Spotřeba oleje a kouřivost
Re: Spotřeba oleje a kouřivost
Tak to je slušné,ný
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: Spotřeba oleje a kouřivost
Neviem kam tuto otazku napisat, ale tato tema ma k nej snad najblizsie. Takze Mam po vymene motora. Odjaznenych zatial len 200km, takze relevantny udaj o zrati/nezrati oleja zatial neviem, ale co mi pride zvlastne co sa mi pri povodnom motore nedialo je taka biela kasicka v olejovom uzavere. Co to je? Ked ju utriem tak po kratkej jazde (6km) je tam ten biely maglajz zasa... Panikarit ci je vsetko ok?
Alfa Romeo 147, 2002, 1.6 Twin Spark 88kW, 5dv
Re: Spotřeba oleje a kouřivost
Jestli se Ti neztrácí chladící kapalina, tak buď v klidu, na krátké vzdálenosti je to normální.
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: Spotřeba oleje a kouřivost
Nevím co máš ve "vaně" a olej-ale při provozu "na studeno" může docházet k vylučování aditivační složky--pokud budeš utírat,moc toho tam po čase nezbyde--důležité je, jestli se ta vrstva tvoří na
prohřáté náplni--čili při běžným prohřátí mazací emulze..
Tlakuje ti expanzka? pokud máš podezření--případně jde zjistit obsah CO2 v chladicí kapalině na sondě/jako zjištění úplné těsnosti chladicího okruhu a izolovanosti vodního okruhu od spalovacího prostoru.../
prohřáté náplni--čili při běžným prohřátí mazací emulze..
Tlakuje ti expanzka? pokud máš podezření--případně jde zjistit obsah CO2 v chladicí kapalině na sondě/jako zjištění úplné těsnosti chladicího okruhu a izolovanosti vodního okruhu od spalovacího prostoru.../
Re: Spotřeba oleje a kouřivost
Dnes po prejdeni 200 km na dialnici na olejovom veku biela kasicka neni.
Expanzka je nadrz kde dolievam chladiacu zmes? Ako zistim CO2 v chladiacej kvapaline? Inak postrehol som ze sa mi voda nezohreje na 90 stupnov. Ani po tych 200 km nie. Maximalne bola teplota cca 75 stupnov. Co to je za somarinu? Nemala by mat voda stabilne po zahriati 90 stupnovu teplotu?
Expanzka je nadrz kde dolievam chladiacu zmes? Ako zistim CO2 v chladiacej kvapaline? Inak postrehol som ze sa mi voda nezohreje na 90 stupnov. Ani po tych 200 km nie. Maximalne bola teplota cca 75 stupnov. Co to je za somarinu? Nemala by mat voda stabilne po zahriati 90 stupnovu teplotu?
Alfa Romeo 147, 2002, 1.6 Twin Spark 88kW, 5dv
Re: Spotřeba oleje a kouřivost
Mě se to taky neohřeje na 90...
Alfa Romeo 159 SW 1750 TBi
Alfa Romeo 156 SW 2.0 JTS - ex.
Škoda Garde 1.3 MPi
Honda VFR 750 F
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3366
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba oleje a kouřivost
Ukazatel teploty chladící kapaliny by měl po studeném startu pomalu vyjet k 88°C a po otevření chlad. okruhu klesnout k ca 75 a zase vzhůru.
To že to ukazuje jinak může být za:
a) kecající budík
b) vadné čidlo teploty
c) vadný termostat
nejdříve bych si zkontroloval teplotu na diagnostice. Mě budík ukazuje taky těch 75-80 a diagnostika říká 87
To že to ukazuje jinak může být za:
a) kecající budík
b) vadné čidlo teploty
c) vadný termostat
nejdříve bych si zkontroloval teplotu na diagnostice. Mě budík ukazuje taky těch 75-80 a diagnostika říká 87
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
Re: Spotřeba oleje a kouřivost
Termostat by měl držet teplotu pořád cca na těch 90°. Když to začne z 90° zase klesat, tak je termostat vadný...
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172
Clio Sport 172
Re: Spotřeba oleje a kouřivost
Mechanik mi tam prehodi termostat s predchadzajuceho motora, tam problem nebol. Dam vediet vysledok. Chcem sa este spytat, kolko ma byt kompresny tlak vo valcoch? Motor vid moj podpis. Dakujem
Alfa Romeo 147, 2002, 1.6 Twin Spark 88kW, 5dv
Re: Spotřeba oleje a kouřivost
ten tlak by aj mna zaujimal
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: Spotřeba oleje a kouřivost
10-14 atm. pod 10 je to mrtvé, zároveň by neměli být velké rozdíly cca tak 1-2bar.
Já měl max 12.5 min 12
Já měl max 12.5 min 12
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Spotřeba oleje a kouřivost
na felde 1.3 som nameral 13-13-12-13 som zvedavy kolko budem mat ja... sakra aj sa bojim merat
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: Spotřeba oleje a kouřivost
já měl na prvním 12,5 a další tři 14
ale bylo to na studeným motoru
ale bylo to na studeným motoru
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3366
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba oleje a kouřivost
tady jsme v sekci TS JTS a ne v TSI a v TDiFlp píše:Termostat by měl držet teplotu pořád cca na těch 90°. Když to začne z 90° zase klesat, tak je termostat vadný...
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
Re: Spotřeba oleje a kouřivost
A TS/JTS má nějakej spešl termostat?
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172
Clio Sport 172
Re: Spotřeba oleje a kouřivost
mne to z 90 stale klesa a stupa a klesa a stupa a je to OK!
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: Spotřeba oleje a kouřivost
Termostat vymeneny a teplota je uz stabilne po zohriati na 90 stupnoch. Diky moc za radu.
Alfa Romeo 147, 2002, 1.6 Twin Spark 88kW, 5dv
Re: Spotřeba oleje a kouřivost
když začne za jízdy i trochu klesat, tak je u ts vadný... před 4 lety jsem ho měnil a teď budu zas... před tím stoupal rychle na 90 a držel, teď se mu moc nechce a v určitých momentech začne i klesat... ale po delší době na 90 už zůstane... v jednom servise na italy mi řekli, že jakmile u benzínu za jízdy klesne, tak je vadný... u jtd je to něco jiného...
Re: Spotřeba oleje a kouřivost
jo ale 156 to ma inak!
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: Spotřeba oleje a kouřivost
co má jinak? vždyť je to stejný motor...
Re: Spotřeba oleje a kouřivost
Podle mě nezáleží na motoru. Prostě termostat musí držet předepsanou provozní teplotu. To že klesne teplota vlivem propouštění termostatu je normální a stává se to u všech značek, časem se prostě opotřebuje...
Mě na mým TS taky propouštěl. Nejdřív se teplota vyšplhala na 90°, a pak se termostat otevřel a nestihl včas zavřít (při tom klesla dost teplota). Po výměně termostatu se teplota vyšplhá na provozní teplotu a už se ani nehne (kontrolováno i přes diag.).
Mě na mým TS taky propouštěl. Nejdřív se teplota vyšplhala na 90°, a pak se termostat otevřel a nestihl včas zavřít (při tom klesla dost teplota). Po výměně termostatu se teplota vyšplhá na provozní teplotu a už se ani nehne (kontrolováno i přes diag.).
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172
Clio Sport 172
Re: Spotřeba oleje a kouřivost
kokos normalne som myslel ze vsetci to uz vedia ze to tak funguje na 156 ze proste rucicka ukazuje presnu teplotu aj ked sa termostat tvori a tak a ono to nakoniec tak nie je no nic hadat sa nebudem
edit: http://www.alfa156.cz/technika/kolisani-teploty
-mal som KO termostat a novy robi presne to co je tam popsane... ta ze kludne mente termostaty kazdy rok
edit: http://www.alfa156.cz/technika/kolisani-teploty
-mal som KO termostat a novy robi presne to co je tam popsane... ta ze kludne mente termostaty kazdy rok
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: Spotřeba oleje a kouřivost
mi to taky kolísá, +- nějaké cca 2-3 mm kolem 9o°C
jinak jsme měnili oil po 2O-ti tkm a asi to už měl za sebou, za tu dobu jsem dolil 2l..
to je asi normální spotřeba, tak jsem mu za tu dvacku dopřál a plácnul jsem se přes kapsu, přešeli jsme na 10w60 racing.... moc se mi nechtělo ale dnes jsem rád..
tak uvidím kolik budu dolívat provozem, to ale taky není proti mému nelogickému poznatku..
u 10w40 20K s logem alfy romeo omezovač odpojil čárku před 7-mou tj cca 6 750 ot/min
u 10w60 racing omezovač odpojuje mezi 7 250 - 7 500 ot/min
obě samozřejmě Selénie...
proč?
jinak jsme měnili oil po 2O-ti tkm a asi to už měl za sebou, za tu dobu jsem dolil 2l..
to je asi normální spotřeba, tak jsem mu za tu dvacku dopřál a plácnul jsem se přes kapsu, přešeli jsme na 10w60 racing.... moc se mi nechtělo ale dnes jsem rád..
tak uvidím kolik budu dolívat provozem, to ale taky není proti mému nelogickému poznatku..
u 10w40 20K s logem alfy romeo omezovač odpojil čárku před 7-mou tj cca 6 750 ot/min
u 10w60 racing omezovač odpojuje mezi 7 250 - 7 500 ot/min
obě samozřejmě Selénie...
proč?
AR 156 1.8 TS 16V r.v 2000 LPG
ex AR 156 SW 2,0 TS 16V r.v.2000 LPG
ex AR 156 SW 2,0 TS 16V r.v.2000 LPG
Re: Spotřeba oleje a kouřivost
100% s tym olej nema nic spolocne ale za to to tocis riadne k tomu obmedzovacu..
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host