Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER
má nepravidelný tvar a světýlka jsme si nevšiml
VIN je: ZAR16400006282989 datum první registrace je 27.03.1996
lepší foto nemám:
VIN je: ZAR16400006282989 datum první registrace je 27.03.1996
lepší foto nemám:
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER
Tak musíš mít kulatej cervenej klíč, ve kterým je ampule pro immo. Když nemáš, origo immo to blokuje. Koukni na palubku, jestli zůstane svítit žluté klíč na palubce
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER
paráda ten nemám
na palubce chvilku oranžově svítí něco co se podobá vstřikovači, nevím možná je to klíč, každopádně to po chvilce zhasne

na palubce chvilku oranžově svítí něco co se podobá vstřikovači, nevím možná je to klíč, každopádně to po chvilce zhasne
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER
Ve vysledku je fuk jakej to je klíč, ale je třeba tam mít tyčinku. Pokud jí tam nemáš je to problém, ale umíme to vyřešit 

Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER
takže klíček vypadá takto a tyčinku nemá-je to na dálkové ovládání 2 tlačítka na zavření a jedno na otevření
bliká tam tedy neustále origo imo. (čárka před symbolem auta- jakoby otevřená kapota)
co ted?
když vystříhám ten pazmecht neorigo, tak stejně bych neměl nastartovat kvůli origo imo. jak odpojím origo imo???
i když nějak to jezdit muselo, že ano? i když je tam vypínač na pal. čerpadlo, tak buhví
bliká tam tedy neustále origo imo. (čárka před symbolem auta- jakoby otevřená kapota)
co ted?
když vystříhám ten pazmecht neorigo, tak stejně bych neměl nastartovat kvůli origo imo. jak odpojím origo imo???
i když nějak to jezdit muselo, že ano? i když je tam vypínač na pal. čerpadlo, tak buhví
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER
Když už se v tom vrtáš tak bych se zbavil všeho co tam nemá být. Tyhle bastly jsou jen zdrojem problémů do budoucna.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER
To neni origo klic.
Jestli tam neni tycinka tak mi posli immobox a já Ti udelam tycinky (1-2). Rusit immo neni moc cajk a stipackama ho nezrusis
Jestli tam neni tycinka tak mi posli immobox a já Ti udelam tycinky (1-2). Rusit immo neni moc cajk a stipackama ho nezrusis
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER
bastlů je na tom autě víc a majitelé se k němu nechovali hezky 
potřebuji trochu osvětlit co to je tyčinka- nevím k čemu to je ani jak se to používá
immobox, bych mohl najít ve sloupku volantu ne??

potřebuji trochu osvětlit co to je tyčinka- nevím k čemu to je ani jak se to používá
immobox, bych mohl najít ve sloupku volantu ne??
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER
Je to čip, kolem spínačky je kroužek (cívka), ten čip je v podstatě "magnet" každý má svůj jedinečný kod který se "píše" do jednotky.
Immobox by měl být někde pod volantem případně za pojistkovkou
Když pujdeš po kabliku od anteny (kroužku) tak ho určitě najdeš
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER
ok myslím, že Ládin říkal že je ve sloupku řízení
věcná: nevíš co konkrétně by měl dělat imo ve 164ce??
jen odstavit čerpadlo??
a dále, nějak to auto muselo jezdit i na benzín i když si musel zapínat čerpadlo tlačítkem, tak bud imo vypínal jen čerpadlo a nebo je ještě nějak obejitý zapalování
a to ještě nevím jestli jsou obě ECU v pořádku
EDIT:
podle schématu to odstaví vstřikování, ale jestli tím, že nejde čerpadlo či do vstřikování elektrika, kdo ví
věcná: nevíš co konkrétně by měl dělat imo ve 164ce??
jen odstavit čerpadlo??
a dále, nějak to auto muselo jezdit i na benzín i když si musel zapínat čerpadlo tlačítkem, tak bud imo vypínal jen čerpadlo a nebo je ještě nějak obejitý zapalování
a to ještě nevím jestli jsou obě ECU v pořádku
EDIT:
podle schématu to odstaví vstřikování, ale jestli tím, že nejde čerpadlo či do vstřikování elektrika, kdo ví
Naposledy upravil(a) Milano75 dne 13.5.2013, pon 21:05, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9084
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER
Ten vypínač tam byl možná opravdu jen proto, aby při provozu na plyn čerpadlo zbytečně neběželo. Funkce immo by se dala vyčíst ze schematu. Ale mám pocit, že odpíná jen zapalování a čerpadlo. Zítra se na to zkusím podívat.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER
Zapalování vstřikování to odpojí
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER
Hampice píše:Ten vypínač tam byl možná opravdu jen proto, aby při provozu na plyn čerpadlo zbytečně neběželo. .
no to máš pravdu, když to jelo na plyn, tak by čerpadlo asi nemělo běžet, ale ten vypínač čerpadlo pouze zapíná a určitě to není origo od lidí co tam montovali LPG, bo drát je k baterce jen namotaný na kontakt baterky a je použita dvoulinka, tedy nic profi

Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER
:-)
Jsem rád, že se na té 164 fakt pracuje!
Jen dodám - ten hňup, co jí takhle zřídil jsem NEBYL já!!
Já jsem ji jen koupil s tím, že ji vzkřísím... a když jsem zjistil, že je to nad moje síly, tak jsem ji pustil dál.

Jsem rád, že se na té 164 fakt pracuje!
Jen dodám - ten hňup, co jí takhle zřídil jsem NEBYL já!!
Já jsem ji jen koupil s tím, že ji vzkřísím... a když jsem zjistil, že je to nad moje síly, tak jsem ji pustil dál.

Alfa Romeo 164 Super 2.0 TS
Fiat Punto II 1.2
Fiat 500X 1.6 Plus
Fiat Punto II 1.2
Fiat 500X 1.6 Plus
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER
jo s přestávkami se na ní pracuje
momentálně ještě čekám na díly, co teď někdy přijdou poštou
takže ještě mi schází ke sprovoznění:
stříbrná lišta na přední nárazník
originální volant
čidlo atmosférického tlaku
zapojit hadice od vody- jedna mi tam přebejvá a prozatím nevím kam s ní
nechat zavařit chladič klimy (koupil jsme ho na inzerát - bez možnosti si ho prohlédnout)
sehnat ráfky, pneu dle TP a šrouby
zapojit zadní lištu světelnou-(všude na ní vedou 4 dráty, jen tady na té superce schází kostra)
přivařit vytrhlou ruční brzdu
vyřešit imobilizer
no a prozatím nelze nastartovat kvůli tomu, že nemám originální klíček s imobiliserem- takže bud imo vyrušit a nebo udělat nový čip - sranda za 2000Kč

momentálně ještě čekám na díly, co teď někdy přijdou poštou
takže ještě mi schází ke sprovoznění:
stříbrná lišta na přední nárazník
originální volant
čidlo atmosférického tlaku
zapojit hadice od vody- jedna mi tam přebejvá a prozatím nevím kam s ní
nechat zavařit chladič klimy (koupil jsme ho na inzerát - bez možnosti si ho prohlédnout)
sehnat ráfky, pneu dle TP a šrouby
zapojit zadní lištu světelnou-(všude na ní vedou 4 dráty, jen tady na té superce schází kostra)
přivařit vytrhlou ruční brzdu
vyřešit imobilizer
no a prozatím nelze nastartovat kvůli tomu, že nemám originální klíček s imobiliserem- takže bud imo vyrušit a nebo udělat nový čip - sranda za 2000Kč

Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER
tak přišli nějaké díly za pomoci Zde. ,ale jsou to pěkné puzzle, nechápu proč, ale spodní koleno od turba k trubce nepasuje a jeví se jako by patřilo ke škrtící klapce
no a ten IMObox nějak nemohu najít
no a ten IMObox nějak nemohu najít
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9084
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER
S ani jedním ti neporádím, ale odkážu tě na ePer, tam se dá leccos dohledat.
Btw, koukám, že tam máš starý typ víčka na olej. Pokud je v dobrém stavu, vyměním za moje. Mám to s logem. To co máš ty na Superce nemohlo být, ale na QV by se mě líbilo
Btw, koukám, že tam máš starý typ víčka na olej. Pokud je v dobrém stavu, vyměním za moje. Mám to s logem. To co máš ty na Superce nemohlo být, ale na QV by se mě líbilo

Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER
Jestli immobox nemuzes najit tak bych mozna vedel proc to nestartuje 

Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER
osobně si taky myslím, že jak tam bylo dobastlený to dálkové a alarm, tak to bylo místo toho chybějícího imo...
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER
Jen vim, ze s aktivnim immo nebo bez ty krabicky to ani netoci starterem...
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER
víčko je ze 75ky- bo tam byl nějaký nesmysl, klidně směním
no a ten imobox nemůže být jakoby před pravým kolenem?
protože tam vedou dráty od spínačky
a startér točí
no a ten imobox nemůže být jakoby před pravým kolenem?
protože tam vedou dráty od spínačky

a startér točí
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER
mel by vypadat takhle:
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER
Jo a nebo cernej se zelenou nalepkou. Dva konektory. Boxy sou zamene.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER
a jak jeto velké??
cca 7x7x3??
já ještě sundám kousek palubovky a kouknu jakvedou dráty od spínačky
cca 7x7x3??
já ještě sundám kousek palubovky a kouknu jakvedou dráty od spínačky
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: Záchrana jednej 164 V6 turbo SUPER
Spínačka tě nezajímá. Jde do toho drát z kroužku a propoj z RJ.


Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti