problém se startem
- whitedevil
- Štamgast
- Příspěvky: 585
- Registrován: 16.6.2008, pon 18:30
- Bydliště: Jaroměř
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém se startem
Mě se to občas podaří... Ty hodnoty co sem sem dal jsou normálně z FESu.... při startu se to ale tak v 80 procentech případů odpojí...
Přemejšlím jestli vyndat vstřiky a dát je do disel servisu... nebo jestli to dělá relé nebo řj a špatně to žhaví...
Přemejšlím jestli vyndat vstřiky a dát je do disel servisu... nebo jestli to dělá relé nebo řj a špatně to žhaví...
Ford Mondeo turnier 2.0 TDCI 103 kw Titanium
ex - Alfa Romeo 147 JTD
ex - Fiat uno LOGO turbo
ex - Fiat uno MK I 903ccm
ex - Alfa Romeo 147 JTD
ex - Fiat uno LOGO turbo
ex - Fiat uno MK I 903ccm
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém se startem
vstřiky jdou odzkoušet na starým testeru

trysku si vyměníš sám, stojí 1500,- jedna.

trysku si vyměníš sám, stojí 1500,- jedna.
- whitedevil
- Štamgast
- Příspěvky: 585
- Registrován: 16.6.2008, pon 18:30
- Bydliště: Jaroměř
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém se startem
To máme v práci... děláme na to vstřiky z tatrovek, ale dost dobře nevím jak připojím CR vstřikovač respektive jak ho donutím stříkat... Bosch disel servis mám 5 km od baráku...
Ford Mondeo turnier 2.0 TDCI 103 kw Titanium
ex - Alfa Romeo 147 JTD
ex - Fiat uno LOGO turbo
ex - Fiat uno MK I 903ccm
ex - Alfa Romeo 147 JTD
ex - Fiat uno LOGO turbo
ex - Fiat uno MK I 903ccm
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém se startem
natlakuješ a o kontakty cvakneš dvanácti volty 

Re: problém se startem
Jak píše Kurkýn a Enzo výše tak dej si pozor na to trápení baterky. Elektronika to odnáší častěj než se zdá. Už jsem viděl dobrý tucet zrušených immoboxů apod.
147 sice má BODY, ale to neznamená, že ten je nesmrtelný
147 sice má BODY, ale to neznamená, že ten je nesmrtelný
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
- whitedevil
- Štamgast
- Příspěvky: 585
- Registrován: 16.6.2008, pon 18:30
- Bydliště: Jaroměř
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém se startem
A co jako odejde na elektonice??
ještě sem to neviděl... imo teda nevím ale EDC vydrží

Ford Mondeo turnier 2.0 TDCI 103 kw Titanium
ex - Alfa Romeo 147 JTD
ex - Fiat uno LOGO turbo
ex - Fiat uno MK I 903ccm
ex - Alfa Romeo 147 JTD
ex - Fiat uno LOGO turbo
ex - Fiat uno MK I 903ccm
Re: problém se startem
Prostě se posere
Elektonika (paměti, procesory aj.) jsou citlive na výkyv napětí

Elektonika (paměti, procesory aj.) jsou citlive na výkyv napětí
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
- enzo156
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1252
- Registrován: 12.3.2009, čtv 18:12
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém se startem
Stačí opravdu málo, u mojí 156 stačilo párkrát projít sérií 6ti startů o délce cca 15sekund. Prostě jsem jí nechtěl ládovat plynem (éterem), dnes vím že to byla chyba, ale co už.
Alfa 156 GTA 3.2V6 2002 - svody CF2 - downpipe od A.M.A. exhaust systems - Torsen Q2
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
- Dresik
- Štamgast
- Příspěvky: 577
- Registrován: 5.1.2007, pát 16:19
- Bydliště: Praha-východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém se startem
Na Lybre se mi takhle odporoucela RJ pytlu. Proste bydojena baterka a ja to dojil co to slo, az se rozsvitila kontrola a na diag ukazala chybu RJ..
Alfa Romeo MiTO 1.6 JTDm
Alfa Romeo 75 1.6carb
Lancia Delta HPE HF16v Turbo
Lancia Delta HFIntegrale 8v
Lancia Beta 1300
Fiat Punto Cabrio
IVECO DAILY I odtahový speciál
Ex-156 GTA,JTDm,...
ITALMOTORI servis
Alfa Romeo 75 1.6carb
Lancia Delta HPE HF16v Turbo
Lancia Delta HFIntegrale 8v
Lancia Beta 1300
Fiat Punto Cabrio
IVECO DAILY I odtahový speciál
Ex-156 GTA,JTDm,...
ITALMOTORI servis
- whitedevil
- Štamgast
- Příspěvky: 585
- Registrován: 16.6.2008, pon 18:30
- Bydliště: Jaroměř
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém se startem
Dallen píše:Prostě se posere![]()
Elektonika (paměti, procesory aj.) jsou citlive na výkyv napětí
No nevím co jiný jednotky ale EDC je dost odolná

Ford Mondeo turnier 2.0 TDCI 103 kw Titanium
ex - Alfa Romeo 147 JTD
ex - Fiat uno LOGO turbo
ex - Fiat uno MK I 903ccm
ex - Alfa Romeo 147 JTD
ex - Fiat uno LOGO turbo
ex - Fiat uno MK I 903ccm
- whitedevil
- Štamgast
- Příspěvky: 585
- Registrován: 16.6.2008, pon 18:30
- Bydliště: Jaroměř
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém se startem
Může motor běžet pokud je odpojenej ten podtlak co je na na ovládání škrtící klapky? Dneska sem prolejzal auto a byla tam volná hadička tak na to koukám kam by asi tak mohla patřit a vypadá to že patří právě tam, ale motor jde - ale kolísaj trochu otáčky tak nevím jestli to může mít vliv na startování... - na studenej start (respektive na první start)
Ford Mondeo turnier 2.0 TDCI 103 kw Titanium
ex - Alfa Romeo 147 JTD
ex - Fiat uno LOGO turbo
ex - Fiat uno MK I 903ccm
ex - Alfa Romeo 147 JTD
ex - Fiat uno LOGO turbo
ex - Fiat uno MK I 903ccm
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3585
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Re: problém se startem
Co jsem vypozoroval, tak ta klapka se hejbala snad jen při chcípání. Díky své blbosti, kdy jsem poškodil ten přepouštěcí ventil na podtlak na její ovládání to mám odpojené. Asi rok a v tomto ohledu žádný problém. pružina jí drží v otevřené poloze.
Myslím, si, že je tam spíše jen jako ochrana. Např když turbo pouští olej, tak se v určitém okamžiku naplní cooler tak, že to motor začne sát a to neovladatelně. Tím, že se při chcípání zavře, by tomuto měla zamezit a tedy i předejít destrukci motoru.
Myslím, si, že je tam spíše jen jako ochrana. Např když turbo pouští olej, tak se v určitém okamžiku naplní cooler tak, že to motor začne sát a to neovladatelně. Tím, že se při chcípání zavře, by tomuto měla zamezit a tedy i předejít destrukci motoru.
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
- Dresik
- Štamgast
- Příspěvky: 577
- Registrován: 5.1.2007, pát 16:19
- Bydliště: Praha-východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém se startem
Ja jezdil s odpojenou klapkou taky dlouho.
Ma to vliv napr na vypinani motoru. Pri zdechnuti bez klapky se motor vice zaklepal, jakoby pod malym samozapalem. Starty normalni.
Ta klapka mam pocit funguje navzajem s EGR ventilem. Cili za jizdy se tim reguluje privod cerstveho vzduchu na ukor sracek z Egru.
Ma to vliv napr na vypinani motoru. Pri zdechnuti bez klapky se motor vice zaklepal, jakoby pod malym samozapalem. Starty normalni.
Ta klapka mam pocit funguje navzajem s EGR ventilem. Cili za jizdy se tim reguluje privod cerstveho vzduchu na ukor sracek z Egru.
Alfa Romeo MiTO 1.6 JTDm
Alfa Romeo 75 1.6carb
Lancia Delta HPE HF16v Turbo
Lancia Delta HFIntegrale 8v
Lancia Beta 1300
Fiat Punto Cabrio
IVECO DAILY I odtahový speciál
Ex-156 GTA,JTDm,...
ITALMOTORI servis
Alfa Romeo 75 1.6carb
Lancia Delta HPE HF16v Turbo
Lancia Delta HFIntegrale 8v
Lancia Beta 1300
Fiat Punto Cabrio
IVECO DAILY I odtahový speciál
Ex-156 GTA,JTDm,...
ITALMOTORI servis
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém se startem
jojo, je tam hlavně kvůlli egru. Aby motor žral víc smrady a ne čistý vzduch
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3585
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Re: problém se startem
Njn to mi až tak úplně nenapadlo. Nicméně při chcípání se zavře a tak to působí i jako ta ochrana a basta
. Teda když je zapojená...

Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
- Dresik
- Štamgast
- Příspěvky: 577
- Registrován: 5.1.2007, pát 16:19
- Bydliště: Praha-východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém se startem
Jenze pri tom chcipnuti se zavre a znova otevre
Verim tomu, ze kdyby doslo na tohle, to vterinove zavreni by tomu moc nepomohlo 


Alfa Romeo MiTO 1.6 JTDm
Alfa Romeo 75 1.6carb
Lancia Delta HPE HF16v Turbo
Lancia Delta HFIntegrale 8v
Lancia Beta 1300
Fiat Punto Cabrio
IVECO DAILY I odtahový speciál
Ex-156 GTA,JTDm,...
ITALMOTORI servis
Alfa Romeo 75 1.6carb
Lancia Delta HPE HF16v Turbo
Lancia Delta HFIntegrale 8v
Lancia Beta 1300
Fiat Punto Cabrio
IVECO DAILY I odtahový speciál
Ex-156 GTA,JTDm,...
ITALMOTORI servis
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3585
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Re: problém se startem
To je sice pravda, ale podle mě i toto by mohlo pomoct. Popravdě zkoušet to nehodlám a co dělat když by na to mělo dojít taky vím. Takže mi to ani tak netrápí
.

Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
- Dresik
- Štamgast
- Příspěvky: 577
- Registrován: 5.1.2007, pát 16:19
- Bydliště: Praha-východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém se startem
tak 

Alfa Romeo MiTO 1.6 JTDm
Alfa Romeo 75 1.6carb
Lancia Delta HPE HF16v Turbo
Lancia Delta HFIntegrale 8v
Lancia Beta 1300
Fiat Punto Cabrio
IVECO DAILY I odtahový speciál
Ex-156 GTA,JTDm,...
ITALMOTORI servis
Alfa Romeo 75 1.6carb
Lancia Delta HPE HF16v Turbo
Lancia Delta HFIntegrale 8v
Lancia Beta 1300
Fiat Punto Cabrio
IVECO DAILY I odtahový speciál
Ex-156 GTA,JTDm,...
ITALMOTORI servis
Re: problém se startem
Tak ja som dnes napojil alfu. Nebol taky mraz, ale aj tak nestartovalo dobre, par sekund poskakalo. Vysledok je v tabulke. Neviem, ked je tlak nafty v pohode, tak mozu zle startovanie robit zablokovane vstrekovace? Minule pri tom startovani mi neslo nic do prepadov.


Alfa Romeo 146 - 1,9 JTD - 2000 - 77kw+
ex Ford Escort - 1.8 16v - 1998 - 85kw
ex Lancia Delta II - 1.9 Td - 1997 - 66kw
ex Ford Escort - 1.8 16v - 1998 - 85kw
ex Lancia Delta II - 1.9 Td - 1997 - 66kw
- wejwy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 432
- Registrován: 20.3.2009, pát 08:06
- Bydliště: Nymburk
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém se startem
Od 12týho záznamu je tlak ok, ale nejsou tam otáčky, tak nevim kdy jsi startovaljano44 píše:Tak ja som dnes napojil alfu. Nebol taky mraz, ale aj tak nestartovalo dobre, par sekund poskakalo. Vysledok je v tabulke. Neviem, ked je tlak nafty v pohode, tak mozu zle startovanie robit zablokovane vstrekovace? Minule pri tom startovani mi neslo nic do prepadov.
Fiat Croma 2009 2,4JTDm 147kw
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS
Re: problém se startem
Zabudol som tam dat otacky motora, ale start je pri riadku 10. Podla vsetkeho by mal byt realny tlak rovnaky ako teoreticky, ale mne tam hodilo realny 205 a teoreticky 534, a regulator tlaku bol otvoreny pri starte na 25 % a co viem, tak by mal byt otvoreny tak na 40-45 %.
Alfa Romeo 146 - 1,9 JTD - 2000 - 77kw+
ex Ford Escort - 1.8 16v - 1998 - 85kw
ex Lancia Delta II - 1.9 Td - 1997 - 66kw
ex Ford Escort - 1.8 16v - 1998 - 85kw
ex Lancia Delta II - 1.9 Td - 1997 - 66kw
- wejwy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 432
- Registrován: 20.3.2009, pát 08:06
- Bydliště: Nymburk
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém se startem
Reálný má být téměř stejný jako teoretický.jano44 píše:Zabudol som tam dat otacky motora, ale start je pri riadku 10. Podla vsetkeho by mal byt realny tlak rovnaky ako teoreticky, ale mne tam hodilo realny 205 a teoreticky 534, a regulator tlaku bol otvoreny pri starte na 25 % a co viem, tak by mal byt otvoreny tak na 40-45 %.
Jak dlouho to trvá, něž běží normálně?
Fiat Croma 2009 2,4JTDm 147kw
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS
Re: problém se startem
Cloveče nemáš nejaký divoký čip? Já mám na JTDm Teoreticky tlak nafty pro start 300 baru. Takhle z tech dat se zda ze dyl trva nez se dosadne teoretickeho tlaku pro start. Proč to není zřejmé (nekterý vtřik, vysokotlaké čerpadlo, drv..)
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3585
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Re: problém se startem
Mě před startem u JTD 85kw taky ukazuje vysoký teoretický tlak. A sice 490. Po startu se to srovná s reálným. Startuje bez problémů a čip tam nemám 

Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Re: problém se startem
PetrVTR.
No cipnute to mam, ale blbo to startovalo aj bez cipu. Takze v tom problem nevidim. Ale aj tak sa mi nezda ten tlak pri starte. Mam nahradne tesnenia na drv ventil, tak vymenim a popri tom ho vycistim, aspon na skusku. Vstreky budu nasledovat potom. Je u nas servis, kde vedia CR vstrekovace otestovat a vycistit ultrazvukom pod napätim. Kebyze bude zla tryska, tak stoji cca 45 eur, to sa da zniest.
wejwy.
Tak motor po tom zlom starte chytne hned na styri valce, bez problemov, ako vidno aj z tabulky. Dalsi riadok-dva uz je tlak a vsetko ostatne ok. Asi som tu uz niekde daval link na video, ako mi to startuje v mrazoch, ale dam este tuna, nech je to lepsie vidiet, co to robi.
[video]http://www.youtube.com/watch?v=LtNn6r7Gqk4[/video]
No cipnute to mam, ale blbo to startovalo aj bez cipu. Takze v tom problem nevidim. Ale aj tak sa mi nezda ten tlak pri starte. Mam nahradne tesnenia na drv ventil, tak vymenim a popri tom ho vycistim, aspon na skusku. Vstreky budu nasledovat potom. Je u nas servis, kde vedia CR vstrekovace otestovat a vycistit ultrazvukom pod napätim. Kebyze bude zla tryska, tak stoji cca 45 eur, to sa da zniest.
wejwy.
Tak motor po tom zlom starte chytne hned na styri valce, bez problemov, ako vidno aj z tabulky. Dalsi riadok-dva uz je tlak a vsetko ostatne ok. Asi som tu uz niekde daval link na video, ako mi to startuje v mrazoch, ale dam este tuna, nech je to lepsie vidiet, co to robi.
[video]http://www.youtube.com/watch?v=LtNn6r7Gqk4[/video]
Alfa Romeo 146 - 1,9 JTD - 2000 - 77kw+
ex Ford Escort - 1.8 16v - 1998 - 85kw
ex Lancia Delta II - 1.9 Td - 1997 - 66kw
ex Ford Escort - 1.8 16v - 1998 - 85kw
ex Lancia Delta II - 1.9 Td - 1997 - 66kw
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti