Koupě 166

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18974
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Koupě 166

Příspěvek od Kubas » 18.11.2012, ned 22:32

.... snad dostal 15 za to že to vodvez, ne? :smt102
škoda... lepší by bylo nejdřív se ptát a pak kupovat....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

MiCo147
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 256
Registrován: 12.11.2011, sob 17:51
Bydliště: Banska Bystrica

Re: Koupě 166

Příspěvek od MiCo147 » 18.11.2012, ned 22:39

Myslím že úplna zlá voľba 2.0TS :roll:

A ináč na ICS tlačítko TV neni.Je tam Main-Audio-Tel-Nav-Trip-Clima.

Prečo si sa pred kúpou neinformoval na tomto fóre a píšeš až teraz mohol si ušetriť pár tisíc.
Alfa Romeo 147 2,0 TS
Alfa Romeo 166 2,4 JTD
Fiat Marea Weekend 1,6
Alfa Romeo 33 1,7 IE
Fiat Ritmo 1,7 D

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18974
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Koupě 166

Příspěvek od Kubas » 18.11.2012, ned 23:40

tak na nějaké normální přesuny TS stačí, jde spíš o ten stav.... :smt102
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Zip166JTD
SemTuFurt

Příspěvky: 1596
Registrován: 22.12.2007, sob 10:17
Bydliště: Zlín

Re: Koupě 166

Příspěvek od Zip166JTD » 19.11.2012, pon 09:08

To mi něco připomíná :D . Mě před sedmi lety když jsem si koupil svou první 166ku. Ještě bych se nedivil že ti v zatáčkách plave. A musím říct že 2.0 TS je ten nejhorší motor co jsi si mohl ve 166 pořídit. O jeho spolehlivosti toho tu najdeš hodně (kolonka technika - motory- TS,JTS). Pokud trvals na benzínu a počítal jsi ze zástavbou na plyn měl jsi koupit 2,5 V6 busso.Výborné motory. Jinak pokud ti nevadí ropa tak 2,4JTD jsou též velmi povedené až na náchylnější turba je vše naprosto ok. Dále, pokut ti na ICS(pření panel) ty tlačítka vůbec nereagují a na displeji se nemění informace tak budou nejspíš zničené microspínače na tištáku.Též jsem to zažil u climi. Jediná možnost jiná ICS.Mám dojem že kolega Dergo ji ještě mám. No ale jak píšou zde ostatní jsou to jen kraviny o proti motoru.Byt tebou dám to do kolonky Prodám - na ND a to si nedělám prdel.Za ty nervy to opravdu nestojí.Jinak 166 je super kočár (osobně mám už druhou :D ) Jen se to chce nejdříve prát a pak kupovat.
Ps: klíček s DO cca 4tis.
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína

slasticek
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7
Registrován: 14.11.2012, stř 23:16

Re: Koupě 166

Příspěvek od slasticek » 19.11.2012, pon 18:42

Tak to jste me moc nepotesili... :-( no co, mam nejak smulu na ty spatne kusy asi... cena byla opravdu velice nizka, a krome toho motoru se zda byt vse takoveho hlavniho v poradku, nikde nic neklepe, na ceste drzi krasne, az se divim na tak "pohodlne auto"... ale ten motor me mrzi...dnes jsem daval do kupy interier a mel jsem auto asi pul hodiny nastartovane auto a asi po 15min ten klepavy zvuk prestal, z niceho nic... ovsem na budiku teploty se mi objevilo 110... bohuzel ten termostat jsem dnes jeste nestihl vymenit... ale jakmile to pri jizde kleslo na devadesat, klapavy zvuk uz se neobjevil... tak nevim... jinak ozyva se to z horni casti motoru... omlouvam se za tak amaterske vysvetleni problemu, ale nejsem automechanik.....

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18974
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Koupě 166

Příspěvek od Kubas » 19.11.2012, pon 19:16

tak dělává to variátor (viz příslušné vlákno v sekci "TS").... Je to jedna z možností.... Mění se spolu s rozvodama (u TS měnit nejpozději po 80tkm nebo 5 letech, jinak je velmi slušná šance že se to potká). Spočítej si, kolik dáš za přestavbu na plyn, opravy auta a pořizovací cenu a jestli se náhodou nedostaneš na to samé jako je cena třeba tohodle:
viewtopic.php?f=83&t=12725

(a to nepočítám čas a nervy....). Vždycky je lepší říct si "udělal jsem blbost" a poučit se, než se snažit auto "zachránit" a říct si to o rok později, kdy v autě je nasypáno x peněz a furt to je k ničemu....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Majkll
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1056
Registrován: 9.9.2007, ned 11:07
Bydliště: Poličsko

Re: Koupě 166

Příspěvek od Majkll » 19.11.2012, pon 19:17

Jak se píšou kolegové výše ,asi bych se to co nejdřívé prodal než do toho nasypeš balík . 2,0 T.S 16V je hodně specifický motor a kupovat ho v ojetině je sázka do loterie . Jinak je 166ka spolehlivá ,pohodlná kára se super podvozkem v dané třídě to ale pokud je v pořádku a není vymlácený a dojeb. zadní náprava pak auto plave . Osobně doporučuji 3,0, 2,5 V6 + zaplynovat sám tuto variantu mám auto používám na denní ježdění i relax a jsem spokojen.Chce to chvíli vybírat a nebrat hned první odježděnou hydru. Pořad se dají pořídit pěkné kousky za slušný peníz .Ted se tady na webu zrovna jedna pěkna V6ka prodává .
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)


ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)

Zip166JTD
SemTuFurt

Příspěvky: 1596
Registrován: 22.12.2007, sob 10:17
Bydliště: Zlín

Re: Koupě 166

Příspěvek od Zip166JTD » 19.11.2012, pon 19:42

Přesně tak. Opravit jde všechno ale kolik peněz a nervů to sežere! Pořádně si spočítej kolik dáš za kompletní opravu motoru , ICS , noví klíč a pak uvidíš.A nikde není napsané že ten motor pak bude dobře šlapat páč hubou ho opraví všichni ale těch opravdových mechošů moc není.
Vlítni do sekce TS-JTS a prostuduj to pořádně.
Jinak zrovna co prodává tady kolega je hotové a nádherné auto. Narveš plyn a jezdíš.
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína

slasticek
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7
Registrován: 14.11.2012, stř 23:16

Re: Koupě 166

Příspěvek od slasticek » 19.11.2012, pon 20:04

Dekuji moc za komentare a rady. Poradne si to promyslim jak dal postupovat a urco dam vedet... Jinak jsem celkem rad ze tady jsou taci fajn lidi, jsem i na vw foru kvuli meho sportaku a tam to je sam .... jak to rict slusne....frajirek... dik :smt023

alfi166silver
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 734
Registrován: 2.12.2008, úte 20:12
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupě 166

Příspěvek od alfi166silver » 19.11.2012, pon 21:59

Jak tu psali kluci, buď variátor nebo mohl být seklej hydroštel, uvidíš až znova nastartuješ....Třeba to nebude úplná žumpa. Pokud si za ní dal málo, jezdi dokud neumře a kup pak jinou a lepší a z téhle budeš mít zdroj ND. Na téhle se vyuč a hlavně odolej pokušení do ní nacpat kotel peněz. Pokud bys jel kolem Mostu, můžu ti jí okouknout a říct co a jak............
www.znackoveoleje.cz - oleje a maziva Selenia a nejen to
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz

AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18974
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Koupě 166

Příspěvek od Kubas » 19.11.2012, pon 23:10

Slasticek: odkud jsi? hoď to k někomu, kdo tomu rozumí ať ti udělá kalkulaci na celkové uvedení do OK stavu.... Zatím jsi jednou nohou v pekle a jestli se v tom začne vrtat někdo, kdo tomu úplně nerozumí, tak jsi v prd*li úplně.... Hlavně v klidu promyslet jak dál....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Majkll
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1056
Registrován: 9.9.2007, ned 11:07
Bydliště: Poličsko

Re: Koupě 166

Příspěvek od Majkll » 20.11.2012, úte 17:23

Přesně tak, dej to někomu at to omrkne ,ale někomu kdo dělá Alfy a alespon trochu hoví italským autům jinak se totiž připrav na spoustu keců o italskejch mrdkách typu: proč sis radši nekoupil octavku nebo vw v tédéíčku :-D a pak se rozhoduj co dál
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)


ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)

slasticek
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7
Registrován: 14.11.2012, stř 23:16

Re: Koupě 166

Příspěvek od slasticek » 20.11.2012, úte 21:30

Jeste jednou moc diky za rady a tipy.... No do Mostu to mam trosku z ruky, jsem az z Karvine, a urcite si poradne rozmyslim kazdy krok co udelam. Dnes jsem vymenil termostat a tim odpada problem s teplotou a topenim takze aspon jedna prizniva zprava... A co se tech mechaniku tyce, je pravda ze co jsem si auto dovezl posloucham stale kecy typu proc ne koncern, a oktavku atd atd atd... ja si pomyslim vzdy jen sve... a co se tyce toho automechanika tak jsem dlouho obvolaval a shanel a nakonec jsem nasel pana ktery se specializuje pouze na alfy, coz je tady u nas celkem rarita a v nejblizsich dnech mam za nim namireno, a co je nejlepsi ze je primo tady z Karvine.

Jinak jsem probehl cele vlakno TS, sice mi to zabralo par hodin ale urcite to nebylo na skodu. Uz treba vim ze mam v haji soucastku zvanou Variator... ktera muze za TDI zvuk :-D Jen by me zajimalo, variator z 1.6TS, 1.8TS a 2.0TS je stejny nebo je u kazdeho motoru jiny typ? ... a sory za ty slohovky :smt023

Yboris
Pozorovatel

Příspěvky: 359
Registrován: 22.3.2010, pon 19:40
Bydliště: Hodonin

Re: Koupě 166

Příspěvek od Yboris » 20.11.2012, úte 23:13

Stejny.

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3367
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupě 166

Příspěvek od roberto37 » 20.11.2012, úte 23:57

Variator je druhotná věc. Jestli je na olejovem víku emulze, tak se ti mísí olej s vodou, respektive na foukle těsnění pod hlavou. Ještě zkoukni, zda se ti při zvýšených otáčkách ná meutral nevytváří bubliny v nadrzce chladicí kapaliny
Sorry za překlepy ale mamtlusty prsty a prtavej dosplay
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou

alfi166silver
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 734
Registrován: 2.12.2008, úte 20:12
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupě 166

Příspěvek od alfi166silver » 21.11.2012, stř 00:33

Bílá emulze na olejovém víčku je v chladu a při couračkách normální. Hlavně tu emulzi NEOTÍRAT!! Po delší jízdě se ztratí, je to normální jev. Pokud se neztratí, je možné, že je těsnění pod hlavou fouklé, jak psal roberto37, kouknout na nádržku, jestli v ní nebublá nebo nepřibývá olej v motoru...
www.znackoveoleje.cz - oleje a maziva Selenia a nejen to
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz

AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3367
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupě 166

Příspěvek od roberto37 » 21.11.2012, stř 02:08

Tak teď jsi mě vystrašil. :-D Co se může stát, když tu emulzi otřeš?
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou

alfi166silver
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 734
Registrován: 2.12.2008, úte 20:12
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupě 166

Příspěvek od alfi166silver » 21.11.2012, stř 08:03

Stát se asi nestane nic.....Ta bílá emulze (ne všechna) je vysrážená aditivace (některé složky aditivačního balíčku) a tím, že je otřeš budou pak v oleji chybět. Dvakrát třikrát otřít asi nic zasadního, ale nemá se to otírat. Představ si otření u oleje na konci jeho sil...
www.znackoveoleje.cz - oleje a maziva Selenia a nejen to
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz

AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW

yesper26
Pozorovatel

Příspěvky: 295
Registrován: 6.5.2012, ned 09:34
Bydliště: Liptovsky Mikulas

Re: Koupě 166

Příspěvek od yesper26 » 28.11.2012, stř 19:25

Slasticek: Klepotavy zvuk robia ventile, daj ich zostelovat, neviem ako je to u TS, no ja mam V6 turbo a tiez mi to klepalo jak sijaci stroj :D boli to ventile-vyfukove.
Hlavne tam daj spravny olej, dost to pomoze, daky Selenia. Sviecky daj take ake maju byt, ziadne nahrady. Pomen vsetky filtre, rozvody, vodnu pumpu, ten termostat vymen. Nieje na skodu vycistit vstreky, ja som to robil tak, ze som ich vsetky vybral, supol do ultrazv. vane do isopropylu. Potom som postupne na kazdu priviedol cca 5V zo zdroja aby sa otvorila a prefukol poriadne ustami, kazdu jednu som takto.
Precisti komplet cele sanie, nezabudni na tesnost a aj veko ventilov utesni, mozes pouzit aj silikon ten cerveny.
Nieje na skodu precistit aj vahu vzduchu, konektory, rele, poistky, prestreknut kontoxom.
Pises, ze sa ti robi biela emulzia, moze to byt sposobene kratkymi jazdami, ze motor sa nestihne ohriat a preto sa to tam skondenzuje, mne pomohla aj vymena chladiacej kvapaliny mal som modru, potom mi kamos povedal ze ma byt ruzova tak som ju dal a odvtedy po bielej pene ani naznak. Mozes mat fuknute tesnenie pod hlavou, - nesmie tlakovat hadice-nesmu byt tvrde ako skala !!! Ak mas notebook, tak si zozen diag. kabel stoji cca 30eur na nete sa da zohnat, program FIATECUSCAN, je to diagnostika, ked sa ti rozsvieti vstrek-cervena kontrolka na pristrojovke, pomocou tohto zistit kde presne je problem. Pises ze ti cuklo auto, a blikol ti vstrek, moze to byt v lepsom pripade len daky zly kontakt- vaha vzduchu, niektory z vstrekov, skrt. klapka, potenc. plyn. pedalu a pod... K tym tlacitkam na ICS: Zrejme nemas navigaciu, cd menic, telefon, preto ti vypise ze not found alebo take nieco, proste ze zariadenie sa nenaslo. Navigacia, cd menic a dsp zosik byva v kufri pri baterii, teda nad nou, zrejme to tam nemas, nemas full vybavu.

Hadam ti daco z tohto pomoze, pred kupou alfy je dobre, ked mas ako take znalosti z elektroniky, inac sa v servise nedoplatis.

Mna teraz caka vymena radiatora na kurenie, ked zapnem kurenie, teplotu na high a troska tocim do otacok, tak mi ide z fukarov zapach z chladiacej kvapaliny. Taka pohodicka v uvozovkach na pekny letny den :smt033 a.vs.s

A HLAVNE SI DAJ POZOR NA HLADINU OLEJA, INAC HO ZADRIES !!!
Alfa RoDeo 156 2.5 V6

PetrGTV
SemTuFurt

Příspěvky: 2545
Registrován: 7.11.2009, sob 12:25
Bydliště: Nymburk

Re: Koupě 166

Příspěvek od PetrGTV » 28.11.2012, stř 19:35

"ventile" klepat nemůžou jsou tam totiž hydra .... Teda můžou ale seřízenim vůlí to nedoženeš
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově

yesper26
Pozorovatel

Příspěvky: 295
Registrován: 6.5.2012, ned 09:34
Bydliště: Liptovsky Mikulas

Re: Koupě 166

Příspěvek od yesper26 » 28.11.2012, stř 19:40

TS ma hydrostely ? Mne to na V6 pomohlo, ked som ich zosteloval, a hlavne spravny olej.
Potom bude na vine ten variator ze ma zvuk jak diesel.
Alfa RoDeo 156 2.5 V6

slasticek
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7
Registrován: 14.11.2012, stř 23:16

Re: Koupě 166

Příspěvek od slasticek » 4.12.2012, úte 21:07

Jeste jednou dekuji moc za rady, urcite si vsechny vezmu k srdci... Jinac s alfou jsem postoupil asi takhle, byl jsem u toho servisaka a bohuzel me obednal az na 10.12. bohuzel drive nema cas, jelikoz prace s alfami je hodne... Ovsem stala se mi takova "nehoda"...pri jizde mi pri zabrzdeni nebo prudsim zataceni zasmrdel jakoby olej kapnouci na vyfuk, tak jsem zastavil, vypnul motor a ze si zkontroluju co a kde to kape a hladinu oleje...k memu prekvapeni jsem zjistil ze mi z auta vyteklo behem tech par vterin tak deci oleje... hladina byla nad minimem... tak jsem nastartoval a dojel koupit olej cca 4km, pricemz jsem zjistil ze kdyz je motor nastartovany sem tam kapne kapka na vyfuk zhruba v mistech pred termostatem jakoby smerem k chladicum pod tim krytem... ovsem jakmile vypnu motor, doslova se vylije na zem tak deci az dve cerneho oleje... Mechanik vi cim to je a rikal ze mam auto odstavit a nejezdit jinak dojezdim jelikoz zadru... takze cekam na 10. co mi povi a hlavne kolik mi vycisli opravu...pri jednom nechavam udelat komplet rozvody a tesneni pod hlavou, olejove vany a samo oleej, taky rikal ze dava pouze selenii...

PetrGTV
SemTuFurt

Příspěvky: 2545
Registrován: 7.11.2009, sob 12:25
Bydliště: Nymburk

Re: Koupě 166

Příspěvek od PetrGTV » 4.12.2012, úte 21:54

neber to špatně, myslim to totiž dobře - prodej to, tohle je typickej příklad pasti, do toho auta se vyleješ za hrozný peníze a v podstatě budeš furt na začátku .... prodej a kup lepší kus, nejlepší možná oprava
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově

Adams
Nováček

Příspěvky: 123
Registrován: 14.7.2012, sob 13:35
Bydliště: Brno

Re: Koupě 166

Příspěvek od Adams » 5.12.2012, stř 00:50

Taky se priklanim k nazoru to prodat a jestli 166, tak bud 2.5-3.2 V6 nebo JTD. Jasne , ze ne nejakej vrak.
166 JTD ´05

cuhan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2148
Registrován: 28.9.2007, pát 15:58
Bydliště: Zlaté Hory

Re: Koupě 166

Příspěvek od cuhan » 5.12.2012, stř 08:57

Adams píše:Taky se priklanim k nazoru to prodat a jestli 166, tak bud 2.5-3.2 V6 nebo JTD. Jasne , ze ne nejakej vrak.
Dvaapůlku bych nebral,nejede nic moc,aby jela musíš mít furt nad 4 000ot/min a má větší spotřebu než třídvojka :D
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw

Odpovědět

Zpět na „166“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 2 hosti