Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Odpovědět
Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18994
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od Kubas » 26.3.2013, úte 11:22

Škodovky mají více úložných prostor na různé ty krevní konzervy a injekční stříkačky, takže v tomto případě nebylo co řešit.... :-D
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od Dallen » 26.3.2013, úte 11:35

Tak tak, stejně zlatý roky cyklistiky byli s pořádnýma autama :-D Teď už to není ono

edit: A ty shade stejně maj rozhodčí a ti většinou moc těch stříkaček nevozí :smt033
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

zde.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4379
Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
Bydliště: Všude možně
Kontaktovat uživatele:

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od zde. » 26.3.2013, úte 11:36

Kubas píše:Škodovky mají více úložných prostor na různé ty krevní konzervy a injekční stříkačky, takže v tomto případě nebylo co řešit.... :-D
Přesně :wink:
Přílohy
sypači.jpg
33

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18994
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od Kubas » 26.3.2013, úte 11:39

tady v čase cca 20s http://www.youtube.com/watch?v=hQ0dlh5diYY je pěkná momentka Contadora z Tour de France.... (divák převlečenej za doktora nabízí sáček s čerstvou krví.... :-D )
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7222
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od speedy » 26.3.2013, úte 11:41

Dallen píše:Tak tak, stejně zlatý roky cyklistiky byli s pořádnýma autama :-D Teď už to není ono

edit: A ty shade stejně maj rozhodčí a ti většinou moc těch stříkaček nevozí :smt033
tak tak, byly to zlaté časy cyklistiky i automobilismu, devadesátky rulez :D
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

Majkll
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1056
Registrován: 9.9.2007, ned 11:07
Bydliště: Poličsko

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od Majkll » 26.3.2013, úte 17:16

Jó kde jsou ty časy, dobrý foto ..... tady se 166kou v pozadí soupeří Marco Pantani versus Lance Armstrong . Jeden se předávkoval kokainem a druhy je nyní po obvinění z dopingu z hrdiny psancem , zajimavé osudy :)
Přílohy
alfa tour2.jpg
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)


ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od Kůrkyn » 26.3.2013, úte 22:52

Obrázek

Tonio
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1433
Registrován: 11.11.2010, čtv 13:56
Bydliště: Chrudimsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od Tonio » 27.3.2013, stř 07:21

:smt044 :smt044 :smt044 :smt023
Bella macchina AR 155 1.8TS Sport 8v
+ 800 x Alfa Romeo (1:100 až 1:10)
Subaru Outback 2.5i
Suzuki Swift MkIV

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1930
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od HonzaR » 27.3.2013, stř 09:09

Vyměnit za Sharan 1.generace :smt044 :smt044
Větší sra.čka v tý době snad nebyla, než trojlístek jakoby "prvních moderních MPV koncernu "- Alhambra-Sharan- a také ford -Galaxy první generace, což je pořád to samý úděsný auto..z hlediska poruchovosti nad ně nebylo a pravidelně vyhrávaly i "německou hitparádu spolehlivosti..."
V tom směru byla segmentem úplně jinde posazená "pracovní" 20V Multipla v podstatě raketa, která jela., na silnici seděla na rozdíl od konkurence stejnýho segmentu jak přibitá -/no ono i líp než zmíněný MPV první generace-který cílily do úplně jinýho segmentu :-) / a "neotravovala poruchovostí " .
Jasně--že pokus o "kompaktní funkcionalistickej vzhled" se netrefil do přicházejícího vkusu doby, kde "čím větší" bylo postupně" lepší"--no "úrovně" týhle trojice "hrkaček" teda nedosahovala.. :smt023
Takže ten Sharan 1.generace by teda bylo z deště pod okap--pokud se bavíme o autu stejnýho ročníku.:-)
.ta kompaktnost vzhledem k obestavěnýmu prostoru "je zase svým způsobem zvláštní"
funkcionalistické pojetí se ukázalo jako slepá kolej..no lidi třeba v tý době slyšeli v telce reklamu na téma, že "Berlingo je cool -auto pro rodinu se psem .../a ne pro instalatéra na stavbu , kterej v něm jezdil taky /"i takový pokusy tady byly--a to zase ta Multipla byla proti tomu "vyšší třída" slušný zavěšení, rozumnej motor a proti těm různejm "pracovním autům s pevnou nápravou vzadu " -vnucovaným jako multifunkce pro volnej čas -seděla z hlediska podvozku jak motokára..druhá generace se úpravou haupny a tý neobvyklý "nástavby" ke konvenci vrátila do proudu doby a ničím už neiritovala..
Čili bylo to v první generace multifunkčně,funkcionalisticky pojatý v podstatě pracovní auto na tahání, segment "montér-přivez odvez" a tam mi s ohledem na vozy Renault-Kango, Citroen-Berlingo ..ničím nevadila-druhá generace se pokusila obrátit image k trochu jinýmu segmentu., protože .:mt023
Přílohy
druhý kolo už ničím netahalo za oko
druhý kolo už ničím netahalo za oko
první "sporný" pokus o  kompaktní prac auto
první "sporný" pokus o kompaktní prac auto
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 27.3.2013, stř 09:50, celkem upraveno 3 x.

zde.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4379
Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
Bydliště: Všude možně
Kontaktovat uživatele:

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od zde. » 27.3.2013, stř 09:40

Kamarád má Galaxy první generace s TDI a to auto je naprosto nenáročný, nic to nechce a jen to jezdí. Trochu začíná nakvétat, ale nic zásadního. Co je na tom tak průserového?
33

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1930
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od HonzaR » 27.3.2013, stř 09:54

1999-2000 už byly vcelku dobré,/relativně--viz../
začátek tohohle trojlístku ale byl spíš "čínský zboží"..
"hitparáda"--z tisku..2012
stáří ..10-11 let

..Znalci vědí, že skupina nejstarších vozidel byla v minulosti ostudou pro Škodu, jejíž modely Favorit a Felicia se pravidelně umisťovaly na chvostu žebříčku. Tentokrát je situace zcela jiná. 25. místo patří modelu Octavia za 24,2% poruch. Jde tedy o nadprůměrný výsledek. Do nadprůměru patří i Škoda Fabia na 27. příčce za 24,5% závad. Celkově nejlépe si však ze 73 klasifikovaných vozidel (průměrný výskyt závad 26,8%) vedlo opět Porsche 911 s výsledkem 9,5% poruch. Za ním se usadila rovnou trojice toyot. Na druhé příčce najdeme model RAV4 (rovných 10% závad), následuje Yaris (16,8% závad) a Avensis (17,6 % závad). Tabulku pak uzavírají konstrukčně shodné vozy kategorie MPV. Nejhoršího výsledku 37,9% závad dosáhl Ford Galaxy, předposlední je Seat Alhambra za 36,7% poruch a těsně předním najdeme Volkswagen


Přídavný topení první modely s TDI neměly--takže v jedničce prvních let v zimě dost hrůza při poskakování po městě .. :-)
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 27.3.2013, stř 10:32, celkem upraveno 1 x.

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8568
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od Harous » 27.3.2013, stř 10:27

Zajímavá interpretace... :D Slušelo by se dodat, že jde o statistiku STK a mezi tenhle trojlístek se vtlačilo i pár jiných aut. Konkrétně ve stáří 10 - 11 let to byla Alfa 156 a Fiat Bravo, u mladších pak Fiat Stilo... A nemám pocit, že by kterýkoliv z těch aut bylo nějakým megaprůšvihem co se spolehlivosti týká.
Statistika sjetých pneumatik, shnilýho výfuku a popraskaných žárovek podle mě nevypovídá o spolehlivosti vůbec nic.

http://www.autorevue.cz/nejspolehlivejs ... ticleStart
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1930
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od HonzaR » 27.3.2013, stř 10:35

Omluva za překlep--vejcuc udával rok 2012--opraveno..topení na hov.no,:-) řízení u Sharana v prvních letech výroby byl otřes po pár desítkách kiláků, pokud to poznalo okresku v Čechách --vymlátilo se naprosto nechutně.., ty čepy v první generaci byl vtip..blok nebyl dostatečně chlazenej a i diesel v Sharanu se v klidu zadřel, turba odcházely--bylo toho celkem dost, upravoval se blok..--v tý první 66kW si v zimě prostě mrznul--a s ohledem na segment, kam to bylo zařazený-s tím tady v letech 95, 96,97 jezdily většinou první "paničky" , manžel kterej "uspěl" k tomu měl nevyhnutelně " stříbrnej pašík", a bydliště satelit za Prahou., seriál "Místo nahoře" aneb jak zaplatit hypotéku..a honorace po česku .. :-)
Objektivně-- to auto bylo v prvních letech -vzhledem k segmentu -dost mimo.a 95-96 byl srandy kopec..
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 27.3.2013, stř 10:48, celkem upraveno 2 x.

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8568
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od Harous » 27.3.2013, stř 10:44

To přeci na situaci nic nemění. :smt102 I když se podívám na rok 2012 tak to máme v nejhorší desítce třeba:
stáří 2-3 let - Fiat Panda, Alfa Romeo 159
stáří 4-5 let - Fiat Stilo, Fiat Grande Punto
stáří 6-7 let - Fiat Stilo, Alfa Romeo 156
stáří 8-9 let - Fiat Stilo, Alfa Romeo 147
stáří 10-> let - Fiat Brvo/Brava, Alfa Romeo 156, Fiat Punto

Pořád je to o STK, nikoliv o spolehlivosti.
http://www.autembezpecne.cz/cz/s40/Test ... skodovek-a
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

hadXR
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2725
Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
Bydliště: Krkonoše a podhůří
Kontaktovat uživatele:

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od hadXR » 27.3.2013, stř 10:45

Známej má už hodně dlouho Galaxy 2.3i a taky co vím se to nikdy nijak nesralo.
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1930
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od HonzaR » 27.3.2013, stř 10:49

Ale kterej ročník ...když má tu 2.3--to je přece už 2.generace.
I starej Sharan 1.generace nemá smysl porovnávat s Pandou.nebo Stilem..cenově v době vzniku naprosto jiná kategorie..a mrznout v zimě v autě který bylo posazený naprosto jinam byl vtip..
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 27.3.2013, stř 11:03, celkem upraveno 2 x.

zde.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4379
Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
Bydliště: Všude možně
Kontaktovat uživatele:

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od zde. » 27.3.2013, stř 10:51

Třeba tady je 2.3 první generace:
http://www.ebazar.cz/auto/ford/ford-galaxy-23-27520/
33

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1930
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od HonzaR » 27.3.2013, stř 10:58

Už si to pamatuju přece jen matně--možná tam teda 2.3i byla i když myslím že první ročníky 2.3 i neměly --čili 95,96..
Tohle auto se většinou kupovalo v TDI..:-)

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8568
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od Harous » 27.3.2013, stř 11:05

HonzaR píše:Ale kterej ročník ...když má tu 2.3--to je přece už 2.generace.
I starej Sharan 1.generace nemá smysl porovnávat s Pandou.nebo Stilem..cenově v době vzniku naprosto jiná kategorie..
Alfa 156 nebo 159 je taky naprosto jiná cenová kategorie? :smt102 A proč by vlastně mělo jít o cenu?
Hele já netvrdím, že je Sharan/Alhambra/Galaxy vzor spolehlivosti. Jen tvrdím, že ve svým okolí neznám nikoho kdo by s tím měl závažnější problémy, a že spolehlivost auta nejde posuzovat podle statistik z STK...

EDIT:
Tady jsou i tabulky nejčastějších závad. S přehledem vede osvětlení.
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/ne ... a-vysluni/
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1930
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od HonzaR » 27.3.2013, stř 11:44

No neříkám nic jinýho, než že auto vzhledem k segmentu byl v době uvedení trapas--ženská s dětma v příměstským provozu v TDI 66kW kosila celou zimu v zapnutým kabátě a řízení to při cestě mimo 1.třídu mělo po pár desítkách tisíc vymlácený na sr.ku..
Něco odpustím nákupce-autu za dvě kila..ale tohle je prostě jinej segment

Franik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3819
Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od Franik » 27.3.2013, stř 12:55

kámoš má taky Galaxy věčně za tím vozejk a plně naložené motor chip z DE a chodí už mrtě dlouho bez problémů.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od Petr147 » 27.3.2013, stř 13:01

Martinovi na jednom nedávno praskla klika nebo co to psal :)

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18994
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od Kubas » 27.3.2013, stř 13:02

áááá už se začínají první závady přiznávat.... jak se tady psalo, je to šrot :twisted:
mimochodem jedním šarykem (první generace, ale nějaké poslední roky výroby) byl dotažen z Holandu i můj Spider....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Limetkka
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 810
Registrován: 29.9.2009, úte 18:40
Bydliště: Práglík
Kontaktovat uživatele:

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od Limetkka » 27.3.2013, stř 13:03

Pak je tu ještě jedna otázka a to chování se k vozu. Koupím-li si citlivý vůz a budu se k němu chovat jak prase, je jasné, že nevydrží a něco se podělá - to je řekl bych asi případ Alfy. Doma jsme měli i to Stylo (tuším, že spíš ze začátku výroby, ale ročník si nepamatuji), hodně najeto, moc se nešetřilo a bez závad:-)
Fiat Punto HLX mk.2
Moto Guzzi Breva 750 i.e. - potěšení na dvou kolech
Ex: AR 146 1.6TS, AR 146 1.4TS, Ford Sierra 2.0i OHC

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1930
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od HonzaR » 27.3.2013, stř 13:19

Fakt --že koncernový -MPV připomíná v době uvedení v zimě výlet na Sibiř nezměníš "ohleduplností" svýho chování ..a vzhledem k použití v režimu "rodinného vozu" ve kterým ženský /který se mlčky považovaly zarádoby "střední třídu":-)/ tahaly děti do školky-- v době uvedení na trh ...se jednalo o "neodpustitelnou závadu" degradující to auto do polohy připomínající tepelný komfort pracovního offroadu typu Def , kde jsou takovýhle podmínky v době uvedení Sharanu a spol prostě běžný..

Odpovědět

Zpět na „Alfa a vše kolem + další italské stroje a značky koncernu Fiat...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti