vonkreuz - AR 166 3.0 V6 (1999) "šedá Myš"
vonkreuz - AR 166 3.0 V6 (1999) "šedá Myš"
Obsah: 2959cm3
Počet válců : 6 do V
Kroutící moment : 275 Nm při 5000 ot./min.
Rok výroby: duben 1999
Výkon: 166kW / 226PS při 6200 ot./min.
Velikost nádrže: 72 litru
Spotřeba: první plná nádrž zatím stačila na 640km a občas už problikne hladové oko (takže zatím cca 9litru kombinovaného provozu)
Průměr kol : 17 palců léto / 16 palců zima
Stav tachometru: 116 100km (při koupi, konec února 2013)
Výbava: dle EPERu je to "Progresion"
Interiér je v textilu, volant a řadička jsou v kuži. Hudba není BOSE, ale CD changer v kufru je. Dešťový senzor, tempomat, sedačky bez ohřevu, v elektrice jen opěradlo. Auto bylo až na pár kosmetických vad prodáno udržované a obstáravané. Hned po koupi udělána STK bez ztráty jediné kytičky.
Po nezdařené koupi jedné AR 166 2.5 V6 zde na fóru jsem našel tohle auto. Říkám jí Myška Šedá a už dostala plyšového jmenovce na palubku.
Auto bylo při 100 000 doveženo ze Švýcarska (ověřil jsem si to u prodejce ve Švýcarsku).
Na autě po koupi vyměněn nový olej Selenia Racing 10W60 (děkuji Dallene, já na to nemám zatím podmínky) a vzduchový filtr. V plánu jsou přední brzdové destičky na jaře a silentbloky pro upevnění výfuku (už jsou trochu zpuchřelé). Podvozek zatím v cajku, ale čekám, že po další zimě bude potřeba.
-
Kosmetická vada je lehký dulek na LPř. blatníku a pak škrábanec skrz lak na PZ dveřích. Musím koupit AR znáčky dopředu i do zadu. Co jsem nejvíc zatím ocenil je vícebodové ostřikování předního skla.
Motor a jeho zátah je úžasný i když v tomhle mokrém a kluzkém počasí je potřeba trocha opatrnosti, takže jezdím s lehkou nohou.
Fotky zatím nejsou, protože počasí fotkám moc nepřeje.
edit: Zkusil jsem si sednout "za sebe" dozadu a místa je tam dost a dost. I když po pravdě, vzadu jezdit nehodlám.
edit: konec dubna 2013 nové přední i zadní destičky ATE
edit: 12-06-2013 Teď po 6 500 km je spotřeba dle palubního počítače na 10l/100km a odpovídá to i podle- tankování.
edit: 28-09-2013 Po necelých 10 000km máme za sebou 2 výměny oleje, svíček, destiček a upadlý spodní kryt katalizátoru.
edit: 21-10-2013 Při 127 700km nainstalován systém paliva LPG (popis strana 4)
Počet válců : 6 do V
Kroutící moment : 275 Nm při 5000 ot./min.
Rok výroby: duben 1999
Výkon: 166kW / 226PS při 6200 ot./min.
Velikost nádrže: 72 litru
Spotřeba: první plná nádrž zatím stačila na 640km a občas už problikne hladové oko (takže zatím cca 9litru kombinovaného provozu)
Průměr kol : 17 palců léto / 16 palců zima
Stav tachometru: 116 100km (při koupi, konec února 2013)
Výbava: dle EPERu je to "Progresion"
Interiér je v textilu, volant a řadička jsou v kuži. Hudba není BOSE, ale CD changer v kufru je. Dešťový senzor, tempomat, sedačky bez ohřevu, v elektrice jen opěradlo. Auto bylo až na pár kosmetických vad prodáno udržované a obstáravané. Hned po koupi udělána STK bez ztráty jediné kytičky.
Po nezdařené koupi jedné AR 166 2.5 V6 zde na fóru jsem našel tohle auto. Říkám jí Myška Šedá a už dostala plyšového jmenovce na palubku.
Auto bylo při 100 000 doveženo ze Švýcarska (ověřil jsem si to u prodejce ve Švýcarsku).
Na autě po koupi vyměněn nový olej Selenia Racing 10W60 (děkuji Dallene, já na to nemám zatím podmínky) a vzduchový filtr. V plánu jsou přední brzdové destičky na jaře a silentbloky pro upevnění výfuku (už jsou trochu zpuchřelé). Podvozek zatím v cajku, ale čekám, že po další zimě bude potřeba.
-
Kosmetická vada je lehký dulek na LPř. blatníku a pak škrábanec skrz lak na PZ dveřích. Musím koupit AR znáčky dopředu i do zadu. Co jsem nejvíc zatím ocenil je vícebodové ostřikování předního skla.
Motor a jeho zátah je úžasný i když v tomhle mokrém a kluzkém počasí je potřeba trocha opatrnosti, takže jezdím s lehkou nohou.
Fotky zatím nejsou, protože počasí fotkám moc nepřeje.
edit: Zkusil jsem si sednout "za sebe" dozadu a místa je tam dost a dost. I když po pravdě, vzadu jezdit nehodlám.
edit: konec dubna 2013 nové přední i zadní destičky ATE
edit: 12-06-2013 Teď po 6 500 km je spotřeba dle palubního počítače na 10l/100km a odpovídá to i podle- tankování.
edit: 28-09-2013 Po necelých 10 000km máme za sebou 2 výměny oleje, svíček, destiček a upadlý spodní kryt katalizátoru.
edit: 21-10-2013 Při 127 700km nainstalován systém paliva LPG (popis strana 4)
Naposledy upravil(a) vonkreuz dne 27.3.2014, čtv 19:52, celkem upraveno 10 x.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Re: Vonkreuz - AR 166 3.0 V6 (1999)
Tož gratulace , 3,0 je určitě lepší volba jak 2,5
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
Re: Vonkreuz - AR 166 3.0 V6 (1999)
Děkuji.
V porovnání s předchozí AR 156 SW 2.5 V6 jede auto lehce svižněji, více jistěji a samozřejmě to není tak tuhé/tvrdé.
Řekl jsem si, že vozit volný vzduch v kufru přece jen nepotřebuji a kočárek budu kupovat podle auta, ne auto podle kočárku. A pokud se Dallen vejde ve čtyřech lidech a s lyžema do AR 156 sedan, tak já musím do AR 166 také.
V porovnání s předchozí AR 156 SW 2.5 V6 jede auto lehce svižněji, více jistěji a samozřejmě to není tak tuhé/tvrdé.
Řekl jsem si, že vozit volný vzduch v kufru přece jen nepotřebuji a kočárek budu kupovat podle auta, ne auto podle kočárku. A pokud se Dallen vejde ve čtyřech lidech a s lyžema do AR 156 sedan, tak já musím do AR 166 také.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Re: Vonkreuz - AR 166 3.0 V6 (1999)
Sakra, to je aspoň řeč =D> a žádné fňukání, že alfa musí z domu kvůli to mu, že se ženský líbí nějakej kočár, který tam nevleze
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: Vonkreuz - AR 166 3.0 V6 (1999)
Správnej přístup
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
Re: Vonkreuz - AR 166 3.0 V6 (1999)
Mojí přítelkyni se Myška líbí a sdílí stejný názor na koupi kočárku. Doma si klepou na čelo a ze všech se rázem stali proroci lepší než věštkyně ze starořeckých Delf.
Já jsem spokojený.
Teď v úterý projde alfička zkouškou, protože jedeme na skialpy do Totesek.
Já jsem spokojený.
Teď v úterý projde alfička zkouškou, protože jedeme na skialpy do Totesek.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Re: Vonkreuz - AR 166 3.0 V6 (1999)
Totesky, hmm, že bych se přidal?
Jinak auto už jsem viděl a také v něm jel, šlape krásně ty kilometry odpovídaj motor vypadá jak nový žádný únik oleje, naprosto čistý vše v originálním stavu až na dva zlomené plastové držáčky
Na volnoběh neslyšitelný tak to má u takového auta být
Jinak co se týče těch sedaček je možné, že ty co tam jsou nejsou původní protože tapecy jsou v černé kůži. Až budeš mít čas mrkni pod sedačky asi tam budeš mít více svazků kabeláže (výhřev, posun atd.)
Jen ten škrábanec, ale na tom zapracujem když bude chuť
edit: A co se týče místa tak za tebou jsem měl před nohami tak 15-20 číšel to u 156 nehrozí
Jinak auto už jsem viděl a také v něm jel, šlape krásně ty kilometry odpovídaj motor vypadá jak nový žádný únik oleje, naprosto čistý vše v originálním stavu až na dva zlomené plastové držáčky
Na volnoběh neslyšitelný tak to má u takového auta být
Jinak co se týče těch sedaček je možné, že ty co tam jsou nejsou původní protože tapecy jsou v černé kůži. Až budeš mít čas mrkni pod sedačky asi tam budeš mít více svazků kabeláže (výhřev, posun atd.)
Jen ten škrábanec, ale na tom zapracujem když bude chuť
edit: A co se týče místa tak za tebou jsem měl před nohami tak 15-20 číšel to u 156 nehrozí
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Vonkreuz - AR 166 3.0 V6 (1999)
Vím o dvou plastových packách ulomených na zakrytování motoru - přední rohy nad světly. A potom bohužel klasicky krytka zadního konektoru na dobíjení mezi sedadly.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Re: Vonkreuz - AR 166 3.0 V6 (1999)
Koukal jsem do ePERU a podle VINka mám mít textilní interiér, respektive sedačky.Dallen píše:Jinak co se týče těch sedaček je možné, že ty co tam jsou nejsou původní protože tapecy jsou v černé kůži. Až budeš mít čas mrkni pod sedačky asi tam budeš mít více svazků kabeláže (výhřev, posun atd.)
Zatím podle palubního počítače se spotřeba pohybuje od 8,5 do 9,6 litru na sto.
Podle porovnání tankování benálu a ujetých km to vychází 650km do plného svícení hladového oranžového oka.
Bylo to cca 80% dálnice, 15% mimo město a 5% město.
Musím vyměnit žárovičku pro signálku levého blinkru. Sice se s tím dá jezdit, ale sejří mně to.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Re: Vonkreuz - AR 166 3.0 V6 (1999)
Věřím, že cesta do Totesek musela být super, s takovým korábem dvojnásob platí, že i cesta, může být cíl
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Vonkreuz - AR 166 3.0 V6 (1999)
Už by to chtělo nahodit nějaké to foto
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Vonkreuz - AR 166 3.0 V6 (1999)
No jooo, vidíš. Já na to pokaždé myslím, ale zapomínám.
Ale nadhodím problém. Včera sedím v autě, čekám na kamaráda až si vezme doma věci na skialp...
Zkouším, jestli mám CD v mechanice v měniči a co to dělá. viz. vlákno o ICS a měniči CD.... CD mi to ukazovalo v měniči, včetné počtu skladeb na disku, ale nechtělo je to načíst.
Tak si říkám nic, zkusím navigaci... nastavím si vesnici, kam chci jet a pak jsem vypnul ICS.
Kamarád došel, otočím klíčkem ve spínací skřínce a na obrazovce ICS mi naběhla hláška "napište kod ICS". Nebyl čas, odignoroval jsem to. Takže mně dneska večer čeká vytukávání kodu a doufám, že tam toho nebude víc.
Ale nadhodím problém. Včera sedím v autě, čekám na kamaráda až si vezme doma věci na skialp...
Zkouším, jestli mám CD v mechanice v měniči a co to dělá. viz. vlákno o ICS a měniči CD.... CD mi to ukazovalo v měniči, včetné počtu skladeb na disku, ale nechtělo je to načíst.
Tak si říkám nic, zkusím navigaci... nastavím si vesnici, kam chci jet a pak jsem vypnul ICS.
Kamarád došel, otočím klíčkem ve spínací skřínce a na obrazovce ICS mi naběhla hláška "napište kod ICS". Nebyl čas, odignoroval jsem to. Takže mně dneska večer čeká vytukávání kodu a doufám, že tam toho nebude víc.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Re: Vonkreuz - AR 166 3.0 V6 (1999)
První fotky z dnešního lehce usněženého rána.
Ty potvory za oknem jsou maskoti - myš za auto a had za značku. Kříž mi musí ušít sestra.
Ty potvory za oknem jsou maskoti - myš za auto a had za značku. Kříž mi musí ušít sestra.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Re: Vonkreuz - AR 166 3.0 V6 (1999)
Alfici mám zhruba 1,5 měsíce a už jsme najezdili spolu 4000km. Tak jsem se asi nějak přepočítal v odhadu možného ročního nájezdu. Čekal jsem tak 10-12 tisíc, ale bude to zřejmě víc.
Za tu dobu jen chyba ICSka a prasklá žárovička ukazatele levého blinkru na přístrojovce.
Takže ťuk ťuk ťuk na dřevo, ať to vydrží.
Spotřeba podle natankování vychází 10l/100km. Zatím jsem bral jen Benzinu, OMW, Shellku a Slovnaft, ale když jsem dneska viděl u FridexuMistexu v Nošovicích na Unicornu N95 za 35,20Kč/l tak jsem neodol. Zatím nepociťuju žádný problém s tahem nebo špatným chodem. Přece jen tady v Žilině je Shell i Slovnaft za 38,90.
Pokud sem koukne někdo z okolí Humpolce - další týden se chystám na Vysočinu, tak kde v Humpolci mají nejlepší benál? Případně z Jihlavy - oplatí se sjez dálnici a nabrat si v Jihlavě u čerpačky Ono?
Další víkend jsou v plánu nové destičky do brzd.
Za tu dobu jen chyba ICSka a prasklá žárovička ukazatele levého blinkru na přístrojovce.
Takže ťuk ťuk ťuk na dřevo, ať to vydrží.
Spotřeba podle natankování vychází 10l/100km. Zatím jsem bral jen Benzinu, OMW, Shellku a Slovnaft, ale když jsem dneska viděl u FridexuMistexu v Nošovicích na Unicornu N95 za 35,20Kč/l tak jsem neodol. Zatím nepociťuju žádný problém s tahem nebo špatným chodem. Přece jen tady v Žilině je Shell i Slovnaft za 38,90.
Pokud sem koukne někdo z okolí Humpolce - další týden se chystám na Vysočinu, tak kde v Humpolci mají nejlepší benál? Případně z Jihlavy - oplatí se sjez dálnici a nabrat si v Jihlavě u čerpačky Ono?
Další víkend jsou v plánu nové destičky do brzd.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Re: Vonkreuz - AR 166 3.0 V6 (1999)
Jestli tam je ONO tak hned si najdi nejbližší další benzinku a na tém bude stejná cena.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Vonkreuz - AR 166 3.0 V6 (1999)
Myslíš v rámci srovnávání cen a držení kroku dalších čerpaček s ONO?
Co vím, tak v Jihlavě je ONO asi nejlevnější na benál. Na dehet býval ICOM jako velkoodběratel.
Co vím, tak v Jihlavě je ONO asi nejlevnější na benál. Na dehet býval ICOM jako velkoodběratel.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Re: Vonkreuz - AR 166 3.0 V6 (1999)
Přesně tak, většinou to tak je.
Vzpomeň na Vysoké Mýto, 4 benzinky (ONO, Shell, Eurooil, něcoOil) všechny shodné ceny 32.9
Vzpomeň na Vysoké Mýto, 4 benzinky (ONO, Shell, Eurooil, něcoOil) všechny shodné ceny 32.9
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Vonkreuz - AR 166 3.0 V6 (1999)
Dneska díky Dallenovi opravena kontrolka levého blinkru a nové desky na všech brzdách.
Už jen gumové závěsy výfuku a "jen" ICS.
Cestou domu jsem se pěkně ponaháněl s Hummerem H2 na klikaté cestě mezi vodní nádrží Šance a Turzovkou.
edit: Tak poslední nádrž byla za 13,5l na sto km, když jsem si užíval to krásné počasí.
Už jen gumové závěsy výfuku a "jen" ICS.
Cestou domu jsem se pěkně ponaháněl s Hummerem H2 na klikaté cestě mezi vodní nádrží Šance a Turzovkou.
edit: Tak poslední nádrž byla za 13,5l na sto km, když jsem si užíval to krásné počasí.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Re: Vonkreuz - AR 166 3.0 V6 (1999)
Dneska dostala Šedá myša nové silentbloky na zadní část výfuku.
Nandat šly samozřejmě rychleji než sundat.
Takže stále zbývá rozchodit ICS, ale už jsem začal s odstrojováním.
edit: ICS, respektive rádio vyřešeno s pomocí Alfiho166silver, za což mu patří dík!!
edit2: tak jsem se koukal do ICS a za posledních 4000km klesla prumerná spotřeba z 10,2l/100km na 10,0l/100km.
Nandat šly samozřejmě rychleji než sundat.
Takže stále zbývá rozchodit ICS, ale už jsem začal s odstrojováním.
edit: ICS, respektive rádio vyřešeno s pomocí Alfiho166silver, za což mu patří dík!!
edit2: tak jsem se koukal do ICS a za posledních 4000km klesla prumerná spotřeba z 10,2l/100km na 10,0l/100km.
Naposledy upravil(a) vonkreuz dne 27.4.2013, sob 08:48, celkem upraveno 1 x.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Re: Vonkreuz - AR 166 3.0 V6 (1999)
Kdyby si aplikoval můj tuning tak by si měl spotřebu 0 na sto
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Vonkreuz - AR 166 3.0 V6 (1999)
Myslíš rozebrat auto, postavit ho na špalky a nejeuzdit?
Nebo si pujčovat SPZky a neplatit u benzíny...
Nebo si pujčovat SPZky a neplatit u benzíny...
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Re: Vonkreuz - AR 166 3.0 V6 (1999)
Tak až na nefunkční CD changer je vše (o čem vím ) v pořádku.
CD changer jsem vyndal a vzhledem k tomu, že na něm bylo psáno rukou fixou "AR 166 - OK", tak už byl asi měněný. Tak musím počkat, až mi ho někdo proměří nebo rozebere, bo do elektroniky se rozumím jak koza petrželi.
Ale už jsem rozhodil sítě a mám slíbeno hafo punk/punkrock/rockových kazet.
CD changer jsem vyndal a vzhledem k tomu, že na něm bylo psáno rukou fixou "AR 166 - OK", tak už byl asi měněný. Tak musím počkat, až mi ho někdo proměří nebo rozebere, bo do elektroniky se rozumím jak koza petrželi.
Ale už jsem rozhodil sítě a mám slíbeno hafo punk/punkrock/rockových kazet.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
- summer1999
- Nováček
- Příspěvky: 224
- Registrován: 6.1.2012, pát 12:53
- Bydliště: Mordor
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vonkreuz - AR 166 3.0 V6 (1999)
Když jsem si koupil 147, tak tam byl changer taky v prdeli, tak jsem pak někde narazil na kazetu s vývodem 3,5mm jacka (ano, neměl jsem do té doby tušení, že něco takového existuje ), což považuji za nejúžasnější vynález.. Takže changer letěl a já byl spokojený, píchnul jsem mobil, rychlá orientace atd..
NOW: Cinquecento 1.2 63Kw + 145 1.9JTD 1xxKw 3/4 Zender
EX: 147 1.9JTD 85Kw Engstler; 155 2.5TD; 155 2.0TS 104Kw; 147 1.6TS 77Kw; 155 2.5TD
EX: 147 1.9JTD 85Kw Engstler; 155 2.5TD; 155 2.0TS 104Kw; 147 1.6TS 77Kw; 155 2.5TD
Re: Vonkreuz - AR 166 3.0 V6 (1999)
Tu kazetovou redukci už tam mám od začátku napojenou na MP3 přehrávač. Ale muj MP3 přehrávač už pomalu umírá - tři roky mojí práce ve skladě a nošení po kapsách se na něm podepsaly, asi je nějak nalomený 3mm konektor vevnitř přehrávače.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Re: vonkreuz - AR 166 3.0 V6 (1999)
Dneska si přítulka poprvé zkusila řízení alfice a byla z toho na větvi - "Jééé, ono je to rychlý a citlivý a stačí málo mačkat plyn, jééé proč to tak rychle brzdí..."
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Amazon [Bot] a 2 hosti