
Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Škodovky mají více úložných prostor na různé ty krevní konzervy a injekční stříkačky, takže v tomto případě nebylo co řešit.... 

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Tak tak, stejně zlatý roky cyklistiky byli s pořádnýma autama
Teď už to není ono
edit: A ty shade stejně maj rozhodčí a ti většinou moc těch stříkaček nevozí

edit: A ty shade stejně maj rozhodčí a ti většinou moc těch stříkaček nevozí

Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4379
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
PřesněKubas píše:Škodovky mají více úložných prostor na různé ty krevní konzervy a injekční stříkačky, takže v tomto případě nebylo co řešit....

33
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
tady v čase cca 20s http://www.youtube.com/watch?v=hQ0dlh5diYY je pěkná momentka Contadora z Tour de France.... (divák převlečenej za doktora nabízí sáček s čerstvou krví....
)

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7222
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
tak tak, byly to zlaté časy cyklistiky i automobilismu, devadesátky rulezDallen píše:Tak tak, stejně zlatý roky cyklistiky byli s pořádnýma autamaTeď už to není ono
edit: A ty shade stejně maj rozhodčí a ti většinou moc těch stříkaček nevozí

AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Jó kde jsou ty časy, dobrý foto ..... tady se 166kou v pozadí soupeří Marco Pantani versus Lance Armstrong . Jeden se předávkoval kokainem a druhy je nyní po obvinění z dopingu z hrdiny psancem , zajimavé osudy 

ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
- Tonio
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1433
- Registrován: 11.11.2010, čtv 13:56
- Bydliště: Chrudimsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...




Bella macchina AR 155 1.8TS Sport 8v
+ 800 x Alfa Romeo (1:100 až 1:10)
Subaru Outback 2.5i
Suzuki Swift MkIV
+ 800 x Alfa Romeo (1:100 až 1:10)
Subaru Outback 2.5i
Suzuki Swift MkIV
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Vyměnit za Sharan 1.generace
Větší sra.čka v tý době snad nebyla, než trojlístek jakoby "prvních moderních MPV koncernu "- Alhambra-Sharan- a také ford -Galaxy první generace, což je pořád to samý úděsný auto..z hlediska poruchovosti nad ně nebylo a pravidelně vyhrávaly i "německou hitparádu spolehlivosti..."
V tom směru byla segmentem úplně jinde posazená "pracovní" 20V Multipla v podstatě raketa, která jela., na silnici seděla na rozdíl od konkurence stejnýho segmentu jak přibitá -/no ono i líp než zmíněný MPV první generace-který cílily do úplně jinýho segmentu :-) / a "neotravovala poruchovostí " .
Jasně--že pokus o "kompaktní funkcionalistickej vzhled" se netrefil do přicházejícího vkusu doby, kde "čím větší" bylo postupně" lepší"--no "úrovně" týhle trojice "hrkaček" teda nedosahovala..
Takže ten Sharan 1.generace by teda bylo z deště pod okap--pokud se bavíme o autu stejnýho ročníku.:-)
.ta kompaktnost vzhledem k obestavěnýmu prostoru "je zase svým způsobem zvláštní"
funkcionalistické pojetí se ukázalo jako slepá kolej..no lidi třeba v tý době slyšeli v telce reklamu na téma, že "Berlingo je cool -auto pro rodinu se psem .../a ne pro instalatéra na stavbu , kterej v něm jezdil taky /"i takový pokusy tady byly--a to zase ta Multipla byla proti tomu "vyšší třída" slušný zavěšení, rozumnej motor a proti těm různejm "pracovním autům s pevnou nápravou vzadu " -vnucovaným jako multifunkce pro volnej čas -seděla z hlediska podvozku jak motokára..druhá generace se úpravou haupny a tý neobvyklý "nástavby" ke konvenci vrátila do proudu doby a ničím už neiritovala..
Čili bylo to v první generace multifunkčně,funkcionalisticky pojatý v podstatě pracovní auto na tahání, segment "montér-přivez odvez" a tam mi s ohledem na vozy Renault-Kango, Citroen-Berlingo ..ničím nevadila-druhá generace se pokusila obrátit image k trochu jinýmu segmentu., protože .:mt023


Větší sra.čka v tý době snad nebyla, než trojlístek jakoby "prvních moderních MPV koncernu "- Alhambra-Sharan- a také ford -Galaxy první generace, což je pořád to samý úděsný auto..z hlediska poruchovosti nad ně nebylo a pravidelně vyhrávaly i "německou hitparádu spolehlivosti..."
V tom směru byla segmentem úplně jinde posazená "pracovní" 20V Multipla v podstatě raketa, která jela., na silnici seděla na rozdíl od konkurence stejnýho segmentu jak přibitá -/no ono i líp než zmíněný MPV první generace-který cílily do úplně jinýho segmentu :-) / a "neotravovala poruchovostí " .
Jasně--že pokus o "kompaktní funkcionalistickej vzhled" se netrefil do přicházejícího vkusu doby, kde "čím větší" bylo postupně" lepší"--no "úrovně" týhle trojice "hrkaček" teda nedosahovala..

Takže ten Sharan 1.generace by teda bylo z deště pod okap--pokud se bavíme o autu stejnýho ročníku.:-)
.ta kompaktnost vzhledem k obestavěnýmu prostoru "je zase svým způsobem zvláštní"
funkcionalistické pojetí se ukázalo jako slepá kolej..no lidi třeba v tý době slyšeli v telce reklamu na téma, že "Berlingo je cool -auto pro rodinu se psem .../a ne pro instalatéra na stavbu , kterej v něm jezdil taky /"i takový pokusy tady byly--a to zase ta Multipla byla proti tomu "vyšší třída" slušný zavěšení, rozumnej motor a proti těm různejm "pracovním autům s pevnou nápravou vzadu " -vnucovaným jako multifunkce pro volnej čas -seděla z hlediska podvozku jak motokára..druhá generace se úpravou haupny a tý neobvyklý "nástavby" ke konvenci vrátila do proudu doby a ničím už neiritovala..
Čili bylo to v první generace multifunkčně,funkcionalisticky pojatý v podstatě pracovní auto na tahání, segment "montér-přivez odvez" a tam mi s ohledem na vozy Renault-Kango, Citroen-Berlingo ..ničím nevadila-druhá generace se pokusila obrátit image k trochu jinýmu segmentu., protože .:mt023
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 27.3.2013, stř 09:50, celkem upraveno 3 x.
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4379
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Kamarád má Galaxy první generace s TDI a to auto je naprosto nenáročný, nic to nechce a jen to jezdí. Trochu začíná nakvétat, ale nic zásadního. Co je na tom tak průserového?
33
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
1999-2000 už byly vcelku dobré,/relativně--viz../
začátek tohohle trojlístku ale byl spíš "čínský zboží"..
"hitparáda"--z tisku..2012
stáří ..10-11 let
..Znalci vědí, že skupina nejstarších vozidel byla v minulosti ostudou pro Škodu, jejíž modely Favorit a Felicia se pravidelně umisťovaly na chvostu žebříčku. Tentokrát je situace zcela jiná. 25. místo patří modelu Octavia za 24,2% poruch. Jde tedy o nadprůměrný výsledek. Do nadprůměru patří i Škoda Fabia na 27. příčce za 24,5% závad. Celkově nejlépe si však ze 73 klasifikovaných vozidel (průměrný výskyt závad 26,8%) vedlo opět Porsche 911 s výsledkem 9,5% poruch. Za ním se usadila rovnou trojice toyot. Na druhé příčce najdeme model RAV4 (rovných 10% závad), následuje Yaris (16,8% závad) a Avensis (17,6 % závad). Tabulku pak uzavírají konstrukčně shodné vozy kategorie MPV. Nejhoršího výsledku 37,9% závad dosáhl Ford Galaxy, předposlední je Seat Alhambra za 36,7% poruch a těsně předním najdeme Volkswagen
Přídavný topení první modely s TDI neměly--takže v jedničce prvních let v zimě dost hrůza při poskakování po městě .. :-)
začátek tohohle trojlístku ale byl spíš "čínský zboží"..
"hitparáda"--z tisku..2012
stáří ..10-11 let
..Znalci vědí, že skupina nejstarších vozidel byla v minulosti ostudou pro Škodu, jejíž modely Favorit a Felicia se pravidelně umisťovaly na chvostu žebříčku. Tentokrát je situace zcela jiná. 25. místo patří modelu Octavia za 24,2% poruch. Jde tedy o nadprůměrný výsledek. Do nadprůměru patří i Škoda Fabia na 27. příčce za 24,5% závad. Celkově nejlépe si však ze 73 klasifikovaných vozidel (průměrný výskyt závad 26,8%) vedlo opět Porsche 911 s výsledkem 9,5% poruch. Za ním se usadila rovnou trojice toyot. Na druhé příčce najdeme model RAV4 (rovných 10% závad), následuje Yaris (16,8% závad) a Avensis (17,6 % závad). Tabulku pak uzavírají konstrukčně shodné vozy kategorie MPV. Nejhoršího výsledku 37,9% závad dosáhl Ford Galaxy, předposlední je Seat Alhambra za 36,7% poruch a těsně předním najdeme Volkswagen
Přídavný topení první modely s TDI neměly--takže v jedničce prvních let v zimě dost hrůza při poskakování po městě .. :-)
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 27.3.2013, stř 10:32, celkem upraveno 1 x.
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Zajímavá interpretace...
Slušelo by se dodat, že jde o statistiku STK a mezi tenhle trojlístek se vtlačilo i pár jiných aut. Konkrétně ve stáří 10 - 11 let to byla Alfa 156 a Fiat Bravo, u mladších pak Fiat Stilo... A nemám pocit, že by kterýkoliv z těch aut bylo nějakým megaprůšvihem co se spolehlivosti týká.
Statistika sjetých pneumatik, shnilýho výfuku a popraskaných žárovek podle mě nevypovídá o spolehlivosti vůbec nic.
http://www.autorevue.cz/nejspolehlivejs ... ticleStart

Statistika sjetých pneumatik, shnilýho výfuku a popraskaných žárovek podle mě nevypovídá o spolehlivosti vůbec nic.
http://www.autorevue.cz/nejspolehlivejs ... ticleStart
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Omluva za překlep--vejcuc udával rok 2012--opraveno..topení na hov.no,:-) řízení u Sharana v prvních letech výroby byl otřes po pár desítkách kiláků, pokud to poznalo okresku v Čechách --vymlátilo se naprosto nechutně.., ty čepy v první generaci byl vtip..blok nebyl dostatečně chlazenej a i diesel v Sharanu se v klidu zadřel, turba odcházely--bylo toho celkem dost, upravoval se blok..--v tý první 66kW si v zimě prostě mrznul--a s ohledem na segment, kam to bylo zařazený-s tím tady v letech 95, 96,97 jezdily většinou první "paničky" , manžel kterej "uspěl" k tomu měl nevyhnutelně " stříbrnej pašík", a bydliště satelit za Prahou., seriál "Místo nahoře" aneb jak zaplatit hypotéku..a honorace po česku .. :-)
Objektivně-- to auto bylo v prvních letech -vzhledem k segmentu -dost mimo.a 95-96 byl srandy kopec..
Objektivně-- to auto bylo v prvních letech -vzhledem k segmentu -dost mimo.a 95-96 byl srandy kopec..
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 27.3.2013, stř 10:48, celkem upraveno 2 x.
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
To přeci na situaci nic nemění.
I když se podívám na rok 2012 tak to máme v nejhorší desítce třeba:
stáří 2-3 let - Fiat Panda, Alfa Romeo 159
stáří 4-5 let - Fiat Stilo, Fiat Grande Punto
stáří 6-7 let - Fiat Stilo, Alfa Romeo 156
stáří 8-9 let - Fiat Stilo, Alfa Romeo 147
stáří 10-> let - Fiat Brvo/Brava, Alfa Romeo 156, Fiat Punto
Pořád je to o STK, nikoliv o spolehlivosti.
http://www.autembezpecne.cz/cz/s40/Test ... skodovek-a

stáří 2-3 let - Fiat Panda, Alfa Romeo 159
stáří 4-5 let - Fiat Stilo, Fiat Grande Punto
stáří 6-7 let - Fiat Stilo, Alfa Romeo 156
stáří 8-9 let - Fiat Stilo, Alfa Romeo 147
stáří 10-> let - Fiat Brvo/Brava, Alfa Romeo 156, Fiat Punto
Pořád je to o STK, nikoliv o spolehlivosti.
http://www.autembezpecne.cz/cz/s40/Test ... skodovek-a
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Známej má už hodně dlouho Galaxy 2.3i a taky co vím se to nikdy nijak nesralo.
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Ale kterej ročník ...když má tu 2.3--to je přece už 2.generace.
I starej Sharan 1.generace nemá smysl porovnávat s Pandou.nebo Stilem..cenově v době vzniku naprosto jiná kategorie..a mrznout v zimě v autě který bylo posazený naprosto jinam byl vtip..
I starej Sharan 1.generace nemá smysl porovnávat s Pandou.nebo Stilem..cenově v době vzniku naprosto jiná kategorie..a mrznout v zimě v autě který bylo posazený naprosto jinam byl vtip..
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 27.3.2013, stř 11:03, celkem upraveno 2 x.
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4379
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Třeba tady je 2.3 první generace:
http://www.ebazar.cz/auto/ford/ford-galaxy-23-27520/
http://www.ebazar.cz/auto/ford/ford-galaxy-23-27520/
33
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Už si to pamatuju přece jen matně--možná tam teda 2.3i byla i když myslím že první ročníky 2.3 i neměly --čili 95,96..
Tohle auto se většinou kupovalo v TDI..:-)
Tohle auto se většinou kupovalo v TDI..:-)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Alfa 156 nebo 159 je taky naprosto jiná cenová kategorie?HonzaR píše:Ale kterej ročník ...když má tu 2.3--to je přece už 2.generace.
I starej Sharan 1.generace nemá smysl porovnávat s Pandou.nebo Stilem..cenově v době vzniku naprosto jiná kategorie..

Hele já netvrdím, že je Sharan/Alhambra/Galaxy vzor spolehlivosti. Jen tvrdím, že ve svým okolí neznám nikoho kdo by s tím měl závažnější problémy, a že spolehlivost auta nejde posuzovat podle statistik z STK...
EDIT:
Tady jsou i tabulky nejčastějších závad. S přehledem vede osvětlení.
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/ne ... a-vysluni/
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
No neříkám nic jinýho, než že auto vzhledem k segmentu byl v době uvedení trapas--ženská s dětma v příměstským provozu v TDI 66kW kosila celou zimu v zapnutým kabátě a řízení to při cestě mimo 1.třídu mělo po pár desítkách tisíc vymlácený na sr.ku..
Něco odpustím nákupce-autu za dvě kila..ale tohle je prostě jinej segment
Něco odpustím nákupce-autu za dvě kila..ale tohle je prostě jinej segment
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3819
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
kámoš má taky Galaxy věčně za tím vozejk a plně naložené motor chip z DE a chodí už mrtě dlouho bez problémů.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Martinovi na jednom nedávno praskla klika nebo co to psal 

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
áááá už se začínají první závady přiznávat.... jak se tady psalo, je to šrot
mimochodem jedním šarykem (první generace, ale nějaké poslední roky výroby) byl dotažen z Holandu i můj Spider....

mimochodem jedním šarykem (první generace, ale nějaké poslední roky výroby) byl dotažen z Holandu i můj Spider....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Limetkka
- Štamgast
- Příspěvky: 810
- Registrován: 29.9.2009, úte 18:40
- Bydliště: Práglík
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Pak je tu ještě jedna otázka a to chování se k vozu. Koupím-li si citlivý vůz a budu se k němu chovat jak prase, je jasné, že nevydrží a něco se podělá - to je řekl bych asi případ Alfy. Doma jsme měli i to Stylo (tuším, že spíš ze začátku výroby, ale ročník si nepamatuji), hodně najeto, moc se nešetřilo a bez závad:-)
Fiat Punto HLX mk.2
Moto Guzzi Breva 750 i.e. - potěšení na dvou kolech
Ex: AR 146 1.6TS, AR 146 1.4TS, Ford Sierra 2.0i OHC
Moto Guzzi Breva 750 i.e. - potěšení na dvou kolech
Ex: AR 146 1.6TS, AR 146 1.4TS, Ford Sierra 2.0i OHC
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...
Fakt --že koncernový -MPV připomíná v době uvedení v zimě výlet na Sibiř nezměníš "ohleduplností" svýho chování ..a vzhledem k použití v režimu "rodinného vozu" ve kterým ženský /který se mlčky považovaly zarádoby "střední třídu":-)/ tahaly děti do školky-- v době uvedení na trh ...se jednalo o "neodpustitelnou závadu" degradující to auto do polohy připomínající tepelný komfort pracovního offroadu typu Def , kde jsou takovýhle podmínky v době uvedení Sharanu a spol prostě běžný..
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti