Tomik: GT 3.2 V6 (2004)
Tomik: GT 3.2 V6 (2004)
...
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Tomik
- Příspěvky: 36
- Registrován: 25.2.2008, pon 08:34
- Bydliště: Jihočeský Kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tomik: GT 3.2 V6 (2004)
Nazdárek, trochu se rozepíšu tak snad se to bude číst nějak záživně :-)
Tak sem se rozhodl, po 5 krásných letech strávených s AR 156 1.8TS, udělat radost a koupit si něco silnějšího a do oka mi padlo GT. O motorizaci bylo jasno hned, chtěl sem 3.2, ani vlastně nevím proč. Asi srdce zavelelo.
GT je jedním slovem prostě úžasné, tady bych zmínil, že už ho vlastním něco přes půl roku, ale až teď byl čas na založení karty :-) Aby taky nebylo po tom všem co se na něm dělalo
Pořizovačka byla okolo 170tis, což je dobrá cena a právě až moc dobrá. Při koupi sem věděl, že je vůz po lehkém ťukanci na předek, auto bylo opraveno a nejdříve to vypadalo, že docela dobře, motor měl krásný chod, nikde nic nemlátilo prostě první dojem paráda. Po chvilce rozhodování sme auto vzali (To byla první chyba) s tím, že sem si řikal, OK bude asi chtít něco časem vyměnit. Z toho časem se nakonec stal jeden den.
První den jsem vezl auto téměř přes půlku republiky domů, všechno v cajku, člověk byl takovej nadšenej z motoru podvozku, jízdních vlastností a vzhledu. Všechny vlastnosti jsou na běžnej provoz s tím, že si občas chce člověk trochu zablbnout ideální. Na předjíždění je GT super, jen ten vzhled je občas až moc vyzívavý :-)
Druhý den jsem měl ráno problém se zpátečkou, ale řikal jsem si OK, vždycky nějak zaklapla, až jednou odpoledne parádně vyletěla a průser byl na stole. Bohužel to zrovna vyšlo na období letních státních svátků a dovolených, takže sem auto odstavil mechanikovi do garáže a počkal než se vrátí z dovolené. Nějak sme si spočitali, že investice by mohla být okolo 15tis, protože sme si mysleli že sou špatné vidličky či nějaká podobná sranda v převodovce. S prodávajícím jsme se domluvili na určité kompenzaci až se bude vědět co s autem je. To byla asi druhá chyba.
Takže se začalo opravovat, začal se vyndavat motor. Přední světlo bylo ze spoda přiděláno vrutem, přední příčný jekl byl po fádní opravě, chladič na klimu byl tak trochu zvlněnej a chladič na vodu vypadal že by zimu nerozdejchal. Tímhle sem byl trochu rozčarovanej, oprava stála za ***** ale co se dalo čekat. Pak sme rozpůlili převodovku a v ní bylo tak nějak míň oleje než mělo být. Zpátečka byla úplně vysypaná ale zbytek přežil.
A pak přišla fáze opravování (což asi byla třetí chyba), novej příčnej jekl, předělání světel (s tím pořád nejsem moc spokojenej ale dávat 14-16tis za jedno se mi nechce kord, když bych musel koupit 2
), nový chladič, zpátečka + nějaké věci do převodovky k tomu rovnou nová spojka, rozvody (komplet), olej, filtry, krytka na ostřikovač xenonů a nějaké další drobnosti. No a tak sme to tam loupli plus mínus za stotisíci korunu.
No a pak přišlo na řadu odpouštění (časem se ukáže jestli to byla čtvrtá chyba). GT od té doby jezdí parádně, jezdí pořád, jezdí hodně a jsem s ním již spokojenej
Fotky sem hodím tak se můžete podívat, ještě bych chtěl poděkovat George.KHE za trpělivost :-)
Tak sem se rozhodl, po 5 krásných letech strávených s AR 156 1.8TS, udělat radost a koupit si něco silnějšího a do oka mi padlo GT. O motorizaci bylo jasno hned, chtěl sem 3.2, ani vlastně nevím proč. Asi srdce zavelelo.
GT je jedním slovem prostě úžasné, tady bych zmínil, že už ho vlastním něco přes půl roku, ale až teď byl čas na založení karty :-) Aby taky nebylo po tom všem co se na něm dělalo

První den jsem vezl auto téměř přes půlku republiky domů, všechno v cajku, člověk byl takovej nadšenej z motoru podvozku, jízdních vlastností a vzhledu. Všechny vlastnosti jsou na běžnej provoz s tím, že si občas chce člověk trochu zablbnout ideální. Na předjíždění je GT super, jen ten vzhled je občas až moc vyzívavý :-)
Druhý den jsem měl ráno problém se zpátečkou, ale řikal jsem si OK, vždycky nějak zaklapla, až jednou odpoledne parádně vyletěla a průser byl na stole. Bohužel to zrovna vyšlo na období letních státních svátků a dovolených, takže sem auto odstavil mechanikovi do garáže a počkal než se vrátí z dovolené. Nějak sme si spočitali, že investice by mohla být okolo 15tis, protože sme si mysleli že sou špatné vidličky či nějaká podobná sranda v převodovce. S prodávajícím jsme se domluvili na určité kompenzaci až se bude vědět co s autem je. To byla asi druhá chyba.
Takže se začalo opravovat, začal se vyndavat motor. Přední světlo bylo ze spoda přiděláno vrutem, přední příčný jekl byl po fádní opravě, chladič na klimu byl tak trochu zvlněnej a chladič na vodu vypadal že by zimu nerozdejchal. Tímhle sem byl trochu rozčarovanej, oprava stála za ***** ale co se dalo čekat. Pak sme rozpůlili převodovku a v ní bylo tak nějak míň oleje než mělo být. Zpátečka byla úplně vysypaná ale zbytek přežil.
A pak přišla fáze opravování (což asi byla třetí chyba), novej příčnej jekl, předělání světel (s tím pořád nejsem moc spokojenej ale dávat 14-16tis za jedno se mi nechce kord, když bych musel koupit 2

No a pak přišlo na řadu odpouštění (časem se ukáže jestli to byla čtvrtá chyba). GT od té doby jezdí parádně, jezdí pořád, jezdí hodně a jsem s ním již spokojenej

Fotky sem hodím tak se můžete podívat, ještě bych chtěl poděkovat George.KHE za trpělivost :-)
AR 156 1,8 TS 106kw 1998 :-) EX
AR GT 3.2 V6
AR GT 3.2 V6
Re: Tomik: GT 3.2 V6 (2004)
Alfa je krásná, ale jen mám jeden dotaz.
Za nový
Za nový
Si nechal v servise 100t?nosník,chladič,zpátečka + nějaké věci do převodovky k tomu rovnou nová spojka, rozvody (komplet), olej, filtry, krytka
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Tomik: GT 3.2 V6 (2004)
Vypada teda bozsky! Ten Novitec dela divy
hele a co to mas s maskou? Cerna barva ci folie?

Alfa Romeo GT 1.9 JTD ROSSO
- Tomik
- Příspěvky: 36
- Registrován: 25.2.2008, pon 08:34
- Bydliště: Jihočeský Kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tomik: GT 3.2 V6 (2004)
Díky moc :-)
Okolo 100tis to nakonec vyšlo, oni tam byly ještě nějaké další drobnosti a když se nasčítali tak to docela stálo. Hlavně sme dávali něktré díli origo z Alfy.
Na masce žádná folie není :-)
Okolo 100tis to nakonec vyšlo, oni tam byly ještě nějaké další drobnosti a když se nasčítali tak to docela stálo. Hlavně sme dávali něktré díli origo z Alfy.
Na masce žádná folie není :-)
AR 156 1,8 TS 106kw 1998 :-) EX
AR GT 3.2 V6
AR GT 3.2 V6
- ReznikCZ
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1902
- Registrován: 21.12.2009, pon 19:22
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tomik: GT 3.2 V6 (2004)
Krasne si ji uzdravil, kdyby to koupil nekdo jiny, kdo na to nema tak jde na dily nejspise... Vypada dobre a co intros?
Mercedes-Benz S500 4Matic
.......ale srdcem stále Alfista
.......ale srdcem stále Alfista
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2596
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tomik: GT 3.2 V6 (2004)
Parádní fotky
, vypadá na nich opravdu dobře. Tak ať ti dělá už jen radost. Každopádně kdyby jsi ještě něco potřeboval dej vědět.

Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti