to je fáma,močovinu používá (nebo používal) koncern PSA-francouzi,ale alfa koupená ve francii bude mít DPFHonzaT píše:Čau, chtěl bych se zeptat, jestli tu někdo z Vás má zkušenosti s filtrem pevných částic, který obsahuje močovinu? Resp. vysvětlím konkrétněji:
Můj servisák mi říkal, že Italové filtr mají vychytaný tak (už si přesně nevzpomínám, v čem to přesně spočívá), že ve filtru pev. část. nepoužívají močovinu. Ovšem Alfy pro některé trhy (kde to tamní ekoblázni vyžadují) filtr s močovinou mají. On sám má Alfu z Itálie, proto to nikdy neřešil.
Já se chci zeptat, jestli máte zkušenosti s její výměnou? Já mám Alfu z Francie a ta ten filtr má (na rozdíl od italského ještě z tohoto vedou jakési tenoulinké hadičky). Zatím je vše ok.. ale jen preventivně bych rád věděl, jestli se to musí časem nějak měnit, příp. zda se tam někudy ta močovina dává?? Díky za jakékoli upřesnění! Honza
životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
Re: Filtr pevných částic
Alfetta GTV L
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
AdBlue k redukci oxidu dusiku pouziva daleko vice automobilek, vcetne poslednich kusu z VW group
Alfa Romeo Perfection
Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
Ahoj chlapy dneska mi stálo auto celej den na slunci a kdyz jsem prisel a chtel nastartovat tak to chvili tocilo pak chytlo a hned chciplo.Napodruhe uz to chytlo ale na palubovce se mi rozsvitil oranzovej trojuhelnik a zacalo to psat neco s filtrem ale najednou to zhaslo a vse je oki dalsi nastartovani uz pohoda nestalo se to nekomu z Vas taky? nebo poradi nekdo co to je?
Fiat Croma 19jtd 110Kw
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
zatím bych tipnul slabou baterku, ale hlídej to.
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
dneska zase ale chytlo to napoprve dyl tocilo ale na palubaku to napsalo cruise control off ....... a pak to zhaslo vubec nevim co to je kontrolka zadna jen oranzovej trojuhelnik po 5vterinach zhasl a pohoda
Fiat Croma 19jtd 110Kw
- Alah
- Pozorovatel
- Příspěvky: 268
- Registrován: 5.4.2010, pon 09:50
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
slabá baterie na 99%, při startování klesne napětí natolik, že ŔJ není schopná přečíst signály z čidel.
Brera 2,4 JTDm zvaná Matylda
144kW 420Nm
Si vis pacem, para bellum
144kW 420Nm
Si vis pacem, para bellum
Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
Cauko ludia,
chcel by som sa spytat, mam Cromu 1.9 M-jet, 88kW, podla FES je priemer poslednych 5 DPF regeneracii 200km, teplota 600stupnov, dzlka tak 400-500sekund.
zakazdym sledujem aby regeneracia dobehla cez okamzitu spotrebu a udrziam aspon tycn 2300 otacok.
chodim priemerne 20-30km a zhruba 50%mesto/50 mimo.
aj tak sa mi to zda ze to bezi dost casto.
mam podozrenie ze EGR ventil mozno uz netesni, a spobuje vacsiu dymivost, buduci tyzden sa chystam nanho pozriet, v ako je stave.
Inac motor ani netrha, ide pekna a nema ani problem s vykonom
vdaka
chcel by som sa spytat, mam Cromu 1.9 M-jet, 88kW, podla FES je priemer poslednych 5 DPF regeneracii 200km, teplota 600stupnov, dzlka tak 400-500sekund.
zakazdym sledujem aby regeneracia dobehla cez okamzitu spotrebu a udrziam aspon tycn 2300 otacok.
chodim priemerne 20-30km a zhruba 50%mesto/50 mimo.
aj tak sa mi to zda ze to bezi dost casto.
mam podozrenie ze EGR ventil mozno uz netesni, a spobuje vacsiu dymivost, buduci tyzden sa chystam nanho pozriet, v ako je stave.
Inac motor ani netrha, ide pekna a nema ani problem s vykonom
vdaka
Fiat Croma Dynamic 1.9 Multijet 2007 150HP/370Nm DPF/EGR OFF Sarkan Chip
Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
U RJ BOSCH EDC16 coz JTDm je se v pameti uchovavaji pouze posledni 2 regenerace. Kazdopadne regenerace po 200 km je hodne casto. Ukazuje to na mozny problem s vysokou kourivosti a nebo muze byt DPF zanesen nespalitelnymi casticemi. Pro referenci: 1.9 JTDm 16V, provoz z vetsi casti po meste, regenerace obvykle po 700-900 km.spigy11 píše:Cauko ludia,
chcel by som sa spytat, mam Cromu 1.9 M-jet, 88kW, podla FES je priemer poslednych 5 DPF regeneracii 200km, teplota 600stupnov, dzlka tak 400-500sekund.
zakazdym sledujem aby regeneracia dobehla cez okamzitu spotrebu a udrziam aspon tycn 2300 otacok.
chodim priemerne 20-30km a zhruba 50%mesto/50 mimo.
aj tak sa mi to zda ze to bezi dost casto.
mam podozrenie ze EGR ventil mozno uz netesni, a spobuje vacsiu dymivost, buduci tyzden sa chystam nanho pozriet, v ako je stave.
Inac motor ani netrha, ide pekna a nema ani problem s vykonom
vdaka
Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
Ahoj
Vysoka dymivost aspon podla toho co som nasiel moze byt sposobena EGR, ten som bol akurat vcera dat vycistit + vahu vzduchu som dal tiez precistit sprejom ktory je na to urceny, tak som zvedavy, ci sa to zmeni.
Co sa tyka regeneracie pokial regeneracia neskoncila nikdy som nevypol motor, cize tym by to nemalo byt este jedna moznost je ze donutim vykonat regeneraciu cez FES/MES
Vysoka dymivost aspon podla toho co som nasiel moze byt sposobena EGR, ten som bol akurat vcera dat vycistit + vahu vzduchu som dal tiez precistit sprejom ktory je na to urceny, tak som zvedavy, ci sa to zmeni.
Co sa tyka regeneracie pokial regeneracia neskoncila nikdy som nevypol motor, cize tym by to nemalo byt este jedna moznost je ze donutim vykonat regeneraciu cez FES/MES
Fiat Croma Dynamic 1.9 Multijet 2007 150HP/370Nm DPF/EGR OFF Sarkan Chip
Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
No zvýšenou kouřivost může mít na svědomí EGR a nebo také vstřiky. Ale pokud je toto všechno OK tak je zřejmě DPF na konci životnosti - zanesený nespalitelnými částicemi, které regenarace nedokáže odstranit. V takovém případě se nabízi 2 možnosti: DPF Off a nebo čištění DPFspigy11 píše:Ahoj
Vysoka dymivost aspon podla toho co som nasiel moze byt sposobena EGR, ten som bol akurat vcera dat vycistit + vahu vzduchu som dal tiez precistit sprejom ktory je na to urceny, tak som zvedavy, ci sa to zmeni.
Co sa tyka regeneracie pokial regeneracia neskoncila nikdy som nevypol motor, cize tym by to nemalo byt este jedna moznost je ze donutim vykonat regeneraciu cez FES/MES
Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
ako vravim EGR som vycistil som zvedavy kolko do dalsej regeneracie,
no dufam ze vstreky to nebudu, ale na co to poznat ze su vstreky v prdeli?
NO DPF cleaning je zhruba 100e minimalne, pricom sharky ponuka za 250 DPF/EGR OFF + chip, to by som radsej isiel touto cestou, cize ked to nefunguje von s tym
Nasiel som si stranku http://www.auto.cz/dr-diesel-opravy-vst ... isic-67684 kde pisu o chybach vstrekovacov, keby ti bol fakt aspon cast pravdy co tam pisu, tak mam fakt problemy s vykonom atd, ale nic takeve nemam, motor taha, ide tichucko, riadne davam VIF, aj predchadzzajuci majitel daval.
Ale mozno pomoze este jedno cital su ze su na predaj nejake drahsie pripravky vycisia Common Rail system - ProTec alebo BG244, tak este toto skusim
no dufam ze vstreky to nebudu, ale na co to poznat ze su vstreky v prdeli?
NO DPF cleaning je zhruba 100e minimalne, pricom sharky ponuka za 250 DPF/EGR OFF + chip, to by som radsej isiel touto cestou, cize ked to nefunguje von s tym
Nasiel som si stranku http://www.auto.cz/dr-diesel-opravy-vst ... isic-67684 kde pisu o chybach vstrekovacov, keby ti bol fakt aspon cast pravdy co tam pisu, tak mam fakt problemy s vykonom atd, ale nic takeve nemam, motor taha, ide tichucko, riadne davam VIF, aj predchadzzajuci majitel daval.
Ale mozno pomoze este jedno cital su ze su na predaj nejake drahsie pripravky vycisia Common Rail system - ProTec alebo BG244, tak este toto skusim
Fiat Croma Dynamic 1.9 Multijet 2007 150HP/370Nm DPF/EGR OFF Sarkan Chip
Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
Ale proc ne, podle zkušeností uživatelů často fungují přípravky na čištění vstřiků dobře. Dobré reference jsou také na ProTec DPF Superclean.spigy11 píše:ako vravim EGR som vycistil som zvedavy kolko do dalsej regeneracie,
no dufam ze vstreky to nebudu, ale na co to poznat ze su vstreky v prdeli?
NO DPF cleaning je zhruba 100e minimalne, pricom sharky ponuka za 250 DPF/EGR OFF + chip, to by som radsej isiel touto cestou, cize ked to nefunguje von s tym
Nasiel som si stranku http://www.auto.cz/dr-diesel-opravy-vst ... isic-67684 kde pisu o chybach vstrekovacov, keby ti bol fakt aspon cast pravdy co tam pisu, tak mam fakt problemy s vykonom atd, ale nic takeve nemam, motor taha, ide tichucko, riadne davam VIF, aj predchadzzajuci majitel daval.
Ale mozno pomoze este jedno cital su ze su na predaj nejake drahsie pripravky vycisia Common Rail system - ProTec alebo BG244, tak este toto skusim
Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
Super to je konecne dobra sprava dnes
Na co su lepsie ohlasy Pro-tec alebo BG?
U protecu uvazujem o
http://www.nanoaditiva.sk/produkt,commo ... ---protect
a
http://www.nanoaditiva.sk/produkt,diese ... uper-clean
ale to druhe skor to je aj na vstreky
Na co su lepsie ohlasy Pro-tec alebo BG?
U protecu uvazujem o
http://www.nanoaditiva.sk/produkt,commo ... ---protect
a
http://www.nanoaditiva.sk/produkt,diese ... uper-clean
ale to druhe skor to je aj na vstreky
Fiat Croma Dynamic 1.9 Multijet 2007 150HP/370Nm DPF/EGR OFF Sarkan Chip
Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
Kde se ten Pro-tec u nás v čr dá koupit? Nenašel jsem jediný kloudný e-obchod.
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
nasiel som jedneho chalana na inom fiat fore ze kupil nejake podobne veci
adresa: http://www.autoprofishop.cz/
Objednal
Objednal jsem si Nano ochranu motoru 399kč, Diesel Common Rail-čištění a ochrana systému 319kč a 2x Guard Fill Diesel á 159kč. DPF mám, podle diag. zanesený na 28%, tak ten zatím neřeším.
adresa: http://www.autoprofishop.cz/
Objednal
Objednal jsem si Nano ochranu motoru 399kč, Diesel Common Rail-čištění a ochrana systému 319kč a 2x Guard Fill Diesel á 159kč. DPF mám, podle diag. zanesený na 28%, tak ten zatím neřeším.
Fiat Croma Dynamic 1.9 Multijet 2007 150HP/370Nm DPF/EGR OFF Sarkan Chip
Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
No z FESu stav DPF nezjistíš, to 28% zanesení je v daném zanášecím /regeneračním cyklu, tzn. že v tvém případě to jede od 0% každých 200 km :-)spigy11 píše:nasiel som jedneho chalana na inom fiat fore ze kupil nejake podobne veci
adresa: http://www.autoprofishop.cz/
Objednal
Objednal jsem si Nano ochranu motoru 399kč, Diesel Common Rail-čištění a ochrana systému 319kč a 2x Guard Fill Diesel á 159kč. DPF mám, podle diag. zanesený na 28%, tak ten zatím neřeším.
Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
oks, viete mi povedat ako je pripevneni DPF v chrome? je tam medzikus, ktory sa vyberie?
vdaka
vdaka
Fiat Croma Dynamic 1.9 Multijet 2007 150HP/370Nm DPF/EGR OFF Sarkan Chip
Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
Ahoj, dneska mi vyskočila chyba P2455 - chybný signál diferenčního snímače tlaku DPF. Navíc FES informuje, že chyba nyní není aktuální, jenom je v paměti. Chystám se prověřit pár jednoduchých věcí, jako že není vypadlá některá z hadiček odběru tlaku na DPF nebo na snímači (asi ne, to by chyba přetrvávala), případně jestli nezlobí el. konektor. A otázka je: Můžete někdo poradit, kde ten snímač vlastně hledat? JTDM 16V E4
Díky
Díky
Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
Čau, ten snímač je označen v kroužku (č. 2).
Vedou k těmu dvě trubičky z DPF. Co jsem se bavil se servisákem v AF v Ostravě, tak je velmi malá pravděpodobnost, že by toto čidlo odešlo. Já měl třeba problém s EGT čidlem (č. 15) ale to nebude tvůj případ - ta 15ka totiž rozsvítí kontrolku motoru. Zkontroluj prvně kabeláž k členu č. 2, nejlíp to půjde asi zespodu.
Vedou k těmu dvě trubičky z DPF. Co jsem se bavil se servisákem v AF v Ostravě, tak je velmi malá pravděpodobnost, že by toto čidlo odešlo. Já měl třeba problém s EGT čidlem (č. 15) ale to nebude tvůj případ - ta 15ka totiž rozsvítí kontrolku motoru. Zkontroluj prvně kabeláž k členu č. 2, nejlíp to půjde asi zespodu.
Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
Díky!lukee píše:Čau, ten snímač je označen v kroužku (č. 2).
Vedou k těmu dvě trubičky z DPF. Co jsem se bavil se servisákem v AF v Ostravě, tak je velmi malá pravděpodobnost, že by toto čidlo odešlo. Já měl třeba problém s EGT čidlem (č. 15) ale to nebude tvůj případ - ta 15ka totiž rozsvítí kontrolku motoru. Zkontroluj prvně kabeláž k členu č. 2, nejlíp to půjde asi zespodu.
Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
Tak opraveno. Konektor rozpojen, prostrikan kontaktolem a zapojen. Kontrolka zhasla, chybu jsem vymazal a uz se neobjevila. Ponekud matouci bylo ze do snimace vede pouze jedna hadice, ale nakonec jsem se na zahranicnim Croma foru docetl, ze to tak u novejsich vozu je.
Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
Takže z DPF vede jen jedna hadička do čidla?
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
Je to podle modelu DPF, některé mají dvě některé jenom jednu.
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
Ano. V tomto případě senzor porovnava tlak před DPF s atmosferickym tlakem.lukee píše:Takže z DPF vede jen jedna hadička do čidla?
Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
Tak nic, chyba je zpet. Podle FES byla navic zaznamenana pred nastartovanim motoru. Zacinam premyslet, ze je to opravdu chyba snimace.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů