale ja je tam mam jako kazdy jiny a tohle je mimo dolet kaminku..a ver ze tohle nedelam na prvnim aute..i po 4letech je to stale super a vypada to jako by se to delallo vcera..Franik píše:Nechci ti do toho kecat ale tvůj názor je špatný, jelikož od podvozku odletují kamínky atd. a lak je tvrdý a nevydrží nápor, tudíž popraská a sloupe se, proto se používá na spodek pokud možno barva pružná na bázi kaučuku.
v tom pripade mam dotaz.kdyz sem v predu zaklepal lem a ted sou dva plechy temer u sebe tak co s tim???jen pretrit nebo cely uzavrit karosarskym tmelem?Franik píše:Nevým, já mám vyzkoušeno úplně něco jinýho, ale pokud tobě to funguje takto, tak jedině dobře, ale zmého hlediska autoklempíře pracujícího již 14 let na autolakovně se mně to nejeví jako dobrý nápad viděl jsem už pár rezatých míst i pod plastovýma podběhama a to tam byly různý barvy, ale jemnej písek se s vodou prachem a solí dostane všude a vydrží tam taky hodně moc dlouho.
diky za radu..podivam na toFranik píše:No v prvé řadě se mezi ten lem natáhně nějaký silikon bez silikonu tedy akryl nebo něco podobného a teprve potom lem zavřít a co vymáčkneš rozetřeš tak aby byly schovaný hrany. tím vyřešíš vše ale pozor bez silikonu jelikož když tam bude silikon tak to nepřetřeš ani nepřelakuješ!!! V tvém případě když už máš lem zavřený ti zbývá jediné přes tu hranu natáhni stejnou vrstvu housenky onoho akrylu nemusí být velká a pak si uřízni kousek hadice a udělej z ní púlku podél čímž dostaneš mustr a ten konec namoč do mýdlový vody a housenku přejeď tím vytvoříš pěkný oblouček v jedné vrstvě. Na toto je přímo určen tmel jmenuje se teroson a je určen na spoje karoserie a je plně lakovatelný, ale zároveň i dost drahý.
Ne, ta voda se tam běžně dostane i s tím blikačem a hlavně podběhem. Kašli na to, co nateče, to vytečeroubrt37 píše:Nějakou dobu ca 2 měsíce jsem jezdil vinou lakovny, která nedodržela termín bez blikače na prvém blatníku. Vinou lakovny. Mám tam něco nalít, nebo stříknout aby nezačal zevnitř reznout? Určitě se tam dostala voda.
jasne, nacisto jsem to kitovat nechtel, to by opravdu nemelo cenu, staci tam nejakou normalni antikorozni zakladovku, nebo neco spesl ?HonzaR píše:Pod kit musí antikoro, nebo to budeš dělat pořád dokola..kitovat holej plech co měl korozi
je nekonečný příběh..
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů