
Díky
alfi670 píše:No pôvodne som to chcel riešiť cez príruby aj Ja no zistil som že keby som ho chcel umiestniť na pôvodne miesto starého turba tak mi nepasujú prívod oleja a odvod oleja pre turbo .lebo sú opačne tak preto som sa rozhodol vyrobyť nové zvody.
Tak,tak....olej jsem měl upravený už od BV50ky...yan.ko píše:No tak podstatne levnejsi mas nechat si udelat novy privod a odvod oleje
No hej ale ak to turbo chcem upevniť cez prírubu tak ako staré tak ten vstup a výstup oleja je hore nohamy,resp.hore by bol odvod a dole prívod a tak ho nemôžem prevádzkovaťRadek156 píše:alfi670 píše:No pôvodne som to chcel riešiť cez príruby aj Ja no zistil som že keby som ho chcel umiestniť na pôvodne miesto starého turba tak mi nepasujú prívod oleja a odvod oleja pre turbo .lebo sú opačne tak preto som sa rozhodol vyrobyť nové zvody.Tak,tak....olej jsem měl upravený už od BV50ky...yan.ko píše:No tak podstatne levnejsi mas nechat si udelat novy privod a odvod oleje
alfi670 píše: No hej ale ak to turbo chcem upevniť cez prírubu tak ako staré tak ten vstup a výstup oleja je hore nohamy,resp.hore by bol odvod a dole prívod a tak ho nemôžem prevádzkovať![]()
Nemáš nejaké foto ako ho tam chceš upevniť? dík
OK ale ako si poriešil to napojenie oleja kedže GTBčko to má opačneRadek156 píše:Tento týden se budou ladit VGT mapy....alfi670 píše: No hej ale ak to turbo chcem upevniť cez prírubu tak ako staré tak ten vstup a výstup oleja je hore nohamy,resp.hore by bol odvod a dole prívod a tak ho nemôžem prevádzkovať![]()
Nemáš nejaké foto ako ho tam chceš upevniť? dík
No do ritiRadek156 píše:Foto
Určite to nie je opačne pretože prívod má maličkú dierku ,niečo ako dízu na prívod oleja ktorý sa napája cez holender.wejwy píše:Je to blbě vidět, ale nemá to náhodou pootočený tak, aby to vycházelo?
Poskládaný to je , jen čekám na poslední těsnění....V plánu Senice byla, ale to odladění VGT map se fakt už nedá stihnout, tak snad 25.5.2013 letiště Milovice....wejwy píše:Radku, takže to poskládáš a jedeš do Senice jo?
pepeknamornik111 píše:ludia mozte mi prosim poradit? tu je moj problem. Text je vytiahnuty z ineho fora. Zdravim. Mam problem. jedna sa o 1,9 JTD 85 kW 2001. Za tepla mam vzdy problematicke startovanie. Ked je motor nahriaty na 90 alebo 80 a postoji pol hodinu na parkovisku tak potom je startovanie dost problematicke. Baterka je OK starter pretaca rychlo, nevydava ziadne podivne zvuky. Akonahle agregat zacne pretacat tak ma tendenciu chytat ale mozno na dva tri valce, ale ten tlak vo valcoch nestaci na na roztocenie. Drzim kluc 5 sekund no potom ho pustim. Zvykne mi to chytit na 3-4-10 pokus, no motor sa musi tzv. predrat trasenim na troch valcoch az k stvrtemu a potom chyti. A ked chyti tak ide hladko tak ako ma. Coskoro sa chystamna diagnostiku a live data pri startovani. mozte mi poradit kde su v BA dobrí alfisti co by mi vedeli pomoct? Nechce sa mi behat po servisoch a vyhadzovat peniaze za ich opravy s nazvom pokus omyl. mam podozrenie na 3 snimace. 2 snimace otaciek ( klukovka a vacka) jeden snimac teploty.------------Tak chalani. test vstrekovacov mam za sebou, mozem si dat pivkoDopadlo to takto. Testoval som to 40 sekund lebo ta mala flasa do ktorej som dal prepadovu hadicku uz bola skoro plna. Inac. prvy krat ked som to isiel nastartovat som nevedel ze cez prepad bude tlacit cerpadlo naftu von smerom k triskam, takze som to tam trocha oprskal naftou
prvy vstrek natlacil 6 ml druhy vstrek 4,5 ml treti 5,5 ml a stvrty 5 ml. Nepatrne odchylky. Podla vas je to OK ? foto prilozim za par minut, len co to stiahnem do PC. Zajtra som objednany na diagnostiku do alfy servisu. Pociatocne napichnutie stoji 30 e. Oplati sa? alebo rovno nakupit snimace a vymenit to. DRV ventil som zatial nerozoberal. Nemam nahradne tesnenia. http://ulozto.sk/xG12gZXu/p1180915-jpg[/url] ----------------Takze diagnostika je urobena. Neprisli na ziadnu chybu. vyhodilo egr ventil- obcasna chyba neplatny signal . Ale ked testoval egr tak fungoval cize egr je OK. Mam ho zaslepeny tak mozno preto. Preplnovaci tlak- obcasna chyba, neplatny signal. bolo to v pameti riadiacej lebo raz sa mi podarilo nechtiac odpojit podtlakovu hadicku a auto mi hodilo do nudzoveho rezimu. Cidlo teploty vody- obcasna chyba. Preruseny obvod nebo zkrat na + V bat. Mal som ho cez vikend odpojene a skusal som nastartovat bez neho, tak si ho riadiaca zapametala lebo tiez to po nastartovani hodilo do nudzaku. No teplotu ukazuje spravne. Meral to mechanik. Spomynal ze tlak v raili je dost nizky a je na hranici. no v chybovom hlaseni riadiacej jednotky to tu nemam naznacene. Takze mi ostava uz len DRV ventil. alebo menit cele cerpadlo ? ked nastartujem ide ako hodinky. Ako by sa spravalo keby ze mam slabe cerpadlo?
Tak to je jasné že to "snad" pojedewejwy píše:To musí jet bez větších problémů i na starý mapy ne?
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti